Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σε ολους

Να το ανοιξω το θεμα, σε συνεχεια του προηγούμενου για θόρυβο στον μπροστινό άξονα...

Fiat Bravo 2008 90hp, 170.000 χλμ

Επιλογη αμορτισερ... Mε μια πρωτη ματια: Bilstein b4 (δε διαβαζω καλα σχολια), Monroe Original ή KYB Excel?  Ή καποια άλλη προταση?

Προφανως θελω κατι ισορροπημενο, ούτε πολύ μαλακό, ούτε πολύ σκληρό για να χτυπάει... Κατι κοντα στο εργοστασιακο...

Επεξ/σία από vayio
Δημοσ.

δεν ξερω στο bravo τι κανουν, αλλα στο παρελθον, δεν εβαλα ποτε στην ζωη μου KYB Excel και να μην ηταν σκουπιδια. Μιλαω για aftermarket. Γιατι ειχα και megane που ηρθε με excel απο εργοστασιο και δεν ειχαν καμια σχεση με αυτα που μπηκαν στην αλλαγη.

  • Like 1
Δημοσ.

Από την άλλη εγώ έχω βάλει 5 - 6 φορές σε διαφορετικά αυτοκίνητα KYB Excel (σε ένα αμάξι είχα μπροστά Excel και πίσω Gas-A-Just) και ήταν άριστα για τα λεφτά τους και σκυλιά στην αντοχή. Είναι ελάχιστα σκληρότερα από τα μαμά τις περισσότερες φορές. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, vayio said:

Γεια σε ολους

Να το ανοιξω το θεμα, σε συνεχεια του προηγούμενου για θόρυβο στον μπροστινό άξονα...

Fiat Bravo 2008 90hp, 170.000 χλμ

Επιλογη αμορτισερ... Mε μια πρωτη ματια: Bilstein b4 (δε διαβαζω καλα σχολια), Monroe Original ή KYB Excel?  Ή καποια άλλη προταση?

Προφανως θελω κατι ισορροπημενο, ούτε πολύ μαλακό, ούτε πολύ σκληρό για να χτυπάει... Κατι κοντα στο εργοστασιακο...

Αυτά που πρότεινε ο κατασκευαστής απλά

Επεξ/σία από ChristosVl

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...