tzotzo Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Δες αν λέει στο manual ότι θέλει ζέσταναν, έστω και το ένα λεπτό που κάνεις εσύ. Γιατί τα σύγχρονα τούρμπο δεν θέλουν ζεσταμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elgol Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 0-90 ουτε σε βραστηρα δεν πετυχαινεις σε 1 λεπτο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 4 minutes ago, elgol said: 0-90 ουτε σε βραστηρα δεν πετυχαινεις σε 1 λεπτο Όντως, αλλά γιατί το λες; Ισχυρίστηκε κανείς ότι το ψυκτικό υγρό στο αυτοκίνητο του ανέβηκε τόσο γρήγορα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, greekfragma είπε χιούμορ έκανα αλλά τώρα με προβλημάτισες. γνωρίζεις οτι η ένδειξη γίνεται σε σημείο του κυκλώματος μακριά από το μοτέρ και είναι θερμοκρασία νερού και όχι λαδιού; Αυτο που εννοει, ειναι πως δεν ειναι ακριβως realtime η ανοδος του δεικτη, αλλα ενας μεσος ορος με καθυστερηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elgol Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Ο δεικτης δειχνει θερμοκρασια νερου η οποια σε 6 αυτοκινητα που ειχα κατα καιρους δεν ανεβηκε ποτε σε ενα λεπτο συμπεριλαμβανομενων δυο νεων το ενα turbo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Περα απο αυτα που αναφερθηκαν, με τα αυστηρα euro πρεπει ο κινητηρας να ζεσταινεται υπερβολικα γρηγορα και χαρη ρυπων. Ετσι οταν ειναι κρυα, δουλευουν και υπερβολικα φτωχα. Σε συνδυασμο με τα αλλα , ερχεται το γρηγορο ζεσταμα. Σε καθε περιπτωση δεν ανησυχεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, Kaboomzer είπε Οκ παιδιά, ευχαριστώ, θα το παρακολουθώ μεχρι το σέρβις, αλλά προς το παρόν δεν κάνω κάτι άλλο. Έχεις κοιτάξει το παραφλου ότι είναι οκ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kaboomzer Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Ναι παραφλού και λάδια τα κοιτάω ανά 2 μέρες αυτό το διάστημα , είναι οκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PLACEBO_89 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 4 ώρες πριν, Kaboomzer είπε Καλησπέρα. Το τελευταίο διάστημα έχω ένα θέμα στο Skoda Kamiq 1.0 110hp. Το αμάξι αγοράστηκε καινούριο τον Ιανουάριο και έχει 8000χλμ. Ακόμα και όταν είναι εντελώς κρύο (πρωί για να πάω στη δουλειά) η θερμοκρασία του νερού ανεβαίνει πολύ γρήγορα. Πάντα περιμένω 1 λεπτό να πέσουν οι στροφές του ρελαντί και να κυκλοφορήσει λίγο το λάδι και μετά ξεκινάω. Μέσα στο 1ο χλμ (περίπου 1 με 2 λεπτά) και χωρίς να το ζορίσω, φτάνει θερμοκρασία λειτουργίας (90 β). Μετά μένει σταθερά εκεί. Ποτέ δεν έχει υπερθερμανθεί. Το βεντιλατέρ δουλεύει κανονικά, όχι συνέχεια. Από την αρχή ανέβαινε αρκετά γρήγορα, αλλά μου φαίνεται πως τώρα λίγο γρηγορότερα. Πήρα τηλ στην αντιπροσωπεία και μου είπαν πως είναι φυσιολογικό. 3 αμάξια που είχα μέχρι τώρα δεν ανέβαινε τόσο γρήγορα. Σε 1 μήνα περίπου θα πάω για αλλαγή λαδιών. Να περιμένω και να τους πω να το κοιτάξουν τότε ή να το ψάξω νωρίτερα; Τοσα χρονια αυτο προσπαθουσαν να πετυχουν οι κατασκευαστες! Μεταλλα.. καινοτομιες.. ωστε να πιανει οσο το δυνατον πιο γρηγορα την επιθυμητη θερμοκρασια για χαμηλη καταναλωση!!! Το θεμα ειναι η αξιοπιστια και τα κοστολογια σε ενα συγχρονο αυτοκινητο που βρισκονται?!? Γιατι στην πραξη απο την τιμη αποκτησης και απο αυτα που θα σου φαει στα service/ζημιες μελλοντικα μονο χαμηλη καταναλωση δεν εχεις!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zulualert Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 4 ώρες πριν, greekfragma είπε μου φυγε ο καφές πρωινιάτικα! Που είναι ακριβώς το αστείο? Πολύ σωστά έγραψε πιο πάνω ο συμφορουμίτης 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekfragma Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 17 minutes ago, Zulualert said: Που είναι ακριβώς το αστείο? Πολύ σωστά έγραψε πιο πάνω ο συμφορουμίτης την αιτιολόγηση να μην ανησυχεί ο οδηγός. αλήθεια τώρα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bkran Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 45 minutes ago, greekfragma said: την αιτιολόγηση να μην ανησυχεί ο οδηγός. αλήθεια τώρα; Δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος που το κάνουν, όμως στο Focus ΙΙΙ που είχα, από τους 40 ως και τους 115 που το είδα να φτάνει, η βελόνα ήταν κολλημένη στην μέση του οργάνου ( φυσιολογική και καλά θερμοκρασία ) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 1 hour ago, PLACEBO_89 said: Τοσα χρονια αυτο προσπαθουσαν να πετυχουν οι κατασκευαστες! Μεταλλα.. καινοτομιες.. ωστε να πιανει οσο το δυνατον πιο γρηγορα την επιθυμητη θερμοκρασια για χαμηλη καταναλωση!!! Το θεμα ειναι η αξιοπιστια και τα κοστολογια σε ενα συγχρονο αυτοκινητο που βρισκονται?!? Γιατι στην πραξη απο την τιμη αποκτησης και απο αυτα που θα σου φαει στα service/ζημιες μελλοντικα μονο χαμηλη καταναλωση δεν εχεις!!! Δεν το κάνουν ακριβός για την χαμηλή κατανάλωση απλά αυτό έρχεται παρεα, το κάνουν για να έχει χαμηλούς ρύπους σχεδόν από τα πρώτα δευτερα λειτουργίας 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 5 ώρες πριν, bkran είπε Δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος που το κάνουν, όμως στο Focus ΙΙΙ που είχα, από τους 40 ως και τους 115 που το είδα να φτάνει, η βελόνα ήταν κολλημένη στην μέση του οργάνου ( φυσιολογική και καλά θερμοκρασία ) το focus δεν ειναι κριτηριο. Ενα προβλημα ηταν αυτα τα αυτοκινητα απο την αρχη μέχρι το τέλος. 12 ώρες πριν, Kaboomzer είπε Καλησπέρα. Το τελευταίο διάστημα έχω ένα θέμα στο Skoda Kamiq 1.0 110hp. Το αμάξι αγοράστηκε καινούριο τον Ιανουάριο και έχει 8000χλμ. Ακόμα και όταν είναι εντελώς κρύο (πρωί για να πάω στη δουλειά) η θερμοκρασία του νερού ανεβαίνει πολύ γρήγορα. Πάντα περιμένω 1 λεπτό να πέσουν οι στροφές του ρελαντί και να κυκλοφορήσει λίγο το λάδι και μετά ξεκινάω. Μέσα στο 1ο χλμ (περίπου 1 με 2 λεπτά) και χωρίς να το ζορίσω, φτάνει θερμοκρασία λειτουργίας (90 β). Μετά μένει σταθερά εκεί. Ποτέ δεν έχει υπερθερμανθεί. Το βεντιλατέρ δουλεύει κανονικά, όχι συνέχεια. Από την αρχή ανέβαινε αρκετά γρήγορα, αλλά μου φαίνεται πως τώρα λίγο γρηγορότερα. Πήρα τηλ στην αντιπροσωπεία και μου είπαν πως είναι φυσιολογικό. 3 αμάξια που είχα μέχρι τώρα δεν ανέβαινε τόσο γρήγορα. Σε 1 μήνα περίπου θα πάω για αλλαγή λαδιών. Να περιμένω και να τους πω να το κοιτάξουν τότε ή να το ψάξω νωρίτερα; και δεν χαιρεσαι? το προβλημα θα υπηρχε αν δεν ανεβαινε η θερμοκρασια ή αν περναγε το φυσιολογικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2023 Έχω τον ίδιο (σχεδόν) κινητήρα. Είναι σχεδιασμένος ν' ανεβαίνει πολύ γρήγορα η θερμοκρασία, και αυτό το θέλουμε. Κρύος κινητήρας δε δουλεύει σωστά, και καίει και αρκετά περισσότερο. Θυμάστε το μοχλό του «τσοκ» κάποτε; Ε, το ίδιο γίνεται και τώρα, αλλά όχι με το χέρι. Όσο το μοτέρ είναι κρύο, θέλει πιο... "πελούσιο" μείγμα, οπότε δίνουμε λιγότερο αέρα (είτε "πνίγοντας" με το τσοκ, ή αυτόματα). Όσο πιο νωρίς φύγουμε από αυτή την κατάσταση, τόσο το καλύτερο. Btw, για να σε ξε-αγχώσω, ο δικός μου (DKRF, ο πιο παλιός TSI 1.0 @ 116 PS) έχει κλείσει αισίως τα 5 χρόνια με 98.500 χλμ, με ακριβώς 0 προβλήματα. Είναι το πιο απροβλημάτιστο μοτέρ (και αυτοκίνητο γενικά) που έχει περάσει από τα χέρια μου, αλλά και τα χέρια όλης της οικογένειας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα