Προς το περιεχόμενο

Star Wars Outlaws [Ubisoft]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν ειναι το Division 3 Arkin...

Και το Avatar που το έφτιαξε η Massive 15 ώρες story είχε 40 ώρες loot. Άλλο που γούσταρα πολύ τον κόσμο και τα γραφικά και πέρασα όμορφα. Και με outlaws όμορφα θα περάσουμε απλά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας και odyssey Valhalla breakpoint far cry όλα ίδια είναι με πολλά ίδια πράγματα ώστε να βγουν οι ώρες εγώ περνάω καλά με όλα είναι ξεγνοιαστα παιχνίδια τέλεια γραφικά αλλά ουσία σενάριο δεν υπάρχει και πάρα πολύ. 

  • Like 2
  • Απαντ. 518
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Arkin είπε

Και το Avatar που το έφτιαξε η Massive 15 ώρες story είχε

25 μου πήρε εμένα

Δεν νομίζω οτι θα το βγάλει κάποιος στις 15 στο πρώτο play

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, firepc είπε

25 μου πήρε εμένα

Δεν νομίζω οτι θα το βγάλει κάποιος στις 15 στο πρώτο play

Εγώ το έβγαλα σε 60 το Avatar σε 8 μέρες αλλά δεν άφησα τίποτα στο χάρτη 100% χαρακτήρας Full συν το τελικό εργοστάσιο που είναι κάνα μισάωρο κοντά μόνο του. Έφαγα σίγουρα 10 ώρες να ψάχνω τα καλύτερα υλικά για να φτιάξω στολή όπλο και σίγουρα κάνα 20ωρο το loot με ζωή κτλ και 15ωρες όλα τα outpost συν facilities. 15 ώρες πες το βασικό story με τις main αποστολές εκτος side. 

Δεν βγαίνουν αλλιώς οι ώρες δεν είναι μόνο θέμα ubisoft. Και horizon zero dawn και tsushima και Spiderman ότι είναι 70 90 ώρες δεν μιλάω για 170 πχ odyssey Valhalla έχει μέσα πολλά ίδια πράγματα. Απλά κάτι σε κραταει στο καθένα. Είτε τα γραφικά γενικά ο κόσμος είτε η μάχη η το shooting η το lore πχ το Avatar έδωσε ακριβώς αυτό που περίμενα από άποψη σεναρίου. Σαν τις ταινίες που ειναι ένα τίμιο 6αρακι στα του lore. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, optimus prime είπε

Oλα τα open world καταντανε βαρετα μετα απο καποιο σημειο ανεξαρτητα απο ποιο στουντιο τα φτιαχνει.

Το elden ring το αδικείς έτσι ή το w3 που αναφέρθηκε.

η ubisoft έχει τα ινία στις μετριάτζες και βαρετές παραγωγές, και είναι χαρούμενη για το fast food που σερβίρει.

Μόνο η ubi μπορεί να το καταφέρει αυτό, να κάνει όλα της τα παιχνίδια βαρετά!

  • Like 6
Δημοσ.
13 minutes ago, xtrmsnpr said:

Το elden ring το αδικείς έτσι ή το w3 που αναφέρθηκε.

η ubisoft έχει τα ινία στις μετριάτζες και βαρετές παραγωγές, και είναι χαρούμενη για το fast food που σερβίρει.

Μόνο η ubi μπορεί να το καταφέρει αυτό, να κάνει όλα της τα παιχνίδια βαρετά!

Eνταξει μετα απο τοσες ωρες,οταν κανεις τα ιδια θα βαρεθεις οσο καλη και να ειναι η ιστορια.

Και το Elden Ring το εφτασα σε ενα σημειο μετα απο 60 ωρες και το παρατησα..

Το Witcher 3 το τερματισα πιο πολυ για την ιστορια αλλα το combat δεν ηταν και κατι το ιδιαιτερο.

Και επειδη ειναι βαρετα ποτε δεν τα παιζω με την μια,μπορει να ξεκινησω καποιο αυριο π.χ και να το τελειωσω μετα απο εναν χρονο.

Δημοσ.

Το θέμα είναι το μέγεθος της βαρεμάρας. Στο Witcher 3 ας πούμε μπορεί να βαρεθείς λίγο το map traversal αλλά στις Ubi τα games θες να κόψεις τις φλέβες σου μετά από καμιά 20αρια ώρες. Βέβαια ας δούμε πρώτα το game και βλέπουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Φοβερό που υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον για τα παιχνίδια της φοβερής ubusoft.

Ότι αγαπάει ο καθένας, απλά μου κάνει εντύπωση.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Εγώ το έβγαλα σε 60 το Avatar σε 8 μέρες αλλά δεν άφησα τίποτα στο χάρτη 100% χαρακτήρας Full συν το τελικό εργοστάσιο που είναι κάνα μισάωρο κοντά μόνο του. Έφαγα σίγουρα 10 ώρες να ψάχνω τα καλύτερα υλικά για να φτιάξω στολή όπλο και σίγουρα κάνα 20ωρο το loot με ζωή κτλ και 15ωρες όλα τα outpost συν facilities. 15 ώρες πες το βασικό story με τις main αποστολές εκτος side. 

Δεν βγαίνουν αλλιώς οι ώρες δεν είναι μόνο θέμα ubisoft. Και horizon zero dawn και tsushima και Spiderman ότι είναι 70 90 ώρες δεν μιλάω για 170 πχ odyssey Valhalla έχει μέσα πολλά ίδια πράγματα. Απλά κάτι σε κραταει στο καθένα. Είτε τα γραφικά γενικά ο κόσμος είτε η μάχη η το shooting η το lore πχ το Avatar έδωσε ακριβώς αυτό που περίμενα από άποψη σεναρίου. Σαν τις ταινίες που ειναι ένα τίμιο 6αρακι στα του lore. 

βασικα το spider-man 2 βγαινει με 100% completion στο πρωτο run σε περιπου 30ωρες (τοσο μου πηρε).
Θεωρω οτι μπορεις να κανεις open world παιχνιδι αλλα με μαζεμενη διαρκεια (οπως αυτο ή το sleeping dogs) ή με μεγαλη διαρκεια και τονους ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ side υλικου (Witcher/RDR2). αυτα βγαινουν ευχαριστα για πολυ κοσμο.
δυστυχως οι περισσότεροι το γεμίζουν απλά με σαβουρα και επαναλαμβανόμενα side quests (Hogwarts, AC Valhalla, Rise of the Ronin, Watch Dogs, κλπ) λες και βγαζουν MMΟ στις αρχες των 2000s :P 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπαρχει αλλη εταιρια που να φτιαχνει τετοιου επιπεδου open world.

Oτι και να λετε δεν αλλαζει αυτο το γεγονος..

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, optimus prime είπε

Δεν υπαρχει αλλη εταιρια που να φτιαχνει τετοιου επιπεδου open world.

Oτι και να λετε δεν αλλαζει αυτο το γεγονος..

σαν κόσμος ναι, σαν world building ναι. αλλά είναι σαν background, δεν έχει ενδιαφέρον.

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, just_a_dude said:

σαν κόσμος ναι, σαν world building ναι. αλλά είναι σαν background, δεν έχει ενδιαφέρον.

Αυτο ειναι υποκειμενικο και διαφερει για τον καθενα..

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, optimus prime said:

Eνταξει μετα απο τοσες ωρες,οταν κανεις τα ιδια θα βαρεθεις οσο καλη και να ειναι η ιστορια.

Και το Elden Ring το εφτασα σε ενα σημειο μετα απο 60 ωρες και το παρατησα..

Το Witcher 3 το τερματισα πιο πολυ για την ιστορια αλλα το combat δεν ηταν και κατι το ιδιαιτερο.

Και επειδη ειναι βαρετα ποτε δεν τα παιζω με την μια,μπορει να ξεκινησω καποιο αυριο π.χ και να το τελειωσω μετα απο εναν χρονο.

Καταρχάς όταν ένα open world είναι καλό, δεν κάνεις τα ίδια και ίδια, ή τουλάχιστον δεν σε αναγκάζει.

Witcher 3 μπορεί να έχει ερωτηματικά στο χάρτη, αλλά είναι όλα προαιρετικά.

Ούτε το traversal του είναι βαρετό, γιατί έχεις πολυάριθμα scripted encounters με ενδιαφέροντα side quests, γραμμένα από ταλαντούχους ανθρώπους.

Αντίστοιχα και στο rdr2, του οποίου τα events είναι δυναμικά και δεν υπάρχουν ούτε σε quest logs, ούτε σε fixed μέρη/ώρες, και εξελίσσονται ανεξάρτητα από εσένα.

Τώρα αν προσωπικά βρίσκεις το σχετικά απλοϊκό combat του w3 βαρετό, οκ δεκτό, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν ήταν το focus του παιχνιδιού, αλλά η ιστορία/side quests/open world που κάνουν hard carry. Ένας κόσμος που όντως σε ενθαρρύνει να εξερευνήσεις και μόνος σου, και σε επιβραβεύει για αυτό με quests/items κλπ.

Τι να το κάνω το horizon zero dawn που είχε καλύτερο combat, αλλά είχες δει ότι έχει να προσφέρει το παιχνίδι σε 15-20 ώρες, και όλο το υπόλοιπο ήταν filler?

Μάλλον πιο πολύ για χαλαρή sandbox εμπειρία ψάχνεις, από ότι έχω καταλάβει από τα γραφόμενα σου, παρά για story driven action rpg/adventure που παράγουν μερικές από αυτές τις εταιρείες.

  • Like 6
Δημοσ.
2 hours ago, Arkin said:

Και το Avatar που το έφτιαξε η Massive 15 ώρες story είχε 40 ώρες loot. Άλλο που γούσταρα πολύ τον κόσμο και τα γραφικά και πέρασα όμορφα. Και με outlaws όμορφα θα περάσουμε απλά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας και odyssey Valhalla breakpoint far cry όλα ίδια είναι με πολλά ίδια πράγματα ώστε να βγουν οι ώρες εγώ περνάω καλά με όλα είναι ξεγνοιαστα παιχνίδια τέλεια γραφικά αλλά ουσία σενάριο δεν υπάρχει και πάρα πολύ. 

Συμφωνώ, δεν έχω παίξει το Avatar αλλά τα άλλα games που είπες την ίδια εντύπωση έχω και εγώ. 

Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν έχω ούτε το χρόνο ούτε τη θέληση να μάθω "αρμόνιο" για να παίξω ένα game, και επειδή έχω αρκετά κενά μεταξύ των sessions όσο πιο dumbed down το κάνουν, για μένα τόσο το καλύτερο. 

Οπότε δεν με χαλάει που είναι πάνω κάτω ίδια, ξέρω θα ασχοληθώ λίγες ώρες να το μάθω, και μετά όσο παίζω απλά θα είναι το ίδιο game με διαφορετικά γραφικά απ΄τις περιοχές που θα πηγαίνω.

Αν και δεν είμαι ο μεγαλύτερος Star Wars fan, αυτό σίγουρα θα το τιμήσω!

1 hour ago, xtrmsnpr said:

η ubisoft έχει τα ινία στις μετριάτζες και βαρετές παραγωγές, και είναι χαρούμενη για το fast food που σερβίρει.

Μόνο η ubi μπορεί να το καταφέρει αυτό, να κάνει όλα της τα παιχνίδια βαρετά!

Η Ubisoft έχει μακράν τα καλύτερα γραφικά, με αποτέλεσμα αν σε κάποιον αρέσει το concept να κάτσει να λιώσει γιατί νιώθει ότι παίρνει κάτι. 

Για παράδειγμα εγώ το Odyssey αλλά και το Origins, ήταν τέτοια τα concept (Αίγυπτος και Αρχαία Ελλάδα), που απλά τα έλιωσα. Όταν λέμε έλιωσα, μιλάμε ακόμα και ΤΩΡΑ μερικές φορές μπαίνω Odyssey, 6 χρόνια μετά δηλαδή! Δεν με ενδιαφέρει το ότι επαναλαμβάνεται, με ενδιαφέρει το ότι νιώθω λες και περπατάω εγώ στην Αρχαία Αθήνα, είναι στα όρια του μαγικού (για μένα).

Valhalla και το Mirage δεν με κέρδισαν ως concept (κόσμοι και χρονική περίοδος να το πω?), με αποτέλεσμα να παίξω 20-25 ώρες και να τα παρατήσω. 

Οπότε ναι καταλαβαίνω αυτό που λες ότι τα κάνει βαρετά, αλλά απ'την άλλη *ΑΝ* κερδηθεί κάποιος από τη χρονική περίοδο, πιστεύω πολύ δύσκολα το αφήνει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, just getting started said:

Καταρχάς όταν ένα open world είναι καλό, δεν κάνεις τα ίδια και ίδια, ή τουλάχιστον δεν σε αναγκάζει.

Τα ιδια και τα ιδια ειναι φιλε εαν κατσεις και το δεις πιο ωριμα..

Ειτε ειναι η δομη των αποστολων που διαφερουν λιγο μεταξυ τους ειτε ειναι το combat με τα ιδια animations και τα skills τα οποια θα επαναλαμβανεις συνεχεια.

Ενα παιχνιδι μπορει να εχει 10 skills π.χ αλλο 5 αλλα οπως και να εχει θα τα επαναλαμβανεις συνεχεια οταν βρισκεσαι σε combat sσεναριο.

Μια λουπα ειναι ολα και οταν την κανεις για 40-50-60 ωρες καποια στιγμη θα βαρεθεις.

Για αυτο τα πιο πολλα στουντιο επειδη το ξερουν αυτο δημιουργουν διαφορετικα biomes για να σου αναθερμανουν το ενδιαφερον εκει που παει να σε ''βαρυνει'' το παιχνιδι.

 

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

αλλά είναι σαν background, δεν έχει ενδιαφέρον.

σώπα ρε μάγκα επειδή το λες εσύ?  εγώ λέω star wars outlaw>>>>>>> witcher3

  • Haha 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...