Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 ώρες πριν, teo_gr είπε

Λοιπόν παιδιά χρειάζομαι την βοήθεια σας. 

Σε λίγο καιρό θα χρειαστώ ενα όχημα για πολλά χλμ, όπως λέω και στον τίτλο. 

Λόγω οικογένειας σκεφτόμουν ενα SUV.

Λόγω εργασίας χρειάζομαι κατι οικονομικό γιατί θα κάνω τουλάχιστον 500χλμ την εβδομάδα σε Εγνατία οδό. Και αυτό θα διαρκέσει για τουλάχιστον 3 χρόνια...

Είμαι μεταξύ Nissan Qashqai και Renault Kadjar.

Επίσης σκεφτόμουν για μεταχειρισμένο καθώς οι εποχές δύσκολες...

Επίσης θεωρώ οτι το diesel είναι η λογική επιλογή γιατί χρειάζομαι την οικονομία καυσίμου οπωσδήποτε. 

Να είμαι ειλικρινής το Kadjar εμφανισιακά μου αρέσει λίγο περισσότερο (οχι οτι είναι άσχημο το Qashqai..) και ξέρω οτι φοράνε ίδιο μοτέρ...αλλά η παραγωγή του Kadjar σταμάτησε και λίγο προβληματίζομαι...

 

Κάθε άποψη και άλλη πρόταση δεκτή!!

Μακρυά από αέριο τόσο απλά, και ειδικά μετατροπές. Δυστυχώς πολλοί ακόμα προσπαθούν να το περάσουν σαν λύση. Μόνο diesel, και άσε τα αέρια για τους άλλους! Είναι μερικοί στο forum που το έχουν κάνει καραμέλα ….. εντάξει ο καθένας τις επιλογές του κάνει !!

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dstilio είπε

Όχι. Όσο πιο ψηλά κάθεσαι τόσο πιο μακριά είσαι από την αίσθηση του δρόμου

για αυτο ακριβως ειναι πιο ξεκουραστο. Οσο πιο ψηλα εισαι, τοσο λιγοτερες εικονες περνανε απο το ματι σου. Για αυτο οι νταλικιερηδες οδηγουν 12 ωρες την ημερα σχετικα ξεκουραστα.
Καθ υπερβολη, κανε ταξιδι με καρτ, και θα εχεις κουδουνισει μεχρι τα Μέγαρα.

Δημοσ.

Λ

Βάλε ένα ανάλογο κάθισμα με δική του ανάρτηση σε κανονικό αυτοκίνητο , πήγαινε με 90 όπως τα φορτηγά και πες μας μετά πόσο κουράστηκες. 

Συγκρίνεις ανόμοια οχήματα 

  • Like 5
Δημοσ.
3 hours ago, dstilio said:

 

Φίλε μου SUV έχω, το 5008, αμαξάρα για χιλιόμετρα. Αλλά όχι. Τα SW και τα SEDAN παραμένουν πιο καλά για ταξίδι. Θόρυβος στην ευθεία, και οι νόμοι τις φυσικής σε κάθε στροφή είναι εκεί να μου υπενθυμίσουν. 
έχει ο Κουμπαρος μου το Volvo v60 μεταχειρισμένο και παλιότερη γενιά από το 5008, και φτηνοτερο, και τελικά…

 

με εντυπωσιαζει αυτο που λες για τον θορυβο, καθως με το 3008 μεχρι τα "λογικα" 120-140 δεν ακουγεται τιποτα. Εχω να το καυχιεμαι για την εξαιρετικη του ηχομονωση. Ολα αυτα σε βενζινη, δεν ξερω αν σε πετρελαιο εχεις πο εντονους κραδασμους. Ειναι καινουργιο?

Αλλα και στις στροφες, το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικα καλοστημενο και μιλαμε για στροφες Σαρανταπορου, με την ιδια ταχυτητα που εμπαινα καποτε με το ταπεινο μου Κορολα, με την ιδια ταχυτητα μπαινω και τωρα. Ετσι κι αλλιως με ποσα παραπανω να μπεις σε μια στροφη μεσα σε λογικα πλαισια, πανω απο 60-70 δυσκολα. Τωρα αμα ηθελα να κανω αναβαση Ριτσωνας με χρονομετρηση, δεν θα επελεγα SUV, αλλα φυσικα ουτε SW

SW επιλεγει καποιος που κανει συχνες μετακομισεις η που θελει να μεταφερει συχνα μπουγιο απο παιδια/σκυλια/γατια και ολα τα συμπραγκαλα ΑΛΛΑ εχει και τον ευκολο χωρο σταθμευσης για να χωρεσουν τα 5μ μηκος και ειναι και διατεθιμενος να ψαχνει για παρκινγκ (σε δυσκολα σημεια εντος πολης) παραπανω απο αλλους. Ολα τα υπολοιπα (ομορφια, στησιμο, κυλιση,καταναλωση κτλ) ερχονται σε δευτερη μοιρα. Το πρωτο κριτηριο ειναι οι χωροι

Ο ts απλα θελει να κανει χλμ, οχι να μεταφερει το σπιτι του

 

  • Like 3
Δημοσ.
27 minutes ago, tutuyo said:

με εντυπωσιαζει αυτο που λες για τον θορυβο, καθως με το 3008 μεχρι τα "λογικα" 120-140 δεν ακουγεται τιποτα. Εχω να το καυχιεμαι για την εξαιρετικη του ηχομονωση. Ολα αυτα σε βενζινη, δεν ξερω αν σε πετρελαιο εχεις πο εντονους κραδασμους. Ειναι καινουργιο

 

Χχχμμμ οκ υπάρχουν δυο επιβαρύνσεις στο δικό μου:

1) ηλιοροφή (χάνει ηχομόνωση)

2) got line μπάρες οροφής (προκαλούν θορυβο)

Αλλα και πάλι, με το που φύγεις από τα 130, αρχίζει θόρυβος. Ένα sedan δεν το έχει αυτό ακόμα και αν ξεχαστείς και ανοίξει το γκάζι.

Επισης στροφές, ναι δε λέω σε φυσιολογικές ταχύτητες εντάξει είναι, απλά ένα sedan σε μη φυσιολογικές ταχύτητες είναι ακόμα εντάξει. Όποτε αυτό με γεμίζει λίγο παραπάνω αίσθηση ασφαλείας. Γενικά με το SUV αν ξεχαστώ και πάω 150+ και το δω λίγο πριν μια μεγάλη ανοιχτή στροφή στην εθνική, με πιάνει λίγο ένας πανικός.

Με ένα χαμηλό σκέφτεσαι οκ έκανα βλακεία, αλλά μπαίνεις μέσα στη στροφή με πιο μεγάλη ψυχραιμία λόγω κλίσεων.

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, teo_gr είπε

Λοιπόν παιδιά χρειάζομαι την βοήθεια σας. 

Σε λίγο καιρό θα χρειαστώ ενα όχημα για πολλά χλμ, όπως λέω και στον τίτλο. 

Λόγω οικογένειας σκεφτόμουν ενα SUV.

Λόγω εργασίας χρειάζομαι κατι οικονομικό γιατί θα κάνω τουλάχιστον 500χλμ την εβδομάδα σε Εγνατία οδό. Και αυτό θα διαρκέσει για τουλάχιστον 3 χρόνια...

Είμαι μεταξύ Nissan Qashqai και Renault Kadjar.

Επίσης σκεφτόμουν για μεταχειρισμένο καθώς οι εποχές δύσκολες...

Επίσης θεωρώ οτι το diesel είναι η λογική επιλογή γιατί χρειάζομαι την οικονομία καυσίμου οπωσδήποτε. 

Να είμαι ειλικρινής το Kadjar εμφανισιακά μου αρέσει λίγο περισσότερο (οχι οτι είναι άσχημο το Qashqai..) και ξέρω οτι φοράνε ίδιο μοτέρ...αλλά η παραγωγή του Kadjar σταμάτησε και λίγο προβληματίζομαι...

 

Κάθε άποψη και άλλη πρόταση δεκτή!!

Μια σκέψη για SW είναι και τα μεταχειρισμένα focus με τον 1.5 TDCI. 3ης η 4ης γενιας, απο το 2015 και μετα. Τα αυτόματα κιβώτια δεν είναι τα καλύτερα που έχουν βγει στην αγορά, αλλά ο κινητήρας είναι ότι καλύτερο μπορεί να ελπίσεις αυτή τη στιγμή σε ευρωπαϊκό δρόμο. Στο θεσσαλονίκη-αθήνα με γεμάτο το πορτ μπαγκαζ, 3 άτομα και γεμάτο πράγματα στις θέσεις που περισσεύουν έκαψε 5.3/100km. Άνετο στο ταξίδι (αν και αντικειμενικά κάθεσαι χαμηλά), είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο για αυτοκινητόδρομο. Κανένα πρόβλημα αν θες να το πατήσεις και παραπάνω, δεν καταλαβαίνει τίποτα και οι τιμές που υπάρχουν στα μεταχειρισμένα δεν είναι τραγικές αφού υπάρχει μπάτζετ μέχρι και 20k

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα έχω το fiat tipo cross diesel (ειναι suv με 16cm απόσταση από το έδαφος) με τα 130 άλογα. Αγορασμένο τον Σεπτέμβριο 21 έχω κάνει 60000 χιλιόμετρα. Επειδή κινούμαι Εγνατία κατανάλωση εντός ορίων ταχυτητας 5,2. Στην πόλη της Θεσσαλονίκης 6,5. Η ευστάθεια και οδηγική συμπεριφορά του καλύτερη από το nissan pulsar diesel 1.5lt που ειχα πριν. Κατανάλωση εθνική σχεδόν ίδια, στην πόλη το nissan 5,5lt. Μεγάλο πορτμπαγκάζ 440lt χωράει ποδήλατο με 16 ζάντα, χωρίς να ρίξεις καθίσματα. Εως τώρα κανένα πρόβλημα και φοβερά κρατήματα. Ανεβαίνω Δερβενι με 6η φορτωμένος και ανοίγει χωρίς πρόβλημα. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, dstilio είπε

Γενικά με το SUV αν ξεχαστώ και πάω 150+ και το δω λίγο πριν μια μεγάλη ανοιχτή στροφή στην εθνική, με πιάνει λίγο ένας πανικός.

Δεν περιμενα να ειναι τοσο χαλια το 5008 οπως περιγραφεις. Ενα tiguan 4motion εχω, και εθνικη πρεπει να κοιταω συνεχεια το κοντερ ή να πηγαινω με cruise αλλιως ξεφευγω σε ταχυτητες αυτοφωρου. Ακομα και οταν κουβαλάω το τρέιλερ πίσω. Αν τυχει και μιλάω στο bluetooth χωρις cruise μου εχει τυχει να 180αρισω με το τρειλερ, και εκει χέστηκα πάνω μου , οχι γιατι κουναγε ή γιατι ειδα κατι επικινδυνο, αλλα γιατι χωρις συζητηση ειναι πολλα τα χλμ για αμαξι με τρειλερ απο πίσω.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Λ

Έχει σημασία πρωτίστως για τί αυτοκίνητο μιλάμε.

Προφανώς μια καγιέν- ς θα στρίβει καλύτερα  και ταυτόχρονα θα είναι πιο ξεκούραστη από ένα γκολφ κι ας ειναι η μία suv (λέμε τώρα) και τα άλλο χατσμπακ.

Συγκριτικά με το αυτοκίνητό σου θα είχε ενδιαφέρον να συγκριθεί με ένα τετρακίνητο γκολφ αν υπάρχει βέβαια

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Λ

Έχει σημασία πρωτίστως για τί αυτοκίνητο μιλάμε.

Προφανώς μια καγιέν- ς θα στρίβει καλύτερα  και ταυτόχρονα θα είναι πιο ξεκούραστη από ένα γκολφ κι ας ειναι η μία suv (λέμε τώρα) και τα άλλο χατσμπακ.

Συγκριτικά με το αυτοκίνητό σου θα είχε ενδιαφέρον να συγκριθεί με ένα τετρακίνητο γκολφ αν υπάρχει βέβαια

Υπαρχει και παραυπαρχει και το εχω καβαλησει, και εχει και 4διευθυνση, και ειναι και διαβήτης, αλλα δεν εχει καμια σχεση. Το ενα ειναι οικογενειακο αυτοκινητο και το αλλο ειναι ακριβό πιστολι !

Δημοσ.
5 ώρες πριν, p1gala είπε

Καλησπέρα έχω το fiat tipo cross diesel (ειναι suv με 16cm απόσταση από το έδαφος) με τα 130 άλογα. Αγορασμένο τον Σεπτέμβριο 21 έχω κάνει 60000 χιλιόμετρα. Επειδή κινούμαι Εγνατία κατανάλωση εντός ορίων ταχυτητας 5,2. Στην πόλη της Θεσσαλονίκης 6,5. Η ευστάθεια και οδηγική συμπεριφορά του καλύτερη από το nissan pulsar diesel 1.5lt που ειχα πριν. Κατανάλωση εθνική σχεδόν ίδια, στην πόλη το nissan 5,5lt. Μεγάλο πορτμπαγκάζ 440lt χωράει ποδήλατο με 16 ζάντα, χωρίς να ρίξεις καθίσματα. Εως τώρα κανένα πρόβλημα και φοβερά κρατήματα. Ανεβαίνω Δερβενι με 6η φορτωμένος και ανοίγει χωρίς πρόβλημα. 

πολύ ωραίο το tipo cross με αυτό το μοτερ. ωραία επιλογή και για εμένα από τα όμορφα crossover.

Δημοσ.
8 hours ago, tutuyo said:

με εντυπωσιαζει αυτο που λες για τον θορυβο, καθως με το 3008 μεχρι τα "λογικα" 120-140 δεν ακουγεται τιποτα. Εχω να το καυχιεμαι για την εξαιρετικη του ηχομονωση. Ολα αυτα σε βενζινη, δεν ξερω αν σε πετρελαιο εχεις πο εντονους κραδασμους. Ειναι καινουργιο?

Αλλα και στις στροφες, το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικα καλοστημενο και μιλαμε για στροφες Σαρανταπορου, με την ιδια ταχυτητα που εμπαινα καποτε με το ταπεινο μου Κορολα, με την ιδια ταχυτητα μπαινω και τωρα. Ετσι κι αλλιως με ποσα παραπανω να μπεις σε μια στροφη μεσα σε λογικα πλαισια, πανω απο 60-70 δυσκολα. Τωρα αμα ηθελα να κανω αναβαση Ριτσωνας με χρονομετρηση, δεν θα επελεγα SUV, αλλα φυσικα ουτε SW

SW επιλεγει καποιος που κανει συχνες μετακομισεις η που θελει να μεταφερει συχνα μπουγιο απο παιδια/σκυλια/γατια και ολα τα συμπραγκαλα ΑΛΛΑ εχει και τον ευκολο χωρο σταθμευσης για να χωρεσουν τα 5μ μηκος και ειναι και διατεθιμενος να ψαχνει για παρκινγκ (σε δυσκολα σημεια εντος πολης) παραπανω απο αλλους. Ολα τα υπολοιπα (ομορφια, στησιμο, κυλιση,καταναλωση κτλ) ερχονται σε δευτερη μοιρα. Το πρωτο κριτηριο ειναι οι χωροι

Ο ts απλα θελει να κανει χλμ, οχι να μεταφερει το σπιτι του

 

Πεςτα γιατί εδώ νομίζουν ότι μιλάνε για τπτ lada niva. 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...