Προς το περιεχόμενο

Star Wars Outlaws [Ubisoft]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά το ΑΙ, κλέβει το pet σου μέσα στη μούρη του και δεν τρέχει κάστανο..Μπορεί να περάσεις από μπροστά του και να μην σε δει καν και γενικά είναι εντελώς ηλίθιο. 

Εδώ που τα λέμε έχουμε να δούμε σοβαρό AI από το πρώτο FEAR.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 529
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Καλά το ΑΙ, κλέβει το pet σου μέσα στη μούρη του και δεν τρέχει κάστανο..Μπορεί να περάσεις από μπροστά του και να μην σε δει καν και γενικά είναι εντελώς ηλίθιο. 

Εδώ που τα λέμε έχουμε να δούμε σοβαρό AI από το πρώτο FEAR.

Fear το κορυφαίο ΑΙ μέχρι σήμερα. 

Θα πρόσθετα 

Dishonored 2

Rdr2

Alien isolation 

Last of us 

Stalker 

Metal gear 5

 

Τα παιχνίδια της ubisoft γενικά έχουν από τα χειρότερα ΑΙ εκεί έξω δεν τους ενδιαφέρει να κάνουν κάτι σοβαρό τα περισσότερα είναι σχεδόν scripted. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To combat Αi στα Division στα υψηλα world Tiers ειναι πραγματικη απειλη,πρεπει να εισαι συνεχεια στην κινηση γιατι σε οποιο σημειο και να βρισκεσαι θα σε ξετρυπωσει.

Η ιδια ομαδα το δουλεψε εκει,η ιδια και εδω..

Εγω πιστευω το εκαναν επιτηδες ηλιθιο γιατι αυτο εδω ειναι mainstream,ενω τα Division ειναι πιο hardcore.

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, optimus prime είπε

To combat Αi στα Division στα υψηλα world Tiers ειναι πραγματικη απειλη,πρεπει να εισαι συνεχεια στην κινηση γιατι σε οποιο σημειο και να βρισκεσαι θα σε ξετρυπωσει.

Η ιδια ομαδα το δουλεψε εκει,η ιδια και εδω..

Εγω πιστευω το εκαναν επιτηδες ηλιθιο γιατι αυτο εδω ειναι mainstream,ενω τα Division ειναι πιο hardcore.

οταν κ στο υψηλο επιπεδο εδω η ΑΙ παραμένει ιδιαίτερα προβληματικη κ exploitable (μη πω broken σε πολλα σημεια), πιο πιθανο νομιζω να ειναι θεμα βιασυνης/προχειροτητας παρα στοχευμένη επιλογη.

Ξεκαθαρα οι ανθρωποι μπορουν καλυτερα, το εχουμε δει στο Division σε ολα του τα επιπεδα.
Εδω, το Outlaw δειχνει οτι ηθελε αλλους 6+ μηνες δουλειας. Να στηθει μια καλη ΑΙ, να μαζευτουν τα διαφορα γερα bugs (συνολο ειχα περιπου 15-20 φορες που χρειαστηκε reload το παιχνιδι στο PS5), να κανουν μια πιο στρωμενη μαχη, ενα καλυτερο cover system, ενα πιο βαθύ stealth. Αλλα οταν πρεπει να χτυπας targets για τα yearly profits, δυσκολα κανεις delay το 1 απο τα 2 μεγαλα σου παιχνιδια για τη χρονια. Θα δουμε τωρα σε λιγες μερες τα πρωτα αποτελεσματα πωλήσεων digital+retail για να δουμε αν θα το πληρωσουν αυτο. Κ πιο ενδιαφερον θα εχει τις επομενες εβδομαδες που δε θα ειναι τα νουμερα απο τα preorders.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 minutes ago, Skywalker333 said:

οταν κ στο υψηλο επιπεδο εδω η ΑΙ παραμένει ιδιαίτερα προβληματικη κ exploitable (μη πω broken σε πολλα σημεια), πιο πιθανο νομιζω να ειναι θεμα βιασυνης/προχειροτητας παρα στοχευμένη επιλογη.

Ξεκαθαρα οι ανθρωποι μπορουν καλυτερα, το εχουμε δει στο Division σε ολα του τα επιπεδα.
Εδω, το Outlaw δειχνει οτι ηθελε αλλους 6+ μηνες δουλειας. Να στηθει μια καλη ΑΙ, να μαζευτουν τα διαφορα γερα bugs (συνολο ειχα περιπου 15-20 φορες που χρειαστηκε reload το παιχνιδι στο PS5), να κανουν μια πιο στρωμενη μαχη, ενα καλυτερο cover system, ενα πιο βαθύ stealth. Αλλα οταν πρεπει να χτυπας targets για τα yearly profits, δυσκολα κανεις delay το 1 απο τα 2 μεγαλα σου παιχνιδια για τη χρονια. Θα δουμε τωρα σε λιγες μερες τα πρωτα αποτελεσματα πωλήσεων digital+retail για να δουμε αν θα το πληρωσουν αυτο. Κ πιο ενδιαφερον θα εχει τις επομενες εβδομαδες που δε θα ειναι τα νουμερα απο τα preorders.

 

Συμφωνω μαζι σου αλλα εγω προβλεπω οποιες βελτιωσεις θα γινουν απο εδω και περα θα εχουν να κανουν π.χ να μην spawnαρουν ακριβως πισω σου (οπως γινεται μερικες φορες με τους syndicate riders/storm trooper riders) που σε παιρνουν στο κυνηγι οταν εσυ απλα κανεις cross τον χαρτη.

Πιστευω οτι το Combat Ai θα παραμεινει ετσι ηλιθιο γιατι αυτο το υφος πρεπει να επιδιωκαν,φαινεται και στα imperial bases που πας και πρεπει να τα περνας stealth,ειναι στημενοι εντελως σε συγκεκριμενα σημεια και ακολουθουν ρομποτικα το ιδιο path ακομα και 100 προσπαθειες να κανεις.

Θα τους βρεις στο ιδιο σημειο να ακολουθουν την ιδια διαδρομη,δεν αποκλεινουν καθολου.

Στο Division π.χ μπορει να βγαινουν ολοι απο μια πορτα αλλα το AI Director καθε φορα τους κατευθυνει απο διαφορετικα σημεια για να σε προσεγγισουν.

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πλεον τωρα που εχει βγει το παιχνιδι, κ εγω δε πιστευω να δουμε νευραλγικες αλλαγες. μικροβελτιωσεις, ως εκει. η Ubisoft βγαζει τα παιχνιδια της μισοτιμης πολυ γρηγορα οποτε δε πιστευω να επενδυσουν σε γερες αλλαγες.

Σε αλλα νεα, μαλλον οι πωλησεις δεν πανε πολυ καλα.
Τα retail νουμερα για Αγγλια ηταν αρκετα χαμηλοτερα σε σχεση με το τελευταιο Jedi.

 

Επεξ/σία από Skywalker333
  • Like 1
Δημοσ.

Κάποια στιγμή θα σταματήσει και το DEI αφού χάνουν εκατομμύρια. Ωστόσο το Outlaws δεν έχει και ιδιαίτερο DΕΙ όπως άλλα (Concord π.χ.) απλά λίγο ότι για κάποιο λόγο έκαναν άσχημη την πρωταγωνίστρια στο 3D model. E 'ντάξει. Το πρόβλημα είναι ότι είναι στη γνωστή συνταγή των games της Ubi. Βέβαια σε όσους αρέσει αυτό το stealthy στυλάκι εντάξει δεν είναι κακό game με όλη τη σημασία του όρου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Κάποια στιγμή θα σταματήσει και το DEI αφού χάνουν εκατομμύρια.

Ήδη έχει ξεκινήσει, η Marvel για παράδειγμα τους έστειλε όλους λένε και προσέλαβε κατάλληλο στο χώρο προσωπικό, αλλα θα πάρει κάποιο χρόνο να ξανά γυρίσουμε στην ποιότητα χωρίς βλακείες.

1 ώρα πριν, Skywalker333 είπε

Σε αλλα νεα, μαλλον οι πωλησεις δεν πανε πολυ καλα.

 Υποτίθεται μετά από ποσα χρονια μέσα, τώρα φέτος βγήκαν από πάνω. Μάλλον δεν διέρκησε πολύ. :D

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, omghi2u είπε

θα δωσεις 35 ευρω σε καποιον να το παρει απο τα χερια σου? ψυχουλα εισαι ρε theo 😛

Δεν κατάλαβα τι εννοείς;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...