Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, laxanoulis said:

Ναι. Κάτω από την περιγραφή του κινητού στην απόδειξη αναγράφεται και το S/N του κινητού.

Θεώρησα πως αυτό θα ήταν αρκετό, αλλά διαβάζοντας το σχόλια του @Dante80 διαπιστώνω πως είναι πολύπλοκο.

Εσύ όταν αγόρασες το κινητό, αποδέχτηκες του όρους (terms and conditions) του καταστήματος. Αυτό αποτελεί συμβόλαιο.

Ο νέος αγοραστής δεν έχει αποδεχτεί όρους, δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο με το κατάστημα... άρα δε θα έχει δικαίωμα στην εγγύηση του καταστήματος. Ακόμα κι αν πωλούσες το προϊόν με νόμιμη διαδικασία... και πάλι δε θα μπορούσες να μεταβιβάσεις το δικαίωμα της εγγύησης χωρίς την έγγραφη συμφωνία του καταστήματος. Και δεν έχουν καμία υποχρέωση να το πράξουν.

Για την εγγύηση του κατασκευαστή ίσως αρκεί μια υπεύθυνη δήλωση (απ'το GOV) ότι δωρίζεις στον τάδε, το τάδε κινητό με SN: xxxxxx Στείλε mail στον κατασκευαστή και ζήτα απάντηση γραπτώς αν το δέχονται. Εννοείται σε περίπτωση βλάβης θα πρέπει ο νέος αγοραστής να στείλει και να παραλάβει το κινητό με δικά του έξοδα.

 

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το τι βλέπει ο καθένας μας λογικό ή παράλογο ενδέχεται να διαφέρει από αυτό που ισχύει στην πραγματικότητα.

Δες το παρακάτω που με είχε απασχολήσει στο παρελθόν που ήθελα να αγοράσω κάτι μεταχειρισμένο με εγγύηση της συγκεκριμένης μάρκας, και τελικά δεν προχώρησα:

"Η Corsair παρέχει μη μεταβιβάσιμη εγγύηση στον αγοραστή ενός προϊόντος υλικού Corsair που αγοράστηκε από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή της Corsair. Η Corsair εγγυάται ότι το προϊόν θα είναι απαλλαγμένο από ελαττώματα υλικού και κατασκευής για μια συγκεκριμένη περίοδο που αρχίζει την ημερομηνία αγοράς. Η περίοδος εγγύησης ποικίλλει ανάλογα με το συγκεκριμένο προϊόν, όπως προσδιορίζεται στην τεκμηρίωση χρήστη, στο πακέτο προϊόντος ή όπως αναφέρεται στη συνημμένη λίστα των Περιόδων εγγύησης της Corsair. Σε περίπτωση που οποιαδήποτε από αυτές τις περιόδους εγγύησης διαφέρει, ισχύει η μεγαλύτερη καθορισμένη περίοδος εγγύησης.

Εκτός εάν απαγορεύεται από την ισχύουσα τοπική νομοθεσία, αυτή η εγγύηση περιορίζεται στον αρχικό αγοραστή και δεν μεταβιβάζεται. Αυτή η εγγύηση σάς παρέχει συγκεκριμένα νομικά δικαιώματα και ενδέχεται να έχετε επιπλέον δικαιώματα που διαφέρουν σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία."

Αν το προϊόν είναι corsair, τότε αυτό ακριβώς θα σου δείξουν όταν ζητήσεις να το έχεις γραπτώς.

μπορεί να είναι η εμπορική εγγύηση το παραπάνω και όχι η νόμιμη . Μου θυμίζει τις μπαρούφες περι "χάνεται η εγγύηση αν αποσφραγιστεί" που έχουν κάποια καταστήματα . Βέβαια μπορεί και να χάνεται η lifetime (ή όποια εγγύηση >2 ετών) έτσι .

πάντως απο πχ e-shop , απλά θέλουν την απόδειξη , δεν τους ενδιαφέρει αν είσαι ο ίδιος ή όχι (προφανώς θα παίξει ρόλο σε πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων)

8 ώρες πριν, laxanoulis είπε

Ο νέος αγοραστής, αν προκύψει το οτιδήποτε, θα μπορέσει να την χρησιμοποιήσει κανονικά ασχέτως με το όνομα που αναγράφεται πάνω στην απόδειξη?

στη χειρότερη στο στέλνει πίσω και τραβιέσαι εσύ ή κάνεις μια εξουσιοδότηση τον αγοραστή , εξαρτάται απο το κατάστημα βασικά

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το τι βλέπει ο καθένας μας λογικό ή παράλογο ενδέχεται να διαφέρει από αυτό που ισχύει στην πραγματικότητα.

 

Αυτο πρεπει να γινει sticky,αλλα ειναι κατι που γενικα "παιζει" σε καθε θεμα.
Τα νομισματα στην τραπεζα,που λεμε.

5 ώρες πριν, stormrain είπε

Αν εγω αγορασω το Χ προιον "για το σπιτι", πρεπει να παω εγω ο ιδιος σε περιπτωση που κατι δεν παει καλα? Αν ας πουμε παει η συζυγος μου, ο αδερφος μου, ο κολλητος μου "που μενει διπλα", τι προβλημα θα υπαρξει?

Σιγουρα εχει να κανει με την περιπτωση,την αξια και το εκαστοτε καταστημα.
Ανελαβα να μου αντικαταστησουν ενα καμενο ps5,το οποιο ηταν στον 15ο μηνα.

Το πηγα στον Κωτσο,εδωσα δικα μου στοιχεια επικοινωνιας και προχωρησε κανονικα η διαδικασια.
Καναν μια μανουρα στην πορεια,αλλα μετα απο  απειλες για καταγγελιες, το αντικατεστησαν κανονικα και δε ρωτησαν για αλλα στοιχεια.

Δημοσ.
1 hour ago, korakios said:

μπορεί να είναι η εμπορική εγγύηση το παραπάνω και όχι η νόμιμη . Μου θυμίζει τις μπαρούφες περι "χάνεται η εγγύηση αν αποσφραγιστεί" που έχουν κάποια καταστήματα . Βέβαια μπορεί και να χάνεται η lifetime (ή όποια εγγύηση >2 ετών) έτσι .

πάντως απο πχ e-shop , απλά θέλουν την απόδειξη , δεν τους ενδιαφέρει αν είσαι ο ίδιος ή όχι (προφανώς θα παίξει ρόλο σε πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων)

Όταν πουλάς κάτι σε κάποιον γίνεσαι εσυ ο πωλητής 😋, αλλά και δεν ισχύει εγγύηση μεταξύ ιδιωτών, όποτε δεν έχεις την κάλυψη την ευρωπαϊκή για ελλείψεις συνομολογημένων δυνατοτήτων.

Οπότε πας στο κατάστημα και δεν λες οτι σου το πούλησε κάποιος, δεν ζητάνε ταυτότητα.

Μια άλλη λύση είναι να ζητάτε απόδειξη που να μην είναι ονομαστική, κάποια καταστήματα το κάνουν

 

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, laxanoulis είπε

Καλησπέρα σας. Μια ερώτηση περί υπολοίπου εγγύησης.

Έχω ένα προϊόν το οποίο αγοράστηκε πέρυσι τον Ιούλιο από τον Γερμανό. Έχοντας 2 χρόνια εγγύηση σε αυτό το προϊόν, έχει ακόμα ένα αρκετά μεγάλο διάστημα που είναι μέσα στην εγγύηση. Παρόλα αυτά εγώ θέλω να το πουλήσω. Η απόδειξη όμως γραφεί το όνομα μου και τα στοιχεία μου γενικά πάνω της. Ο νέος αγοραστής, αν προκύψει το οτιδήποτε, θα μπορέσει να την χρησιμοποιήσει κανονικά ασχέτως με το όνομα που αναγράφεται πάνω στην απόδειξη?

Μετραει κανονικα, την εγγυηση καλης λειτουργιας την εχει το προιον, ανεξαρτητα το ποιος ειναι ο ιδιοκτητης του!

Δημοσ.
8 hours ago, korakios said:

μπορεί να είναι η εμπορική εγγύηση το παραπάνω και όχι η νόμιμη . Μου θυμίζει τις μπαρούφες περι "χάνεται η εγγύηση αν αποσφραγιστεί" που έχουν κάποια καταστήματα . Βέβαια μπορεί και να χάνεται η lifetime (ή όποια εγγύηση >2 ετών) έτσι .

πάντως απο πχ e-shop , απλά θέλουν την απόδειξη , δεν τους ενδιαφέρει αν είσαι ο ίδιος ή όχι (προφανώς θα παίξει ρόλο σε πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων)

Το παραπάνω δεν είναι εγγύηση, είναι γενικότερα προϋπόθεση/όρος των εγγυήσεων που δίνει ο συγκεκριμένος κατασκευαστής. Επίσης μια και το ανέφερες η εμπορική εγγύηση μόνο θεωρητικά είναι δύο έτη, στην ουσία είναι ένα, αν εμφανιστεί κάποιο ελάττωμα στο δεύτερο έτος ο πωλητής έχει υποχρέωση να το επισκευάσει μόνο αν αποδείξεις ότι το ελάττωμα προϋπήρχε κατά την παράδοση (πιάσ' το αβγό και κούρευ' το).

Αλήθεια, από e-shop απλά θέλουν την απόδειξη για οτιδήποτε και να έχεις αγοράσει από αυτούς, ακόμα και αν είναι κάτι της corsair?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αλήθεια, από e-shop απλά θέλουν την απόδειξη για οτιδήποτε και να έχεις αγοράσει από αυτούς, ακόμα και αν είναι κάτι της corsair?

ναι

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...