zoranb Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Ποιόν τρόπο θεωρείτε τον προτιμότερο για να βελτιώνεται στις υπηρεσίες του ή στα πιθανά παράπονα πελατών ένα ξενοδοχείο/ενοικιαζόμενα studios; Να έχει κάποια φόρμα για συμπλήρωση μέσα στα δωμάτια, κάποιο τρόπο online, κάτι άλλο ίσως;
turbat0s Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Ένας καλός ξενοδόχος (πρέπει να) γνωρίζει πολύ καλά πού πάσχει η επιχείρησή του. Τα σχόλια στο google απλά επιβεβαιώνουν αυτά που ήδη γνωρίζει. Οπότε δεν χρειάζεται τίποτα άλλο, παρά μόνο θέληση για βελτίωση. 1
Moderators stormrain Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Moderators Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 59 λεπτά πριν, turbat0s είπε Οπότε δεν χρειάζεται τίποτα άλλο, παρά μόνο θέληση για βελτίωση. Tο feedback απο τους πελατες ειναι ο καλυτερος τροπος να βελτιωθει μια επιχειρηση, γιατι της δινει μια αλλη οπτικη, well... αυτην του πελατη. 2 ώρες πριν, zoranb είπε Ποιόν τρόπο θεωρείτε τον προτιμότερο για να βελτιώνεται στις υπηρεσίες του ή στα πιθανά παράπονα πελατών ένα ξενοδοχείο/ενοικιαζόμενα studios; Να έχει κάποια φόρμα για συμπλήρωση μέσα στα δωμάτια, κάποιο τρόπο online, κάτι άλλο ίσως; Εγω θα ελεγα κατι σε οnline, τυπου αποστολη μεηλ του στυλ "rate our services" ή κατι τετοιο, το οποιο να φτανει ενεργα στον πελατη θα ελεγα. 1
zoranb Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Μηπως αν φτάσει στο σημείο να ενημερωθεί από τα σχόλια στις κριτικές του Google είναι αργά; 3 minutes ago, stormrain said: Εγω θα ελεγα κατι σε οnline, τυπου αποστολη μεηλ του στυλ "rate our services" ή κατι τετοιο, το οποιο να φτανει ενεργα στον πελατη θα ελεγα. Πού να το επικοινωνεί αυτό όμως ο ξενοδόχος; Μήπως το email είναι μια λύση δυσκίνητη; Κάτι πιο σύντομο online τί θα μπορούσε να ήταν;
Moderators stormrain Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Moderators Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 40 λεπτά πριν, zoranb είπε Μηπως αν φτάσει στο σημείο να ενημερωθεί από τα σχόλια στις κριτικές του Google είναι αργά; Πού να το επικοινωνεί αυτό όμως ο ξενοδόχος; Μήπως το email είναι μια λύση δυσκίνητη; Κάτι πιο σύντομο online τί θα μπορούσε να ήταν; Δεν μπορω να φανταστω κατι πιο συντομο. Με την λογικη οτι σε 2, 3, Χ μερες μετα το check out, του ερχεται mail απευθειας απο το ξενοδοχειο.
Ukforthemoment Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 46 λεπτά πριν, zoranb είπε Μηπως αν φτάσει στο σημείο να ενημερωθεί από τα σχόλια στις κριτικές του Google είναι αργά; Πού να το επικοινωνεί αυτό όμως ο ξενοδόχος; Μήπως το email είναι μια λύση δυσκίνητη; Κάτι πιο σύντομο online τί θα μπορούσε να ήταν; Θες για συνολική εμπειρία ή αναλυτικά; Πχ για συνολική εμπειρία υπάρχουν τα κουμπάκια https://www.gettyimages.co.uk/detail/news-photo/measuring-customer-satisfaction-in-store-colorful-buttons-news-photo/475041234 αλλά για αναλυτικά τότε email με ερωτήσεις για τις επιμέρους υπηρεσίες με επιλογές στην απάντηση..
zoranb Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Θέλω να μάθω για email ή κάτι άλλο online αν υπάρχει κάτι οργανωμένο κ κυρίως γρήγορο για τον πελάτη. Έχετε δεί κάτι στις διαμονές σας;
archer100 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Συντομη φορμα με λιγες βασικες ερωτησεις που θα συμπληρωνει ο πελατης με στυλο (εφοσον θελει) την ωρα που θα δινει το κλειδι για το checkout. Συντομη, απλη, ευκολη που δε θα παιρνει πανω απο 1 λεπτο Του στυλ: Βαθμολογηστε μας για τα παρακατω (κυκλωστε το αντιστοιχο νουμερο): 1. Καθαριοτητα 1, 2, 3, 4, 5 2. Προσωπικο 1, 2, 3, 4, 5 3. Ιντερνετ 1, 2, 3, 4, 5 4. Ησυχια 1, 2, 3, 4, 5 5. Πρωινο 1, 2, 3, 4, 5 Αλλο (Γραψτε οποιαδηποτε αλλη παρατηρηση εχετε παραπονο-προταση, κλπ) ........................................ Επεξ/σία 7 Οκτωβρίου 2023 από archer100 1
vamvakoolas Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Η πιο απλη λυση: στο checkout να ρωτατε παντα τους πελατες π.χ πως ηταν η διαμονη σας; υπηρχε κατι που να σας ενοχλησε; κατι που να βελτιωσουμε; Αλλα ακομα και αν τους δειτε π.χ στην εισοδο ή περιξ του χωρου μπορειτε να κανετε το διαλογο. Καλο θα ηταν να υπαρχει καπου και μια φορμα παραπονων/κουτι παραπονων σε περιπτωση που θελουν να εκφραστουν απο μονοι τους. Συμβουλες next level ειναι: να μεινει ο ιδιος ο ιδιοκτητης σε ανταγωνιστικη επιχειρηση να δει διαφορα (ή εστω καποιος/α δικος του ανθρωπος) να προσλαβει 'η να καλεσει mystery guest (ατομο που πρεπει οποσδηποτε να παραθεσει την εμπειρια του απο τη διαμονη) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα