Προς το περιεχόμενο

Γνώμη για Υγραεριοκίνηση


panagiotis3600

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, 
θέλω γνώμες για σύστημα υγραερίου για αυτοκίνητο
Seat Ibiza 2011 tsi 1200cc 105ps 200.000km και αν κάνει γιαυτό το αυτοκίνητο.
Έχω ήδη ένα corsa C 2004 1400cc του πατέρα μου το οποίο είναι αέριο όπου έγινε η εγκατάσταση του στις 180.000km τώρα έχει 285.000km και θα ήθελα γνώμες και για το Seat.


Έχω δει κάποια posts όπου πολλοί λένε ότι όταν ένα αυτοκίνητο έχει επάνω turbo(&γενικά στα TSI), καλό θα είναι να μην μπει σύστημα υγραερίου.
Άλλοι πάλι λένε ότι απλά είναι οκ. 
Ο μηχανικός μου που τον ρώτησα τονίζει το ότι δεν κάνει για αυτά που έχουν Turbo, συνεπώς μου λέει το ίδιο πράγμα με αυτά που διαβάζω.
Ο μηχανικός του αερίου που μου έβαλε το αέριο στο corsa μου λέει "φέρε το να σου βάλω ένα σύστημα Lovato άμεσου ψεκασμού και δεν θα έχεις πρόβλημα".

Ένας συνάδελφος έχει ένα Seat Leon 2012 tsi αέριο με 200.000km καινούριο το πήρε και μου έλεγε αρχικά το έκανε αέριο από νωρίς, δηλαδή σχετικά επάνω στο χρόνο (το 2013), από τότε και έπειτα πολλά και πολλαπλά προβλήματα έχει βγάλει σε πολλά ηλεκτρικά και μπέρδεμα κατά την καύση στον κινητήρα και πολλές φορές να μου τονίζει πως χρειάζονταν να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να κάνει "Reset" να το σβήσει το αυτοκίνητο και να το ξανά βάλει δηλαδή, για να μπορέσει να δουλέψει σωστά χωρίς αυτό το μπέρδεμα και χωρίς πάντα αυτό να είναι αποτελεσματικό, το μόνο καλό σε όλο αυτό για όλα αυτά τα χρόνια είναι πως έχει κάνει γύρω στις 150.000-180.000km με αέριο, όπου έχει γίνει απόσβεση πολλές φορές. 
Γενικά πολλές απόψεις για αυτό το θέμα και γιαυτό είπα να γράψω εδώ την ερώτηση μου.
Τα χιλιόμετρα που κάνω εγώ την μέρα είναι περίπου 25 για την δουλειά και ότι προκύψει παραπάνω μέσα στην μέρα. 
Χονδρικά 150km την εβδομάδα + καμιά εκδρομή το ΣΚ (200-300km έξτρα όχι πάντα).

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν το υγραέριο ήταν αξιόπιστη λύση, μεγάλη πλειονότητα θα το χρησιμοποιούσε ….. δεν είναι χαζός ο κόσμος! Βέβαια υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά δεν είναι ο κανόνας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, KX7 είπε

Εάν το υγραέριο ήταν αξιόπιστη λύση, μεγάλη πλειονότητα θα το χρησιμοποιούσε

αξιόπιστη είναι , οι εγκαταστάτες-μαστόρια βγάλανε τη ρετσινιά (και συνεχίζουν ορισμένοι)

11 λεπτά πριν, KX7 είπε

δεν είναι χαζός ο κόσμος!

τώρα έβαλε κολλητός μου , αισθάνθηκε λίγο χαζός πάντως που άργησε 16 χιλιάρικα μείον τυχών ζημιές

12 λεπτά πριν, KX7 είπε

Βέβαια υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά δεν είναι ο κανόνας!

και στις εξαιρέσεις (καλά ονόματα) , υπάρχουν και εκεί παπαντζήδες δυστυχώς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, panagiotis3600 είπε

Καλησπέρα παιδιά, 
θέλω γνώμες για σύστημα υγραερίου για αυτοκίνητο
Seat Ibiza 2011 tsi 1200cc 105ps 200.000km και αν κάνει γιαυτό το αυτοκίνητο.
Έχω ήδη ένα corsa C 2004 1400cc του πατέρα μου το οποίο είναι αέριο όπου έγινε η εγκατάσταση του στις 180.000km τώρα έχει 285.000km και θα ήθελα γνώμες και για το Seat.


Έχω δει κάποια posts όπου πολλοί λένε ότι όταν ένα αυτοκίνητο έχει επάνω turbo(&γενικά στα TSI), καλό θα είναι να μην μπει σύστημα υγραερίου.
Άλλοι πάλι λένε ότι απλά είναι οκ. 
Ο μηχανικός μου που τον ρώτησα τονίζει το ότι δεν κάνει για αυτά που έχουν Turbo, συνεπώς μου λέει το ίδιο πράγμα με αυτά που διαβάζω.
Ο μηχανικός του αερίου που μου έβαλε το αέριο στο corsa μου λέει "φέρε το να σου βάλω ένα σύστημα Lovato άμεσου ψεκασμού και δεν θα έχεις πρόβλημα".

Ένας συνάδελφος έχει ένα Seat Leon 2012 tsi αέριο με 200.000km καινούριο το πήρε και μου έλεγε αρχικά το έκανε αέριο από νωρίς, δηλαδή σχετικά επάνω στο χρόνο (το 2013), από τότε και έπειτα πολλά και πολλαπλά προβλήματα έχει βγάλει σε πολλά ηλεκτρικά και μπέρδεμα κατά την καύση στον κινητήρα και πολλές φορές να μου τονίζει πως χρειάζονταν να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να κάνει "Reset" να το σβήσει το αυτοκίνητο και να το ξανά βάλει δηλαδή, για να μπορέσει να δουλέψει σωστά χωρίς αυτό το μπέρδεμα και χωρίς πάντα αυτό να είναι αποτελεσματικό, το μόνο καλό σε όλο αυτό για όλα αυτά τα χρόνια είναι πως έχει κάνει γύρω στις 150.000-180.000km με αέριο, όπου έχει γίνει απόσβεση πολλές φορές. 
Γενικά πολλές απόψεις για αυτό το θέμα και γιαυτό είπα να γράψω εδώ την ερώτηση μου.
Τα χιλιόμετρα που κάνω εγώ την μέρα είναι περίπου 25 για την δουλειά και ότι προκύψει παραπάνω μέσα στην μέρα. 
Χονδρικά 150km την εβδομάδα + καμιά εκδρομή το ΣΚ (200-300km έξτρα όχι πάντα).

Ευχαριστώ.

Υπάρχει ήδη ενότητα εδώ :

 

Ωστόσο ποιο κωδικό μοτέρ φοράει ; 

Υπάρχουν σύστημα άμεσου ψεκασμού βάσει κωδικού μοτέρ που έρχονται με έτοιμο χάρτη και ο εγκαταστατης επεμβαίνει σε λίγα πράγματα .

Δε ξέρω τι γίνεται με τη τρόμπα υψηλής πίεσης .

Συνήθως αυτά τα μοτέρ τους καθαρίζουν τη εισαγωγή από τη καρβουνιλα. Πολλοί αναφέρουν τη μέθοδο soda blasting.

Απλώς εάν βάλεις έμμεσου ψεκασμου σύστημα θα καταναλώνει περισσότερο ποσοστό βενζίνη .

Έχω 3 με υγραέριο συμπεριλαμβανομένου και ενός Corsa C αλλά όλα ήταν εμεσου ψεκασμού.

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Τα TSI και με βενζίνη προβλήματα βγάζουν.

Περισσότερο θέματα για τα fsi διαβάζω και αυτά είναι πιο δύσκολα στο υγραέριο.

Γενικά θέλει ψάξιμο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Υπάρχει ήδη ενότητα εδώ :

 

Ωστόσο ποιο κωδικό μοτέρ φοράει ; 

Υπάρχουν σύστημα άμεσου ψεκασμού βάσει κωδικού μοτέρ που έρχονται με έτοιμο χάρτη και ο εγκαταστατης επεμβαίνει σε λίγα πράγματα .

Δε ξέρω τι γίνεται με τη τρόμπα υψηλής πίεσης .

Συνήθως αυτά τα μοτέρ τους καθαρίζουν τη εισαγωγή από τη καρβουνιλα. Πολλοί αναφέρουν τη μέθοδο soda blasting.

Απλώς εάν βάλεις έμμεσου ψεκασμου σύστημα θα καταναλώνει περισσότερο ποσοστό βενζίνη .

Έχω 3 με υγραέριο συμπεριλαμβανομένου και ενός Corsa C αλλά όλα ήταν εμεσου ψεκασμού.

