Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, LongTom είπε

Τι φέρνει:

  • Περισσότεροι αισθητήρες αποφυγής σύγκρουσης.
  • Ανανεωμένο SW (το οποίο στοιχηματίζω άνετα μπορούσε να το πάρει και το 3).
  • Κάπως περισσότερη εμβέλεια μετάδοσης, εφόσον δεν είσαι σε ΕΕ, λόγω λογισμικού και νέων κεραιών στο χειριστήριο.

Δηλαδή, ελάχιστες αλλαγές από το 3.
Κυριολεκτικά μισό βήμα μπροστά και software updates που άνετα μπορούσε να έχει και το 3.
Επειδή όμως είναι μονοπώλιο, αντί να το πουν 3.5 (ή 3.1), το έκαναν 4 και το πουλάν ως "αναβάθμιση".
Δεν βλέπω λόγο αγοράς, εφόσον έχει κάποιος το 3 ή το 3pro. 

Πρόσθεσε σε όλα αυτά και είναι αρνητικό ότι πλέον έχει πάρει 120 m μάξιμουμ ύψος δεν πάει ούτε 1 m παραπάνω

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
13 minutes ago, Just_travel_everywhere said:

Πρόσθεσε σε όλα αυτά και είναι αρνητικό ότι πλέον έχει πάρει 120 m μάξιμουμ ύψος δεν πάει ούτε 1 m παραπάνω

Αυτό είναι υποχρεωτικό βάση νομοθεσίας σε ΕΕ. 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Πρόσθεσε σε όλα αυτά και είναι αρνητικό ότι πλέον έχει πάρει 120 m μάξιμουμ ύψος δεν πάει ούτε 1 m παραπάνω

Από το σημείο που απογειώνεσαι.  

Στη φωτό αυτή ας πούμε είναι πάνω από 400 μέτρα το υψόμετρο από την επιφάνεια της θάλασσας μιας και η απογείωση έγινε από πλαγιά κάπου στα 400m. Ο κανόνας των 120m είναι για την ασφάλεια όλων μας και όχι επειδή κάποιος θέλει να μας κάνει τη ζωή δύσκολη. Απλά από όσα παρατηρώ, έχω καταλήξει πως το μεγαλύτερο ποσοστό όσων έχουν drone δεν έχει ιδέα από βασικούς κανόνες ασφαλείας και νομίζουν πως μπορούν να κάνουν ο,τι θέλουν! 

Kardamylli.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Ως ερασιτέχνης είχα phantom 1,phantom 3 stantart,3 pro (το εργαλείο).

Στην συνέχεια απο 2018 ένα spark μέχρι φέτος το καλοκαίρι όπου πήρα ένα mavic pro.

Απίστευτη εταιρία η dji.

Απίστευτο servis,όχι Ελλάδα φυσικά.

Το 3pro έπεσε στη θάλασσα από αστοχία υλικού,έλικας,και μου έστειλαν απο dji Ολλανδίας μεταχειρισμένο 3pro σαν καινούργιο,μέχρι και κάρτα μνήμης μαζί και μπαταρία!!!!!!

Εκατοντάδες ώρες πτήσης,2 πτωσεις μια απο αστοχια υλικού,και μια από απροσεξία μου.....

Προφανώς οι τιμές οφειλώνται στη  ποιότητα,το σέρβις,και μάλλον και στο μονοπώλιο .....

 

 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, alexioannou είπε

Ως ερασιτέχνης είχα phantom 1,phantom 3 stantart,3 pro (το εργαλείο).

Στην συνέχεια απο 2018 ένα spark μέχρι φέτος το καλοκαίρι όπου πήρα ένα mavic pro.

Απίστευτη εταιρία η dji.

Απίστευτο servis,όχι Ελλάδα φυσικά.

Το 3pro έπεσε στη θάλασσα από αστοχία υλικού,έλικας,και μου έστειλαν απο dji Ολλανδίας μεταχειρισμένο 3pro σαν καινούργιο,μέχρι και κάρτα μνήμης μαζί και μπαταρία!!!!!!

Εκατοντάδες ώρες πτήσης,2 πτωσεις μια απο αστοχια υλικού,και μια από απροσεξία μου.....

Προφανώς οι τιμές οφειλώνται στη  ποιότητα,το σέρβις,και μάλλον και στο μονοπώλιο .....

 

 

Και στην Ελλάδα πλέον έχουν καλή υποστήριξη. Τουλάχιστον τα παιδιά στο Heliland στον Άλιμο, μου έχουν αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις μέχρι τώρα. :) 

Δημοσ.

