just_a_dude Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Το DLSS3 έχει artifacts γύρω από τα UI στοιχεία, αλλά μπορείς να βάλεις minimal UI. Σε gameplay όντως δεν έχει artifacts, και γενικά πάει μπάλα. Εγώ με το loot απλά μαζέυω μόνο τα μπλε ποιότητα και πάνω. Έτσι έκανα και στο Zero Dawn. Είναι εύκολο το game πάντως. Το έβαλα στο 2ο δυσκολότερο επίπεδο γιατί στο τέρμα δύσκολο δεν μπορείς να καταβάσεις τη δυσκολία και φοβήθηκα ότι θα ήταν πολύ δύσκολο και θα έπρεπε να το πάρω από την αρχή. Εκεί που το έχω τώρα μου φαίνεται σαν medium από άλλα games. Επεξ/σία 22 Μαρτίου από just_a_dude 1
chrisde Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου 29 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Κάποιος ανέφερε ότι το animation έχει μείνει ίδιο από το 2010, προφανώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Πλέον γίνεται motion capture και το animation γενικότερα έχει βελτιωθεί παρά πολύ με το καλύτερο αποτέλεσμα που έχουμε δει να είναι απ' το metahuman της UE 5 στα Hellblade 2 και Marvel 1943..Ωστόσο αυτό που ΔΕΝ έχουν πετύχει ακόμα σε κανένα παιχνίδι και φαίνεται να θέλουν μέλλον είναι τα μαλλιά και το υγρό σε ποτήρι(Νερό, Ουίσκι κλπ). Και βεβαίως τα physics που τα έχουν παρατήσει γιατί επικεντρώθηκαν καθαρά στο RT. Η εικόνα στο Horizon πάντως είναι ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ με DLAA και sharpness στο 5(default). Υποθέτω έχεις βάλει 4k/120 με tone mapping on στην Panasonic έτσι; Πιο ωραία η εικόνα έτσι, αλλά χάνει πολύ σε brightness...
Psycho_Warhead Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, chrisde είπε Υποθέτω έχεις βάλει 4k/120 με tone mapping on στην Panasonic έτσι; Πιο ωραία η εικόνα έτσι, αλλά χάνει πολύ σε brightness... Ναι και να χάνει έχει εικονάρα και τα highlights με λίγο πείραγμα στα settings του HDR είναι τρομερά. Κατά τα άλλα προτιμώ το Filmmaker mode ακόμα και στα παιχνίδια, είναι πιο ζεστά τα χρώματα σε σχέση με το Game mode και διαφορά στο latency εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω. 2
chrisde Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Ναι και να χάνει έχει εικονάρα και τα highlights με λίγο πείραγμα στα settings του HDR είναι τρομερά. Κατά τα άλλα προτιμώ το Filmmaker mode ακόμα και στα παιχνίδια, είναι πιο ζεστά τα χρώματα σε σχέση με το Game mode και διαφορά στο latency εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω. Συμφωνώ και εγώ προτιμώ filmmaker, πιο ξεκούραστα και ωραία και ας χάνει σε highlights. Τι ρυθμίσεις έκανες στο hdr, εγώ τα εχω στο default με 1500 nits αφού εχω tone mapping on. Το latency μια χαρά είναι ακόμα και με fg που έχω βάλει εγώ. Παίζω με dlaa και custom res 3840x1800 και εννοείται με keyboard και mouse. Επεξ/σία 22 Μαρτίου από chrisde
xtrmsnpr Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, aetos1988 είπε Άστους να λένε. Εσύ γιατί θίγεσαι; Γιατί είναι @@ και ματώνουν τα μάτια μου όταν διαβάζω @@. Και δεν είναι όλες οι απόψεις να ακούγονται τόσο απλά, πόσο μάλλον οι μισαλλοδοξίες! Ούτε καν πρέπει να εκφέρονται και φτάνουμε στα όρια του shitposting. . Τουλάχιστον αρέσει το παιχνίδι στον κοΖμο! Επεξ/σία 23 Μαρτίου από xtrmsnpr 1
Armoral Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Κάποιος ανέφερε ότι το animation έχει μείνει ίδιο από το 2010, προφανώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Πλέον γίνεται motion capture και το animation γενικότερα έχει βελτιωθεί παρά πολύ με το καλύτερο αποτέλεσμα που έχουμε δει να είναι απ' το metahuman της UE 5 στα Hellblade 2 και Marvel 1943..Ωστόσο αυτό που ΔΕΝ έχουν πετύχει ακόμα σε κανένα παιχνίδι και φαίνεται να θέλουν μέλλον είναι τα μαλλιά και το υγρό σε ποτήρι(Νερό, Ουίσκι κλπ). Και βεβαίως τα physics που τα έχουν παρατήσει γιατί επικεντρώθηκαν καθαρά στο RT. Η εικόνα στο Horizon πάντως είναι ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ με DLAA και sharpness στο 5(default). Μαλλιά, πρόσωπα Γιαπωνέζοι γενικότερα και Square Enix ειδικότερα. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από Armoral
just getting started Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 2 hours ago, just_a_dude said: Είναι εύκολο το game πάντως. Το έβαλα στο 2ο δυσκολότερο επίπεδο γιατί στο τέρμα δύσκολο δεν μπορείς να καταβάσεις τη δυσκολία και φοβήθηκα ότι θα ήταν πολύ δύσκολο και θα έπρεπε να το πάρω από την αρχή. Εκεί που το έχω τώρα μου φαίνεται σαν medium από άλλα games. Αυτό βλέπω και εγώ ρε γμτ σε πάρα πολλά τελευταία παιχνίδια. Το βάζεις στην δεύτερη πιο δύσκολη ρύθμιση και ξεκινάει καλά. Ε μετά από 10 ώρες έχεις πάρει level και ρίχνεις ξύλο σε ότι κινείται και είσαι τέρμα σπασμένος. Ίδιο πρόβλημα και στο πρώτο horizon, και στο Witcher 3, spiderman, god of war, shadow of war κλπ... Το snowball πάει σύννεφο. 1
SabotazNic Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 5 ώρες πριν, Arkin είπε Καλα και το zero dawn ειχε πολυ loot ετσι. Ποσες φορες μαζεψες ζωη απο τα λουλουδια κλαδια για arrows και απο τα robot ενα σωρο εξαρτηματα? Εδω ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα? Τι αλλο εμεινε για να μαζεψει? Για το loot το έχω ξαναπεί, αλλά πλέον είναι δυσκολότερο για τα upgrades. Ακόμα και main resources μου τέλειωναν για κάποια πυρομαχικά. Προτείνω uogrades στα pouch για arrows και potions. Πλεον δεν μπορείς να κουβαλάς άπειρα από το καθένα. Το καλό είναι ότι μπορείς να βάλεις quest για να βρεις συγκεκριμένα υλικά 1
just_a_dude Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 7 ώρες πριν, just getting started είπε Αυτό βλέπω και εγώ ρε γμτ σε πάρα πολλά τελευταία παιχνίδια. Το βάζεις στην δεύτερη πιο δύσκολη ρύθμιση και ξεκινάει καλά. Ε μετά από 10 ώρες έχεις πάρει level και ρίχνεις ξύλο σε ότι κινείται και είσαι τέρμα σπασμένος. Ίδιο πρόβλημα και στο πρώτο horizon, και στο Witcher 3, spiderman, god of war, shadow of war κλπ... Το snowball πάει σύννεφο. Δοκίμασα να το ανεβάσω στο τέρμα δύσκολο αλλά δεν γίνεται, πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή και βαριέμαι, χαχα 1
just getting started Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Καλά τώρα άστο, έτσι κι αλλιώς (για το πρώτο τουλάχιστον), η διαφορά στη μεγαλύτερη δυσκολία ήταν κυρίως στο economy (ακριβότερο crafting και trading). Τσάμπα περισσότερο grind δηλαδή. Και 50% λιγότερο damage στα όπλα σου. Το οποίο απλά κάνει τις μάχες να κρατάνε λίγο περισσότερο. Δεν σημαίνει ότι το ai γίνεται εξυπνότερο κλπ. 3
just_a_dude Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Ισχύει. Έτσι όπως το έχω τώρα με 2 χτυπήματα από τέρας είμαι dead. Οπότε στην ουσία πρέπει να μην σε χτυπήσουν, να κινείσαι συνέχεια. Τα όπλα κάνουν καλή ζημιά αρκεί να χτυπάς σε weakspots (duh) Πάντως οι μάχες τη νύχτα είναι epic. Ειδικά με τα τέρατα που βγάζουν ηλεκτρισμό και βλέπεις τα particles και τα σχετικά. Χαμός. Υ.Γ. Από vram (όλα τέρμα, DLSS Q, Frame Gen), έριξα ένα συνεχόμενο 3ωρο τώρα και το hwinfo έγραψε 10.4 dedicated και 10.7 alllocated. Ά ρε πέτσινε, ίσα ίσα να πούμε.. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από just_a_dude 3
just getting started Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Καλά, κάτσε να δεις τώρα που το PS5 pro θα έχει 13.7, ξαφνικά τα 12 δεν θα φτάνουν 😂 6 minutes ago, just_a_dude said: Ισχύει. Έτσι όπως το έχω τώρα με 2 χτυπήματα από τέρας είμαι dead. Ναι, τουλάχιστον στο zero dawn, το damage που δέχεσαι μεταξύ very hard και ultra hard είναι το ίδιο. Οπότε πολύ πιθανό να ισχύει το ίδιο και στο 2ο. 1
xartemporas Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Το έβαλα και εγώ λίγο χθες.. πανέμορφο και φοβερό hdr, ο,τι πρέπει για oled. Επίσης παίζει άψογα γενικά και με την 3090 είμαι σε 4κ ultra dlss quality με μόνιμα 70+- fps.Τα υπόλοιπα θα τα δω στην πορεία. 1
just_a_dude Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Τι φάση; Πως βρέθηκα στο Avatar; Spoiler Επεξ/σία 23 Μαρτίου από just_a_dude 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα