LouCi4er Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Καλησπερα,αγορασα στις 20/09/23 το WW80T55DAW/S6 οποιο και παρελαβα στις 22/09/23,η αγορα εγινε απο το Πλαισιο.Βαζοντας την πρωτη πλυση,το πλυντηριο κατα την εναρξη της διαδικασιας στυψιματος,εκανε εναν εντονο θορυβο(γκαπ γκουπ) και βλεπεις την πορτα να πηγαινει μεσα εξω.Εχω αφαιρεσει εννοειτε τις βιδες μεταφορας,το εχω αλφαδιασει,τα ρουχα στον καδο ειναι περι τα 6 κιλα.Δεν εδωσα και πολυ σημασια,μην ρωτατε γιατι.Μετα απο μια εβδομαδα περιπου,βαζω την δευτερη πλυση,τα ιδια το πλυντηριο,ξενερωσα και μπηκα στην σελιδα της Samsung,εστειλα email περιγραφοντας το προβλημα.Την επομενη κιολας το πρωι,με παιρνει μια κυρια της εξυπηρετησης,της εξηγω τι συμβαινει και το αναθετει στο τμημα service λεγοντας μου οτι θα επικοινωνησουν αυτοι μαζι μου. Μετα απο 2-3 εργασιμες με παιρνει ενας ψυκτικος(εδρα του μαστορα διπλανη πολη,βρισκομαι επαρχια) συνεργατης της Sasmung και μου ζηταει αποδειξη αγορας,φωτο το ταμπελακι της συσκευης και ενα βιντεο το πολυ 20 δευτερολεπτων στο οποιο να φαινεται το προβλημα για να τα στειλει στην Samsung και να δουμε τι θα μας απαντησουν.Σημερα το πρωι,μιλαω με την κοπελα,υπαλληλο του ψυκτικου και μου ειπε οτι της ζητησε η Samsung μια φωτο ολοκληρη την συσκευη γιατι μαλλον παει για αντικατασταση.Δεν ημουν σπιτι,της ειπα το απογευμα που θα γυρισω θα την στειλω.Στις 16:00 με παιρνει ενα νουμερο απο Αθηνα και μου λεει ειμαι απο την Samsung,το πλυντηριο πρεπει να του αλλαξουμε καδο και σταυρο-αξονα.Μολις ειχα σχολασει απο την δουλεια,ειχα στο μυαλο μου 1000 πραγματα,με επιασε λιγο απροετοιμαστο.Δεν θα γινει του λεω αντικατασταση της συσκευης?Οχι μου λεει,ειναι πολυ δυσκολο κατι τετοιο γιατι εκει εντοπιστηκε το προβλημα και αυτα θα αλλαχτουν. Καλα,αυτοι εκαναν διαγνωση απο ενα βιντεο μονο?Τεσπα,τα ανταλακτικα ολα γνησια μου ειπε(αυτο ελειπε),εξουσιοδοτημενος ο τεχνικος,μην ανυσηχειτε για τιποτα μου κανει.Ρωταω εγω τωρα,καλο ειναι αυτο που ολοκαινουργιο πλυντηριο,θα το κανει βιδες ενα μαστορας?Θα μου πεις,τι αλλο μπορεις να κανεις?Τιποτα αλλα τεσπα.Εν τω μεταξυ,η κοπελα δεν ειχε ιδεα για την επισκευη,δεν της εστειλε καμια ειδοποιηση η Samsung.Ξερει κανενας τι ισχυει σε τετοιες περιπτωσεις?Δεν ισχυει ολικη αντικατασταση για ελαττωμα σε συσκευες μολις 10 ημερων?
villasg Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) επρεπε να δρασεις με την πρωτη και να επικαλεστεις στο πλαισιο Dead On Arivall Μετα τις 7 ημερες ο αντιπρόσωπος εχει δικαιομα να κανει επισκευη και οχι αντικατασταση Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2023 από villasg
LouCi4er Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 25 λεπτά πριν, villasg είπε επρεπε να δρασεις με την πρωτη και να επικαλεστεις στο πλαισιο Dead On Arivall Μετα τις 7 ημερες ο αντιπρόσωπος εχει δικαιομα να κανει επισκευη και οχι αντικατασταση Επρεπε,εχεις δικιο.Απλα δεν το ειχα αλφαδιασει στην αρχη(εχανε ελαχιστα παντως μετα που το τσεκαρα),εχω αλλα δυο Samsung στην οικογενεια τα οποια κανουν κατι γκαπα γκουπα οταν στιβουν (οχι σε τετοιο βαθμο βεβαια),ειχα δει και 2-3 βιντεο στο Youtube που κανανε ακριβως το ιδιο με μενα και λιγο χειροτερα μην πω στα οποια οι creators και ιδιοκτητες λεγανε οτι οταν απευθυνθηκαν στην Samsung,τους ειπε οτι ειναι φυσιολογικο,ειχα και χιλια δυο στο μυαλο μου λογω δουλειας μιας και η επιχειρηση στην οποια ειμαι υπευθυνος,επαθε καποια εκατομμυρια ζημια λογω του Daniel.Ολα αυτα μαζι με κανανε να πω:θα το δω καλυτερα στην επομενη πλυση,κακως βεβαια αλλα τωρα δεν μπορω να κανω κατι. Το Πλαισιο δεν το ανακατεψα καθολου,ουτε απο τον κατασκευαστη ειχα καποια απαιτηση,δεν πιστευα οτι ειχε καποιο ελαττωμα η συσκευη.Ηθελα απλα να μου πει αν ειναι φυσιολογικη ή οχι η συμπεριφορα της συσκευης αλλα αν κρινω απο την ανταποκριση τους,δεν ειναι καθολου φυσιολογικη.
villasg Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Anyway τωρα ας ελπισεις οτι ο μαστορας θα ειναι καλος και η διαγνωση σωστη
LouCi4er Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Αυτο ακριβως με ανυσηχει,το πρωτο που ειπες.Ο συγκεκριμενος τεχνικος που με πηρε,εχει κατι κριτικες στο google διαμαντια,ολο 1 αστερι του βαζουν.Εχω μια ελπιδα στο οτι η Samsung δεν τον ενημερωσε καθολου για την επισκευη,μηπως το αναθεσουν σε κανεναν αλλο.Δεν ξερω,οτι ειναι να γινει ας γινει.Ενα πλυντηριο ειναι,δεν ειναι και διαμερισμα,το πεταω και παιρνω αλλο.Πιο πολυ απο περιεργεια ανοιξα το θεμα.Σε ευχαριστω πολυ παντως για τον χρονο σου.
dbrillis Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Κοιτα, ειναι πολυ πιο ευκολο καποιος να παει να κανει κακη κριτικη αν θεωρει οτι εχει προβλημα παρα καποιος ευχαριστημενος να κανει καλη κριτικη. Οποτε αυτο ας μην το μετρησεις και πολυ. Τωρα για τα υπολοιπα μου κανει φοβερη εντυπωση οτι κανει γκαπα γκουπα και καποιοι λενε οτι ειναι φυσιολογικο. To καλο ειναι οτι αν δεν μεινεις ευχαριστημενος απο το service μπρορεις να τους ταραξεις στα email, ε, και καποια στιγμη θα στο αλλαξουν. Εγω Samsung εκτος απο τα κινητα (μονο flagship) δεν αγοραζω τιποτα, δεν εχει υπαρξει μονιτορ, TV, ψυγειο, Samsung που να εχω αγορασει εγω ή στον κυκλο μου και να μην εχει χαλασει. Οποτε εκανα πισω σε αυτον τον κανονα, την πατησα.
LouCi4er Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Για τις κριτικές που λες,συμφωνώ και εγώ,απλά μόλις το είδα μου έκανε εντύπωση.Μετα συνδύασα σέρβις Samsung-κακος μάστορας,λογικό.Οχι εντάξει,πλάκα κάνω,όντως δεν δίνω και πολύ σημασία. Για τα Samsung τώρα,υπήρχαν ήδη 2 πλυντήρια στην οικογένεια,το ένα δουλεύει σκύλος 10+ χρόνια,το άλλο είναι σχετικά καινούργιο γύρω στην 3ετια-4ετια αλλά και τα δύο απροβληματιστα.Πηρα πριν λίγους μήνες για οικογενειακό πρόσωπο ένα Whirlpool,πολύ καλό μέχρι στιγμής.Το ίδιο ήθελα να πάρω και εγώ αλλά μια που το είχε μόνο ένα μαγαζί και έλεγε παραγγελία σε 15 εργάσιμες και η γυναίκα μου ήταν ανυπόμονη,μια που βρήκα το συγκεκριμένο σε προσφορά στο Πλαίσιο,ε,το πήρα.
elgol Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Ευτυχως που τα Samsung flagship κινητα οπως τα fold βγαινουν γερα!!!!!
LouCi4er Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Μου έστειλε πριν λίγο η κοπέλα από τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό την παραγγελία των ανταλλακτικών,θα αλλαχτεί ολόκληρο το τύμπανο μαζί με κάδο αξονα ρουλεμάν τσιμουχες κομπλέ και μαζί με τα αμορτισέρ.Δλδ θα βγει το μοτέρ από το υπάρχον τύμπανο και θα μπει στο καινούργιο,ουσιαστικά το εσωτερικό πλην του μοτέρ θα είναι καινούργιο,άντε να δούμε. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2023 από LouCi4er
Titos301 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 αρα για να ξερουμε, εχουμε 7 μερες για πληρη αντικατασταση προιοντος ή δεν εχω καταλαβει καλα;
villasg Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 11 λεπτά πριν, Titos301 είπε αρα για να ξερουμε, εχουμε 7 μερες για πληρη αντικατασταση προιοντος ή δεν εχω καταλαβει καλα; Συνηθως ολα τα Ηλεκτρονικα / ηλεκτρικα εχουν DOA δλδ προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival) πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα