Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα.. παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης Μ(είναι ένα avga universal control) έχει ανάψει ξαφνικά το λαμπάκι και δεν ανταποκρίνεται σε καμία λειτουργία..

Δημοσ.

Μήπως έχει χάσει τη μνήμη που του βρήκες για την τηλεόρασή σου;

Ανταποκρίνεται στο να το επαναπρογραμματίσεις;

Δοκίμασε να του βγάλεις τις μπαταρίες και να τις βάλεις ξανά.

Αν δεν κάνει κάτι δε νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθείς, πάρε άλλο.

Δημοσ.
3 minutes ago, phanispal said:

Μήπως έχει χάσει τη μνήμη που του βρήκες για την τηλεόρασή σου;

Ανταποκρίνεται στο να το επαναπρογραμματίσεις;

Δοκίμασε να του βγάλεις τις μπαταρίες και να τις βάλεις ξανά.

Αν δεν κάνει κάτι δε νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθείς, πάρε άλλο.

Ρε φίλε καινούργιο είναι έχει μια εβδομάδα που το πήρα και με το έχει προγραμματίσει κιόλας...τώρα άμα πάτησα κάτι δεν ξέρω.....όσο για μπαταρίες είδε μέσα και καινούργιες...δεν ξέρω πως να το επαναπρογραματισω είμαι άσχετος με αυτά 

Just now, Brashida said:

Αδερφέ μου καινούργιο είναι έχει μια εβδομάδα που το πήρα και με το έχει προγραμματίσει κιόλας...τώρα άμα πάτησα κάτι δεν ξέρω.....όσο για μπαταρίες είδε μέσα και καινούργιες...δεν ξέρω πως να το επαναπρογραματισω είμαι άσχετος με αυτά 

Just now, Brashida said:

Ρε φίλε καινούργιο είναι έχει μια εβδομάδα που το πήρα και με το έχει προγραμματίσει κιόλας...τώρα άμα πάτησα κάτι δεν ξέρω.....όσο για μπαταρίες είχε μέσα και καινούργιες...δεν ξέρω πως να το επαναπρογραματισω είμαι άσχετος με αυτά 

Δημοσ.
34 minutes ago, Brashida said:

Καλημέρα.. παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης Μ(είναι ένα avga universal control) έχει ανάψει ξαφνικά το λαμπάκι και δεν ανταποκρίνεται σε καμία λειτουργία..

Μάλλον βραχυκύκλωσε, το λαμπάκι θα έπρεπε να ανάβει μόνο όταν πατάς κάποιο κουμπί, εκτός και αν έχει μπει σε κανα programming mode.

10 minutes ago, Brashida said: