Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ποιόν τρόπο θεωρείτε τον προτιμότερο για να βελτιώνεται στις υπηρεσίες του ή στα πιθανά παράπονα πελατών ένα ξενοδοχείο/ενοικιαζόμενα studios; Να έχει κάποια φόρμα για συμπλήρωση μέσα στα δωμάτια, κάποιο τρόπο online, κάτι άλλο ίσως;

Δημοσ.

Ένας καλός ξενοδόχος (πρέπει να) γνωρίζει πολύ καλά πού πάσχει η επιχείρησή του.

Τα σχόλια στο google απλά επιβεβαιώνουν αυτά που ήδη γνωρίζει.

Οπότε δεν χρειάζεται τίποτα άλλο, παρά μόνο θέληση για βελτίωση.

  • Confused 1
  • Moderators
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Οπότε δεν χρειάζεται τίποτα άλλο, παρά μόνο θέληση για βελτίωση.

Tο feedback απο τους πελατες ειναι ο καλυτερος τροπος να βελτιωθει μια επιχειρηση, γιατι της δινει μια αλλη οπτικη, well... αυτην του πελατη.

2 ώρες πριν, zoranb είπε

Ποιόν τρόπο θεωρείτε τον προτιμότερο για να βελτιώνεται στις υπηρεσίες του ή στα πιθανά παράπονα πελατών ένα ξενοδοχείο/ενοικιαζόμενα studios; Να έχει κάποια φόρμα για συμπλήρωση μέσα στα δωμάτια, κάποιο τρόπο online, κάτι άλλο ίσως;

Εγω θα ελεγα κατι σε οnline, τυπου αποστολη μεηλ του στυλ "rate our services" ή κατι τετοιο, το οποιο να φτανει ενεργα στον πελατη θα ελεγα.

  • Like 1
Δημοσ.

Μηπως αν φτάσει στο σημείο να ενημερωθεί από τα σχόλια στις κριτικές του Google είναι αργά;

3 minutes ago, stormrain said:

Εγω θα ελεγα κατι σε οnline, τυπου αποστολη μεηλ του στυλ "rate our services" ή κατι τετοιο, το οποιο να φτανει ενεργα στον πελατη θα ελεγα.

Πού να το επικοινωνεί αυτό όμως ο ξενοδόχος; Μήπως το email είναι μια λύση δυσκίνητη; Κάτι πιο σύντομο online τί θα μπορούσε να ήταν;

 

  • Moderators
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, zoranb είπε

Μηπως αν φτάσει στο σημείο να ενημερωθεί από τα σχόλια στις κριτικές του Google είναι αργά;

Πού να το επικοινωνεί αυτό όμως ο ξενοδόχος; Μήπως το email είναι μια λύση δυσκίνητη; Κάτι πιο σύντομο online τί θα μπορούσε να ήταν;

 

Δεν μπορω να φανταστω κατι πιο συντομο. Με την λογικη οτι σε 2, 3, Χ μερες μετα το check out, του ερχεται mail απευθειας απο το ξενοδοχειο. 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, zoranb είπε

Μηπως αν φτάσει στο σημείο να ενημερωθεί από τα σχόλια στις κριτικές του Google είναι αργά;

Πού να το επικοινωνεί αυτό όμως ο ξενοδόχος; Μήπως το email είναι μια λύση δυσκίνητη; Κάτι πιο σύντομο online τί θα μπορούσε να ήταν;

 

Θες για συνολική εμπειρία ή αναλυτικά;

Πχ για συνολική εμπειρία υπάρχουν τα κουμπάκια https://www.gettyimages.co.uk/detail/news-photo/measuring-customer-satisfaction-in-store-colorful-buttons-news-photo/475041234

αλλά για  αναλυτικά τότε email με ερωτήσεις για τις επιμέρους υπηρεσίες με επιλογές στην απάντηση..

Δημοσ.

Θέλω να μάθω για email ή κάτι άλλο online αν υπάρχει κάτι οργανωμένο κ κυρίως γρήγορο για τον πελάτη. Έχετε δεί κάτι στις διαμονές σας;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συντομη φορμα με λιγες βασικες ερωτησεις που θα συμπληρωνει ο πελατης με στυλο (εφοσον θελει) την ωρα που θα δινει το κλειδι για το checkout. Συντομη, απλη, ευκολη που δε θα παιρνει πανω απο 1 λεπτο

Του στυλ:

Βαθμολογηστε μας για τα παρακατω (κυκλωστε το αντιστοιχο νουμερο):

1. Καθαριοτητα   1, 2, 3, 4, 5

2. Προσωπικο 1, 2, 3, 4, 5

3. Ιντερνετ 1, 2, 3, 4, 5

4. Ησυχια 1, 2, 3, 4, 5

5. Πρωινο 1, 2, 3, 4, 5

Αλλο (Γραψτε οποιαδηποτε αλλη παρατηρηση εχετε παραπονο-προταση, κλπ)

........................................

Επεξ/σία από archer100
  • Like 1
Δημοσ.

Η πιο απλη λυση:

στο checkout να ρωτατε παντα τους πελατες π.χ πως ηταν η διαμονη σας; υπηρχε κατι που να σας ενοχλησε; κατι που να βελτιωσουμε;

Αλλα ακομα και αν τους δειτε π.χ στην εισοδο ή περιξ του χωρου μπορειτε να κανετε το διαλογο.

Καλο θα ηταν να υπαρχει καπου και μια φορμα παραπονων/κουτι παραπονων σε περιπτωση που θελουν να εκφραστουν απο μονοι τους.

Συμβουλες next level ειναι:

να μεινει ο ιδιος ο ιδιοκτητης σε ανταγωνιστικη επιχειρηση να δει διαφορα (ή εστω καποιος/α δικος του ανθρωπος)

να προσλαβει 'η να καλεσει mystery guest (ατομο που πρεπει οποσδηποτε να παραθεσει την εμπειρια του απο τη διαμονη)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...