Προς το περιεχόμενο

Γρήγορη Άνοδος Θερμοκρασίας


Kaboomzer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Το τελευταίο διάστημα έχω ένα θέμα στο Skoda Kamiq 1.0  110hp. Το αμάξι αγοράστηκε καινούριο τον Ιανουάριο και έχει 8000χλμ.

Ακόμα και όταν είναι εντελώς κρύο (πρωί για να πάω στη δουλειά) η θερμοκρασία του νερού ανεβαίνει πολύ γρήγορα. Πάντα περιμένω 1 λεπτό να πέσουν οι στροφές του ρελαντί και να κυκλοφορήσει λίγο το λάδι και μετά ξεκινάω. Μέσα στο 1ο χλμ (περίπου 1 με 2 λεπτά) και χωρίς να το ζορίσω, φτάνει θερμοκρασία λειτουργίας (90 β). Μετά μένει σταθερά εκεί. Ποτέ δεν έχει υπερθερμανθεί. Το βεντιλατέρ δουλεύει κανονικά, όχι συνέχεια.

Από την αρχή ανέβαινε αρκετά γρήγορα, αλλά  μου φαίνεται πως τώρα λίγο γρηγορότερα. Πήρα τηλ στην αντιπροσωπεία και μου είπαν πως είναι φυσιολογικό.

3 αμάξια που είχα μέχρι τώρα δεν ανέβαινε τόσο γρήγορα.

Σε 1 μήνα περίπου θα πάω για αλλαγή λαδιών. Να περιμένω και να τους πω να το κοιτάξουν τότε ή να το ψάξω νωρίτερα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

μικρό μοτεράκι, μικρό ψυγείο, μικρό κύκλωμα, μικρές και σύντομες διαδρομές. το φυσιολογικό είναι να πιάνει άμεσα θερμοκρασία και μάλιστα είναι και υγιές που δείχνει οτι όλα κυκλοφορούν όπως πρέπει.

βάση περιγραφής δε βλέπω τίποτα το περίεργο.

μάλλον το προηγούμενό σου αυτοκίνητο ήταν αρκετά ηλικιωμένο με περισσότερα κυβικά 1600+ 20ετίας+ όπου εκεί το 1 λεπτό ήταν σίγουρα 5+

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το σημαντικό δεν ειναι να ανεβαίνει γρήγορα (αυτό καλό ειναι μαλιστα πολλά αμαξια κανουν διαφορετική καύση στην αρχη  για να φτάσουν στην θερμοκρασια λειτουργίας ποιο γρήγορα  καθώς εκεί αποδίδει καλύτερα το μοτέρ με μικρότερες φθορές και λιγότερους ρύπους), το σημαντικό ειναι να μην πάει ποιο ψιλά από φυσιολογικό.

και 1 λεπτό τζάμπα περιμένεις ουσιαστικά θες μερικά δευτερόλεπτα μεχρι να βάλεις ζώνη κλπ και μετά οδηγάς απλά πολύ ομαλά ετσι και καλύτερα ζεσταίνεται το μοτέρ και δεν χάνεις και χρόνο  (τον χειμώνα ναι λίγο περίμενε τώρα δεν υπάρχει λόγος ειδικά με τόσο μικρο μοτέρ που σε δευτερόλεπτα ολα κυκλοφορούν μέσα)

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που βλέπεις στο όργανο δεν σημαίνει ότι είναι και η πραγματική θερμοκρασία. Πάει και κολλάει εκεί για να μην ανησυχεί ο οδηγός 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, Kaboomzer said:

Σε 1 μήνα περίπου θα πάω για αλλαγή λαδιών. Να περιμένω και να τους πω να το κοιτάξουν τότε ή να το ψάξω νωρίτερα;

Ότι σε κάνει να νιώθεις καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

μου φυγε ο καφές πρωινιάτικα! 

Happy Big Brother GIF by MOODMAN

Φτιάξε άλλον.

Ο δείκτης της θερμοκρασίας, όταν υπάρχει , πάει και κολλάει στην μέση του οργάνου και δεν δείχνει τις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας. Σκέψου να έβλεπε 100 βαθμούς ο οδηγός , θερμοκρασία που πολλά αμάξια την ξεπερνούν,τι θα γινόταν. Άντε να του εξηγείς για κύκλωμα υπό πίεση,παραφλου κλπ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Ukforthemoment said:

Φτιάξε άλλον.

Ο δείκτης της θερμοκρασίας, όταν υπάρχει , πάει και κολλάει στην μέση του οργάνου και δεν δείχνει τις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας. Σκέψου να έβλεπε 100 βαθμούς ο οδηγός , θερμοκρασία που πολλά αμάξια την ξεπερνούν,τι θα γινόταν. Άντε να του εξηγείς για κύκλωμα υπό πίεση,παραφλου κλπ.

δεν το θέλεις να βλέπεις σε αριθμούς πίστεψε με στην μηχανη μου γράφει θερμοκρασία σε αριθμούς και σκέφτομαι να βαλω κάτι εκεί να μην βλεπω 🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Ukforthemoment said:

Φτιάξε άλλον.

Ο δείκτης της θερμοκρασίας, όταν υπάρχει , πάει και κολλάει στην μέση του οργάνου και δεν δείχνει τις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας. Σκέψου να έβλεπε 100 βαθμούς ο οδηγός , θερμοκρασία που πολλά αμάξια την ξεπερνούν,τι θα γινόταν. Άντε να του εξηγείς για κύκλωμα υπό πίεση,παραφλου κλπ.

χιούμορ έκανα αλλά τώρα με προβλημάτισες.

γνωρίζεις οτι η ένδειξη γίνεται σε σημείο του κυκλώματος μακριά από το μοτέρ και είναι θερμοκρασία νερού και όχι λαδιού;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

χιούμορ έκανα αλλά τώρα με προβλημάτισες.

γνωρίζεις οτι η ένδειξη γίνεται σε σημείο του κυκλώματος μακριά από το μοτέρ και είναι θερμοκρασία νερού και όχι λαδιού;

Το ξέρω ότι είναι νερού,έγραψα για κύκλωμα υπό πίεση και παραφλου. Βάλε ένα φτηνό διαγνωστικο να παρακολουθείς την θερμοκρασία παράλληλα με το όργανο. Αν έχεις αμάξι τελευταίας δεκαετίας θα δεις το όργανο ακίνητο και στο διαγνωστικό να παίζει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Kaboomzer είπε

Καλησπέρα. Το τελευταίο διάστημα έχω ένα θέμα στο Skoda Kamiq 1.0  110hp. Το αμάξι αγοράστηκε καινούριο τον Ιανουάριο και έχει 8000χλμ.

Ακόμα και όταν είναι εντελώς κρύο (πρωί για να πάω στη δουλειά) η θερμοκρασία του νερού ανεβαίνει πολύ γρήγορα. Πάντα περιμένω 1 λεπτό να πέσουν οι στροφές του ρελαντί και να κυκλοφορήσει λίγο το λάδι και μετά ξεκινάω. Μέσα στο 1ο χλμ (περίπου 1 με 2 λεπτά) και χωρίς να το ζορίσω, φτάνει θερμοκρασία λειτουργίας (90 β). Μετά μένει σταθερά εκεί. Ποτέ δεν έχει υπερθερμανθεί. Το βεντιλατέρ δουλεύει κανονικά, όχι συνέχεια.

Από την αρχή ανέβαινε αρκετά γρήγορα, αλλά  μου φαίνεται πως τώρα λίγο γρηγορότερα. Πήρα τηλ στην αντιπροσωπεία και μου είπαν πως είναι φυσιολογικό.

3 αμάξια που είχα μέχρι τώρα δεν ανέβαινε τόσο γρήγορα.

Σε 1 μήνα περίπου θα πάω για αλλαγή λαδιών. Να περιμένω και να τους πω να το κοιτάξουν τότε ή να το ψάξω νωρίτερα;

 

κακως αγχωνεσαι, απολυτα φυσιολογικό ειναι... μη κοιτας τι ειχες παλια και τι εκαναν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Ukforthemoment said:

Το ξέρω ότι είναι νερού,έγραψα για κύκλωμα υπό πίεση και παραφλου. Βάλε ένα φτηνό διαγνωστικο να παρακολουθείς την θερμοκρασία παράλληλα με το όργανο. Αν έχεις αμάξι τελευταίας δεκαετίας θα δεις το όργανο ακίνητο και στο διαγνωστικό να παίζει.

 

το αναλογικό όργανο στα αυτοκίνητα έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να μετράει τις διακυμάνσεις με βήματα των 10 περίπου βαθμών. Οπότε στις εναλλαγές 91-99 95-105 θα πρέπει να φορέσεις γυαλιά και να κοιτάζεις επίμονα το δείκτη για να δεις οτι κουνιέται. κουνιέται αλλά είναι ανεπαίσθητο.

 

εν πάσει περιπτώσει, η ουσία είναι οτι η αναλογική ένδειξη στα σύγχρονα αυτοκίνητα καλά κάνει και ανεβαίνει εύκολα (ειδικά στα μικρά κυβικά).

όπως και γρήγορα κρυώνουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης ουτε διαγνωστικο χρειαζεται ουτε γυαλια, το καμικ εχει και ψηφιακα τη θερμοκρασία νερου και λαδιού στο πινακα οργανων, αλλα και παλι ξαναλεω, ειναι απολυτα φυσιολογικο, ετσι λειτουργουν αυτα τα μοτερ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν πας για σερβις να στο βαλουν στον εγκεφαλο να δεις πως ανεβοκατεβαινει η θερμκρασια ακριβως για να σου φυγει η ιδεα

το οργανο του αυτοκινητου σπανια θα το δεις να κινειται αν ειχες εγκεφαλο συνδεμενο εν κινησει θα εβλεπες οτι μπορει να πηγαινει απο 80 εως 100-105 οποτε παιρνει το βεντιλατερ αναλογα και με το θερμοστατη που εχει...στην ουσια ανεβοκατεβαινει συνεχεια.....μην πανικοβαλλεσαι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...