Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Συμφωνω, αλλα αλλη χαρη εχει το SUV. Οσο ψηλοτερα καθεσαι, τοσο πιο ξεκουραστο ειναι το ταξιδι.

....και τόσο περισσότερο καις λόγω αεροδυναμικής.....σε σχέση πχ με ένα sw.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

....και τόσο περισσότερο καις λόγω αεροδυναμικής.....σε σχέση πχ με ένα sw.

...και τόσο περισσότερο διορθωμα με το τιμόνι όσο περισσότερο φυσάει 

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, teo_gr είπε

Καμιά πρόταση;

Audi RS6 , αφου αρεσουν τα station, να το ευχαριστηθείς κιόλας 😂😂😂

Εγω θα κοιτούσα και κανενα duster 4x4 diesel . Αυτο ομως με τα 115 άλογα στο μοτέρ ( αν πας για μτχ ) 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dtk-386 είπε

....και τόσο περισσότερο καις λόγω αεροδυναμικής.....σε σχέση πχ με ένα sw.

Επιτέλους κάποιος το είπε! Αυτήν τη αγάπη για τα suv δεν την πολυκαταλαβαινω. Μόνο για μόστρα είναι.

Περισσότερο καις, μεγαλύτερο φόβο ανατροπής αφού το κέντρο βάρους είναι ψηλότερο. Αλλά (μόνο) από εμφάνιση σίγουρα υπερέχουν.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρε SUVαρα να σωθεις, να καταλαβεις τι εστι ανεση και ασε τις νεκροφορες. Ποτε δεν ηταν ομορφα τα sw, παντα ηταν μια glorified αγροτικη καροτσα.

Παρε SUVαρα να μπαινοβγαινεις αρχοντας, να εχεις καλυτερη ασφαλεια, να εχεις του βελτιστους χωρους  χωρις το μηκος κρουαζιεροπλοιου και να ειναι και ομορφο. Για καποιο λογο ειναι τοσο επιτυχημενα σε πωλησεις. Σιγα την μεγαλη επιδραση που εχει στην καταναλωση η αεροδυναμικη των SUV. Αστειοτητες. Αντι για 5 θα καις 5,1

Στο ερωτημα σου, με τα χλμ που αναφερες, θα προτεινα ντιζελ φυσικα η εργοστασιακο αεριο, ωστε να καρπωθεις την διαφορα. Ασε τις μοντες με το υγραεριο, δεν ξερεις ποτε τι θα σου βγαλει,δεν παευι να ειναι μια μετατροπα για την οποιοα δεν εχει προβλεψει ο κατασκευαστης του κινητηρα, δεν σε καλυπτει η ασφαλεια σε συγκεκριμενες περιπτωσεις, ασε που θα χασεις και απο χωρους λογω δεξαμενης.

Για να γυρισουμε στο ερωτημα σου, στοχευσε σε μοτερ ντιζελ γαλλικης κατασκευης συνδυασμενο με γαλλικη αναρτηση (ιδανικα με γαλλικο αυτοματο). Citroen/Peugeot θα ηταν οι πρωτες μου επιλογες αν ημουν στην θεση σου

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Παρε SUVαρα να σωθεις, να καταλαβεις τι εστι ανεση και ασε τις νεκροφορες. Ποτε δεν ηταν ομορφα τα sw, παντα ηταν μια glorified αγροτικη καροτσα.

Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι τα SUV είναι υπερυψωμένες νεκροφόρες? 🤣

  • Like 1
Δημοσ.

