kostasgr78 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 H Ευρώπη αλλάζει ρότα για το Euro 7 https://www.drive.gr/news/kosmos/h-eyropi-allazei-rota-gia-euro-7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2023 Επίσημο: Τελικά "χαλαρώνει" το Euro 7-τι αποφάσισε η ΕΕ https://www.topgeargreece.gr/news/1004541/episimo-telika-xalaronei-to-euro-7-ti-apofasise-i-ee/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2023 Νόμιζα οτι το είχαν αποφασίσει εδώ και καιρό αλλά κοιτώντας την είδηση κράτησαν ακόμα και τα ίδια όρια NOx στα επιβατικά. Θα αδυνατίσουν τα πράσινα άλογα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, korakios είπε Νόμιζα οτι το είχαν αποφασίσει εδώ και καιρό αλλά κοιτώντας την είδηση κράτησαν ακόμα και τα ίδια όρια NOx στα επιβατικά. Θα αδυνατίσουν τα πράσινα άλογα Η αλήθεια είναι ότι μάλλον κατάλαβαν ότι δεν βγαίνουν όλα αυτά τα φαντασιόπληκτα σενάρια με αποκοπή από την πραγματικότητα. Σίγουρα όλη αυτή η υπαναχώρηση, αναμένεται να επιβραδύνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 Μόλις τώρα, kostasgr78 είπε Η αλήθεια είναι ότι μάλλον κατάλαβαν ότι δεν βγαίνουν όλα αυτά τα φαντασιόπληκτα σενάρια με αποκοπή από την πραγματικότητα. τα νούμερα απο ΝΟx (όπως λέγανε αρχικά για ελάττωση) θα βγαίνανε με προώθηση αερίου , αλλά είχε φανεί προ πολλού η διάθεση της Ε.Ε. σε αυτό το θέμα (μόνη εξαίρεση η Ιταλία) 2 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Σίγουρα όλη αυτή η υπαναχώρηση, αναμένεται να επιβραδύνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. όσο καθυστερεί τόσο και περισσότερες οι πιθανότητες να γίνει κάποια καινοτομία στις μπαταρίες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, korakios είπε τα νούμερα απο ΝΟx (όπως λέγανε αρχικά για ελάττωση) θα βγαίνανε με προώθηση αερίου , αλλά είχε φανεί προ πολλού η διάθεση της Ε.Ε. σε αυτό το θέμα (μόνη εξαίρεση η Ιταλία) όσο καθυστερεί τόσο και περισσότερες οι πιθανότητες να γίνει κάποια καινοτομία στις μπαταρίες Τα όρια στα NOx ίδια ήταν για την βενζίνη, στο πετρέλαιο θα υπήρχε μείωση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Πολύ βίαιη η μεταβολή για να απορροφηθεί από τώρα. Απλά το πάνε πιο πίσω,για να προλάβει το RnD των κατασκευαστών να προσαρμοστεί Κέρδισαν κάποια χρόνια ακόμη τα θερμικά Μια χαρά τα όρια, θα έχουν σοβαρή επίπτωση στην μόλυνση του αέρα, θα μπορεί και ο καψοΕλον Μάσκ να ανασαίνει καθαρότερο αέρα καθώς θα κατεβαίνει από το λιαρ τζετ του Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2023 από tutuyo 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Αναμενόμενο. Τα νούμερα ήταν πολύ «στενά» για να χωρέσουν βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα. Τα ηλεκτροκίνητα των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών είναι ακόμα ακριβά. Λεφτά για γεναίες επιδοτήσεις από την ΕΕ δεν υπάρχουν άπειρα στην παρούσα φάση ωστέ να μειωθούν σημαντικά οι τιμές. Μόνοι κερδισμένοι από τους αυστηρότερους περιορισμούς θα ήταν οι Κινέζοι κατασκευαστές που πουλάνε ηλεκτροκίνητα στο κόστος με τις ευλογίες (και την οικονομική στήριξη) της χώρας τους. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2023 από agnostos13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 16 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 16 Απριλίου https://www.europarl.europa.eu/news/el/press-room/20240308IPR19017/euro-7-egkrisi-metron-gia-ti-meiosi-ton-ekpompon-kausaerion-apo-ta-ochimata Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Τις ιδιες πιεσεις συζηταγανε πριν λιγα χρονια για απαγόρευση των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης ..τελικα πηραν παραταση γ το 2035 υπο προυποθεσεις Αρχιζουν κ καταλαβαινουν οτι το να ψηφιζουν ανεφαρμοστα πραγματα δεν εχει νοημα... τελικα συμφωνησαν σε παραταση κ οτι θα εβρισκαν πρασινα καυσιμα κτλ Το να πιεζεις ολα τα αυτοκ να γινουν φιλικα στο περιβαλον με αυτα τα καυσιμα δεν γινεται...γνωμη μ κακως αφησαν στην αθηνα την πετρελαιοκινηση..δεν εφταναν τοσα σαπια ταξι-φορτηγα π ειναι με βγαλμενα dpf,καταλυτες ηρθαν κ τα ιχ κ εδεσε το γλυκο Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου από kage 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
newlynx Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Η απόφαση για την πλήρη μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση δεν έχει αλλάξει, απλά οι εταιρίες κέρδισαν πόρους από τη μη συνέχιση ανάπτυξης θερμικών κινητήρων με αυστηρότερο πρότυπο. 8 ώρες πριν, kage είπε γνωμη μ κακως αφησαν στην αθηνα την πετρελαιοκινηση..δεν εφταναν τοσα σαπια ταξι-φορτηγα π ειναι με βγαλμενα dpf,καταλυτες ηρθαν κ τα ιχ κ εδεσε το γλυκο Μεγάλη αλήθεια, όχι μόνο για την Αθήνα αλλά για όλες τις πόλεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ribopaido Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Ετσι ετσι , τα αυτοκινητάκια μας φταινε ... τα φορτηγα πλοία που βγάζουν χαρμάνι και γενικα οι βιομηχανίες δεν εχουν καμια ευθυνη.. Ολα ενα ωραιο ''παιχνιδι'' για να περασουν αυτα που θελουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα