Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

μηχανικος αυτοκινητου left the chat

Εισαι μηχανικος και μας λες οτι καθε Χ χιλιομετρα το αντιψυκτικο θελει συμπληρωμα και οτι αυτο ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα  και δεν δειχνει καποια βλαβη/διαρροη? 

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Μπαινουν αφου μου ειχε πει και μηχανικος μεχρι και 1 λιτρο παραπανω να βαλεις δεν θα συμβει κατι!

Δεν ισχύει αλλά τέλος πάντων. 

Το πιο safe ειναι το λάδι να είναι μεταξύ min - max. Ουτε min ουτε max. 

  • Like 5
Δημοσ.

Πάντως και το φρέον σε κλειστό κύκλωμα είναι και κανονικά δε θα έπρεπε να θέλει συμπλήρωμα, όμως κάποια θέλουν.

Το θέμα είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις δεν υπάρχει εμφανής διαρροή, δηλαδή δεν είναι ότι φεύγει όλο σε μία μέρα, μπορεί να περάσουν 2 χρόνια π.χ..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Jungleyes είπε

Έχει κανείς κάποια ιδέα τι μπορεί άλλο να έχει γίνει?

τα μπουζί όπως σου είπαν και επίσης μάλλον αποτέλειωσες και καταλύτη

________________________

είναι δυνατόν να πάρει 7+ λίτρα το αμάξι ? χωράει όντως ?

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.

Από την ώρα που έβαλες το παραπανισιο "4kg" Δεν έπρεπε κάν να κουνήσεις το αυτοκίνητο.ουτε να βάζεις μπρος.

Απλά να άνοιγες από κάτω τη βίδα στο μοτέρ και θα το έβγαζες εύκολα μόνος σού.

Το ότι ήξερες τη έκανες "κατά λάθος προφανώς" Και έβαλες μπρος να πάς στο κοντινότερο συνεργείο αυτό δεν δικαιολογείται.

Στην Καλύτερη αλλάζεις μηχανή.

Στην χειρότερη αλλάζεις αυτοκίνητο . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Καλα. Δεν σας ζητησε λεφτα για να το φτιαξει, για να τον κραζετε 

 

 

Επεξ/σία από 2MM
  • Like 8
Δημοσ.
35 minutes ago, Pwpwpw said:

Εισαι μηχανικος και μας λες οτι καθε Χ χιλιομετρα το αντιψυκτικο θελει συμπληρωμα και οτι αυτο ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα  και δεν δειχνει καποια βλαβη/διαρροη? 

το αντιψυκτικό θέλει αλλαγή κάθε κάποια χρόνια είτε έχεις διαρροή είτε όχι. Αυτό γιατί με τον καιρό και την χρήση αρχίζει να αλλάζει η χημική του σύσταση και είναι ο #1 λόγος που τρυπάνε τα ψυγεία. Προσωπικά κάθε 3 χρόνια το αλλάζω ολόκληρο, δεν είναι και τόσο ακριβό. Ο #2 λόγος που τρυπάνε τα ψυγεία είναι επειδή διάφοροι βάζουν πολλά διαφορετικά αντιψυκτικά ταυτόχρονα, επειδή είχαν μια διαρροή και όποιο βρήκαν πρώτο στο βενζιναδικο αυτό βάλανε. Τα manual των αυτοκινήτων το λένε ξεκάθαρα. Do not mix coolants. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, spooker είπε

το αντιψυκτικό θέλει αλλαγή κάθε κάποια χρόνια είτε έχεις διαρροή είτε όχι. Αυτό γιατί με τον καιρό και την χρήση αρχίζει να αλλάζει η χημική του σύσταση και είναι ο #1 λόγος που τρυπάνε τα ψυγεία. Προσωπικά κάθε 3 χρόνια το αλλάζω ολόκληρο, δεν είναι και τόσο ακριβό. Ο #2 λόγος που τρυπάνε τα ψυγεία είναι επειδή διάφοροι βάζουν πολλά διαφορετικά αντιψυκτικά ταυτόχρονα, επειδή είχαν μια διαρροή και όποιο βρήκαν πρώτο στο βενζιναδικο αυτό βάλανε. Τα manual των αυτοκινήτων το λένε ξεκάθαρα. Do not mix coolants. 

Εγραψα καπου το αντιθετο και με κανεις quote?

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, phanispal είπε

Πάντως και το φρέον σε κλειστό κύκλωμα είναι και κανονικά δε θα έπρεπε να θέλει συμπλήρωμα, όμως κάποια θέλουν.

Το θέμα είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις δεν υπάρχει εμφανής διαρροή, δηλαδή δεν είναι ότι φεύγει όλο σε μία μέρα, μπορεί να περάσουν 2 χρόνια π.χ..

Κλειστό κύκλωμα σημαίνει δε φεύγει τίποτα. Εμφανής διαρροή μπορεί να μην υπάρχει αλλά υπάρχει. Αυτά που χάνουν λίγο λίγο και συμπληρώνεις κάθε 4 - 5 - 6 μήνες έστω και ελάχιστα (ένα δάχτυλο που λέμε) συνήθως χάνουν από κάποιο κολάρο ελάχιστα και μόνο μετά από πίεση. Για αυτό υπάρχουν και οι σφιγκτήρες βαρέως τύπου. 

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν αντιλέγω, απλά όταν συμβαίνει σε διάστημα πολλών μηνών/ετών, δεν είναι κάτι που σε ανησυχεί τόσο ώστε να ασχοληθείς άμεσα.

Περνάει ο καιρός και το αλλάζεις.

Άσχετα αν εγώ θα το ψείριζα να δω τι φταίει. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

Δεν ισχύει αλλά τέλος πάντων. 

Το πιο safe ειναι το λάδι να είναι μεταξύ min - max. Ουτε min ουτε max. 

Ναι ξεχασα να συμπληρωσω το ειπε με την εννοια οτι μπορεις να το κινησεις σε νορμαλ στροφες μεχρι να τα αφαιρεσεις γιατι καποιοι οταν βαζουν 200-300ml παραπανω πανικοβαλονται..

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Δημοσ.
9 minutes ago, PLACEBO_89 said:

Ναι ξεχασα να συμπληρωσω το ειπε με την εννοια οτι μπορεις να το κινησεις σε νορμαλ στροφες μεχρι να τα αφαιρεσεις γιατι καποιοι οταν βαζουν 200-300ml παραπανω πανικοβαλονται..

Προσωπικά αισθάνομαι τυχερός μια και αν βάλω 200-300 ml παραπάνω στο 2004 Golf4/16v μου, σε λίγα χιλιόμετρα (500-1000) θα το έχει κάψει, οποτε ολα καλα.

Ευχαριστώ την VW που με προστατεύει, μια και λέει στο manual του αυτοκινήτου που μου πούλησαν ότι μέχρι 1 lt / 1.000 km κάψιμο είναι απόλυτα φυσιολογικό (ξέχασαν να συμπληρώσουν σε Alfa Romeo).

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, endeavour είπε

Προσωπικά αισθάνομαι τυχερός μια και αν βάλω 200-300 ml παραπάνω στο 2004 Golf4/16v μου, σε λίγα χιλιόμετρα (500-1000) θα το έχει κάψει, οποτε ολα καλα.

Ευχαριστώ την VW που με προστατεύει, μια και λέει στο manual του αυτοκινήτου που μου πούλησαν ότι μέχρι 1 lt / 1.000 km κάψιμο είναι απόλυτα φυσιολογικό (ξέχασαν να συμπληρώσουν σε Alfa Romeo).

Tα VAG εχουν συστημα αυτοπροστασιας.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, cyberguy είπε

το κυκλωμα ειναι κλειστο, δεν χρειάζεται συμπλήρωμα σε κανένα όχημα. Ειχε διαρροή και για αυτό ήθελε συμπλήρωμα

κανενας κατασκευαστης δεν ζητάει αντικατάσταση ψυκτικού υγρού στα δυο χρονια

 

Παρακαλώ σταματήστε να γράφετε παπάτζες

Κι όμως υπάρχουν καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται αυτή τη στιγμή και έχουν ανοιχτό

Μέχρι πριν κάποια χρόνια το VAG ζητούσε αλλαγή ψυκτικού υγρού ανά διετία και στα εξουσιοδοτημένα την έκαναν.

Αυτά

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...