Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για ηλεκτρικά πατίνια-διάρκεια ζωής μπαταρίας


Alexrose

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας, έχω ένα ηλεκτρικό πατίνι Blaupunkt erl 814 και η μπαταρία του παρέδωσε λίγο πριν συμπληρωθουν 3 χρόνια χρήσης. Γενικά προσεχτικες φορτίσεις ακόμα και το χειμώνα που δεν το χρησιμοποιώ. Είναι λογικό να χαλάσει τόσο γρήγορα η μπαταρία λέτε? Σε άλλες μάρκες η μπαταρία πόσο καιρό διαρκεί? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εάν τα 3 χρόνια είναι φυσιολογικό νομίζω τότε πως να κυκλοφορείς με ηλεκτρικό πατίνι έχεις το ίδιο κόστος με αυτοκίνητο με βενζίνη. Γιατί στο συγκεκριμένο πατίνι η μπαταρία κάνει 210 ευρώ, βάλε και το κόστος των φορτισεων αλλά 50 κατά προσέγγιση 260 ευρώ στα 3 χρόνια. 

Με 260 ευρώ αγοράζεις 130 λίτρα βενζίνη, τώρα που έχει 2 ευρώ το λίτρο. Άρα εάν ένα αμάξι καίει 6 λίτρα στα 100, με 130 λίτρα καύσιμο κάνεις περίπου 2166 χιλιόμετρα. 

Εγώ με 260 ευρώ έκανα περίπου 2000 χιλιόμετρα με το πατίνι άρα πλήρωσα περισσότερα από ότι με αμάξι. Και εννοείται άμα έχεις και αέριο στο αμάξι θα έκανες και περισσότερα χιλιόμετρα με τα ίδια λεφτά 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ τα είχα βάλει κάτω και τα είχα υπολογίσει όταν είχα ηλεκτρικό ποδήλατο και είχα καταλήξει στο ότι για να κάνεις απόσβεση και να ξεκινήσεις να έχεις κέρδος, χρειάζονται αρκετά χιλιόμετρα και καιρός, που οι περισσότεροι δεν καταφέρνουν να κάνουν.

Όμως δεν παίρνεις πατίνι ή ποδήλατο αποκλειστικά και μόνο για να δεις κέρδος στην τσέπη σου, το θεωρώ λάθος σαν λογική. Το παίρνεις και για να βελτιώσεις το βιοτικό σου επίπεδο, να πηγαίνεις πιο γρήγορα στη δουλειά (αν με το αυτοκίνητο πέφτεις κάθε μέρα σε μποτιλιαρίσματα), να ασκείσαι και λίγο.

Απ' την άλλη βέβαια αυξάνεις τις πιθανότητες να σου συμβεί κάτι, αυτό όμως είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Alexrose said:

Εάν τα 3 χρόνια είναι φυσιολογικό νομίζω τότε πως να κυκλοφορείς με ηλεκτρικό πατίνι έχεις το ίδιο κόστος με αυτοκίνητο με βενζίνη. Γιατί στο συγκεκριμένο πατίνι η μπαταρία κάνει 210 ευρώ, βάλε και το κόστος των φορτισεων αλλά 50 κατά προσέγγιση 260 ευρώ στα 3 χρόνια. 

Με 260 ευρώ αγοράζεις 130 λίτρα βενζίνη, τώρα που έχει 2 ευρώ το λίτρο. Άρα εάν ένα αμάξι καίει 6 λίτρα στα 100, με 130 λίτρα καύσιμο κάνεις περίπου 2166 χιλιόμετρα. 

Εγώ με 260 ευρώ έκανα περίπου 2000 χιλιόμετρα με το πατίνι άρα πλήρωσα περισσότερα από ότι με αμάξι. Και εννοείται άμα έχεις και αέριο στο αμάξι θα έκανες και περισσότερα χιλιόμετρα με τα ίδια λεφτά 

Τι αμάξι είναι αυτό που στις ίδιες συνθήκες με το πατίνι (αποκλειστικά μέσα σε πόλη) καίει μόλις 6 λίτρα βενζίνη στα 100, και πόσο κοστίζει;

Επίσης για να έχει νόημα η σύγκριση θα πρέπει να υπολογίσεις και όλα τα υπόλοιπα κόστη όπως τυχόν τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα, συντήρηση κτλ.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Alexrose said:

Εάν τα 3 χρόνια είναι φυσιολογικό νομίζω τότε πως να κυκλοφορείς με ηλεκτρικό πατίνι έχεις το ίδιο κόστος με αυτοκίνητο με βενζίνη. Γιατί στο συγκεκριμένο πατίνι η μπαταρία κάνει 210 ευρώ, βάλε και το κόστος των φορτισεων αλλά 50 κατά προσέγγιση 260 ευρώ στα 3 χρόνια. 

Με 260 ευρώ αγοράζεις 130 λίτρα βενζίνη, τώρα που έχει 2 ευρώ το λίτρο. Άρα εάν ένα αμάξι καίει 6 λίτρα στα 100, με 130 λίτρα καύσιμο κάνεις περίπου 2166 χιλιόμετρα. 

Εγώ με 260 ευρώ έκανα περίπου 2000 χιλιόμετρα με το πατίνι άρα πλήρωσα περισσότερα από ότι με αμάξι. Και εννοείται άμα έχεις και αέριο στο αμάξι θα έκανες και περισσότερα χιλιόμετρα με τα ίδια λεφτά 

Μήπως δεν έκανες σωστή χρήση στην μπαταρία;  γιατί   αν θεωρήσουμε πως ενα πατίνι   έχει 30 χλμ αυτονομία,  με 500  κύκλους φόρτισης έχεις 15000 χλμ

Ακόμα και αν έχεις ενα πατίνι που σου δίνει 15χλμ λόγο του ότι είσαι λίγα κιλά παραπάνω και πας σε ανηφόρες  πάλι έχεις 7500 χλμ

Το xiaomi το πατίνι φορτίζει με 0,3kwh  = 150 kwh  30  ευρώ περίπου για 500 κύκλους

Αν όντως κάνεις αυτά τα χλμ σκέψου μήπως αν πρέπει να πας σε κάποιο ακριβότερο πατίνι που να έχει καλύτερη αυτονομία και πιο δυνατό ώστε να σου είναι πιο εύκολο να κάνεις σωστά φόρτιση,  

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι λάθος κάνεις στους υπολογισμούς.

Εγώ έχω υπολογίσει ότι θέλω 400ε για κιτ μετατροπής κανονικού ποδηλάτου σε ηλεκτρικό. 15άρα μπαταρία, 48 βολτ = 0,7 kw.

Αν υπολογίσουμε 500 κύκλους = 350 κβ Χ 22,5 σεντς μεσοσταθμικά το ρεύμα (20 βραδυ 25 πρωι), πάμε στα 78 ευρώ.

478 ευρώ σύνολο για να κάνεις, με εμβέλεια 100 περίπου χλμ / φόρτιση = 50.000 χλμ.

Αν το αμάξι σου είναι ψιλο-οικονομικό και καίει 5 λτ/100χμ, με αυτό το ποσό, βγάζεις περίπου 4.800 χλμ σήμερα. 91% περίπου εξοικονόμηση το ηλεκτρικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Alexrose είπε

Άρα εάν ένα αμάξι καίει 6 λίτρα στα 100, με 130 λίτρα καύσιμο κάνεις περίπου 2166 χιλιόμετρα. 

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

 

Αν το αμάξι σου είναι ψιλο-οικονομικό και καίει 5 λτ/100χμ, με αυτό το ποσό, βγάζεις περίπου 4.800 χλμ σήμερα. 91% περίπου εξοικονόμηση το ηλεκτρικό.

Το πατίνι προφανως κινείται σε αστικό περιβάλλον. Ο ένας λέει εάν το αμάξι καίει 6lt/100 και ο άλλος λέει αν το αμάξι είναι ψιλόοικονομικό και καιεί 5lt/100(!!).

Τι 5lt/100 μέσα στην πόλη  και ψιλοοιξονομικο ρε παιδιά; Τι αμάξια έχετε  που καταναλώνουν 5lt/100 σε αστικό περιβάλλον; Ο μόνος τρόπος να δεις 5/100 είναι υβριδικό αμάξι, με κλασικό βενζινοκίνητο είναι αδύνατο, Μιλάμε για κίνηση μέσα σε πόλη και όχι πορεία σε επαρχιακό δρόμο με σταθερή χαμηλή ταχύτητα.

Επισης προς τον ts, ειτε κάτι κάνεις λάθος στους  υπολογισμούς ειτε έπεσες σε προβληματική μπαταρία. Μια μπαταρία κάνει εύκολα 400-500 κύκλους φορτίσεων δεν γίνετε να έχει διανύσει μόλις 2.000 χιλιόμετρα. Από 10 χιλιόμετρα να κανει  η κάθε φόρτιση ( που δεν γίνετε να κανει τόσα λίγα) 500 κύκλοι θα δίναν 5.000 χιλιόμετρα. 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Opel agila 2012 ή 2013, δε θυμάμαι, 1200 κυβικά. Λάστιχα φουσκωμένα τέρμα σε ECO, προσεκτικός - συντηρητικός οδηγός, "γέρο" με φωνάζουν οι φίλοι.

Κατανάλωση 5,4 μεικτός κύκλος, 5,8 σε πόλη, 4,9 σε ανοικτές διαδρομές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Opel agila 2012 ή 2013, δε θυμάμαι, 1200 κυβικά. Λάστιχα φουσκωμένα τέρμα σε ECO, προσεκτικός - συντηρητικός οδηγός, "γέρο" με φωνάζουν οι φίλοι.

Κατανάλωση 5,4 μεικτός κύκλος, 5,8 σε πόλη, 4,9 σε ανοικτές διαδρομές.

Με πρόχειρη αναζητηση για το μοντέλο χρονολογίας που αναφέρεις ο ίδιος ο κατασκευαστής δίνει κατανάλωση εντος πόλης 6.1lt/100. Όλοι ξέρουμε ότι τα νούμερα κατανάλωσης που δίνουν οι κατασκευαστές είναι υπεραισιόδοξα και σε εντελώς ιδανικα σενάρια, σε πραγματικές συνθήκες οδηγσης είναι άπιαστα. Να εβλεπες κατανάλωση εντος πόλης χαμηλότερη από αυτό που δίνει ο κατασκευαστής είναι αδύνατο, πιο πιθανό είναι η πραγματική κατανάλωση πολης σε ρεαλιστικες συνθηκεσ να φλερτάρει με τα 7.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, MikhailBakurin said:

Opel agila 2012 ή 2013, δε θυμάμαι, 1200 κυβικά. Λάστιχα φουσκωμένα τέρμα σε ECO, προσεκτικός - συντηρητικός οδηγός, "γέρο" με φωνάζουν οι φίλοι.

Κατανάλωση 5,4 μεικτός κύκλος, 5,8 σε πόλη, 4,9 σε ανοικτές διαδρομές.

Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ο κατασκευαστής δίνει κατανάλωση σε πόλη 6,1l/100km, η πραγματική του κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση είναι αρκετά παραπάνω.

Εντελώς ενδεικτικά στα χέρια δημοσιογράφων η μέση κατανάλωση ήταν 7,4l/100km.

4 minutes ago, Pwpwpw said:

Με πρόχειρη αναζητηση για το μοντέλο χρονολογίας που αναφέρεις ο ίδιος ο κατασκευαστής δίνει κατανάλωση εντος πόλης 6.1lt/100. Όλοι ξέρουμε ότι τα νούμερα κατανάλωσης που δίνουν οι κατασκευαστές είναι υπεραισιόδοξα και σε εντελώς ιδανικα σενάρια, σε πραγματικές συνθήκες οδηγσης είναι άπιαστα. Να εβλεπες κατανάλωση εντος πόλης χαμηλότερη από αυτό που δίνει ο κατασκευαστής είναι αδύνατο, πιο πιθανό είναι η πραγματική κατανάλωση πολης σε ρεαλιστικες συνθηκεσ να φλερτάρει με τα 7.

Αδύνατο δεν είναι, στις κατάλληλες συνθήκες (που καμία σχέση δεν έχουν με τις καθημερινές/πραγματικές) και υπερβολικά μεγάλη προσπάθεια ίσως και να γίνεται, ρεαλιστικό όμως δεν είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ti na pw παιδιά, μεταφέρω ό,τι λέει ο υπολογιστής αυτοκινήτου. Ότι βγάζω περίπου 90 χλμ με ένα 10ρικο, τα βγάζω πάντως. Θυμάμαι έβαλα πριν μια βδομάδα με 1.98 ξερωγω, 20 ευρώ, και έκανα τουλάχιστον 170 χλμ. 24 χλμ Χ 7 φορές τη βδομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, MikhailBakurin said:

Ti na pw παιδιά, μεταφέρω ό,τι λέει ο υπολογιστής αυτοκινήτου. Ότι βγάζω περίπου 90 χλμ με ένα 10ρικο, τα βγάζω πάντως. Θυμάμαι έβαλα πριν μια βδομάδα με 1.98 ξερωγω, 20 ευρώ, και έκανα τουλάχιστον 170 χλμ. 24 χλμ Χ 7 φορές τη βδομάδα.

Εντελώς μπακαλίστικοι τρόποι μέτρησης, ο μόνος ασφαλής τρόπος είναι να το γεμίσεις, να κάψεις όσο περισσότερο μπορείς, να το ξαναγεμίσεις, και τότε να κάνεις υπολογισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αδύνατο δεν είναι, στις κατάλληλες συνθήκες (που καμία σχέση δεν έχουν με τις καθημερινές/πραγματικές) και υπερβολικά μεγάλη προσπάθεια ίσως και να γίνεται, ρεαλιστικό όμως δεν είναι.

Γίνετε δηλαδή να δει νούμερο χαμηλότερο από αυτό που δίνει   ο κατασκευαστής, γιατί αυτός ισχυρίζεται ότι έβλεπε 5.8 εντος πόλης.

Εν παση περιπτώσει  γίνετε δεν γίνετε δεν εχει και  νόημα, συμφωνώ μαζί σου ότι σε πραγματικές ρεαλιστικές  συνθήκες τα νούμερα κατασκευαστή είναι άπιαστα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Pwpwpw said:

Γίνετε δηλαδή να δει νούμερο χαμηλότερο από αυτό που δίνει   ο κατασκευαστής, γιατί αυτός ισχυρίζεται ότι έβλεπε 5.8 εντος πόλης.

Εν παση περιπτώσει  γίνετε δεν γίνετε δεν εχει και  νόημα, συμφωνώ μαζί σου ότι σε πραγματικές ρεαλιστικές  συνθήκες τα νούμερα κατασκευαστή είναι άπιαστα.

Ε ναι, επί της ουσίας συμφωνούμε απόλυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...