Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δε βλεπω καποιο εμφανη σημαδι στο λαστιχο, αλλα χανει τουλαχιστον 1psi σε καθημερινη βαση. Επισης το περιεργο ειναι οτι με το μηχανημα που εχω για να τα φουσκωνω, ενω ολα τα υπολοιπα φουσκωνουν κανονικα μεχρι τα 30-31psi που εχω ορισει, αυτο σταματασει στα 29-29.5, λες και δε μπορει να παρει αλλο αερα..

Το καπακι απο την βαλβιδα ειναι σπασμενο, αλλα δεν νομιζω να ειναι αυτο το προβλημα..

Τι μπορει να ειναι; Ο λαστιχας θα μπορει να το διορθωσει ή παω για αλλαγη ελαστικου; Το εχω 2 χρονια με ελαχιστα χιλιομετρα.

Δημοσ.

Μπορεί να έχει ένα μικρό σκίσιμο, κάποιο μπάλωμα που άνοιξε πάλι και γενικά πράγματα που δε μπορείς να δεις με το μάτι.

Θα μπορούσες να ρίξεις λίγο νερό με σαπουνάδα και θα δεις ότι από το σημείο που έχεις θέμα θα αρχίσει να κάνει φουσκίτσες. Παρόλα αυτά θα έλεγα πήγαινε κατευθείαν σε ένα βουλκανιζατέρ να το δουν και να στο μπαλώσουν αν χρειάζεται. Στην τελική το κόστος είναι ασήμαντο, φαντάσου στην μηχανή μου δίνω ένα 10αρικο.

Δημοσ.

Το ένα psi την ημέρα είναι αρκετό και θεωρώ ότι θα έδειχνε μέσα στο "μπάνιο" ενός βουλκανιζατέρ.

Το αν θα το κρατήσεις ή θα πας για αλλαγή εξαρτάται από το ποιο είναι το θέμα και που. Μια απλή τρύπα από καρφί στο πέλμα είναι διαχειρίσιμη  ενώ αντίστοιχα αν είναι στο πλάϊ ή, ακόμα χειρότερα, αν είναι σκίσιμο και όχι τρύπα τα πράγματα είναι λίγο πιο στενάχωρα.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσκεψη σε βουλκανιζατερ για έλεγχο και επισκευή 5 μετά 10 ευρώ κόστος.

Έχει συμβεί να έχει πατηθει καρφακι ή βίδα σε αντίστοιχη περίπτωση

Δημοσ.

επισης δες και βαλβιδα: εχει τυχει σε ολοκαινουργιο λαστιχα που εβαλε τη μουφα βαλβιδα απο παλιο εχανε ελαχιστα απο εκει καθημερινα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Witcher1st είπε

Δε βλεπω καποιο εμφανη σημαδι στο λαστιχο, αλλα χανει τουλαχιστον 1psi σε καθημερινη βαση. Επισης το περιεργο ειναι οτι με το μηχανημα που εχω για να τα φουσκωνω, ενω ολα τα υπολοιπα φουσκωνουν κανονικα μεχρι τα 30-31psi που εχω ορισει, αυτο σταματασει στα 29-29.5, λες και δε μπορει να παρει αλλο αερα..

Το καπακι απο την βαλβιδα ειναι σπασμενο, αλλα δεν νομιζω να ειναι αυτο το προβλημα..

Τι μπορει να ειναι; Ο λαστιχας θα μπορει να το διορθωσει ή παω για αλλαγη ελαστικου; Το εχω 2 χρονια με ελαχιστα χιλιομετρα.

Το ότι ανοίγει θέμα για κάτι τόσο απλό .........

Πήγαινε στο βουλκανιζατερ να το δει και θα σου πει τι πρόβλημα έχει.Αλλωστε μόνος σου δεν μπορείς να κάνεις κάτι.

  • Like 6
Δημοσ.

Σε μενα ειχε πιασει αλατα η ζαντα και εχανε αερα το λαστιχο.Θα βρει ο λαστιχας τι εχει το λαστιχο και θα στο φτιαξει.

Δημοσ.
3 hours ago, Witcher1st said:

Τι μπορει να ειναι; Ο λαστιχας θα μπορει να το διορθωσει ή παω για αλλαγη ελαστικου; Το εχω 2 χρονια με ελαχιστα χιλιομετρα.

Μπορεί να χάνει από την ζάντα, μπορεί να χάνει από τη βαλβίδα, μπορεί να έχει τρύπα το λάστιχο.

Ο λαστιχάς κατά πάσα πιθανότατα θα μπορεί να το διορθώσει, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι να βρει πρώτα από που χάνει, και αυτό δεν γίνεται αν δεν το βάλει πρώτα στη "μπανιέρα". Τι περιμένεις να σου πούμε εμείς χωρίς να ξέρουμε κάτι περισσότερο από το ότι χάνει 1psi καθημερινά?

Το πόσα χρόνια το έχεις και πόσα χλμ έχει κάνει είναι αδιάφορο.

Δημοσ.

Το μονο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι δε παιρνει αερα παραπανω απο 29-29.5 Psi. Σταματαει αυτοματα το μηχανημα σε εκεινο το σημειο. Θα παω αυριο να το τσεκαρουν.

Δημοσ.

ειχα περιπτωση που εχανε ελαχιστο αερα καθε μερα. σε νερο δεν φαινονταν bubbles. το πηγα για φτιαξιμο ετσι και αλλιως.ειχα πατησει κατι ειχε μεινει μεσα και για αυτο εχανε ελαχιστο αερα καθε μερα

ηταν πιο ευκολο να βρεθει οταν βγηκε η ζαντα παρα πανω στο αμαξι

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, poulinos είπε

ειχα περιπτωση που εχανε ελαχιστο αερα καθε μερα. σε νερο δεν φαινονταν bubbles. το πηγα για φτιαξιμο ετσι και αλλιως.ειχα πατησει κατι ειχε μεινει μεσα και για αυτο εχανε ελαχιστο αερα καθε μερα

ηταν πιο ευκολο να βρεθει οταν βγηκε η ζαντα παρα πανω στο αμαξι

Οταν στην μπανιέρα δεν φαίνονται μπουρμπουλήθρες τότε βάζουν πολύ παραπάνω αέρα ωστε να πιεστεί το ζαντολάστιχο και να φανερώσει απο που χάνει.Μην ξεχνάμε ότι στο αμάξι έχει και το βάρος του αμαξιού επάνω το λάστιχο.

  • Like 2
Δημοσ.
3 hours ago, Ukforthemoment said:

Οταν στην μπανιέρα δεν φαίνονται μπουρμπουλήθρες τότε βάζουν πολύ παραπάνω αέρα ωστε να πιεστεί το ζαντολάστιχο και να φανερώσει απο που χάνει.Μην ξεχνάμε ότι στο αμάξι έχει και το βάρος του αμαξιού επάνω το λάστιχο.

το ειχε δοκιμασει και πιεσε και την ζαντα μεσα στο νερο.στο τελος εκανε το απλο.εψαξε το λαστιχο και βρηκε αυτο που ειχα πατησει που απλα ειχε σφηνωσει καλα οποτε εχανε δυσκολα αερα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 minutes ago, poulinos said:

το ειχε δοκιμασει και πιεσε και την ζαντα μεσα στο νερο.στο τελος εκανε το απλο.εψαξε το λαστιχο και βρηκε αυτο που ειχα πατησει που απλα ειχε σφηνωσει καλα οποτε εχανε δυσκολα αερα.

Μερικές φορές τυχαίνει να χάνει μόνο όταν είναι σταματημένο, και μόνο όταν το λάστιχο εφάπτεται στο δρόμο στο σημείο που είναι το καρφί.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βάλε λίγο σαπουναδα στην βαλβίδα και δες ανκάνει μπουρμπουληθρα ίσως χάνει από την βαλβίδα 

Επεξ/σία από mak3don
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...