Προς το περιεχόμενο

Audi tt coupe quatro 2000 δεν παίρνει την όπισθεν


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν ειναι δικο μου το αμαξι 

Το παρουσίασε ξαφνικά. Με τίποτα την όπισθεν και με πολύ δυσκολία την πρώτη. Έχει 6 ταχύτητες 

Την Τρίτη θα το δει ο μάστορας. 

Γνώμες τι μπορεί να είναι; 

Δεν είχε κανένα πρόβλημα προχθές. 

Χλμ 180000

Δεν γνωριζω αλλα παει το μυαλο μου ντιζες ή προβλημα το ιδιο το σασμαν.  Αν ηταν ομως απο ντιζες θα ειχες κακα δειγματα καιρο πριν και με την χρηση θα χειροτερευε..  Για δοκιμασε να βαλεις 2 φορες δευτερα και μετα 1η να δεις πως μπαινει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, PLACEBO_89 είπε

Δεν γνωριζω αλλα παει το μυαλο μου ντιζες ή προβλημα το ιδιο το σασμαν.  Αν ηταν ομως απο ντιζες θα ειχες κακα δειγματα καιρο πριν και με την χρηση θα χειροτερευε..  Για δοκιμασε να βαλεις 2 φορες δευτερα και μετα 1η να δεις πως μπαινει

Αφου με τιποτα δεν μπαινει η οπισθεν θελει σιγουρα μαστορα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Αφου με τιποτα δεν μπαινει η οπισθεν θελει σιγουρα μαστορα 

Αν παιξεις με το σασμαν δηλαδη βαλεις αλλες ταχυτητες και μετα οπισθεν μπορει να την παρει..  Καλα οτι θελει μαστορα σιγουρα αλλα μηπως γνωριζει καποιος εδω μεσα,σε πονηρεψει να συγκρατησεις την ''ρεμουλα'' του μαστορα!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Αν παιξεις με το σασμαν δηλαδη βαλεις αλλες ταχυτητες και μετα οπισθεν μπορει να την παρει..  Καλα οτι θελει μαστορα σιγουρα αλλα μηπως γνωριζει καποιος εδω μεσα,σε πονηρεψει να συγκρατησεις την ''ρεμουλα'' του μαστορα!!!

Δεν υπαρχει τετοιο θεμα ..Ο μαστορας ειναι πραγματικα τιμιος .Τον ξερω πανω απο 35 χρονια κι ας ειναι μονο κοντα στα 55 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι οι μηχανικοί βάζουν ότι βαλβολίνη νάνε μέσα στα κιβώτια και αυτό τα καταστρέφει σιγά σιγά.

Το δικό μου παίρνει GL4 του έβαλαν GL4+ /5 κτλ και μέσα σε 2 χρόνια και λίγα χλμ δεν έμπαιναν οι ταχύτητες... 1η / όπισθεν κυρίως είχαν το μεγαλύτερο θέμα. (Ορειχάλκινα συγχρονιζέ που τα τρώει το GL4+ /5)

Μετά από ψάξιμο κατάλαβα τι είχε γίνει έβαλα GL4 Mobil μαζί με ένα πρόσθετο L. Molly και μετά από 30,000 είναι μια χαρά.

Φυσικά δεν λέω ότι αυτό είναι το θέμα σου αλλά ο δικός μου μηχανικός ήθελε να μου αλλάξει σασμάν... Μακάρι να είναι κάτι απλό όπως αντλία συμπλέκτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Klausx είπε

Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι οι μηχανικοί βάζουν ότι βαλβολίνη νάνε μέσα στα κιβώτια και αυτό τα καταστρέφει σιγά σιγά.

Το δικό μου παίρνει GL4 του έβαλαν GL4+ /5 κτλ και μέσα σε 2 χρόνια και λίγα χλμ δεν έμπαιναν οι ταχύτητες... 1η / όπισθεν κυρίως είχαν το μεγαλύτερο θέμα. (Ορειχάλκινα συγχρονιζέ που τα τρώει το GL4+ /5)

Μετά από ψάξιμο κατάλαβα τι είχε γίνει έβαλα GL4 Mobil μαζί με ένα πρόσθετο L. Molly και μετά από 30,000 είναι μια χαρά.

Φυσικά δεν λέω ότι αυτό είναι το θέμα σου αλλά ο δικός μου μηχανικός ήθελε να μου αλλάξει σασμάν... Μακάρι να είναι κάτι απλό όπως αντλία συμπλέκτη.

Ο ίδιος μηχανικός σε peugeot 407 δικού μου που από επίσημη peugeot του έλεγαν ότι θέλει ψάξιμο το κιβώτιο με που το είδε και το οδήγησε απέκλεισε το κιβώτιο. 

Ήταν μια βάση εμπρός δεξιά κάπου. 

Κόστος επισκευής με εργατικά κάπου στα 170 ευρώ. 110 έκανε η βάση που του βρήκα εγώ μέσω Internet. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρόμοιο πρόβλημα είχε ένας φίλος μου σε μια clk. Πάρκαρε και βρεθήκαμε για καφέ και όταν  φεύγαμε ο καθένας για το αμάξι του με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι δεν μπορούσε να βάλει πρώτη ούτε όπισθεν για να ξεπαρκάρει. Τελικα καλέσαμε οδική και το πρόβλημα ήταν ένα πλαστικό εξάρτημα στο κιβώτιο το οποίο είχε σπάσει, κόστος συνολικά 20€. Δεν θυμάμαι πως μας το είπε ο μάστορας, έχουν περάσει πολλά χρόνια.

Επεξ/σία από konpat
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, konpat είπε

Παρόμοιο πρόβλημα είχε ένας φίλος μου σε μια clk. Πάρκαρε και βρεθήκαμε για καφέ και όταν  φεύγαμε ο καθένας για το αμάξι του με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι δεν μπορούσε να βάλει πρώτη ούτε όπισθεν για να ξεπαρκάρει. Τελικα καλέσαμε οδική και το πρόβλημα ήταν ένα πλαστικό εξάρτημα στο κιβώτιο το οποίο είχε σπάσει, κόστος συνολικά 20€. Δεν θυμάμαι πως μας το είπε ο μάστορας, έχουν περάσει πολλά χρόνια.

Μακάρι να είναι κάτι τόσο φτηνό. Ίδωμεν... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η vag έχει παραδοσιακά θέμα με τα κιβώτια. 

Μην επιμείνει πολύ με την όπισθεν γιατί σε αουντι 80 (απσυρμενο εδώ και δεκαετίες) δύο φορές κόλλησε η όπισθεν και το πήρε γερανός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SinAkuma είπε

Κατά πάσα πιθανότητα Ντιζα η δίσκοι πλατώ.

Αφου λεει οτι δουλευε κανονικα και ξαφνικα εγινε αυτο. Το επικρατεστερο σεναριο η ζημια να βρισκεται στο εσωτερικο του σασμαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασα να βάλω πρώτα άλλη ταχύτητα και μετά όπισθεν αλλά τίποτα. 

1η και 2η με δυσκολία 

3η,4η, 5η και 6η χωρίς κανένα πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Λ

Μην προκαλείς την τύχη σου αν δεν έχεις οδική βοήθεια 😕

Εννοείται ότι υπάρχει οδικη μέσω anytime. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...