Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα αυπνα αλανια.
Τονιζω οτι δε με ενδιαφερει σε καμια περιπτωση να συζητησω το ποιος φταιει,ποιος μπορει να φταιει η οτιδηποτε αλλο.
Με ενδιαφερει μονο να μαθω ποια διαδικασια ακολουθω απο εδω και περα.
Παραγγειλαμε μια ετοιμοπαραδοτη  οθονη,για κινητο πελατη,απο καταστημα που βρηκαμε στο BP ,με κοστος 93 ευρω.Με μεταφορικα φτασαμε 100.
Αργοτερα,οταν εψαξα ο ιδιος το καταστημα,ειδα οτι ειναι ουσιαστικα ψιλικατζιδικο με κινεζικα.

Το ανταλλακτικο καθυστερησε 20 μερες.

Οταν ηρθε,δεν το χρειαζομασταν πλεον,αλλα επειδη περιμεναμε διαφορα ανταλλακτικα,εγινε παραλαβη και πληρωμη της αντικαταβολης,χωρις να ξερουμε για ποιο ανταλλακτικο προκειται.
Ζητησαμε να το στειλουμε πισω και μας ζητησαν να πληρωσουμε και τα 2 μεταφορικα,το οποιο και εγινε ( ας μην το συζητησουμε αυτο ) .

Στην παραλαβη,μας ενημερωσαν οτι η οθονη ειχε επανω κολλες και ηταν κομμενη η καλωδιοταινια.
Φυσικα κατι τετοιο ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ,καθως το ανταλλακτικο δε βγηκε ποτε απο το σακουλακι.

Στη συνεχεια αρνηθηκαν να κανουν επιστροφη χρηματων.

Τους ενημερωσαμε οτι αν δεν κανουν επιστροφη χρηματων μεχρι την Τεταρτη,θα γινει καταγγελια.
Μας ενημερωσαν οτι  μας στελνουν πισω το ανταλλακτικο και οτι δε γινεται να κανουν επιστροφη,επειδη το ανταλλακτικο ειχε πειραχθει.

Απο εδω και περα,ποια διαδικασια ακολουθουμε;
Παιρνουμε τηλεφωνο στο ΣΤΚ;
Στελνουμε mail?

Πρεπει να παραλαβουμε το ανταλλακτικο;
Πρεπει να κανουμε αρνηση;

 

  • Sad 1
Δημοσ.

Απλώς συμπληρώνεις την web φορμα που θα βρεις στο site του ΣΤΚ.

Μετά από πολύ καιρό ο ΣΤΚ θα απαντήσει πως δεν μπορεί να αποδείξει ποια πλευρά έχει δίκιο, γιατί το κατάστημα ισχυρίζεται πως το χάλασες και εσύ πως ήρθε έτσι, ο λόγος τους εναντίον του δικού σου δηλαδή, οπότε δεν θα κάνει τίποτα. Στη συνέχεια θα καταλάβεις πως είναι ένα άχρηστο όργανο και δεν θα ασχοληθείς ξανά μαζί του.

Δημοσ.

Αν δεν εχεις αποδεικτικα στοιχεια δεν μπορει να τον υποχρεωσει ο ΣΤΚ Εγω εχω προσφυγει 5 φορες κατα της Ασφαλιστικης ΝΝ και τις κερδισα και τις 5 γιατι ειχα στοιχεια .

Δημοσ.

Αν έχεις κάποιο βίντεο που κάνεις unpacking τότε είσαι καλυμένος

Στον Συνήγορο στέλνεις το αίτημα σου, αυτός είναι ενδιάμεσος,  δεν θα κάνει κάτι, ζητάει απο την άλλη άκρη εξηγήσεις, οι άλλοι θα απαντήσουν οτι το έκανες εσυ.

Δεν  μπορεί να κάνει κάτι ο συνήγορος μετά

Τα περι επιστροφών και χρέωση μεταφορικών κλπ  έχει να κάνει με το αν έκοψες τιμολόγιο ή  απόδειξη,  αλλά και πάλι απο την στιγμή που το υλικό λένε αυτοί πως  το χάλασες, υπάρχει θέμα.

 

 

Δημοσ.

Αποδέχεσαι την απώλεια, και δεν αγοράζεις ξανά από το συγκεκριμένο μαγαζί. Μπορείς να κάνεις και Google Review που να αναφέρει την εμπειρία σου έτσι ώστε αν το κατάστημα το κάνει συστηματικά να φανεί όταν μαζευτούν πολλά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...