Προς το περιεχόμενο

Nissan Juke ή C3 Aircross στα 20.000 € ;


yiamaha

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω σε αυτα τα χρηματα θα κοιτουσα Dacia Sandero stepway  στην πιο πλουσια εκδοση με τον εργοστασιακο κινητηρα αεριο/βενζινη. Τεραστια διαφορα σε κοστος χρησης σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο βενζινης στην ιδια κατηγορια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε γνωρίζω από τιμές/εξοπλισμό Ελλάδα, πρόσφατα όμως κοίταγα την κατηγορία μαζί με φίλο. Είναι οι ανάγκες σου οι χώροι/κατανάλωση/επιδόσεις/αξιοπιστία; Δύσκολο να τα πετύχεις όλα μαζί οπότε κρίνεις τι σε βολεύει περισσότερο στο μπάτζετ σου.

Από τα δύο που προτείνεις το Juke είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Αν θες χώρους και αν δεν κάνω λάθος στην ίδια τιμή, τότε κοίτα και προς Kamiq είναι κορυφή στον τομέα αυτό και ένα κλικ παραπάνω στην ποιότητα των πλαστικών της κονσόλας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 minutes ago, doctorkostis said:

Εγω σε αυτα τα χρηματα θα κοιτουσα Dacia Sandero stepway  στην πιο πλουσια εκδοση με τον εργοστασιακο κινητηρα αεριο/βενζινη. Τεραστια διαφορα σε κοστος χρησης σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο βενζινης στην ιδια κατηγορια.

Δεν υπάρχει εργοστασιακό αέριο 🤔οι περισσότεροι lovato χρησιμοποιούν.

Σαν επιχείρημα δν είναι λάθος το κόστος χρήσης αλλά ακομα και από Citroen σε Dacia η ποιότητα υλικών πέφτει ραγδαία οπότε μιας και θα γίνει αγορά και Καινούργιου, @yiamaha έχω να προτείνω juke δαγκωτό! ή αγορά ελαφρώς μεταχειρισμένου το ίδιο μοντέλο(που έχει και εγγύηση) με σκοπό να γλυτώσεις τα εξτρα και να το πάρεις φουλ εξτρα στην τιμή καινούριου και πιο κάτω! ;) 

1 hour ago, yiamaha said:

Αυτό τον καιρό παίζουν στα ίδια στις βασικές τους εκδόσεις. Ποιο θεωρείτε ότι είναι καλύτερη  overall επιλογή;

 

 

2 minutes ago, Speculoos said:

Δε γνωρίζω από τιμές/εξοπλισμό Ελλάδα, πρόσφατα όμως κοίταγα την κατηγορία μαζί με φίλο. Είναι οι ανάγκες σου οι χώροι/κατανάλωση/επιδόσεις/αξιοπιστία; Δύσκολο να τα πετύχεις όλα μαζί οπότε κρίνεις τι σε βολεύει περισσότερο στο μπάτζετ σου.

Από τα δύο που προτείνεις το Juke είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Αν θες χώρους και αν δεν κάνω λάθος στην ίδια τιμή, τότε κοίτα και προς Kamiq είναι κορυφή στον τομέα αυτό και ένα κλικ παραπάνω στην ποιότητα των πλαστικών της κονσόλας.

Σωστος καλο και το Kamiq Αλλά και το karoq 

Επεξ/σία από ChristosVl
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι Dacia πλακα κανουμε, 20 χρονια πισω ειναι οι ρουμανοι

με τις μανιβελες στα παραθυρα και το εσωτερικο χειροτερο και απο Yaris του 2003. Για να μην αναφερουμε τα 2 αστερια σε ncap

το Juke ειναι λιγο ιδιαιτερο σε εμφανιση, ευτυχως εφτιαξαν λιγο την εμετικη προηγουμενη γενια του

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

τι Dacia πλακα κανουμε, 20 χρονια πισω ειναι οι ρουμανοι

η νοοτροπία μας είναι 20 χρόνια πίσω για λαμαρίνες με ρόδες

στην υπόλοιπη ευρώπη βγήκε best seller , φυσικά έπαιξε ρόλο και το facelift (εκτός της τιμής) αφού ντρέπονται οι καταναλωτές να μην έχει καλή εμφάνιση ο λαμαρινοκουβάς και όταν ήταν τζάμπα το sandero νόμιζαν οτι χαλά

2 ώρες πριν, yiamaha είπε

Αυτό τον καιρό παίζουν στα ίδια στις βασικές τους εκδόσεις. Ποιο θεωρείτε ότι είναι καλύτερη  overall επιλογή;

τα έχεις οδηγήσει? για το C3 aircross λένε καλά λόγια όσον αφορά την άνεση

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ChristosVl said:

Δεν υπάρχει εργοστασιακό αέριο 🤔οι περισσότεροι lovato χρησιμοποιούν.

Σαν επιχείρημα δν είναι λάθος το κόστος χρήσης αλλά ακομα και από Citroen σε Dacia η ποιότητα υλικών πέφτει ραγδαία οπότε μιας και θα γίνει αγορά και Καινούργιου, @yiamaha έχω να προτείνω juke δαγκωτό! ή αγορά ελαφρώς μεταχειρισμένου το ίδιο μοντέλο(που έχει και εγγύηση) με σκοπό να γλυτώσεις τα εξτρα και να το πάρεις φουλ εξτρα στην τιμή καινούριου και πιο κάτω! ;) 

 

 

Φυσικά και υπάρχει εργοστασιακό αέριο, κινητήρες της Renault με διπλό καύσιμο που χρησιμοποιεί και η Dacia. 1000 κυβικά με τούρμπο, 100 άλογα. Οικονομία καυσίμου περίπου 40% κάτω σε σχέση με βενζίνη, αν δεν κάνω λάθος μπαίνει και ελεύθερα δακτύλιο. Μόνο αμιγώς ηλεκτρικό έχει μικρότερο κόστος χρήσης αλλά με αρχική τιμή που ξεφεύγει.

Όσον αφορά την ποιότητα του εσωτερικού, σιγά τη Bentley το C3.  Η εικόνα που παραθέτω είναι το Sandero stepway που κυκλοφορεί τώρα. Για την κατηγορία τιμής καινούριου αυτοκινήτου μια χαρά σύγχρονο είναι, ειδικά σε σχέση με τη βασική έκδοση του C3.

328820720_a_b.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, doctorkostis είπε

Φυσικά και υπάρχει εργοστασιακό αέριο, κινητήρες της Renault με διπλό καύσιμο που χρησιμοποιεί και η Dacia

απλά σου λέει οτι δε βγάζει ο όμιλος σύστημα υγραερίου , απλά συνεργάζεται με εταιρία (πχ lovato) , το ίδιο που κάνουν εταιρίες Hyundai,Kia,opel,fiat,suzuki,toyota κτλ στην Ιταλία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, korakios said:

απλά σου λέει οτι δε βγάζει ο όμιλος σύστημα υγραερίου , απλά συνεργάζεται με εταιρία (πχ lovato) , το ίδιο που κάνουν εταιρίες Hyundai,Kia,opel,fiat,suzuki,toyota κτλ στην Ιταλια

Ο κινητήρας είναι εργοστασιακός με 5ετή εγγύηση, δεν είναι after market σύστημα που τοποθετείται στην αντιπροσωπεία, αυτό λέω. Δες το screenshot από το δελτίο τύπου της Ρενώ. Για αυτό και μπαίνει δακτύλιο σε αντίθεση με τα after market συστήματα.

Screenshot_2023-10-16-19-59-40-08_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Ο κινητήρας είναι εργοστασιακός με 5ετή εγγύηση, δεν είναι after market σύστημα που τοποθετείται στην αντιπροσωπεία, αυτό λέω.

aftermarket είναι, άσχετα με το αν μπαίνει αντιπροσωπεία ή στη γραμμή παραγωγής , απλά συνεργάστηκε με εταιρία  :)

4 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Δες το screenshot από το δελτίο τύπου της Ρενώ.

😁

5 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Για αυτό και μπαίνει δακτύλιο σε αντίθεση με τα after market συστήματα.

🤣, πέτυχες άτομο για το συγκεκριμένο επιχείρημα (καμένος απο εργοστασιακό φυσικού αερίου που η μπανανία θεωρεί μετατροπή)

Spoiler

και oftopic θα έπρεπε και τα μετατροπής να μπαίνουν και να έχουν απαλλαγές απο τέλη , αλλά ...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, korakios said:

Aftermarket στο assembly line δεν υπάρχει, εργοστασιακό είναι, έστω και αν το κατασκεύασε άλλος το σύστημα υγραερίου. Προφανώς και μια εταιρεία δε φτιάχνει τα πάντα.

 

Ενιγουει, εντός θέματος, σε οικονομία καυσίμου δε συγκρίνεται με κανένα άλλο στα ίδια χρήματα. Μιλάμε για entry level cars πλέον στα 20Κ, όχι Merc vs Lexus

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, doctorkostis said:

 

Όσον αφορά την ποιότητα του εσωτερικού, σιγά τη Bentley το C3. 

328820720_a_b.jpg

γι αυτο το eipa και γω, για να δειξω ποσο ακομα πιο low ειναι το sandero ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, ChristosVl said:

γι αυτο το eipa και γω, για να δειξω ποσο ακομα πιο low ειναι το sandero ;)

Οκ, γουστα ειναι αυτα προφανως. Εμενα το C3 στην εκδοση που κανει 20Κ μου φαινεται αισθητα χειροτερο απο το Dacia. 

c3.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...