Εμενα παντως το καλοκαιρι η αντιμετωπιση της dji   δε μου αρεσε.Ημουν στην Κρητη και πεταγα το  mavic.Οταν ξεκινησα να το φερω πισω σταματησε στα 50 μετρα απο μενα.Δεξια αριστερα πηγαινε προς εμενα δεν ερχοταν.Δοκιμασα το rth μια απο τα ιδια.Σαν να υπηρχε ενας τοιχος.ΤΕλικα τελειωσε η μπαταρια και προσγειωθηκε,αλλα ημουν σε βουνο και δεν υπηρχε η δυνατοτητα να το προσεγγισω.Εστειλα τα δεδομενα στην εταιρια,ειχα και ασφαλεια και ενω παραδεχθηκε οτι ηταν προβλημα του drone ,πληρωσα 600 ωραια ευρουλακια για καινουργιο.

  • Super Moderators
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, cumulus είπε

Εμενα παντως το καλοκαιρι η αντιμετωπιση της dji   δε μου αρεσε.Ημουν στην Κρητη και πεταγα το  mavic.Οταν ξεκινησα να το φερω πισω σταματησε στα 50 μετρα απο μενα.Δεξια αριστερα πηγαινε προς εμενα δεν ερχοταν.Δοκιμασα το rth μια απο τα ιδια.Σαν να υπηρχε ενας τοιχος.ΤΕλικα τελειωσε η μπαταρια και προσγειωθηκε,αλλα ημουν σε βουνο και δεν υπηρχε η δυνατοτητα να το προσεγγισω.Εστειλα τα δεδομενα στην εταιρια,ειχα και ασφαλεια και ενω παραδεχθηκε οτι ηταν προβλημα του drone ,πληρωσα 600 ωραια ευρουλακια για καινουργιο.

Κάτι δεν "δένει" στην ιστορία αυτή όμως. Δεν γίνεται να παραδέχεται το πρόβλημα η εταιρεία και ταυτόχρονα να μην στο αντικαθιστά! Εκτός αν βρισκόσουν εντελώς εκτός εγγύησης και δεν είχες καμία άλλη κάλυψη, κάτι που δεν ίσχυε όπως λες!

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, billdanos said:

Από το σημείο που απογειώνεσαι.  

Στη φωτό αυτή ας πούμε είναι πάνω από 400 μέτρα το υψόμετρο από την επιφάνεια της θάλασσας μιας και η απογείωση έγινε από πλαγιά κάπου στα 400m. Ο κανόνας των 120m είναι για την ασφάλεια όλων μας και όχι επειδή κάποιος θέλει να μας κάνει τη ζωή δύσκολη. Απλά από όσα παρατηρώ, έχω καταλήξει πως το μεγαλύτερο ποσοστό όσων έχουν drone δεν έχει ιδέα από βασικούς κανόνες ασφαλείας και νομίζουν πως μπορούν να κάνουν ο,τι θέλουν! 

Kardamylli.jpg

 
 
Οι κανόνες λένε 120 μέτρα απόσταση από το κοντινότερο σημείο εδάφους σε σχέση με το drone, όχι σε σχέση με το home point. Οπότε αν το σηκώσεις στη βάση ενός βουνού και αρχίζεις να το ανεβαίνεις, θα φτάσεις στο σημείο που το drone δεν θα μπορεί να ανέβει άλλο γιατί θα έχει φτάσει το τεχνητό ταβάνι. H DJI το πήγε στο άλλο άκρο με αυτή την απόφαση.
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, billdanos said:

Κάτι δεν "δένει" στην ιστορία αυτή όμως. Δεν γίνεται να παραδέχεται το πρόβλημα η εταιρεία και ταυτόχρονα να μην στο αντικαθιστά! Εκτός αν βρισκόσουν εντελώς εκτός εγγύησης και δεν είχες καμία άλλη κάλυψη, κάτι που δεν ίσχυε όπως λες!

Sehr geehrte/r Kunde/in,

Die Servicegebühr für dein Produkt DJI Mavic 3 ist wie folgt aufgeführt.

Da dein Produkt den Flyaway-Austauschservice von DJI Care besitzt, kannst du den Flyaway-Austauschservice nutzen. Bitte zahle die entsprechende Gebühr nach der Prüfung von der Information.

Hinweis: Bevor du die Flyaway-Austauschgebühr bezahlst, kannst du dich beim Wiederauffinden des Fluggeräts an DJI wenden, um die Übermittlung eines Flyaway-Berichts abzubrechen und das Fluggerät normal zu verwenden. Wenn du die Flyaway-Austauschgebühr bereits bezahlt hast, geht die Eigentümerschaft auf DJI über und du kannst deine Übermittlung nicht mehr rückgängig machen. Wenn du das Fluggerät nach Zahlung der Austauschgebühr wiederfinden solltest, sende es bitte zur weiteren Bearbeitung an DJI zurück.

 

Dear Customer,

This message is from DJI Support. Thank you for choosing DJI Care Refresh. Please confirm and pay the replacement fee.

Note: Before you pay the flyaway replacement fee, if you retrieve the aircraft, you can contact DJI to cancel the submission for a flyaway report and then use the aircraft normally. If you have already paid the flyaway replacement fee, ownership of the flyaway aircraft is transferred to DJI, and you will be unable to cancel your submission.
 

Fallinformationen

Case Info.

Kundenname Customer

christos Mantzavakos

Fallnummer

Case No.

CAS-13676320-G4J0N1

 

Datum des Kostenvoranschlags

Quotation Date

 

2023-Jul-28

USt-IdNr.

VAT No.

 

 

Servicetyp

Service Type

DJI Care Refresh

 

 

 

Warranty status: no warranty. Assessment result: DJI Care Flyaway coverage offer.

 

 

DJI Care Refresh

 
 
 
 

DJI Mavic 3 - Care Replacement

587.39

 
 
 
 
 

USt. ( 19% )

Tax ( 19% )

111.61

 
 
 

Gesamtbetrag (Bruttobetrag) (EUR)

Total ( EUR )

699.00

 

Sie können per Überweisung bezahlen oder klicken den Button rechts: 

You can pay by bank transfer or by:

Diese E-Mail wurde automatisch versendet. Bitte antworten Sie NICHT auf diese Nachricht. 

 

This e-mail has been sent automatically. Please do NOT reply to this message.

 

 

Allgemeine Servicebedingungen

Die Zahlung muss getätigt werden, bevor das Produkt repariert oder versendet wird. Eventuell anfallende Bankgebühren müssen vom Kunden selbst übernommen werden.

Incoterms: Ab Werk

-

 

 

Terms & Conditions

Payment: in advance of repair / shipping goods; Bank fees must be covered by the customer
Incoterms: ex works

-

 

Beachten Sie Folgendes 

1. Stellen Sie sicher, dass die Fallnummer in Ihren Zahlungsinformationen enthalten ist, wenn Sie Ihre Transaktion abschließen.

2. Dieser Kostenvoranschlag ist ab dem oben angegebenen Datum für einen Zeitraum von bis zu 30 Tagen gültig.

3. Nachdem die Zahlung getätigt wurde, wird Ihr Produkt repariert (oder nach Ermessen von DJI ersetzt).

4. Bitte überprüfen Sie das Angebot genau. Wenn Sie eine gültige Umsatzsteuer-Identifikationsnummer haben oder Änderungen der Rechnungsadresse benötigen, chatten Sie mit uns. Bitte zahlen Sie erst, wenn Sie eine Rückmeldung erhalten haben. Nach erfolgter Zahlung ist eine nachträgliche Adressänderung, eine Mehrwertsteuer- oder sonstige Rückerstattung ausgeschlossen.

5. Sollte eine unreparierte Rücksendung gefordert werden, behalten wir uns vor, Ihnen eine Servicepauschale und die Rücksendekosten zu berechnen. Nach Zahlung dieser Rücksendegebühr werden wir der Forderung nachkommen .

6. DJI wählt den Standard-Versanddienstleister für den Versand Ihres Produktes. Falls Sie einen Express-Service beantragen wollen, kontaktieren Sie bitte DJI Support. Die Kosten, die durch den Erwerb jeglicher Art von zusätzlichen Dienstleistungen entstehen, müssen Sie selbst tragen .

 

Notice

 

1. Please make sure the Case No. is included in your payment information when completing your transaction.

2. This quotation is valid for a period of 30 days from the date shown on this quotation.

3. After payment, your product will be repaired (or replaced at DJI´s discretion).

4.  Please check the quotation closely. If you have a valid VAT number or need any invoice address changes, please send it to us via Chat Please do not pay until you receive any feedback. After payment, a subsequent change of address, a VAT- or any other refund is excluded.

5. Should an unrepaired return be requested, we reserve the right to charge a service fee and the shipping costs. After payment of these return fees, we will meet the demand.

6. DJI will use standard delivery service to ship back your products. If you have any other requirements, such as expedited service, please contact DJI Support. Please be noted that DJI will not bear the additional cost.

 

Best Regards,

DJI Support

 

DJI GmbH
Industriestrasse 12
97618 Niederlauer
Germany
Tel: +49 (0) 9771 - 906 990
Web: www.dji.com

E-Mail: [email protected]
Director: Dan Guo
Amtsgericht Schweinfurt HRB 6565
VAT (Ust-ldNr): DE288091735
WEEE-Reg.-Nr.: DE48852901
EORI-Nr.: DE814587636385735

Bank: HSBC Trinkaus und Burkhardt

BIC: TUBDDEDD

IBAN: DE60300308800013768005

 

Δες το bold που παραδεχονται οτι ειναι δικο τους λαθος.Τελικα 700 πληρωσα,προφανως ειμαι σε αρνηση

Επεξ/σία από cumulus
Δημοσ.
1 ώρα πριν, billdanos είπε

Από το σημείο που απογειώνεσαι.  

Στη φωτό αυτή ας πούμε είναι πάνω από 400 μέτρα το υψόμετρο από την επιφάνεια της θάλασσας μιας και η απογείωση έγινε από πλαγιά κάπου στα 400m. Ο κανόνας των 120m είναι για την ασφάλεια όλων μας και όχι επειδή κάποιος θέλει να μας κάνει τη ζωή δύσκολη. Απλά από όσα παρατηρώ, έχω καταλήξει πως το μεγαλύτερο ποσοστό όσων έχουν drone δεν έχει ιδέα από βασικούς κανόνες ασφαλείας και νομίζουν πως μπορούν να κάνουν ο,τι θέλουν! 

Kardamylli.jpg

Καρδαμύλη απο ψηλά βλέπουμε?

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, fivdis είπε
 
 
Οι κανόνες λένε 120 μέτρα απόσταση από το κοντινότερο σημείο εδάφους σε σχέση με το drone, όχι σε σχέση με το home point. Οπότε αν το σηκώσεις στη βάση ενός βουνού και αρχίζεις να το ανεβαίνεις, θα φτάσεις στο σημείο που το drone δεν θα μπορεί να ανέβει άλλο γιατί θα έχει φτάσει το τεχνητό ταβάνι. H DJI το πήγε στο άλλο άκρο με αυτή την απόφαση.

 

How high can I fly my drone.png

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, cumulus said:

Sehr geehrte/r Kunde/in,

Die Servicegebühr für dein Produkt DJI Mavic 3 ist wie folgt aufgeführt.

Da dein Produkt den Flyaway-Austauschservice von DJI Care besitzt, kannst du den Flyaway-Austauschservice nutzen. Bitte zahle die entsprechende Gebühr nach der Prüfung von der Information.

Hinweis: Bevor du die Flyaway-Austauschgebühr bezahlst, kannst du dich beim Wiederauffinden des Fluggeräts an DJI wenden, um die Übermittlung eines Flyaway-Berichts abzubrechen und das Fluggerät normal zu verwenden. Wenn du die Flyaway-Austauschgebühr bereits bezahlt hast, geht die Eigentümerschaft auf DJI über und du kannst deine Übermittlung nicht mehr rückgängig machen. Wenn du das Fluggerät nach Zahlung der Austauschgebühr wiederfinden solltest, sende es bitte zur weiteren Bearbeitung an DJI zurück.

 

Dear Customer,

This message is from DJI Support. Thank you for choosing DJI Care Refresh. Please confirm and pay the replacement fee.

Note: Before you pay the flyaway replacement fee, if you retrieve the aircraft, you can contact DJI to cancel the submission for a flyaway report and then use the aircraft normally. If you have already paid the flyaway replacement fee, ownership of the flyaway aircraft is transferred to DJI, and you will be unable to cancel your submission.
 

Fallinformationen

Case Info.

Kundenname Customer

christos Mantzavakos

Fallnummer

Case No.

CAS-13676320-G4J0N1

 

Datum des Kostenvoranschlags

Quotation Date

 

2023-Jul-28

USt-IdNr.

VAT No.

 

 

Servicetyp

Service Type

DJI Care Refresh

 

 

 

Warranty status: no warranty. Assessment result: DJI Care Flyaway coverage offer.

 

 

DJI Care Refresh

 
 
 
 

DJI Mavic 3 - Care Replacement

587.39

 
 
 
 
 

USt. ( 19% )

Tax ( 19% )

111.61

 
 
 

Gesamtbetrag (Bruttobetrag) (EUR)

Total ( EUR )

699.00

 

Sie können per Überweisung bezahlen oder klicken den Button rechts: 

You can pay by bank transfer or by:

Diese E-Mail wurde automatisch versendet. Bitte antworten Sie NICHT auf diese Nachricht. 

 

This e-mail has been sent automatically. Please do NOT reply to this message.

 

 

Allgemeine Servicebedingungen

Die Zahlung muss getätigt werden, bevor das Produkt repariert oder versendet wird. Eventuell anfallende Bankgebühren müssen vom Kunden selbst übernommen werden.

Incoterms: Ab Werk

-

 

 

Terms & Conditions

Payment: in advance of repair / shipping goods; Bank fees must be covered by the customer
Incoterms: ex works

-

 

Beachten Sie Folgendes 

1. Stellen Sie sicher, dass die Fallnummer in Ihren Zahlungsinformationen enthalten ist, wenn Sie Ihre Transaktion abschließen.

2. Dieser Kostenvoranschlag ist ab dem oben angegebenen Datum für einen Zeitraum von bis zu 30 Tagen gültig.

3. Nachdem die Zahlung getätigt wurde, wird Ihr Produkt repariert (oder nach Ermessen von DJI ersetzt).

4. Bitte überprüfen Sie das Angebot genau. Wenn Sie eine gültige Umsatzsteuer-Identifikationsnummer haben oder Änderungen der Rechnungsadresse benötigen, chatten Sie mit uns. Bitte zahlen Sie erst, wenn Sie eine Rückmeldung erhalten haben. Nach erfolgter Zahlung ist eine nachträgliche Adressänderung, eine Mehrwertsteuer- oder sonstige Rückerstattung ausgeschlossen.

5. Sollte eine unreparierte Rücksendung gefordert werden, behalten wir uns vor, Ihnen eine Servicepauschale und die Rücksendekosten zu berechnen. Nach Zahlung dieser Rücksendegebühr werden wir der Forderung nachkommen .

6. DJI wählt den Standard-Versanddienstleister für den Versand Ihres Produktes. Falls Sie einen Express-Service beantragen wollen, kontaktieren Sie bitte DJI Support. Die Kosten, die durch den Erwerb jeglicher Art von zusätzlichen Dienstleistungen entstehen, müssen Sie selbst tragen .

 

Notice

 

1. Please make sure the Case No. is included in your payment information when completing your transaction.

2. This quotation is valid for a period of 30 days from the date shown on this quotation.

3. After payment, your product will be repaired (or replaced at DJI´s discretion).

4.  Please check the quotation closely. If you have a valid VAT number or need any invoice address changes, please send it to us via Chat Please do not pay until you receive any feedback. After payment, a subsequent change of address, a VAT- or any other refund is excluded.

5. Should an unrepaired return be requested, we reserve the right to charge a service fee and the shipping costs. After payment of these return fees, we will meet the demand.

6. DJI will use standard delivery service to ship back your products. If you have any other requirements, such as expedited service, please contact DJI Support. Please be noted that DJI will not bear the additional cost.

 

Best Regards,

DJI Support

 

DJI GmbH
Industriestrasse 12
97618 Niederlauer
Germany
Tel: +49 (0) 9771 - 906 990
Web: www.dji.com

E-Mail: [email protected]
Director: Dan Guo
Amtsgericht Schweinfurt HRB 6565
VAT (Ust-ldNr): DE288091735
WEEE-Reg.-Nr.: DE48852901
EORI-Nr.: DE814587636385735

Bank: HSBC Trinkaus und Burkhardt

BIC: TUBDDEDD

IBAN: DE60300308800013768005

Αφού είχες το drone γιατί πλήρωσες το flyaway replacement;

Δημοσ.
1 minute ago, fivdis said:

Αφού είχες το drone γιατί πλήρωσες το flyaway replacement;

Δεν το ειχα.Απλα σου λενε οτι αμα το βρεις και εχεις ζητησει το νεο στειλτο πισω για θα ειναι μπλοκαρισμενο.Θελουν να καλυψουν την περιπτωση να εχεις ζητησει αντικατασταση ,αλλα να εχεις βρει και το παλιο,οποτε με λιγοτερα χρηματα να εχεις παρει καινουργιο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...