Προς το περιεχόμενο

Γνώμη για Υγραεριοκίνηση


panagiotis3600

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Και στη βενζίνη μπορεί να συμβεί οτιδήποτε .Παίρνεις ένα ποσοστό ρίσκου.

Εάν το κρατήσεις για 2-3 χρόνια ακόμη προχωράς στη εγκατάσταση του .

Πάρε μια συμπίεση κυλίνδρων στο μοτέρ να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεσαι .

Εκεί που γράφεις ότι καθαρίζουν μήπως εννοείς τα άμεσου ψεκασμού με τη με μέθοδο soda blasting ; 

Προσωπικά εγώ στο Corsa C το έβαλα γύρω στις 204 .000 και τώρα έχω 214,000 σε 4 μήνες . Θέματα δε έχω . Απλώς μπήκε ένας πολλ/στης καινούργιος και δε έχω προχωρήσει σε κάποιου είδους καθαρισμό .

 

Επειδή δεν το γνωρίζω, μάλλον αυτό εννοεί καθαρισμός με την μέθοδο που είπες.
Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά λοιπόν διότι με πρόχειρους υπολογισμούς βγάζω ένα κέρδος 15% με την εγκατάσταση υγραερίου (αλλά τα υπολογίζω με βάση αυτά που ξέρω από το Corsa C) 
Σκυλί είναι το Corsa πολλαπλασιαστή μου έβγαλε σχετικά στις αρχές το 2008 που ήταν βενζίνη και τόσα χρόνια από το 2017 με αέριο έχει βγάλει μικροπράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, panagiotis3600 είπε

Αρχικά μου είπε ότι μπαίνει σίγουρα στο VW club και ότι το έχει βάλει σε έναν φίλο του σε ένα Golf TSI αντίστοιχης χρονολογίας με 150hp επίσης ότι έχει κάνει 100.000 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής χωρίς κάποιο πρόβλημα.

ρώτα όμως πόσο % βενζίνη καίει , γιατί σε κάποια συστήματα έχου ακούσει απο 5% διαφημιζόμενη για 30-40% σε άμεσου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, korakios said:

ρώτα όμως πόσο % βενζίνη καίει , γιατί σε κάποια συστήματα έχου ακούσει απο 5% διαφημιζόμενη για 30-40% σε άμεσου

Αυτό εξαρτάται κυρίως από τις διαδρομές. Ή και από... το βάρος του δεξιού ποδιού. Το ποσοστό που δίνουν οι κατασκευαστές είναι για ελαφρύ φορτίο, δηλαδή cruising. Όσο αυξάνεται το φορτίο στον κινητήρα, αυξάνεται και το ποσοστό της βενζίνης, μέχρι να ψεκάζει ακόμα και σκέτη βενζίνη. 

Σε 'μενα που ο κατασκευαστής δίνει 10%, στην πράξη (long - term) με τις διαδρομές και την οδήγησή μου, είναι κοντά στο 15% (V/V, όχι €/€ :P). Αλλά όποτε πάω π.χ. καμία βόλτα προς Μπάφι, με όσο υγραέριο ξεκινάω, σχεδόν με το ίδιο φτάνω, αφού καίει σχεδόν αποκλειστικά βενζίνη, λόγω της «ανάβασης».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Haldol είπε

Αυτό εξαρτάται κυρίως από τις διαδρομές. Ή και από... το βάρος του δεξιού ποδιού. Το ποσοστό που δίνουν οι κατασκευαστές είναι για ελαφρύ φορτίο, δηλαδή cruising. Όσο αυξάνεται το φορτίο στον κινητήρα, αυξάνεται και το ποσοστό της βενζίνης, μέχρι να ψεκάζει ακόμα και σκέτη βενζίνη. 

Σε 'μενα που ο κατασκευαστής δίνει 10%, στην πράξη (long - term) με τις διαδρομές και την οδήγησή μου, είναι κοντά στο 15% (V/V, όχι €/€ :P). Αλλά όποτε πάω π.χ. καμία βόλτα προς Μπάφι, με όσο υγραέριο ξεκινάω, σχεδόν με το ίδιο φτάνω, αφού καίει σχεδόν αποκλειστικά βενζίνη, λόγω της «ανάβασης».

δεν εννοώ με φορτία και ρύθμιση , απλά κάποια συστήματα δεν δουλεύουν σωστά σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού

επίσης ο μεικτός ψεκασμός γίνεται όταν το σύστημα και ο εγκαταστάτης σηκώνουν τα χέρια ψηλά , κανονικά και θεωρητικά δε θα έπρεπε να καίει βενζίνη καθόλου .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, korakios είπε

ρώτα όμως πόσο % βενζίνη καίει , γιατί σε κάποια συστήματα έχου ακούσει απο 5% διαφημιζόμενη για 30-40% σε άμεσου

Πρέπει να μου είπε κάτι του τύπου 50%-55% δεν θέλω σας λέω ανακρίβειες αλλά αν σας φαίνεται λογικό ποσοστό μάλλον τόσο είναι.

1 ώρα πριν, korakios είπε

δεν εννοώ με φορτία και ρύθμιση , απλά κάποια συστήματα δεν δουλεύουν σωστά σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού

επίσης ο μεικτός ψεκασμός γίνεται όταν το σύστημα και ο εγκαταστάτης σηκώνουν τα χέρια ψηλά , κανονικά και θεωρητικά δε θα έπρεπε να καίει βενζίνη καθόλου .

Με βάση αυτό στο Corsa c με έμμεσου ψεκασμού μου είπε ότι έχω 40% βενζίνη, αλλά τόσα χρόνια έχω δει να καταναλώνεται η βενζίνη περίπου ανά 3 μήνες 1,5-2 λτ/100 δηλαδή στα 500 έχω 10 λτ βενζίνης όπου θέλω περίπου ανά 4 γεμίσματα αερίου σίγουρα 1 βενζίνη απλά επειδή δεν θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα γιατί έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω μην ξανά λέω ανακρίβειες.

Αλλά τόσα χρόνια έχω δει πολύ οικονομία ή μάλλον σύμφωνα με τους υπολογισμούς πιο πάνω που έλεγα ότι υπολόγισα 15% κέρδους τόσα χρόνια θα είναι ότι ποτέ δεν ήταν τόσο πολύ όσο φαίνονταν.

Επεξ/σία από panagiotis3600
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, panagiotis3600 είπε

Πρέπει να μου είπε κάτι του τύπου 50%-55% δεν θέλω σας λέω ανακρίβειες αλλά αν σας φαίνεται λογικό ποσοστό μάλλον τόσο είναι.

είναι υπερβολικό και δε νομίζω να κάνεις απόσβεση (αν καίει τόσο πολύ βενζίνη)

δεν ξέρω αν τα νέα συστήματα που διαφημίζονται για άμεσου ψεκασμου κρατάνε το 5%

ίσως να κοιτούσες για υγρού ψεκασμού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, korakios είπε

είναι υπερβολικό και δε νομίζω να κάνεις απόσβεση (αν καίει τόσο πολύ βενζίνη)

δεν ξέρω αν τα νέα συστήματα που διαφημίζονται για άμεσου ψεκασμου κρατάνε το 5%

ίσως να κοιτούσες για υγρού ψεκασμού

Θα μάθω κάποια στιγμή πάλι για το ποσοστό θα πρέπει να καλέσω πάλι και δεν μου αρέσει να σπαμμαρω.

Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αλλά πως δουλεύει του υγρού ψεκασμού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, panagiotis3600 είπε

Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αλλά πως δουλεύει του υγρού ψεκασμού;

καλά ούτε και εγώ ξέρω ακριβώς ,υπόψιν  πάει πάνω απο 2 χιλιάρικα  ,  απλά δεν εξαερώνεται σε πνεύμονα το αέριο , πάει κατευθείαν στα μπεκ σαν υγρό και δεν υπάρχει παράλληλος ψεκασμός βενζίνης , ας με διορθώσει αν είναι κάποιος

(πάντως σίγουρα έπρεπε να μεταφερθεί όλο το νήμα στο άλλο για υγραέριο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 hours ago, korakios said:

δεν εννοώ με φορτία και ρύθμιση , απλά κάποια συστήματα δεν δουλεύουν σωστά σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού

επίσης ο μεικτός ψεκασμός γίνεται όταν το σύστημα και ο εγκαταστάτης σηκώνουν τα χέρια ψηλά , κανονικά και θεωρητικά δε θα έπρεπε να καίει βενζίνη καθόλου .

Μιλάω για συστήματα τύπου «κονσέρβα» (που στα άμεσου αυτό είναι το στάνταρ), όχι όταν το κάνει ο εγκαταστάτης. Το δικό μου έρχεται με 10% βενζίνη «έτοιμο» (με χάρτες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο), ενώ υπάρχει και από άλλη εταιρεία (Prins) με 5%. 

Αυτό που γράφεις ισχύει για τα κλασικού τύπου συστήματα, που ο εγκαταστάτης ρυθμίζει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Εκεί όντως ο μεικτός ψεκασμός είναι λύση για όταν δε βγάζουν άκρη, διότι κανονικά δεν προβλέπεται. Τα άμεσου όμως είναι έτσι από τη μάνα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Haldol είπε

Μιλάω για συστήματα τύπου «κονσέρβα» (που στα άμεσου αυτό είναι το στάνταρ), όχι όταν το κάνει ο εγκαταστάτης. Το δικό μου έρχεται με 10% βενζίνη «έτοιμο» (με χάρτες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο), ενώ υπάρχει και από άλλη εταιρεία (Prins) με 5%. 

Αυτό που γράφεις ισχύει για τα κλασικού τύπου συστήματα, που ο εγκαταστάτης ρυθμίζει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Εκεί όντως ο μεικτός ψεκασμός είναι λύση για όταν δε βγάζουν άκρη, διότι κανονικά δεν προβλέπεται. Τα άμεσου όμως είναι έτσι από τη μάνα τους.

Δεν έχω καταλάβει ακριβώς, εσύ τι σύστημα έχεις και πόσο % βενζίνη καίει; 
Επιπλέον θεωρείς δηλαδή πως αν μου βάλει ένα έτοιμο σύστημα με χάρτη θα έχω 10% κατανάλωση βενζίνης; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 minutes ago, panagiotis3600 said:

Δεν έχω καταλάβει ακριβώς, εσύ τι σύστημα έχεις και πόσο % βενζίνη καίει; 
Επιπλέον θεωρείς δηλαδή πως αν μου βάλει ένα έτοιμο σύστημα με χάρτη θα έχω 10% κατανάλωση βενζίνης; 

Εξαρτάται από το σύστημα που θα βάλεις. Δεν είναι υποχρεωτικά 10%. Τόσο είναι στο δικό μου (LANDIRENZO OMEGAS DIRECT). Τα «έτοιμα» συστήματα όμως (τα οποία ΔΕΝ τα ρυθμίζει ο εγκαταστάτης) έχουν ένα ποσοστό βενζίνης. Αυτό μόνο καλό μπορώ να το θεωρήσω, διότι καλώς ή κακώς, το υγραέριο σαν καύσιμο έχει και τα στραβά του (αλλά και τις παρενέργειές του).

Όταν λέμε LPG δεν είναι ένα πράγμα, υπάρχουν πολλοί τύποι συστημάτων (και με μεγάλη διαφορά τόσο στο κόστος εγκατάστασης, όσο και στο κόστος χρήσης, όσο και στην πιθανότητα δυσλειτουργιών).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...