Προς το περιεχόμενο

Plaisio - καινούργιο dell laptop δεν λειτουργεί καν και απαράδεκτη αντιμετώπιση


armandinho

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα φίλοι

αγόρασα ενα laptop dell την Πεμπτη και σαββατο πρωι το laptop δεν έπαιρνε καν μπρος. δεν έδειχνε καν παροχη. (δεν ηταν θεμα τροφοδοτικού σε ενα αλλο της δουλειας που δοκιμασα κανονικα εδινε ρευμα)

το πηγα στο κατ/μα πλαισιο στη στουρναρη και αφου παραδέχτηκαν εγγραφως οτι νεο λαπτοπ δεν λειτουργεί καν, με παρεπεμψαν στη.. dell και στη εγγύηση και δεν μπορουμε να κανουμε τπτ , οτι σας πει η dell.. γεια σας.   τους ειπα οτι δεν ειναι θεμα οτι χαλασε κτλ αλλα μου πουλησατε προιον που δεν λειτουργεί καν καινουργιο. δεν θελω να απευθυνθω στη dell εχετε υποχρεωση να μου το αλλαξετε κτλ.  Ανένδοτοι και με υφακι αντε φυγε τωρα μας ενοχλείς σου παμε δεν μπορουμε να κανουμε τπτ.

πηρα τηλ να διαμαρτυρηθω και μου παν με λιγα λογια αφου δεν πληρωσες τα 120 ευρω της premium εγγύησης δεν κανουμε τπτ εμεις οτι πει η dell!!

Σύμφωνα με τον αστικο κωδικα υποχρεωσεων πωλητη που τον έχουν και οι ιδιοι στο site τους αυτο δεν ειναι παρανομο;;

https://www.plaisio.gr/Help/GeneralInformation/LegalFramework/TermsOfUse/ManufacturerWarranty

https://e-nomika.gr/polhsh-me-pragmatiko-elattoma/

 

" η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα."

 

Δεν μου χει ξανατυχει ποτε κατι τετοιο. πριν 10 χρονια σε ενα λαπτοπ toshiba μετα απο 1 χρονο μαλιστα (εντος εγγυησης) το eshop το παρελαβε το ιδιο  χωρις να με ταλαιπωρησουν και μου εκαναν επιστροφη χρηματων.

Να παω στην αστυνομια (δεν εχω ιδεα καν πρωτη φορα μου συμβαινει κατι τέτοιο) ;

ή να το αποδεχτω και να μπλεξω με τη dell για νεο λαπτοπ που ούτε καν παιρνει μπρος;!   

 

ευχαριστώ

Επεξ/σία από armandinho
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, armandinho είπε

καλησπερα φίλοι

αγόρασα ενα laptop dell την Πεμπτη και σαββατο πρωι το laptop δεν έπαιρνε καν μπρος. δεν έδειχνε καν παροχη. (δεν ηταν θεμα τροφοδοτικού σε ενα αλλο της δουλειας που δοκιμασα κανονικα εδινε ρευμα)

το πηγα στο κατ/μα πλαισιο στη στουρναρη και αφου παραδέχτηκαν εγγραφως οτι νεο λαπτοπ δεν λειτουργεί καν, με παρεπεμψαν στη.. dell και στη εγγύηση και δεν μπορουμε να κανουμε τπτ , οτι σας πει η dell.. γεια σας.   τους ειπα οτι δεν ειναι θεμα οτι χαλασε κτλ αλλα μου πουλησατε προιον που δεν λειτουργεί καν καινουργιο. δεν θελω να απευθυνθω στη dell εχετε υποχρεωση να μου το αλλαξετε κτλ.  Ανένδοτοι και με υφακι αντε φυγε τωρα μας ενοχλείς σου παμε δεν μπορουμε να κανουμε τπτ.

πηρα τηλ να διαμαρτυρηθω και μου παν με λιγα λογια αφου δεν πληρωσες τα 120 ευρω της premium εγγύησης δεν κανουμε τπτ εμεις οτι πει η dell!!

Σύμφωνα με τον αστικο κωδικα υποχρεωσεων πωλητη που τον έχουν και οι ιδιοι στο site τους αυτο δεν ειναι παρανομο;;

https://www.plaisio.gr/Help/GeneralInformation/LegalFramework/TermsOfUse/ManufacturerWarranty

https://e-nomika.gr/polhsh-me-pragmatiko-elattoma/

 

" η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα."

 

Δεν μου χει ξανατυχει ποτε κατι τετοιο. πριν 10 χρονια σε ενα λαπτοπ toshiba μετα απο 1 χρονο μαλιστα (εντος εγγυησης) το eshop το παρελαβε το ιδιο  χωρις να με ταλαιπωρησουν και μου εκαναν επιστροφη χρηματων.

Να παω στην αστυνομια (δεν εχω ιδεα καν πρωτη φορα μου συμβαινει κατι τέτοιο) ;

ή να το αποδεχτω και να μπλεξω με τη dell για νεο λαπτοπ που ούτε καν παιρνει μπρος;!   

 

ευχαριστώ

επισημη  καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη  συμπληρωνεται  online  και απαντας στο ερωτηματολογιο  και το θεμα σου  πιστευω θα λυθει λιαν συντομως μου ειχε τυχει καποιο  θεμα με το scroutz

επισης  τους ενημερωνεις τηλεφωνικα και τους στελνεις και σε email τον αριθμο προτοκολου της καταγγελιας σου

https://www.gov.gr/org/synigoros/kataggelies

Επεξ/σία από ultraex2003
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται κάνε την διαδικασία που λέει ο ultraex αλλά παράλληλα μίλησε και με την Dell και ότι σου βγεί.

Παίζει αν πήγαινες σε άλλο κατάστημα να ήταν ποίο εξυπηρετική?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αλλαξανε .

Μου ειπαν οτι αναλογα με την εταιρια κατασκευής ειναι και αλλη πολιτικη .

 

Ευχαριστώ ολους για τη βοηθεια.

Επεξ/σία από armandinho
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, armandinho είπε

Το αλλαξανε .

Μου ειπαν οτι αναλογα με την εταιρια κατασκευής ειναι και αλλη πολιτικη .

 

Ευχαριστώ ολους για τη βοηθεια.

Το πλαίσιο ή η Dell τελικά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αντίστοιχη περίπτωση πριν 5-6 χρόνια, ήρθαν από τη DELL, είδαν ότι το ανεμιστηράκι σε ολοκαίνουριο λάπτοπ ήταν θορυβώδες και πήρα χαρτί αντικατάστασης από το κατάστημα που το είχα αγοράσει. Την επόμενη είχα καινούριο λάπτοπ.

Απλά έπρεπε να τους ακούσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, valantis123 είπε

Το πλαίσιο ή η Dell τελικά?

Η dell σου στέλνει email (πρεπει να ειναι outsourcing σε αλλη χωρα το κεντρο αλλα μιλανε κανονικα ελληνικα) τυπωνεις και το πας στο Πλαισιο η απο οπου το πηρες.

 

2 ώρες πριν, george_gpu είπε

καλημερα , επρεπε να τους πεις για doa 7 ημερων , επρεπε να σου δωσουν αλλο

 

 

Το χα πει την πρωτη μερα. Και ειπαν οτι το κανουν μονο σε τούρμπο x η οπου εχουν οι ιδιοι εγγυηση. Γιαυτό ειχα απογοητευτει στην αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

doa πρέπει να ισχυουν για ολα  , προωθουν τα δικα τους προιοντα 

ακομα και στο service το εκμεταλευονται 

βρες το προισταμενο του service και πες του οτι θα το προωθησεις στο συνηγορο με το ονοματεπωνυμο  του .

το λενε και στο Site τους 

https://www.plaisio.gr/Help/PurchaseInformation/Returns/ReturnGoods

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
Στις 3/10/2023 στις 7:44 ΠΜ, valantis123 είπε

Το πλαίσιο ή η Dell τελικά?

Νομιζω η Dell απο τη στιγμη που δεν εχει κανει εγγυση PLAISIO η Κωτσοβωλος οτιδηποτε αν και νομιζω για την 1η βδομαδα που αναφερει ισως υπαρχει και αλλη πολιτικη η μπορει απο τη DELL παλι.

γενικα εχω ακουσει τα καλυτερα για την εξυπηρετηση DELL και απο οθονες που εκει ειναι το μεγαλο προβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, plr77 είπε

Νομιζω η Dell απο τη στιγμη που δεν εχει κανει εγγυση PLAISIO η Κωτσοβωλος οτιδηποτε αν και νομιζω για την 1η βδομαδα που αναφερει ισως υπαρχει και αλλη πολιτικη η μπορει απο τη DELL παλι.

γενικα εχω ακουσει τα καλυτερα για την εξυπηρετηση DELL και απο οθονες που εκει ειναι το μεγαλο προβλημα

Mπράβο, πόσταρες γράφοντας την λέξη νομίζω δυο φορές όπου εμπίπτει στην κατηγορία μου φαίνεται μάλλον ίσως, ΑΡΑ δεν έχεις άποψη οπότε άστοχο το ποστάρισμα αυτό next

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Εμπορική εγγύηση: Ορίζεται από την Dell, χρησιμοποιείται βάσει των όρων της Dell.

2. Νόμιμη εγγύηση: Αποτελεί ευθύνη του πωλητή (άρα του Πλαισίου στην προκειμένη περίπτωση). Στις πρώτες 30 ημέρες επιτρέπει και υπαναχώρηση από την αγορά, δηλαδή επιστροφή χρημάτων.

Το DOA τώρα είναι θέμα εμπορικής πολιτικής του Πλαισίου, ή εμπορικής εγγύησης Dell. Βέβαια, οι 30 ημέρες του (2) πιο πάνω άνετα μπορούν να θεωρηθούν DOA. Από εκεί και πέρα, δεν έχω δει κάπου να υπάρχει υποχρέωση του αγοραστή να χρησιμοποιήσει την εμπορική εγγύηση, οπότε δεν βρίσκω τον λόγο να μην μπορεί κάποιος αγοραστής να πιέσει το Πλαίσιο να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του βάσει της νόμιμης εγγύησης (κι ας τα βρει μετά με τη Dell). Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Mπράβο, πόσταρες γράφοντας την λέξη νομίζω δυο φορές όπου εμπίπτει στην κατηγορία μου φαίνεται μάλλον ίσως, ΑΡΑ δεν έχεις άποψη οπότε άστοχο το ποστάρισμα αυτό next

Και για εσενα τον πανεξυπνο απο το υφος που εχεις ειναι πολυ δυσκολο να παρεις ενα τηλεφωνο στην DELL exclusivestores και να ρωτησεις.Κοιταξε την αυτοβελτιωση γιατι εχεις μεινει πολυ πισω με το να ασχολησαι με τους αλλους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλα με dell. Εγω οταν αγορασα βεβαια πριν καμια 5ετια.. μου ειχαν κανει αντικατασταση η ιδια η dell κ τοτε ειχαν 1 μηνα doa. 

Ελπιζω να μην εχουν αλλαξει την πολιτικη τους

Επεξ/σία από ma3stros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...