Για ταξίδι, πάρε αυτό που συνδυάζει καλύτερο κινητήρα / μακρύτερη σχέση σασμάν / χαμηλό αεροδυναμικό Cd*

*αυτό δεν είναι πανάκεια, γιατί το Cd πολλαπλασιάζεται επί την μετωπική επιφάνεια για να βγάλει την τελική αεροδυναμική αντίσταση. Ως γνωστόν, τα sportscars έχουν χάλια Cd αλλά πιάνουν υψηλές τελικές (τελική = το σημείο που εξισώνεται η μέχιστη ισχύς με τις μέγιστες αεροδυναμικές αντιστάσεις) γιατί έχουν ελάχιστη μετωπική επιφάνεια. Επομένως, συγκρίνουμε τα Cd σε όμοιας κατηγορίας οχήματα, πχ ένα SUV με καλό Cd θα έχει μεγαλύτερη αεροδυναμική αντίσταση από ένα sedan με μέτριο.

Στον αυτοκινητόδρομο κινείσαι με υψηλές ταχύτητες (130 αν είσαι νομοταγής, 150+ αν είσαι γκαζάκιας) επομένως οι αεροδυναμικές αντιστάσεις παίζουν σημαντικό ρόλο. Δεν παίζουν και τόσο, αν κινείσαι κάτω από 90, είναι παρεμφερείς σε όλα τα οχήματα. Επομένως θα σου επηρεάσουν την κατανάλωσή σου.

Επειδή θα γράφεις αρκετά χιλιόμετρα, θέλεις ένα μοτέρ αξιόπιστο, οικονομικό και να μην σε αφήσει με προβλήματα, μετά από λίγο καιρό.

Τέλος, καλό θα είναι αν είναι ροπάτο το μοτέρ, να έχει το σασμάν μια μακριά σχέση μέσα, να ταξιδεύεις με χαμηλές στροφές στον κινητήρα, ξεκούραστα.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τα χιλιομετρα που θα κάνεις προφανως και το diesel ειναι σχεδον μονόδρομος ( σχεδον γιατι υπάρχουν και τα CNG με 40αρι ρεζερβουαρ βενζινης).

Μακριά απο τα diesel PSA (Citroen Peugeot και συγκεκριμενα Opel που ειναι PSA απο κατω και απο πριν την εξαγορα, πχ Grandland ή Crossland) λόγω των πολυ γνωστων προβλημάτων με το adblue που ειναι ζημια και 1000ρικο μινιμουμ.

Τσεκαρε Kadjar ή Quasqai οπως ειπες προηγουμενης γενιας με τον 1.5lt diesel. Βασικά οτιδήποτε φόραγε αυτο το μοτερ πετρέλαιο σε  Renault, Nissan, Dacia και Mercedes.

Επισης κάποιο Opel  Astra 5d ή SW ή Isnignia με το 1.6lt Cdti με 110 ή 136hp

Επεξ/σία από lefkrc
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας, με βοηθάτε πολύ!

Η αλήθεια βέβαια είναι οτι καταλήγω απο κει που ξεκίνησα...

SUV (sorry φίλοι των sw αλλά μου αρέσει το πιο ψηλό αμάξι), ψιλοαπορρίπτω το cng λόγω δικτύου ανεφοδιασμού, και ξανα είμαι στο τρίλημμα Qashqai, Kadjar, Captur.

Κάτι ακόμα να ρωτήσω, επειδή είναι γεμάτη η αγορά απο μεταχειρισμένα εισαγωγής, θα τα αποφεύγατε; Επειδή δεν έχω τις φοβερές γνώσεις και πιθανώς θα καταφύγω σε έμπορο που δεν ξέρω τι μου πουλάει, είναι πιο ασφαλές ενα ελληνικής αντιπροσωπείας ή είμαι υπερβολικός;

Επίσης το αυτόματο έχει νόημα, απο την στιγμή που θα είμαι 90% σε αυτοκινητοδρομο, ή τζάμπα το έξτρα κόστος;

Επεξ/σία από teo_gr
Δημοσ.
Μόλις τώρα, teo_gr είπε

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας, με βοηθάτε πολύ!

Η αλήθεια βέβαια είναι οτι καταλήγω απο κει που ξεκίνησα...

SUV (sorry φίλοι των sw αλλά μου αρέσει το πιο ψηλό αμάξι), ψιλοαπορρίπτω το cng λόγω δικτύου ανεφοδιασμού, και ξανα είμαι στο τρίλημμα Qashqai, Kadjar, Captur.

Κάτι ακόμα να ρωτήσω, επειδή είναι γεμάτη η αγορά απο μεταχειρισμένα εισαγωγής, θα τα αποφεύγατε; Επειδή δεν έχω τις φοβερές γνώσεις και πιθανώς θα καταφύγω σε έμπορο που δεν ξέρω τι μου πουλάει, είναι πιο ασφαλές ενα ελληνικής αντιπροσωπείας ή είμαι υπερβολικός;

Σίγουρα πιο ασφαλές το ελληνικής, από το εισαγωγής από έμπορο. Δεν το συζητάμε!!! Βέβαια μπορείς να εξασφαλιστείς αρκετά, αν το πας για ενδελεχή έλεγχο σε έμπιστο συνεργείο.

  • Like 1
Δημοσ.
21 minutes ago, Nabuko said:

IMG_8768-copy.jpg?auto=webp&crop=16:9&op

Ποιος είπε ότι η μετάβαση στον άλλο κόσμο δεν μπορεί να γίνει με στυλ;

0-100 από εκκλησία σε μνήματα σε κάτω από 8"

8 minutes ago, teo_gr said:

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας, με βοηθάτε πολύ!

Η αλήθεια βέβαια είναι οτι καταλήγω απο κει που ξεκίνησα...

SUV (sorry φίλοι των sw αλλά μου αρέσει το πιο ψηλό αμάξι), ψιλοαπορρίπτω το cng λόγω δικτύου ανεφοδιασμού, και ξανα είμαι στο τρίλημμα Qashqai, Kadjar, Captur.

Κάτι ακόμα να ρωτήσω, επειδή είναι γεμάτη η αγορά απο μεταχειρισμένα εισαγωγής, θα τα αποφεύγατε; Επειδή δεν έχω τις φοβερές γνώσεις και πιθανώς θα καταφύγω σε έμπορο που δεν ξέρω τι μου πουλάει, είναι πιο ασφαλές ενα ελληνικής αντιπροσωπείας ή είμαι υπερβολικός;

Επίσης το αυτόματο έχει νόημα, απο την στιγμή που θα είμαι 90% σε αυτοκινητοδρομο, ή τζάμπα το έξτρα κόστος;

Το πετρέλαιο είναι το πιο δύσκολο στοιχείο στην εξίσωση σου, δυστυχώς όπως έχουν γίνει τα πράγματα

Όλοι αγοράζουν πετρέλαιο για πολλά χλμ και δύσκολα το αποχωρίζονται. Οπότε η εγχώρια ζήτηση ξεπερνά κατά πολύ την προσφορά, οπότε όλα τα σαπακια που δεν έχουν πουληθεί λόγω σαπακιασης στις ευρωπαϊκές αγορές καταλήγουν εδω

Θέλει μεγάλη προσοχή η αγορά μεταχειρισμένου ντίζελ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο και πολλά χιλιόμετρα, μόνο diesel. Κατά τη γνώμη μου, δεν συμφέρει τίποτα άλλο. Ροπή, κατανάλωση, αντοχή κινητήρα. Δες βίντεο ανθρώπων που πηγαίνουν Ευρώπη με αυτοκίνητο, το οποίο επιβεβαιώνω κι εγώ γιατί κάνω 50.000χλμ τον χρόνο. Χτες έβλεπα βίντεο με ένα απλό Fiesta diesel που ο άνθρωπος ξεκίνησε από Αθήνα και έφτασε μέχρι τα σύνορα της Σερβίας με ένα ντεπόζιτο, αφού είχε διασχίσει και τα Σκόπια.900 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα βγάζουν μόνο τα diesel. Ούτε μετατροπές σε υγραέριο, ούτε να ψάχνει κανείς να βρει πρατήριο CNG.

Επεξ/σία από BritGreek
  • Like 2
Δημοσ.
14 hours ago, andreaspA said:

Συμφωνω, αλλα αλλη χαρη εχει το SUV. Οσο ψηλοτερα καθεσαι, τοσο πιο ξεκουραστο ειναι το ταξιδι.

Όχι. Όσο πιο ψηλά κάθεσαι τόσο πιο μακριά είσαι από την αίσθηση του δρόμου. Επίσης τόσο πιο πολύ ΘΟΡΥΒΟ έχεις που είναι σημαντικό στοιχείο για ξεκούραστο ταξίδι.

13 hours ago, dtk-386 said:

....και τόσο περισσότερο καις λόγω αεροδυναμικής.....σε σχέση πχ με ένα sw.

Οι διάφορες στην κατανάλωση μπορεί να ειναι και πάνω από 10%, αλλά εγώ δίνω περισσότερο σημασία στο θορυβο.

12 hours ago, Maurikycli said:

...και τόσο περισσότερο διορθωμα με το τιμόνι όσο περισσότερο φυσάει 

Αλήθεια αυτό το επιβεβαιώνω. Γενικά το SUV θέλει προσοχή στις ταχύτητες πιο πολύ.

22 minutes ago, teo_gr said:

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας, με βοηθάτε πολύ!

Η αλήθεια βέβαια είναι οτι καταλήγω απο κει που ξεκίνησα...

SUV (sorry φίλοι των sw αλλά μου αρέσει το πιο ψηλό αμάξι), ψιλοαπορρίπτω το cng λόγω δικτύου ανεφοδιασμού, και ξανα είμαι στο τρίλημμα Qashqai, Kadjar, Captur.

Κάτι ακόμα να ρωτήσω, επειδή είναι γεμάτη η αγορά απο μεταχειρισμένα εισαγωγής, θα τα αποφεύγατε; Επειδή δεν έχω τις φοβερές γνώσεις και πιθανώς θα καταφύγω σε έμπορο που δεν ξέρω τι μου πουλάει, είναι πιο ασφαλές ενα ελληνικής αντιπροσωπείας ή είμαι υπερβολικός;

Επίσης το αυτόματο έχει νόημα, απο την στιγμή που θα είμαι 90% σε αυτοκινητοδρομο, ή τζάμπα το έξτρα κόστος;

Φίλε μου SUV έχω, το 5008, αμαξάρα για χιλιόμετρα. Αλλά όχι. Τα SW και τα SEDAN παραμένουν πιο καλά για ταξίδι. Θόρυβος στην ευθεία, και οι νόμοι τις φυσικής σε κάθε στροφή είναι εκεί να μου υπενθυμίσουν. 
έχει ο Κουμπαρος μου το Volvo v60 μεταχειρισμένο και παλιότερη γενιά από το 5008, και φτηνοτερο, και τελικά…

 

Τα μεταχειρισμένα εισαγωγής τα αποφεύγουμε επειδή έχει παραγίνει το θέμα με τα γυρισμένα χιλιόμετρα στους μαντράδες που τα εμπορεύονται. Σε ξεφτίλα βαθμό που για να βρεις πραγματικά χιλιόμετρα είναι σαν να πιάνεις λαχείο. 
Καλυτερα από ιδιώτη να αγοράσεις με έλεγχο σε μηχανικό. Αν πας σε μάντρα, πάλι με μηχανικό που να μην έχει σχέση με τον μαντράδες και να πας με την υποθεση ότι είναι ΕΝΟΧΟΣ μέχρι αποδείξεως του εναντίον.


Αυτοματο: αν δοκιμάσεις δύσκολα ξαναγυρίσεις σε χειροκίνητο. Ακόμα και εθνική να εισαι πάλι θα θέλεις αλλαγές…με πιάνει κουραση και μόνο που το σκεφτομαι.

αλλα ψάξε το λίγο. Σε ξέρω πχ το Nissan όπου κοιτάς αν έχει καλή αίσθηση το αυτοματο κιβώτιο. Το EAT8 που έχω στο pegeuot είναι σούπερ για εμενα.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...