laxanoulis Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Καλησπέρα σας. Μια ερώτηση περί υπολοίπου εγγύησης. Έχω ένα προϊόν το οποίο αγοράστηκε πέρυσι τον Ιούλιο από τον Γερμανό. Έχοντας 2 χρόνια εγγύηση σε αυτό το προϊόν, έχει ακόμα ένα αρκετά μεγάλο διάστημα που είναι μέσα στην εγγύηση. Παρόλα αυτά εγώ θέλω να το πουλήσω. Η απόδειξη όμως γραφεί το όνομα μου και τα στοιχεία μου γενικά πάνω της. Ο νέος αγοραστής, αν προκύψει το οτιδήποτε, θα μπορέσει να την χρησιμοποιήσει κανονικά ασχέτως με το όνομα που αναγράφεται πάνω στην απόδειξη?
ekrepali Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 1 hour ago, laxanoulis said: Ο νέος αγοραστής, αν προκύψει το οτιδήποτε, θα μπορέσει να την χρησιμοποιήσει κανονικά ασχέτως με το όνομα που αναγράφεται πάνω στην απόδειξη? H απόδειξη γράφει το Serial Number του προϊόντος;
Haldol Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Η σίγουρη απάντηση είναι «εξαρτάται». Κάποιες εταιρείες θέτουν σαν όρο τη μη - μεταώληση. Συνεπώς, η εγγύηση ισχύει μόνο για την αγορά του είδους καινούριο από κατάστημα. Επίσης κάποια καταστήματα κάνουν νούμερα σε περιπτώσεις που τα στοιχεία είναι αλλουνού, οπότε μπερδεύεται η κατάσταση. Αν κάποιος είναι θερμοκέφαλος ή καβγατζής βγαίνει άκρη, αλλά δεν είναι όλοι με διάθεση να κάνουν φασαρία.
SabotazNic Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Πολύ πιθανών να βγει άκρη. Είχε τύχει να αγοράσω κάτι, και να ενημερώσω ότι η απόδειξη είναι σε άλλη διεύθυνση και θα στείλω από αλλού (χωρίς να αναφέρω κάτι για το όνομα, παρόλο που ήταν και αυτό διαφορετικό). Έκανα κανονικά την δουλειά μου και έλαβα την αντικατάσταση. Μπέρδεμα θα υπάρχει αν προτείνουν επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό. Και τα 2 είναι ονομαστικά. 1
Nabuko Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Η εγγύηση αφορά το προϊόν και όχι τον αγοραστή αλλιώς ότι αγοράζεται ως δώρο θα ήταν εκτός. 4 1
Dante80 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 6 minutes ago, Nabuko said: Η εγγύηση αφορά το προϊόν και όχι τον αγοραστή αλλιώς ότι αγοράζεται ως δώρο θα ήταν εκτός. Σοβαρό πρόβλημα αυτό με αγορές καλάθι του σκρουτζ έως και πρόσφατα (έχει διορθωθεί πλέον νομίζω). Έχει καεί κόσμος. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2023 από Dante80 1
laxanoulis Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, ekrepali είπε H απόδειξη γράφει το Serial Number του προϊόντος; Ναι. Κάτω από την περιγραφή του κινητού στην απόδειξη αναγράφεται και το S/N του κινητού. 57 λεπτά πριν, Haldol είπε Η σίγουρη απάντηση είναι «εξαρτάται». Κάποιες εταιρείες θέτουν σαν όρο τη μη - μεταώληση. Συνεπώς, η εγγύηση ισχύει μόνο για την αγορά του είδους καινούριο από κατάστημα. Επίσης κάποια καταστήματα κάνουν νούμερα σε περιπτώσεις που τα στοιχεία είναι αλλουνού, οπότε μπερδεύεται η κατάσταση. Αν κάποιος είναι θερμοκέφαλος ή καβγατζής βγαίνει άκρη, αλλά δεν είναι όλοι με διάθεση να κάνουν φασαρία. Εάν είναι να φτάσεις σε σημείο να μαλώσεις, τότε άστα να πάνε. Χαχαχα. 51 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Πολύ πιθανών να βγει άκρη. Είχε τύχει να αγοράσω κάτι, και να ενημερώσω ότι η απόδειξη είναι σε άλλη διεύθυνση και θα στείλω από αλλού (χωρίς να αναφέρω κάτι για το όνομα, παρόλο που ήταν και αυτό διαφορετικό). Έκανα κανονικά την δουλειά μου και έλαβα την αντικατάσταση. Μπέρδεμα θα υπάρχει αν προτείνουν επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό. Και τα 2 είναι ονομαστικά. Επιστροφή είναι για 14 ημέρες απ'όσο γνωρίζω. Αυτό δεν παίζει στην δική μου την περίπτωση. Άρα νομίζω το πρώτο σκέλος που λες ότι δεν αναφέρεις ονόματα και απλά στέλνεις από άλλη διεύθυνση είναι το καλύτερο. 22 λεπτά πριν, Nabuko είπε Η εγγύηση αφορά το προϊόν και όχι τον αγοραστή αλλιώς ότι αγοράζεται ως δώρο θα ήταν εκτός. Σωστοτατος! 16 λεπτά πριν, Dante80 είπε Σοβαρό πρόβλημα αυτό με αγορές καλάθι του σκρουτζ έως και πρόσφατα (έχει διορθωθεί πλέον νομίζω). Έχει καεί κόσμος. Εννοείς ότι κάποιος αγόραζε κάτι, το μεταπουλούσε και είχε θέμα με εγγυήσεις?
SabotazNic Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, laxanoulis είπε Επιστροφή είναι για 14 ημέρες απ'όσο γνωρίζω. Αυτό δεν παίζει στην δική μου την περίπτωση. Άρα νομίζω το πρώτο σκέλος που λες ότι δεν αναφέρεις ονόματα και απλά στέλνεις από άλλη διεύθυνση είναι το καλύτερο. Δεν ανέφερα πουθενά την επιστροφή 14 ημερών. Αν δεν επισκευάζεται ή δεν γίνεται αντικατάσταση, το επόμενο βήμα είναι επιστροφή χρημάτων.
laxanoulis Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Μόλις τώρα, SabotazNic είπε Δεν ανέφερα πουθενά την επιστροφή 14 ημερών. Αν δεν επισκευάζεται ή δεν γίνεται αντικατάσταση, το επόμενο βήμα είναι επιστροφή χρημάτων. Αυτό δεν το ήξερα. Δεν μου έχει τύχει και ποτέ. Ενδιαφέρον...
Moderators stormrain Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Moderators Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, Haldol είπε Επίσης κάποια καταστήματα κάνουν νούμερα σε περιπτώσεις που τα στοιχεία είναι αλλουνού, οπότε μπερδεύεται η κατάσταση. Kατσε, λιγο περιεργο μου ακουγεται αυτο. Αν εγω αγορασω το Χ προιον "για το σπιτι", πρεπει να παω εγω ο ιδιος σε περιπτωση που κατι δεν παει καλα? Αν ας πουμε παει η συζυγος μου, ο αδερφος μου, ο κολλητος μου "που μενει διπλα", τι προβλημα θα υπαρξει? Δεν σε αμφισβητω, ειμαι σιγουρος πως θα εχει συμβει σε καποια μαγαζια, αλλα δεν παιζει να μην ειναι κατι που λυνεται με το "πλακα κανετε κυριε, μπορω να μιλησω με καποιον υπευθυνο και να το εχω γραπτως ολο αυτο?". Ασε που οπως ειπαν, η εγγυηση αφορα το προιον και οχι οποιον το εχει στην κατοχη του.
Joshua21 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 2 minutes ago, stormrain said: Kατσε, λιγο περιεργο μου ακουγεται αυτο. Αν εγω αγορασω το Χ προιον "για το σπιτι", πρεπει να παω εγω ο ιδιος σε περιπτωση που κατι δεν παει καλα? Αν ας πουμε παει η συζυγος μου, ο αδερφος μου, ο κολλητος μου "που μενει διπλα", τι προβλημα θα υπαρξει? Δεν σε αμφισβητω, ειμαι σιγουρος πως θα εχει συμβει σε καποια μαγαζια, αλλα δεν παιζει να μην ειναι κατι που λυνεται με το "πλακα κανετε κυριε, μπορω να μιλησω με καποιον υπευθυνο και να το εχω γραπτως ολο αυτο?". Ασε που οπως ειπαν, η εγγυηση αφορα το προιον και οχι οποιον το εχει στην κατοχη του. Το τι βλέπει ο καθένας μας λογικό ή παράλογο ενδέχεται να διαφέρει από αυτό που ισχύει στην πραγματικότητα. Δες το παρακάτω που με είχε απασχολήσει στο παρελθόν που ήθελα να αγοράσω κάτι μεταχειρισμένο με εγγύηση της συγκεκριμένης μάρκας, και τελικά δεν προχώρησα: "Η Corsair παρέχει μη μεταβιβάσιμη εγγύηση στον αγοραστή ενός προϊόντος υλικού Corsair που αγοράστηκε από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή της Corsair. Η Corsair εγγυάται ότι το προϊόν θα είναι απαλλαγμένο από ελαττώματα υλικού και κατασκευής για μια συγκεκριμένη περίοδο που αρχίζει την ημερομηνία αγοράς. Η περίοδος εγγύησης ποικίλλει ανάλογα με το συγκεκριμένο προϊόν, όπως προσδιορίζεται στην τεκμηρίωση χρήστη, στο πακέτο προϊόντος ή όπως αναφέρεται στη συνημμένη λίστα των Περιόδων εγγύησης της Corsair. Σε περίπτωση που οποιαδήποτε από αυτές τις περιόδους εγγύησης διαφέρει, ισχύει η μεγαλύτερη καθορισμένη περίοδος εγγύησης. Εκτός εάν απαγορεύεται από την ισχύουσα τοπική νομοθεσία, αυτή η εγγύηση περιορίζεται στον αρχικό αγοραστή και δεν μεταβιβάζεται. Αυτή η εγγύηση σάς παρέχει συγκεκριμένα νομικά δικαιώματα και ενδέχεται να έχετε επιπλέον δικαιώματα που διαφέρουν σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία." Αν το προϊόν είναι corsair, τότε αυτό ακριβώς θα σου δείξουν όταν ζητήσεις να το έχεις γραπτώς. 1
Haldol Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 21 minutes ago, stormrain said: Δεν σε αμφισβητω, ειμαι σιγουρος πως θα εχει συμβει σε καποια μαγαζια, αλλα δεν παιζει να μην ειναι κατι που λυνεται με το "πλακα κανετε κυριε, μπορω να μιλησω με καποιον υπευθυνο και να το εχω γραπτως ολο αυτο?". Στα προϊόντα που δεν είναι όρος της εγγύησης από την κατασκευάστρια (όπως στην Corsair που έγραψε ο @Joshua21), ναι, λύνεται έτσι. Όμως πολλά καταστήματα ψάχνουν δεκάδες τρόπους να μην αναγνωρίσουν την εγγύηση, και αυτός είναι ένας απ' αυτούς. Το πετάνε, αν πιάσει έπιασε, αν σε δουν και λίγο "ντεμί" ως προς την ευπιστία, μπορεί και να επιμείνουν και λίγο ακόμα. Γι' αυτό λέω ότι για όποιον έχει «όρεξη», μια χαρά θα καλυφθεί η εγγύηση. Btw ίσως και στην περίπτωση με την Corsair να καλύπτεται, εφόσον το προβλήπει η νομοθεσία (που δε το γνωρίζω, γι' αυτό και λέω ΙΣΩΣ). Όμως εκεί θα υπάρχει ακόμα περισσότερο τρέξιμο από τη μεριά του καταναλωτή. 1
Moderators stormrain Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Moderators Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το τι βλέπει ο καθένας μας λογικό ή παράλογο ενδέχεται να διαφέρει από αυτό που ισχύει στην πραγματικότητα. Δες το παρακάτω που με είχε απασχολήσει στο παρελθόν που ήθελα να αγοράσω κάτι μεταχειρισμένο με εγγύηση της συγκεκριμένης μάρκας, και τελικά δεν προχώρησα: "Η Corsair παρέχει μη μεταβιβάσιμη εγγύηση στον αγοραστή ενός προϊόντος υλικού Corsair που αγοράστηκε από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή της Corsair. Η Corsair εγγυάται ότι το προϊόν θα είναι απαλλαγμένο από ελαττώματα υλικού και κατασκευής για μια συγκεκριμένη περίοδο που αρχίζει την ημερομηνία αγοράς. Η περίοδος εγγύησης ποικίλλει ανάλογα με το συγκεκριμένο προϊόν, όπως προσδιορίζεται στην τεκμηρίωση χρήστη, στο πακέτο προϊόντος ή όπως αναφέρεται στη συνημμένη λίστα των Περιόδων εγγύησης της Corsair. Σε περίπτωση που οποιαδήποτε από αυτές τις περιόδους εγγύησης διαφέρει, ισχύει η μεγαλύτερη καθορισμένη περίοδος εγγύησης. Εκτός εάν απαγορεύεται από την ισχύουσα τοπική νομοθεσία, αυτή η εγγύηση περιορίζεται στον αρχικό αγοραστή και δεν μεταβιβάζεται. Αυτή η εγγύηση σάς παρέχει συγκεκριμένα νομικά δικαιώματα και ενδέχεται να έχετε επιπλέον δικαιώματα που διαφέρουν σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία." Αν το προϊόν είναι corsair, τότε αυτό ακριβώς θα σου δείξουν όταν ζητήσεις να το έχεις γραπτώς. Οποτε θεωρητικα δηλαδη, απαξ και δωρισεις κατι της Corsair, παπαλα η εγγυηση, ειτε μεταχειρισμενο ειτε καινουριο. Αφου (για την περιπτωση καινουριου τωρα), αν σου δωρισω εσενα κατι, δεν θα εχει εγγυηση απο την στιγμη που ο αγοραστης ειμαι εγω και η εγγυηση ειναι μη μεταβιβασιμη. Προφανως και το λογικο ή το παραλογο διαφερει απο αυτο που ισχυει, αλλα εξακολουθει να μου φαινεται τρελο. Εκτος αν πηγαινει κοντρα στην νομοθεσια, οπως λεει και ο @Haldol, θα ειχε ενδιαφερον να το γνωριζαμε αυτο (δεν εχω τον χρονο να το ψαξω).
Dante80 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, laxanoulis said: Εννοείς ότι κάποιος αγόραζε κάτι, το μεταπουλούσε και είχε θέμα με εγγυήσεις? Καλάθι του skroutz: Δεν καλύπτεσαι από εγγύηση σε περίπτωση αγγελιών – δώρου Έχει διορθωθεί πλέον το πρόβλημα αυτό, όπως είπα. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2023 από Dante80
Joshua21 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2023 2 minutes ago, stormrain said: Οποτε θεωρητικα δηλαδη, απαξ και δωρισεις κατι της Corsair, παπαλα η εγγυηση, ειτε μεταχειρισμενο ειτε καινουριο. Αφου (για την περιπτωση καινουριου τωρα), αν σου δωρισω εσενα κατι, δεν θα εχει εγγυηση απο την στιγμη που ο αγοραστης ειμαι εγω και η εγγυηση ειναι μη μεταβιβασιμη. Προφανως και το λογικο ή το παραλογο διαφερει απο αυτο που ισχυει, αλλα εξακολουθει να μου φαινεται τρελο. Εκτος αν πηγαινει κοντρα στην νομοθεσια, οπως λεει και ο @Haldol, θα ειχε ενδιαφερον να το γνωριζαμε αυτο (δεν εχω τον χρονο να το ψαξω). Κάπως έτσι, αν δωρίσεις κάτι της corsair το οποίο έχεις αγοράσει με προσωποποιημένο παραστατικό θα πρέπει να έχεις υπόψιν ότι μόνο εσύ μπορείς να κάνεις τη διαδικασία της ενεργοποίησης εγγύησης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα