Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Για τον "φίλο" ή για δικό σου όχημα;

για το micra k11 του φίλου μιλάμε κ για 10w40 και επειδή ειναι ελληνική εταιρία 

 

Επεξ/σία από timoleon11
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Tα Lild ή τα GM 10W40 είναι ότι καλύτερο μπορεί να βρεί στο 5€/λιτρο και με σωστές αλλαγές θα αντέξει αρκετά το συγκεκριμένο μοτέρ. Παραπάνω χρήματα δεν αξίζει να δώσει γιατί δεν θα του προσφέρει κάτι παραπάνω όσο τα αλλάζει στα 7500/ετος. Καλή ευκαιρία, αλλά ας κοιτάξει και για κανένα σετ αμορτισέρ μαζί με βάσεις για να μην πηγαίναι σαν βάρκα το αυτοκίνητο αμα δεν τα έχει αλλάξει ο προηγούμενος.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, lary7 είπε

Tα Lild ή τα GM 10W40 είναι ότι καλύτερο μπορεί να βρεί στο 5€/λιτρο και με σωστές αλλαγές θα αντέξει αρκετά το συγκεκριμένο μοτέρ. Παραπάνω χρήματα δεν αξίζει να δώσει γιατί δεν θα του προσφέρει κάτι παραπάνω όσο τα αλλάζει στα 7500/ετος. Καλή ευκαιρία, αλλά ας κοιτάξει και για κανένα σετ αμορτισέρ μαζί με βάσεις για να μην πηγαίναι σαν βάρκα το αυτοκίνητο αμα δεν τα έχει αλλάξει ο προηγούμενος.

ο προηγούμενος του εβαζε συνέχεια opel gm10w40 και τα αλλαζε κάθε 9μήνες περίπου και αυτος εκανε ελάχιστα χλμ περίπου 2-2500χλμ στους 9 μηνες που τα αλλαζε ,το μόνο που δεν του αρέσει ειναι οτι εβγαιναν κατάμαυρα-πίσσα ...αλλοι λένε γιατί καθαρίζει καλά το παλιό μοτέρ -αλλοι λένε οτι επειδή ειναι κακό λάδι ...μάλλον στα valvoline max https://www.trade-wind.gr/VALVOLINE-MAXLIFE-10W40-4-LT-gr η στα total https://www.skroutz.gr/products/show/63095667πάντα σε  10w40 θα καταλήξει...του ειπαν και πολυ καλα λόγια γι αυτό https://www.skroutz.gr/products/show/154914667 και λογική τιμή εχει ,οπως και τα 3 για μια φορά τον χρόνο που θα τα αλλάζει ...και πάντα με νέο φιλτρο λαδιού 

 

Επεξ/σία από timoleon11
  • Like 1
Δημοσ.

Νομιζα ότι είμαι από τους λίγους αλλα τελικά είμαστε πολλοί.🤣

Παιδιά και γω 10/40 από το lidl πολλά χρόνια ,αλλαγη κάνω μόνος , από τότε που ηταν ημισυνθετικό πλέον είναι συνθετικό από ότι είδα. Κάθε 6.000 χιλιόμετρα αλλαγή μαζί με φιλτρο αισίως εφτασα 365.000 χιλιόμετρα με το opel vectra στο οποίο οσα λάδια βάζω τόσα βγαζω. Δεν καιει τίποτε,τοχω και υγραέριο δεν το αλλαζω με τίποτε. Σωθηκαααααααααααααα.

  • Like 2
Δημοσ.
8 hours ago, timoleon11 said:

ο προηγούμενος του εβαζε συνέχεια opel gm10w40 και τα αλλαζε κάθε 9μήνες περίπου και αυτος εκανε ελάχιστα χλμ περίπου 2-2500χλμ στους 9 μηνες που τα αλλαζε ,το μόνο που δεν του αρέσει ειναι οτι εβγαιναν κατάμαυρα-πίσσα ...αλλοι λένε γιατί καθαρίζει καλά το παλιό μοτέρ -αλλοι λένε οτι επειδή ειναι κακό λάδι ...μάλλον στα valvoline max https://www.trade-wind.gr/VALVOLINE-MAXLIFE-10W40-4-LT-gr η στα total https://www.skroutz.gr/products/show/63095667πάντα σε  10w40 θα καταλήξει...του ειπαν και πολυ καλα λόγια γι αυτό https://www.skroutz.gr/products/show/154914667 και λογική τιμή εχει ,οπως και τα 3 για μια φορά τον χρόνο που θα τα αλλάζει ...και πάντα με νέο φιλτρο λαδιού 

 

Το λάδι είναι φυσιολογικό να βγαίνει κατάμαυρο επειδή μία από τις δουλειές του είναι ο καθαρισμός του κινητήρα, κυρίως από τα κατάλοιπα της καύσης που καταλήγουν στο κάρτερ.

Όσο για τα λάδια που προτείνει ο ένας και ο άλλος, με ποια λογική τα προτείνουν? Έχει κάτσει κάποιος από αυτούς να κάνει δοκιμές σε πολλούς κινητήρες ταυτόχρονα με πολλά διαφορετικά λιπαντικά, και στο τέλος τους έχει αποσυναρμολογήσει και έχει εξετάσει τη φθορά τους με μικροσκόπιο? Ή απλά προτείνουν κάποιο που χρησιμοποιούν και το οποίο απλώς δεν τους έχει καταστρέψει - ακόμα - τον κινητήρα?

Πολύ την ψειρίζει - ο συνάδελφος - τη μαϊμού χωρίς λόγο.

42 minutes ago, papoys1 said:

Νομιζα ότι είμαι από τους λίγους αλλα τελικά είμαστε πολλοί.🤣

Παιδιά και γω 10/40 από το lidl πολλά χρόνια ,αλλαγη κάνω μόνος , από τότε που ηταν ημισυνθετικό πλέον είναι συνθετικό από ότι είδα. Κάθε 6.000 χιλιόμετρα αλλαγή μαζί με φιλτρο αισίως εφτασα 365.000 χιλιόμετρα με το opel vectra στο οποίο οσα λάδια βάζω τόσα βγαζω. Δεν καιει τίποτε,τοχω και υγραέριο δεν το αλλαζω με τίποτε. Σωθηκαααααααααααααα.

Τελευταία φορά πριν κανα χρόνο που πήρα έγραφε πάνω "part synthetic", τώρα λέει "full"?

  • Like 2
Δημοσ.

Λάδια από τα Lidl ποτέ δεν έβαλα, αλλά έχω να πω ότι αυτός που βάζει τουλάχιστον ξέρει ότι βάζει γνήσια λάδια. 

Για αυτούς που αγοράζουν Castrol & Motul αμφιβάλλω πολύ 😉

Χίλιες φορές Valvoline, Total και κάποιες άλλες μάρκες που δεν είναι τόσο γνωστές στην Ελλάδα παρά τα Castrol που τα βρίσκεις και στο φούρνο που αγοράζεις ψωμί 😋

Castrol & Motul μόνο από επίσημο εισαγωγέα ή συνεργάτη του. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδιά συγνώμη αλλα σήμερα μου το ειπε ,το ψάχνει για τα λάδια να ειναι τα πιο καλά γι αυτο το αμάξι κ δοκιμασμένα απο κάποιον με παρόμοιο αμάξι  ...γιατί οταν ειναι κρύο το μοτέρ ,κάνει ενα ελάχιστο κροτάλισμα για 3-4 δευτερόλεπτα ,μάλλον απο ωστήρια βαλβιδων ειναι (αυτο το διάβασε στο google ) μέχρι να ανεβάσει λάδια ,ισως λόγω καδένας δεν ξέρω ,πάντως με τα opel gm10w40 ακούγεται ισως με αλλα καλύτερα λάδια να σταματήσει ποιός ξέρει ... ,επίσης σημαντικό ,εχει επάνω το γνήσιο φιλτρο λαδιού της nissan το αγόρασε ο πωλητής μέσα απο τη nissan οπότε αυτο δεν φταίει 1000%

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Νομιζα ότι είμαι από τους λίγους αλλα τελικά είμαστε πολλοί.🤣

Παιδιά και γω 10/40 από το lidl πολλά χρόνια ,αλλαγη κάνω μόνος , από τότε που ηταν ημισυνθετικό πλέον είναι συνθετικό από ότι είδα. Κάθε 6.000 χιλιόμετρα αλλαγή μαζί με φιλτρο αισίως εφτασα 365.000 χιλιόμετρα με το opel vectra στο οποίο οσα λάδια βάζω τόσα βγαζω. Δεν καιει τίποτε,τοχω και υγραέριο δεν το αλλαζω με τίποτε. Σωθηκαααααααααααααα.

αν σε ενδιαφέρει papoys1, ειχα πάει σήμερα στα lidl για ψώνια ,εχω πολύ κοντά  μου ενα  κ με βολεύει παρα πολύ ,σε θέμα ανετου parking - τιμών κλπ ,εχει βγεί κ το ΝΕΟ φυλλάδιο το εχω μπροστά μου κ το επόμενο σάββατο 21/10 εχει το 10w40 μόνο ομως σε 1 λιτρο απο 4.49 euro σε 2.89 euro... θα του το πω να τα αγοράσει κ να τα δοκιμάσει ...για 3 λιτρα που παίρνει το μοτέρ  θα δώσει 8.70 ευρώ ????  ...

Επεξ/σία από timoleon11
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, timoleon11 είπε

παιδιά συγνώμη αλλα σήμερα μου το ειπε ,το ψάχνει για τα λάδια να ειναι τα πιο καλά γι αυτο το αμάξι κ δοκιμασμένα απο κάποιον με παρόμοιο αμάξι  ...γιατί οταν ειναι κρύο το μοτέρ ,κάνει ενα ελάχιστο κροτάλισμα για 3-4 δευτερόλεπτα ,μάλλον απο ωστήρια βαλβιδων ειναι (αυτο το διάβασε στο google ) μέχρι να ανεβάσει λάδια ,ισως λόγω καδένας δεν ξέρω ,πάντως με τα opel gm10w40 ακούγεται ισως με αλλα καλύτερα λάδια να σταματήσει ποιός ξέρει ... ,επίσης σημαντικό ,εχει επάνω το γνήσιο φιλτρο λαδιού της nissan το αγόρασε ο πωλητής μέσα απο τη nissan οπότε αυτο δεν φταίει 1000%

Για τα ωστηρια μπορεί να ρίξει πρόσθετο υπάρχει στο εμπόριο . Και να το δει . Αλλά μήπως είναι η καδένα του ; 

Δε κατασκευάζει η κάθε μάρκα φίλτρο λαδιού . Ας πάρει το κωδικό που γράφει επάνω το φίλτρο και να πάει να πάρει έξω φίλτρα . Εγώ σε Opel βάζω Mann ή hengst που είναι και η θήκη φίλτρου λαδιού 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Για τα ωστηρια μπορεί να ρίξει πρόσθετο υπάρχει στο εμπόριο . Και να το δει . Αλλά μήπως είναι η καδένα του ; 

Δε κατασκευάζει η κάθε μάρκα φίλτρο λαδιού . Ας πάρει το κωδικό που γράφει επάνω το φίλτρο και να πάει να πάρει έξω φίλτρα . Εγώ σε Opel βάζω Mann ή hengst που είναι και η θήκη φίλτρου λαδιού 

ο πωλητής και mann ειχε βάλει το W610/4 και εκανε το ιδιο κροτάλισμα...οπότε αγόρασε γνήσιο μεσα απο τη nissan για σιγουριά κ κάνει ακριβώς το ιδιο ...και το γνήσιο κ το mann ,εχουν βαλβίδα επιστροφής λαδιού ,η  κάπως ετσι λέγεται...

Δημοσ.
11 ώρες πριν, timoleon11 είπε

ο προηγούμενος του εβαζε συνέχεια opel gm10w40 και τα αλλαζε κάθε 9μήνες περίπου και αυτος εκανε ελάχιστα χλμ περίπου 2-2500χλμ στους 9 μηνες που τα αλλαζε ,το μόνο που δεν του αρέσει ειναι οτι εβγαιναν κατάμαυρα-πίσσα ...αλλοι λένε γιατί καθαρίζει καλά το παλιό μοτέρ -αλλοι λένε οτι επειδή ειναι κακό λάδι ...μάλλον στα valvoline max https://www.trade-wind.gr/VALVOLINE-MAXLIFE-10W40-4-LT-gr η στα total https://www.skroutz.gr/products/show/63095667πάντα σε  10w40 θα καταλήξει...του ειπαν και πολυ καλα λόγια γι αυτό https://www.skroutz.gr/products/show/154914667 και λογική τιμή εχει ,οπως και τα 3 για μια φορά τον χρόνο που θα τα αλλάζει ...και πάντα με νέο φιλτρο λαδιού 

 

Ολα τα  λάδια όταν βγαίνουν μαύρα δείχνουν στο μάτι. Για να δεις πόσο "μαύρα" είναι πρέπει να βάλεις μια σταγόνα σε χαρτοπετσέτα. Και να βάλει ακριβότερα απο 5€/λίτρο κακό δεν θα κάνει, 4-5 καφέδες τον χρόνο είναι να βάλει το καλύτερο λάδι. Η σωστή λίπανση έχει κυρίως να κάνει με τις τακτικές αλλαγές παρά με το μάρκα α ή β, όλα λάδια είναι και κάνουν την δουλειά για την οποία σχεδιάστηκαν. Απλά ένα τόσο παλιό αμάξι θέλει και άλλα πράγματα για να είναι ασφαλές, έστω με τα δεδομένα του 1993.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, timoleon11 είπε

ο πωλητής και mann ειχε βάλει το W610/4 και εκανε το ιδιο κροτάλισμα...οπότε αγόρασε γνήσιο μεσα απο τη nissan για σιγουριά κ κάνει ακριβώς το ιδιο ...και το γνήσιο κ το mann ,εχουν βαλβίδα επιστροφής λαδιού ,η  κάπως ετσι λέγεται...

Δε φτάνει το φίλτρο λαδιού . Θέλει περαιτέρω έλεγχο . ή είναι η καδένα του ή τα ωστηρια . Μέτρηση πίεσης λαδιού έχει πάρει να δει ; Κάποιο συνεργείο τα γνωρίζει και θα κοιτάξει και τα όρια μέτρησης που πρεπει

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, meletis_m είπε

Δε φτάνει το φίλτρο λαδιού . Θέλει περαιτέρω έλεγχο . ή είναι η καδένα του ή τα ωστηρια . Μέτρηση πίεσης λαδιού έχει πάρει να δει ; Κάποιο συνεργείο τα γνωρίζει και θα κοιτάξει και τα όρια μέτρησης που πρεπει

η καδένα την ελεγξαν ειναι μια χαρά ,στο συνεργείο του ειπαν ετσι κάνουν αυτά...οταν ειναι κρύο το μοτέρ ,οταν ειναι ζεστό το μοτέρ ποτέ δεν το κάνει το κροτάλισμα ,σε αλλο  συνεργείο του ειπε μάστορας οτι μάλλον το κάνει αυτό γιατί   φταίει η θέση του φίλτρου λαδιού επάνω στο μοτέρ ...γιατί ειναι παράλληλα με το εδαφος  ?? (αφού πρώτα τον ρώτησε αν εχει πάνω το γνήσιο της nissan ...)

Επεξ/σία από timoleon11
Δημοσ.
1 ώρα πριν, timoleon11 είπε

η καδένα την ελεγξαν ειναι μια χαρά ,στο συνεργείο του ειπαν ετσι κάνουν αυτά...οταν ειναι κρύο το μοτέρ ,οταν ειναι ζεστό το μοτέρ ποτέ δεν το κάνει το κροτάλισμα ,σε αλλο  συνεργείο του ειπε μάστορας οτι μάλλον το κάνει αυτό γιατί   φταίει η θέση του φίλτρου λαδιού επάνω στο μοτέρ ...γιατί ειναι παράλληλα με το εδαφος  ?? (αφού πρώτα τον ρώτησε αν εχει πάνω το γνήσιο της nissan ...)

Σιγουρα η καδενα εχει καποια φθορα και αυτο το καταλαβαινεις γιατι μπορει να υποτροπιαζει.. Δηλαδη δεν θα το κανει συνεχεια..  Αυτο το κροτοταλισμα που ακουει την ωρα που παιρνει μπροστα ειναι της καδενας. Μετα ο κινητηρας μπορει να κανει τραχυ ηχο σε αυτο το σημειο πρεπει να βρει λαδι που να εξαλείφει αυτο.

Επισης οσο περνανε τα 24ωρα και δεν το βαζει μπροστα τοσο περισσοτερο μπορει να ακουσεις την καδενα κ.α γιατι στεγνωνει..  

  Αρα ενα λαδι 5/40 φουλ συνθ. θα σου προσφερει καλυτερη λιπανση στις κρυες εκκινησεις τον χειμωνα!

Σε αυτο εχει δικιο  με το φιλτρο/παραλληλα με το εδαφος και δεν ισχυει αυτο με το γνησιο της νισσαν γιατι αλλιως θα ειχε ξεκαθαριστει!  Βρισκεις φιλτρο λαδιου που να σου κανει λιγοτερα συμπτωματα. Αυτο το βλεπει ο κατοχος απο τα φιλτρα που θα δοκιμασει..

Αρα ενας λογος παραπανω να βαζεις καλυτερο ιξωδες για τις κρυες εκκινησεις και τα λαδια να αλλαζονται πριν ερθει ο 2ος χειμωνας!

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...