Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, έχω συμβόλαιο στην Nova από το Νοέμβριο του 2022, από την πρώτη μέρα αντιμετωπίζω πρόβλημα στην γραμμή μου, κάνει αποσυνδέσεις το ρούτερ, το τεχνικό τμήμα με ενημέρωσε ότι υπάρχει αδυναμία παροχής λόγο βλάβης, τι άλλο μπορώ να κάνω για να έχω ίντερνετ στο σπίτι; κάτι άκουσα για ασύρματο ίντερνετ, θέλω την γνώμη σας.

Δημοσ.
Στις 14/10/2023 στις 2:43 ΜΜ, aek1977 είπε

Καλησπέρα σας, έχω συμβόλαιο στην Nova από το Νοέμβριο του 2022, από την πρώτη μέρα αντιμετωπίζω πρόβλημα στην γραμμή μου, κάνει αποσυνδέσεις το ρούτερ, το τεχνικό τμήμα με ενημέρωσε ότι υπάρχει αδυναμία παροχής λόγο βλάβης, τι άλλο μπορώ να κάνω για να έχω ίντερνετ στο σπίτι; κάτι άκουσα για ασύρματο ίντερνετ, θέλω την γνώμη σας.

Αλλαξε εταιρία για αρχή. Οτι δεν μπορεί να σου παρέχει την υπηρεσία η NOVA δεν σημαίνει πως δεν μπορεί και κάποιος άλλος. 

Το συμβόλαιό σου θα "σπάσει" χωρίς πέναλτι αφου σε ενημέρωσαν πως υπάρχει αδυναμία παροχής από πλευράς τους. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...