Προς το περιεχόμενο

μεγάλη βοήθεια


johnyb98

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους.

Ζήτω απεγνωσμένα βοήθεια στο θέμα που έχω σχετικά με το αυτοκίνητο.
Γνωρίζω ότι λόγω παλαιότητας (1999), μία λύση είναι να το αποσύρω, όπως μου έχουν πει όσοι το έχω συζητήσει, και έχω ζητήσει βοήθεια. Αλλά είπα να ανεβάσω ένα thread, για να μην αναλύσω άλλο αυτή τη γελοία "λύση", και να μιλήσω σοβαρά.

Πρόκειται για ένα Nissan Micra K11 998cc 

Το πρόβλημα βρίσκεται στο ταμπλό/καντράν. Εχει:
-τρεις δείκτες (ένδειξη βενζίνης, ένδειξη ταχύτητας, ένδειξη θερμοκρασίας μηχανής)

-ψηφιακο χιλιομετρητή


-ψηφιακο ρολόι

Το μόνο που δουλεύει είναι το ρολόι

Οι τρεις δείκτες είναι στο μηδέν.

Όσο για τον χιλιομετρητή, δε γράφει km

Για τη δική μου ασφάλεια θέλω να ξερω, αρχικά, τη θερμοκρασία τού κινητήρα. Δεύτερον, με εχει ταλαιπωρήσει πάρα πολύ το να μην γνωρίζω πόσο βενζίνη υπάρχει. Και τρίτον, εάν πούμε ότι τα δύο αυτά είναι "δευτερεύοντα" (πες ότι μπορώ να οδηγήσω χωρίς τις ενδείξεις αυτές (βενζίνης & θερμοκρασίας)), δεν γράφει ούτε ένα km, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα να με κόβουν στον έλεγχο στο Κ.Τ.Ε.Ο.

Το πήγα να το κοιτάξουν σε δύο ανθρώπους σε επισκευές κοντέρ. Το προσπάθησαν αρκετά και οι δύο. Μου είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή κοντέρ.

Θα μπορούσα να ζητήσω εδώ σε σας να μου συστήσετε μάστορες κοντέρ, να το προσπαθήσω σε αυτόν που εσείς θα μου συστήσετε, κ.λπ. κ.λπ

Αλλά επειδή δεν έχω χρόνο για ολ' αυτά, θέλω να ρωτήσω το εξής. Είδα πως μπαίνει/βγαίνει το κοντερ. Το έκανα και μόνος μου. Οπότε, μπορώ να πάω να πάρω ένα μεταχειρισμένο, να το βάλω, και να πάω στο ΚΤΕΟ. Ας γράφει μόνο km. Για τη βενζίνη και τη θερμοκρασία, θα δω τι θα κάνω. Αν και, απ' ό,τι έχω διαβάσει, και τα μεταχειρισμένα δεν είναι και τόσο ελαττωματικά, ούτε τόσο γουρούνι στο σακί. Είναι πολύ πιθανό, ο αγοραστής να μη διαλέγει το κατάλληλο για το δικό του μοντέλο αυτοκινήτου. Και το λέω αυτό διότι κάποτε, που είχα μια συζήτηση για το θέμα με έναν ηλεκτρονικό αυτοκινήτων (με τον οποίο, δυστυχώς, αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να έχω επικοινωνία), μου είχε πει πως, σε πιρεπτωση αντικατάστασης, πρόσεχε, διότι το κάθε αυτοκίνητο, έχει δικό του κοντερ-ταμπλο. Μπορεί δύο αυτοκίνητα να είναι στα ίδια κυβικά, να μοιάζουν, να μοιάζουν και τα ταμπλό τους, αλλά, εάν πάρεις διαφορετικά (λάθος) τα ταμπλό, δεν θα έχεις αποτέλεσμα. Το αυτοκίνητο θα είναι εντάξει, τα καλώδια εντάξει, ρεύματα εντάξει, το ταμπλό που θα αγοράσεις να μην έχει θέμα, όλα εντάξει τέλος πάντων, και να νομίζεις ότι αγόρασες ελαττωματικό κοντέρ.

Πιστεύω, ότι πριν πάω για την αγορά, πρέπει να κοιτάξω κάτι στο κοντέρ. Κάποιο χαρακτηριστικό (χαρακτηριστικά).

Μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό; Η εάν δεν είναι αυτό που λέω για τα χαρακτηριστικά, τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;

Ευχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλε άλλο κοντέρ σε εξουσιοδοτημένο τεχνικό ώστε να σου δώσει βεβαίωση αλλαγής να μην έχεις πρόβλημα στο κτέο.

Εκεί ξέρουν πως θα το "παντρέψουν" με το αμάξι σου για να μην έχεις πρόβλημα.

 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, Ukforthemoment said:

Βάλε άλλο κοντέρ σε εξουσιοδοτημένο τεχνικό ώστε να σου δώσει βεβαίωση αλλαγής να μην έχεις πρόβλημα στο κτέο.

Εκεί ξέρουν πως θα το "παντρέψουν" με το αμάξι σου για να μην έχεις πρόβλημα.

 

 

Σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση. Κάποια πρόταση τηλεφώνου - Link (εάν θεωρείται διαφήμιση, παρακαλώ σε p.m.) ?

Επεξ/σία από johnyb98
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, johnyb98 είπε

Σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση. Κάποια πρόταση τηλεφώνου - Link (εάν θεωρείται διαφήμιση, παρακαλώ σε p.m.) ?

Σε αυτό δεν μπορώ να βοηθήσω.Εκεί που κάνουν επισκευες ταχογράφων κοντερ κλπ θα σε βοηθήσουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέω τώρα.... Πάς στα μεταχειρισμένα (π.χ. Λιοσίων αν είσαι Αθήνα) με το αμάξι και το ταμπλό ξεμονταρισμένο. Σου δίνουν καντράν. Το κουμπώνεις απλά (λογικά είναι με φύσες, δεν έχει ντίζα, σωστά;). Δουλεύει; Το πληρώνεις και το μοντάρεις με την ησυχία σου στο σπίτι. Αν όχι δοκιμάζεις το επόμενο. Γενικά το δέχονται αυτό το σενάριο οι περισσότεροι, αρκεί να είσαι έξω από το μαγαζί τους.

Βέβαια καλό θα ήταν να ρωτήσεις τον κοντερατζή που πήγες ότι όντως το σενάριο αυτό παίζει. Επίσης θεωρούμε ότι το πρόβλημα είναι όντως στο κοντέρ και όχι σε καμιά ασφάλεια, γείωση κτλ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, lordvec said:

Λέω τώρα.... Πάς στα μεταχειρισμένα (π.χ. Λιοσίων αν είσαι Αθήνα) με το αμάξι και το ταμπλό ξεμονταρισμένο. Σου δίνουν καντράν. Το κουμπώνεις απλά (λογικά είναι με φύσες, δεν έχει ντίζα, σωστά;). Δουλεύει; Το πληρώνεις και το μοντάρεις με την ησυχία σου στο σπίτι. Αν όχι δοκιμάζεις το επόμενο. Γενικά το δέχονται αυτό το σενάριο οι περισσότεροι, αρκεί να είσαι έξω από το μαγαζί τους.

Βέβαια καλό θα ήταν να ρωτήσεις τον κοντερατζή που πήγες ότι όντως το σενάριο αυτό παίζει. Επίσης θεωρούμε ότι το πρόβλημα είναι όντως στο κοντέρ και όχι σε καμιά ασφάλεια, γείωση κτλ....

καμμια σχεση

δεν ειναι plug and play. Θα πρεπει να συνεχισει απο τα χλμ που ειχε το αμαξι. Ευτηχως που το ιχ ειναι σχετικα παλιο γιατι αυτη η διαδικασια ειναι σχετικα ευκολη απο ενα τεχνικο. Η πιο απλη λυση ειναι να ρωτησεις ενα ταξιτζη (ή να πας σε μια πιατσα ταξι) για να ρωτησεις για κοντερ/επισκευες. Εναλλακτικα γκουγκλαρε για τη περιοχη σου.

Υ.Γ: Στα καινουργια μοντελα επειδη μου εχει τυχει σε toyota αν δε πετυχεις σε τσακαλι τεχνικο (που να το εχει κανει) θα πρεπει η αντιπροσωπεια να στειλει το κοντερ σε καποιο αλλο κεντρο εξωτερικο για reset και επαναφορα. Αν ο τεχνικος δε το εχει μπορει να σου κανει $#@ια

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον είναι θέμα κοντέρ , πας αγοράζεις μεταχειρισμένο, και με βεβαίωση σε επισκευή για κοντέρ και με τα χιλιόμετρα δε θα έχεις θέματα στο ΚΤΕΟ .

Όπως σωστά έγραψαν σε μαγαζί με επισκευές ταχογραφων πας .

Εχει ελεγχθεί ότι δε φταίει κάποια ασφάλεια , γείωση ή αισθητήρας που παίρνει εντολή για στροφές και χιλιόμετρα ; 

Λογικά είσαι στα πρώτα μοντέλα με obd πρωτόκολλο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, vamvakoolas said:

καμμια σχεση

δεν ειναι plug and play. Θα πρεπει να συνεχισει απο τα χλμ που ειχε το αμαξι. Ευτηχως που το ιχ ειναι σχετικα παλιο γιατι αυτη η διαδικασια ειναι σχετικα ευκολη απο ενα τεχνικο. Η πιο απλη λυση ειναι να ρωτησεις ενα ταξιτζη (ή να πας σε μια πιατσα ταξι) για να ρωτησεις για κοντερ/επισκευες. Εναλλακτικα γκουγκλαρε για τη περιοχη σου.

Υ.Γ: Στα καινουργια μοντελα επειδη μου εχει τυχει σε toyota αν δε πετυχεις σε τσακαλι τεχνικο (που να το εχει κανει) θα πρεπει η αντιπροσωπεια να στειλει το κοντερ σε καποιο αλλο κεντρο εξωτερικο για reset και επαναφορα. Αν ο τεχνικος δε το εχει μπορει να σου κανει $#@ια

Για αυτό έγραψα να τσεκάρει με τον κοντερατζή πρώτα. Το αμάξι είναι του 99, μπορεί και να παίζει το σενάριο. Για τα χιλιόμετρα ναι, προφανός πρέπει να πάει στον κοντερατζή μετά, να τα φέρει εκεί που πρέπει. Σίγουρα σε νούμερο μεγαλύτερο από το τελευταίο ΚΤΕΟ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τράβηξα την παρακάτω φωτογραφία. Κοιτάξτε τί μου έχουν κάνει. Δεν ξέρω ποιος. Η ίδια η vdo, η Nissan, ένας από τους δύο μάστορες από τους 3 που το έχω στείλει (τη φωτογραφία την τράβηξα μετά τον δεύτερο):

20231004_092734.jpg.9fab80ca2cce044fe4e9e2e4c6230f43.jpg

Στο βαλε-βγαλε το ταμπλό, ούτε μια στο τρισεκατομμύριο δεν μπορεί να έχει γίνει το σκίσιμο. Η συγκεκριμένη τοποθέτηση δεν το κάνει αυτό. Δεν είναι τύπου τέτοιου. Ανθρώπινο χέρι (για κάποιο λόγο) το έχει κάνει αυτό.

Σχετικά με το βαλε-βγαλε, ένα βίσμα-φις (connector) plug-n-play  το συνδέει το ταμπλό με το αυτοκίνητο. Όπως είναι το connector τού τροφοδοτικού που το συνδέει με τη μητρική.

Σχετικά με ελέγχους ασφαλειών που λέτε δεν έχει γίνει. Πάω σε μια προσπάθεια να το σώσω μόνος μου. Η πληροφορία που θα δώσω τώρα, δεν ξέρω εάν είναι κάτι ενθαρρυντικό, που αποκλείει τον περίπτωση ασφαλειών, κ.λπ. Το ταμπλό δεν είναι τελείως"νεκρό". Ανάβουν λαμπάκια λαδιού, χειρόφρενο, όταν στρίβεις αναβοσβηνει αντίστοιχο λαμπάκι δεξια/αριστερά, χειρόφρενο, δυνατά φώτα, όλα αυτά δουλεύουν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο ΚΤΕΟ που τηλεφώνησα, ο συγκεκριμένος τεχνικός που μίλησα μου είπε πως δεν έχουν θέμα τα χιλιόμετρα στο κοντέρ που θα μπει να είναι πίσω. Όταν τον ρώτησα τι εννοεί πίσω, απάντησε λιγότερα.

πχ το δικό μου γράφει 165000

Οπότε, εάν αυτό που θα βάλω γράφει πχ 120000 , σύμφωνα με τα λεγόμενά του, δεν έχω θέμα. Βέβαια, αυτό το είπε ένας συγκεκριμένος. Ποιός μου λέει ότι αυτό ισχύει για όλους; Μπορεί την ημέρα που θα το πάω, ο τεχνικός ελέγχου να είναι άλλος, να δει λιγότερα km, και να κοπώ πάλι.

Ουτε ο τεχνικός μου είπε τη max διαφορά χιλιομέτρων. 165000 το δικό μου, πόσο είναι το max προς τα πίσω που μπορώ να βάλω; Το ίδιο ok είναι 120000 και το ίδιο πχ 30000; Θα μπορούσε να περάσει και στις δύο περιπτώσεις;

Επεξ/σία από johnyb98
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, johnyb98 είπε

Στο ΚΤΕΟ που τηλεφώνησα, ο συγκεκριμένος τεχνικός που μίλησα μου είπε πως δεν έχουν θέμα τα χιλιόμετρα στο κοντέρ που θα μπει να είναι πίσω. Όταν τον ρώτησα τι εννοεί πίσω, απάντησε λιγότερα.

πχ το δικό μου γράφει 165000

Οπότε, εάν αυτό που θα βάλω γράφει πχ 120000 , σύμφωνα με τα λεγόμενά του, δεν έχω θέμα. Βέβαια, αυτό το είπε ένας συγκεκριμένος. Ποιός μου λέει ότι αυτό ισχύει για όλους; Μπορεί την ημέρα που θα το πάω, ο τεχνικός ελέγχου να είναι άλλος, να δει λιγότερα km, και να κοπώ πάλι.

Ουτε ο τεχνικός μου είπε τη max διαφορά χιλιομέτρων. 165000 το δικό μου, πόσο είναι το max προς τα πίσω που μπορώ να βάλω; Το ίδιο ok είναι 120000 και το ίδιο πχ 30000; Θα μπορούσε να περάσει και στις δύο περιπτώσεις;

 

Βλεπω ότι δεν είναι λόγος να σε κόψουν τα χλμ 

Δεν θα απορρίπτευται πλέον ο έλεγχος ΚΤΕΟ σε όχημα με εμφανείς ενδείξεις παραποίησης στο ιστορικό του. Τα στοιχεία θα αναγράφονται στο Δελτίο ΚΤΕΟ, δίχως όμως να υφίσταται περαιτέρω ταλαιπωρία ο ιδιοκτήτης του οχήματος, δηλαδή να πρέπει να προσθέσει χιλιόμετρα και μετά να περάσει εκ νέου από έλεγχο, όπως ίσχυε στο παρελθόν.

Παραμένει σε ισχύ η προοπτική άσκησης διώξεων από κάθε θιγόμενο τελικό ιδιοκτήτη μεταχειρισμένου οχήματος.

Καταργείται η υποχρέωση επαναφοράς των χιλιομετρικών ενδείξεων, σύμφωνα με τον τεκμαρτό τρόπο υπολογισμού που ίσχυε στο παρελθόν.

https://www.carandmotor.gr/idioktisia/ti-kano-ean-brei-kteo-gyrismena-hiliometra-sto-konter-moy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...