Περισσότερο θέματα για τα fsi διαβάζω και αυτά είναι πιο δύσκολα στο υγραέριο.

Γενικά θέλει ψάξιμο .

Δεν γνωρίζω τον κωδικό του μοτέρ, αλλά θα μάθω και θα το αναφέρω.

Όσον αφορά για αυτά τα συστήματα άμεσου ψεκασμού βάσει κωδικού μοτέρ τα οποία έχω ξανά δει κάποιον να αναφέρει ότι έρχονται με έτοιμο χάρτη του αυτοκινήτου, θέλω να ρωτήσω στο πως θα καταλάβω εγώ τον αεριτζή εάν μου λέει παπατζιλίκια, που θα μου πει ότι αυτό έρχεται με έτοιμο χάρτη και στην πραγματικότητα μπορεί να μην είναι έτσι και απλά να θέλει να πουλήσει;

Εάν πάλι μπει απλά ένα Lovato άμεσου ψεκασμού όπως μου συστήθηκε πως θα ξέρω αν θα δουλεύει και δεν θα είναι απλά ένα ακόμη λαχείο στο να βγει σκάρτο;

6 ώρες πριν, phanispal είπε

Τα TSI και με βενζίνη προβλήματα βγάζουν.

Ένας φίλος έχει το 3θυρο tsi του 2012 όμως από καινούριο και του έχει βάλει απλά μια φιλτροχωανη ούτε αέριο ούτε πρόγραμμα τίποτα δεν το έχει κάνει. 

Και όλα αυτά τα χρόνια είναι σαν καινούριο δουλεύει άψογα, ωστόσο δεν ξέρω αν μπορεί να έτυχε το δικό του να βγει τόσο καλό ή απλά να μην συμβαίνει αυτό.

6 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Τα tsi δεν παίρνουν υγραέριο

Ναι αυτό το έχω δει πολλές φορές να το λένε και δεν γνωρίζω το γιατί όχι;

4 ώρες πριν, korakios είπε

αξιόπιστη είναι , οι εγκαταστάτες-μαστόρια βγάλανε τη ρετσινιά (και συνεχίζουν ορισμένοι)

τώρα έβαλε κολλητός μου , αισθάνθηκε λίγο χαζός πάντως που άργησε 16 χιλιάρικα μείον τυχών ζημιές

και στις εξαιρέσεις (καλά ονόματα) , υπάρχουν και εκεί παπαντζήδες δυστυχώς

Αυτούς τους παπατζήδες θέλω να αποφύγω, και γενικά δεν έχω εμπιστοσύνη σε κάποιον συγκεκριμένο ακόμη δηλαδή και σε αυτόν που το έβαλα τότε στο Corsa c όπου ο τύπος απλά ήξερε να κάνει την εγκατάσταση όχι όμως την παραμετροποίηση του χάρτη και μου έλεγε για το σύστημα το Optima ότι αντιγράφει μόνο του τον χάρτη του αυτοκινήτου καθώς οδηγάω. Στην συγκεκριμένη περίπτωση είχε πρόβλημα ο εγκέφαλος του Corsa οπότε "μάθαινε" το σύστημα του αερίου λάθος χάρτη. Συνεπώς με παιδεψε πολύ μέχρι να σεταρισρεί ο χάρτης και αφού εν τέλη δεν μου έβαλε κάποιον δικό του για να δουλέψει κατευθείαν, του το πήγα μια μέρα που έτυχε να δουλεύει καλά και του είπα κλείδωσε τον χάρτη έτσι όπως δουλεύει τώρα. Έχει 5+ χρόνια που είναι έτσι και δουλεύει καλά.

42.5λτ αερίου ~ 460-500 χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, panagiotis3600 είπε

Αυτούς τους παπατζήδες θέλω να αποφύγω, και γενικά δεν έχω εμπιστοσύνη σε κάποιον συγκεκριμένο

καλά κάνεις , έβαλε ο κολλητός μου πρόσφατα σε γνωστό με πολύ καλές κριτικές γενικότερα και πάμπολλες συστάσεις (Κ)

αφού ο 3ος κύλινδρος δεν είχε σωστή συμπίεση "όλα καλά προχώρα το" και του έδωσε "έτοιμο" το αμάξι με κατανάλωση 12+λ/100χλμ ενώ βενζίνης είχε 8,5

τελικά (ήταν ψυλλιασμένος) ήταν ο αισθητήρας λ και έπεσε στα 8 βενζίνη και 8,5 lpg

το κερασάκι , μετά απο μια εβδομάδα έκανε κάτι τρελά,  αρρυθμίες και κουλά λάθη στο διαγνωστικό και τελικά δεν κούμπωσε καλά πολλαπλασιαστή συν μια ταρζανιά σε μια άλλη σύνδεση

απλά το μαστόρι του ζήτησε συγγνώμη ....

2 ώρες πριν, panagiotis3600 είπε

Όσον αφορά για αυτά τα συστήματα άμεσου ψεκασμού βάσει κωδικού μοτέρ τα οποία έχω ξανά δει κάποιον να αναφέρει ότι έρχονται με έτοιμο χάρτη του αυτοκινήτου, θέλω να ρωτήσω στο πως θα καταλάβω εγώ τον αεριτζή εάν μου λέει παπατζιλίκια, που θα μου πει ότι αυτό έρχεται με έτοιμο χάρτη και στην πραγματικότητα μπορεί να μην είναι έτσι και απλά να θέλει να πουλήσει;

Εάν πάλι μπει απλά ένα Lovato άμεσου ψεκασμού όπως μου συστήθηκε πως θα ξέρω αν θα δουλεύει και δεν θα είναι απλά ένα ακόμη λαχείο στο να βγει σκάρτο;

μόνο αν βρεις άτομο με το ίδιο μοτέρ που να δουλεύει άψογα χρόνια και να πας στον ίδιο εγκαταστάτη (και φυσικά ρύθμιση στο δρόμο )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, panagiotis3600 είπε

Δεν γνωρίζω τον κωδικό του μοτέρ, αλλά θα μάθω και θα το αναφέρω.

Όσον αφορά για αυτά τα συστήματα άμεσου ψεκασμού βάσει κωδικού μοτέρ τα οποία έχω ξανά δει κάποιον να αναφέρει ότι έρχονται με έτοιμο χάρτη του αυτοκινήτου, θέλω να ρωτήσω στο πως θα καταλάβω εγώ τον αεριτζή εάν μου λέει παπατζιλίκια, που θα μου πει ότι αυτό έρχεται με έτοιμο χάρτη και στην πραγματικότητα μπορεί να μην είναι έτσι και απλά να θέλει να πουλήσει;

Εάν πάλι μπει απλά ένα Lovato άμεσου ψεκασμού όπως μου συστήθηκε πως θα ξέρω αν θα δουλεύει και δεν θα είναι απλά ένα ακόμη λαχείο στο να βγει σκάρτο;

 

Για τα direct συστήματα δε ξέρω πολλά πράγματα . Δε είχα και άμεσου ψεκασμού οχήματα .

Λογικά με έλεγχο  fuel trims τόσο σε βενζίνη όσο και σε υγραέριο βλέπεις τι απόκλιση έχεις και αναλόγως διορθώνεις . Έπειτα κοίταζουν και το λ εάν το έχουν συνδέσει.

Εμένα στο Opel Corsa C που έχεις ίδιο, έβαλε χωρίς obd σύστημα και μου το είπε κιόλας , αλλά το ρύθμισε στο δρόμο και με αισθητήρα wideband και είναι ταυτόσημοι οι χάρτες βενζίνης/υγραέριο - καμπύλες . 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, NikosKallithea said:

Τα tsi δεν παίρνουν υγραέριο

Ποια απ' όλα τα TSI; Διότι το TSI έχει καταλήξει απλώς το brand των κινητήρων της VW - και πλέον λέγονται έτσι (σχεδόν) όλοι. Κι εμένα που είναι άμεσου ψεκασμού, κι έχω υγραέριο, TSI λέγεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, panagiotis3600 είπε

Καλησπέρα παιδιά, 
θέλω γνώμες για σύστημα υγραερίου για αυτοκίνητο
Seat Ibiza 2011 tsi 1200cc 105ps 200.000km και αν κάνει γιαυτό το αυτοκίνητο.
Έχω ήδη ένα corsa C 2004 1400cc του πατέρα μου το οποίο είναι αέριο όπου έγινε η εγκατάσταση του στις 180.000km τώρα έχει 285.000km και θα ήθελα γνώμες και για το Seat.


Έχω δει κάποια posts όπου πολλοί λένε ότι όταν ένα αυτοκίνητο έχει επάνω turbo(&γενικά στα TSI), καλό θα είναι να μην μπει σύστημα υγραερίου.
Άλλοι πάλι λένε ότι απλά είναι οκ. 
Ο μηχανικός μου που τον ρώτησα τονίζει το ότι δεν κάνει για αυτά που έχουν Turbo, συνεπώς μου λέει το ίδιο πράγμα με αυτά που διαβάζω.
Ο μηχανικός του αερίου που μου έβαλε το αέριο στο corsa μου λέει "φέρε το να σου βάλω ένα σύστημα Lovato άμεσου ψεκασμού και δεν θα έχεις πρόβλημα".

Ένας συνάδελφος έχει ένα Seat Leon 2012 tsi αέριο με 200.000km καινούριο το πήρε και μου έλεγε αρχικά το έκανε αέριο από νωρίς, δηλαδή σχετικά επάνω στο χρόνο (το 2013), από τότε και έπειτα πολλά και πολλαπλά προβλήματα έχει βγάλει σε πολλά ηλεκτρικά και μπέρδεμα κατά την καύση στον κινητήρα και πολλές φορές να μου τονίζει πως χρειάζονταν να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να κάνει "Reset" να το σβήσει το αυτοκίνητο και να το ξανά βάλει δηλαδή, για να μπορέσει να δουλέψει σωστά χωρίς αυτό το μπέρδεμα και χωρίς πάντα αυτό να είναι αποτελεσματικό, το μόνο καλό σε όλο αυτό για όλα αυτά τα χρόνια είναι πως έχει κάνει γύρω στις 150.000-180.000km με αέριο, όπου έχει γίνει απόσβεση πολλές φορές. 
Γενικά πολλές απόψεις για αυτό το θέμα και γιαυτό είπα να γράψω εδώ την ερώτηση μου.
Τα χιλιόμετρα που κάνω εγώ την μέρα είναι περίπου 25 για την δουλειά και ότι προκύψει παραπάνω μέσα στην μέρα. 
Χονδρικά 150km την εβδομάδα + καμιά εκδρομή το ΣΚ (200-300km έξτρα όχι πάντα).

Ευχαριστώ.

τροφη για σκεψη......

Δεν ειναι όμως μόνον οι χώροι στάθμευσης που επιβάλλουν περιορισμούς σε αυτοκίνητα που κινούνται με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου. Σε τούνελ ανά την Ευρώπη, τα συγκεκριμένα οχήματα θα πρέπει να ενημερώνουν για τη χρήση LPG ή CNG κατά την είσοδό τους σε αυτά και να φέρουν ειδική σήμανση, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις όπως αυτό της σήραγγας της Μάχης, οπού η μεταφορά οποιουδήποτε οχήματος LPG ή CNG απαγορεύεται ακόμα κι αν οι αντίστοιχες δεξαμενές του αυτοκινήτου είναι άδειες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχθές μίλησα με τον μηχανικό του αερίου που μου το πέρασε στο Corsa, τον ρώτησα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το θέμα για το ibiza και μου ζήτησε και αυτός την άδεια του αυτοκινήτου για να δει τον κωδικό του κινητήρα, καθώς και μου εξήγησε το σύστημα.
Αρχικά μου είπε ότι μπαίνει σίγουρα στο VW club και ότι το έχει βάλει σε έναν φίλο του σε ένα Golf TSI αντίστοιχης χρονολογίας με 150hp επίσης ότι έχει κάνει 100.000 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Για εμένα μου είπε πως αυτό που θα μου βάλει είναι ένα σύστημα Lovato άμεσου ψεκασμού που κοστίζει 1500€ συνολικά μαζί με την εγκατάσταση και τον ρώτησα για τον έτοιμο χάρτη (που είχαμε σχολιάσει σε αυτό post) και μου είπε μετά την εγκατάσταση θα ζητήσω με βάση τον κωδικό του αυτοκινήτου από την εταιρία την Lovato να μου στείλει χάρτη έτοιμο για το αυτοκίνητο.

Αναρωτιέμαι έπειτα από αυτό, θα προλάβω να κάνω απόσβεση την εγκατάσταση έχοντας 200.000 χιλιόμετρα με βενζίνη; ή θα πάρω τον κινητήρα στα χέρια πριν προλάβει να γίνει απόσβεση;

Επίσης μου είπε για του έμμεσου ψεκασμού στο Corsa πως έτσι καθαρίζουν οι βαλβίδες με αυτόν τον τρόπο και εκείνα τα οχήματα που έχουν άμεσου ψεκασμού σύστημα μαζεύουν μάκκα η οποία θέλει καθάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, panagiotis3600 είπε

Εχθές μίλησα με τον μηχανικό του αερίου που μου το πέρασε στο Corsa, τον ρώτησα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το θέμα για το ibiza και μου ζήτησε και αυτός την άδεια του αυτοκινήτου για να δει τον κωδικό του κινητήρα, καθώς και μου εξήγησε το σύστημα.
Αρχικά μου είπε ότι μπαίνει σίγουρα στο VW club και ότι το έχει βάλει σε έναν φίλο του σε ένα Golf TSI αντίστοιχης χρονολογίας με 150hp επίσης ότι έχει κάνει 100.000 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Για εμένα μου είπε πως αυτό που θα μου βάλει είναι ένα σύστημα Lovato άμεσου ψεκασμού που κοστίζει 1500€ συνολικά μαζί με την εγκατάσταση και τον ρώτησα για τον έτοιμο χάρτη (που είχαμε σχολιάσει σε αυτό post) και μου είπε μετά την εγκατάσταση θα ζητήσω με βάση τον κωδικό του αυτοκινήτου από την εταιρία την Lovato να μου στείλει χάρτη έτοιμο για το αυτοκίνητο.

Αναρωτιέμαι έπειτα από αυτό, θα προλάβω να κάνω απόσβεση την εγκατάσταση έχοντας 200.000 χιλιόμετρα με βενζίνη; ή θα πάρω τον κινητήρα στα χέρια πριν προλάβει να γίνει απόσβεση;

Επίσης μου είπε για του έμμεσου ψεκασμού στο Corsa πως έτσι καθαρίζουν οι βαλβίδες με αυτόν τον τρόπο και εκείνα τα οχήματα που έχουν άμεσου ψεκασμού σύστημα μαζεύουν μάκκα η οποία θέλει καθάρισμα.

Δεν υπαρχει περιπτωση για αποσβεση!

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, panagiotis3600 είπε

Εχθές μίλησα με τον μηχανικό του αερίου που μου το πέρασε στο Corsa, τον ρώτησα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το θέμα για το ibiza και μου ζήτησε και αυτός την άδεια του αυτοκινήτου για να δει τον κωδικό του κινητήρα, καθώς και μου εξήγησε το σύστημα.
Αρχικά μου είπε ότι μπαίνει σίγουρα στο VW club και ότι το έχει βάλει σε έναν φίλο του σε ένα Golf TSI αντίστοιχης χρονολογίας με 150hp επίσης ότι έχει κάνει 100.000 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Για εμένα μου είπε πως αυτό που θα μου βάλει είναι ένα σύστημα Lovato άμεσου ψεκασμού που κοστίζει 1500€ συνολικά μαζί με την εγκατάσταση και τον ρώτησα για τον έτοιμο χάρτη (που είχαμε σχολιάσει σε αυτό post) και μου είπε μετά την εγκατάσταση θα ζητήσω με βάση τον κωδικό του αυτοκινήτου από την εταιρία την Lovato να μου στείλει χάρτη έτοιμο για το αυτοκίνητο.

Αναρωτιέμαι έπειτα από αυτό, θα προλάβω να κάνω απόσβεση την εγκατάσταση έχοντας 200.000 χιλιόμετρα με βενζίνη; ή θα πάρω τον κινητήρα στα χέρια πριν προλάβει να γίνει απόσβεση;

Επίσης μου είπε για του έμμεσου ψεκασμού στο Corsa πως έτσι καθαρίζουν οι βαλβίδες με αυτόν τον τρόπο και εκείνα τα οχήματα που έχουν άμεσου ψεκασμού σύστημα μαζεύουν μάκκα η οποία θέλει καθάρισμα.

Και στη βενζίνη μπορεί να συμβεί οτιδήποτε .Παίρνεις ένα ποσοστό ρίσκου.

Εάν το κρατήσεις για 2-3 χρόνια ακόμη προχωράς στη εγκατάσταση του .

Πάρε μια συμπίεση κυλίνδρων στο μοτέρ να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεσαι .

Εκεί που γράφεις ότι καθαρίζουν μήπως εννοείς τα άμεσου ψεκασμού με τη με μέθοδο soda blasting ; 

Προσωπικά εγώ στο Corsa C το έβαλα γύρω στις 204 .000 και τώρα έχω 214,000 σε 4 μήνες . Θέματα δε έχω . Απλώς μπήκε ένας πολλ/στης καινούργιος και δε έχω προχωρήσει σε κάποιου είδους καθαρισμό .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...