Προς το περιεχόμενο

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai θα υποστηρίζουν τη φόρτιση NACS της Tesla από τα τέλη του 2024


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρά την εξαιρετικά δημοφιλή και βραβευμένη σειρά Ioniq, η Hyundai απουσίαζε σχεδόν επιδεικτικά από τη λίστα των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών που υπέγραψαν συμφωνία για να αξιοποιούν το πρότυπο φόρτισης της Tesla για τη Βόρεια Αμερική με την ονομασία NACS. Όχι πλέον.

Η Κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε συμφωνία με την Tesla για την υιοθέτηση του πρότυπου NACS στη Βόρεια Αμερική ξεκινώντας από το 4ο τρίμηνο του 2024 στις ΗΠΑ και με τον Καναδά να ακολουθεί μέσα στο 1ο εξάμηνο του 2025.

Τα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) της Hyundai που θα διαθέτουν υποδοχή NACS θα αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα δίκτυο από φορτιστές τύπου Supercharger που ξεπερνά τις 12.000 μονάδες σε όλη τη Βόρεια Αμερική, με τον αριθμό των ταχυφορτιστών DC που είναι διαθέσιμοι στους πελάτες της εταιρείας να διπλασιάζονται. «Η νέα συμμαχία θα προσφέρει στους ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων της Hyundai την αυτοπεποίθηση που χρειάζονταν όσον αφορά τη δυνατότητα τους να φορτίζουν με άνεση τα οχήματά τους... με τουλάχιστον 30.000 σταθμούς σε όλη τη Βόρεια Αμερική» δήλωσε ο CEO της Hyundai Motor North America, José Muñoz.

Τα επερχόμενα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai που θα είναι εξοπλισμένα με NACS, συμπεριλαμβανομένων των Ioniq 5, Ioniq 6 και του επερχόμενου Ioniq 7 θα αποκτήσουν πρόσβαση στο δίκτυο ταχυφορτιστών που δημιούργησε η Tesla από τα τέλη του 2024. Οι ιδιοκτήτες νέων και παλαιότερων οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με φορτιστές CCS θα είναι σε θέση να τους χρησιμοποιήσουν μέσα στο 1ο τρίμηνο του 2025 σύμφωνα με την εταιρεία.

Παράλληλα με την πρόσβαση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Tesla, η Hyundai αυτή τη περίοδο έχει συνάψει συνεργασία με τις BMW, GM, Honda και Mercedes για την ανάπτυξη ενός δικτύου φορτιστών στη Βόρεια Αμερική που θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 30.000 ταχυφορτιστές. Οι πρώτοι σταθμοί φόρτισης στις ΗΠΑ πρόκειται να διατεθούν το καλοκαίρι του 2024 ενώ οι φορτιστές στον Καναδά θα ακολουθήσουν αργότερα.

Η έλλειψη ταχυφορτιστών αποτέλεσε μεγάλο εμπόδιο στην υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων οπότε οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εξέτασαν την περίπτωση της Tesla ως μία προσωρινή λύση. Η Hyundai Motors (συμπεριλαμβανομένης και της Kia) προσπέρασε πρόσφατα την GM για να βρεθεί στη δεύτερη θέση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ ωστόσο εξακολουθεί να βρίσκεται στη -μακρινή- δεύτερη θέση μετά την Tesla, η οποία πούλησε περισσότερα από 300.000 ηλεκτρικά οχήματα πέρυσι.

Μέχρι στιγμής, οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν υπογράψει για να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο Supercharger της Tesla είναι οι Hyundai, Fisker, Ford, GM, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Nissan, Polestar, Rivian και Volvo. Σε συζητήσεις με την Tesla βρίσκονται αυτή τη στιγμή οι όμιλοι Stellantis και Volkswagen.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Insomnia mode enabled.

Άπατο θα πάει. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται εκεί στη Hyundai.

Insomnia mode disabled.

Οκ, πλάκα κάνω.

Ουδέν μονιμοτερο του προσωρινού.

Όταν θα έχουν αναπτυχθεί τόσες χιλιάδες ταχυφορτιστές και αυτοκίνητα συμβατά με αυτούς, σιγά μην τα αλλάξουν μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kyro είπε

Insomnia mode enabled.

Άπατο θα πάει. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται εκεί στη Hyundai.

Insomnia mode disabled.

Οκ, πλάκα κάνω.

Ουδέν μονιμοτερο του προσωρινού.

Όταν θα έχουν αναπτυχθεί τόσες χιλιάδες ταχυφορτιστές και αυτοκίνητα συμβατά με αυτούς, σιγά μην τα αλλάξουν μετά.

Σαν το usb είναι την ταρίφα όμως η Tesla 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην το κουράζετε και οι υπόλοιποι, πηγαίνετε στο NACS να τελειώνει η υπόθεση.

Αφού καθυστερήσατε το κουβεντιάζατε απο δω το συζητάγατε απο κει, σας πήρε φαλάγγι ο ημίτρελος και τώρα κοιτάτε σαν την αγελάδα το τρένο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gadgetseek είπε

To usb-c των ηλεκτρικών αυτοκινήτων..

Ο πρώτος (και πιο ευπώλητος) θέτει στην ουσία το στάνταρ..

Βλεπε και IBM PC , DOS που επικρατησαν αν και κατωτερα ανταγωνιστικων.

2 ώρες πριν, menthol1979 είπε

Μην το κουράζετε και οι υπόλοιποι, πηγαίνετε στο NACS να τελειώνει η υπόθεση.

Αφού καθυστερήσατε το κουβεντιάζατε απο δω το συζητάγατε απο κει, σας πήρε φαλάγγι ο ημίτρελος και τώρα κοιτάτε σαν την αγελάδα το τρένο.

Ο μακαριτης συνιδρυτης της Ιντελ δηλωνε καποτε : "Σε αυτη τη δουλεια μονον οι παρανοικοι επιβιωνουν " .

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, nepomuk είπε

Βλεπε και IBM PC , DOS που επικρατησαν αν και κατωτερα ανταγωνιστικων.

Ο μακαριτης συνιδρυτης της Ιντελ δηλωνε καποτε : "Σε αυτη τη δουλεια μονον οι παρανοικοι επιβιωνουν " .

Η IBM και το DOS/Windows επικράτησαν γιατί ήταν open. Ότι δηλαδή ήθελαν οι χρήστες εκείνης της εποχής. Δεν υπήρχε ανταγωνιστική πρόταση. Το MAC , πατέρας των DOS/windows, αποτελεί άλλη πρόταση κλειστού μοντέλου που ακόμα και σήμερα δεν πουλάει. Πουλάει όμως στα κινητά. Όποτε επιβίωσε αυτός που «διάβασε σωστά» την αγορά. 
Αναφορικα με τους φορτιστές, άφησαν τον Μάσκ να φάει τα σκατα και να βγάλει τον καρκίνο για να δημιουργήσει «μοντέλο» φόρτισης και μετά τζουπ, leasing. Ο Μασκ ΔΕΝ πουλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πουλά ηλεκτροκίνηση. 

Επεξ/σία από jimarass26
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...