Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Doubt είπε

Εγώ έχω δει σε περιοχές με κατοικίες πως η ώρα αιχμής είναι βράδυ 9-10 περίπου.

Θα βγάλω και 9 10 σε κάνα 2ωρο. 

  • Απαντ. 186
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 2/10/2023 στις 10:53 ΜΜ, Thresh είπε

Lolwut? 😛

Απλοϊκό παράδειγμα για να θίξω το ότι τα CPE τον παρόχων περνάνε από κάμποσες δοκιμές ώστε να επιβεβαιώσουν ότι στέλνουν και λαμβάνουν αυτά που πρέπει όταν επικοινωνούν με τα διάφορα συστήματα του παρόχου. Ακόμα και έτσι, οι αστοχίες ειναι δεκάδες αλλά λύνονται από τον πάροχο εσωτερικά.

Οπότε αναρωτήθηκα το πολύ απλό, όταν θα στραβώσει κάτι, το οτιδήποτε και γυρίσει ο πάροχος και πει "δεν γνωρίζουμε τι μπορεί να πηγαίνει στραβά στον εξοπλισμό σας, καλή τύχη", πως θα το πάρει ο συνδρομητής;

Δημοσ.
33 minutes ago, eaglos said:

Απλοϊκό παράδειγμα για να θίξω το ότι τα CPE τον παρόχων περνάνε από κάμποσες δοκιμές ώστε να επιβεβαιώσουν ότι στέλνουν και λαμβάνουν αυτά που πρέπει όταν επικοινωνούν με τα διάφορα συστήματα του παρόχου. Ακόμα και έτσι, οι αστοχίες ειναι δεκάδες αλλά λύνονται από τον πάροχο εσωτερικά.

Οπότε αναρωτήθηκα το πολύ απλό, όταν θα στραβώσει κάτι, το οτιδήποτε και γυρίσει ο πάροχος και πει "δεν γνωρίζουμε τι μπορεί να πηγαίνει στραβά στον εξοπλισμό σας, καλή τύχη", πως θα το πάρει ο συνδρομητής;

OK, OK,

ας μας δώσουν credentials του Voip,

ας μην τσεκουρώνουν το λογισμικό της συσκευής τους ωστε να μπάινει σε bridged mode

και μετά το κρατάμε πρώτη μούρη στην σύνδεσή μας, να κάνουνε κι αυτοί τις τηλεμετρίες τους! 

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.
14 hours ago, eaglos said:

Απλοϊκό παράδειγμα για να θίξω το ότι τα CPE τον παρόχων περνάνε από κάμποσες δοκιμές ώστε να επιβεβαιώσουν ότι στέλνουν και λαμβάνουν αυτά που πρέπει όταν επικοινωνούν με τα διάφορα συστήματα του παρόχου. Ακόμα και έτσι, οι αστοχίες ειναι δεκάδες αλλά λύνονται από τον πάροχο εσωτερικά.

Οπότε αναρωτήθηκα το πολύ απλό, όταν θα στραβώσει κάτι, το οτιδήποτε και γυρίσει ο πάροχος και πει "δεν γνωρίζουμε τι μπορεί να πηγαίνει στραβά στον εξοπλισμό σας, καλή τύχη", πως θα το πάρει ο συνδρομητής;

Αν ήταν έτσι θα είχε βάλει λουκέτο η Cisco κι οι λοιποί μεγάλοι/μικροί κατασκευαστές που βγάζουν routers της προκοπής και θα έπαιζαν όλοι αποκλειστικά με τα CPE των παρόχων. 

Ο συνδρομητής που θέλει να βάλει το δικό του εξοπλισμό ξέρει εξαρχής ότι δεν προβλέπεται support σε αυτόν από τον πάροχο.

Στις VDSL αν υπάρξει κάποιο θέμα με την γραμμή, στη χειρότερη βγάζει προσωρινά το δικό του και ξαναβάζει του παρόχου. Στις FTTH έτσι κι αλλιώς θα έχει το ΟΝΤ του παρόχου οπότε θα έχουν πρόσβαση σε αυτό οι τεχνικοί.

  • Like 2
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Thresh είπε

 

Ο συνδρομητής που θέλει να βάλει το δικό του εξοπλισμό ξέρει εξαρχής ότι δεν προβλέπεται support σε αυτόν από τον πάροχο.

 

Αθώο μου παιδί 😝

Δημοσ.

Πάντως σε τηλεφώνημα μου, στην αγαπημένη μου ΝΟΒΑ (πλέον), δεν ήταν τόσο κατηγορηματικά αντίθετοι στο να δώσουν κωδικούς VOIP.

Παλιότερα μόνο που δεν σου έλεγαν να πας..για ψάρεμα.

Σήμερα, αφού βρήκα κάποιον αρμόδιο, έγινε ταυτοποίηση και είπαν ότι θα με καλέσουν εντός της ημέρας. Ρώτησα αν η κλήση θα αφορά την άποψη τους επί του θέματος ή θα μου δώσουν τους κωδικούς;

Ακουγόταν πολύ συγκρατημένος, υποθέτω πως έχουμε πέσει πολλοί μαζεμένοι..........

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
11 minutes ago, navigatoras said:

Σήμερα, αφού βρήκα κάποιον αρμόδιο, έγινε ταυτοποίηση και είπαν ότι θα με καλέσουν εντός της ημέρας. Ρώτησα αν η κλήση θα αφορά την άποψη τους επί του θέματος ή θα μου δώσουν τους κωδικούς;

Ακουγόταν πολύ συγκρατημένος, υποθέτω πως έχουμε πέσει πολλοί μαζεμένοι..........

Το θέμα είναι αν έχουν κάνει κάτι ώστε να μπορούν να τα δίνουν με ασφαλή κι "αυτοματοποιημένο" τρόπο κι όχι τους λέει "manually" από το τηλέφωνο.

Δημοσ.
On 07/10/2023 at 13:19, Thresh said:

Το θέμα είναι αν έχουν κάνει κάτι ώστε να μπορούν να τα δίνουν με ασφαλή κι "αυτοματοποιημένο" τρόπο κι όχι τους λέει "manually" από το τηλέφωνο.

E, καλά, κάτσε να με πάρουν τηλ πρώτα!

Πέρασε το πρώτο 24ωρο και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση...

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, navigatoras said:

E, καλά, κάτσε να με πάρουν τηλ πρώτα!

Πέρασε το πρώτο 24ωρο και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση...

Δεν πρόκειται να σε πάρουν, δεν δίνει προς το παρόν SIP Credentials η Nova.

  • Like 2
Δημοσ.
19 minutes ago, Thresh said:

Δεν πρόκειται να σε πάρουν, δεν δίνει προς το παρόν SIP Credentials η Nova.

Κοίτα, πρέπει να είναι στο στενό μαρκάρισμα... μην χαλαρώνουν. Την Δευτέρα πάλι τηλεφώνημα.

Εφόσον δίνει SIP Credentials η vodafone είναι ευθέως συγκρίσιμοι πλέον.

 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, navigatoras said:

Κοίτα, πρέπει να είναι στο στενό μαρκάρισμα... μην χαλαρώνουν. Την Δευτέρα πάλι τηλεφώνημα.

Εφόσον δίνει SIP Credentials η vodafone είναι ευθέως συγκρίσιμοι πλέον.

 

Πιστεύω ότι θα είναι πιο αποτελεσματικό να κάνεις καταγγελίες στην ΕΕΤΤ.

  • Like 3
Δημοσ.

Σήμερα μου ήρθε ο εξοπλισμός της Cosmote... Άντε να έρθει και η Τετάρτη να τον συνδέσω να δω αν θα πάνε όλα καλά!
(Αν και λογικά δεν θα έχω πρόβλημα αφού το atainable της γραμμής μου είναι κοντά στα 280 χωρίς CRC errors)

Πάντως πραγματικά το Speedport τι γκουγκούτσα είναι αυτή; Να δω που θα χωρέσει; χαχαχαχα

1696843473549.jpg

385397313_634193502244623_8517014832234923505_n.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 8/10/2023 στις 1:59 ΜΜ, Thresh είπε

Πιστεύω ότι θα είναι πιο αποτελεσματικό να κάνεις καταγγελίες στην ΕΕΤΤ.

Βασικά την έχουν γραμμένη την ΕΕΤΤ αλλά τώρα υπάρχει οδηγία της ΕΕ και το πρόστιμο θα πάει κατευθείαν στην έδρα που έχει δηλώσει ο Σέρβος στην Ολλανδία. Εκεί δεν έχει πήρα τηλέφωνο και πήρα παράταση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...