Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγαπημένοι,

Αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα και θα ήθελα την βοήθεια σας.

Ενα μικρό ιστορικό: Αγόρασα το PS5 τον Δεκέμβριο του 2021 (χρυσές εποχές των scalpers 🤮) απο κατάστημα "Γερμανός". Τον Δεκέμβριο του 2022, λίγες ημέρες πριν την λήξη της εγγύησης, άρχισαν να διακόπτονται απότομα οι εφαρμογές, με την γνωστή οθόνη των errors. Η Sony προχώρησε άμεσα σε αντικατάσταση του PS5,με νέο (refurbished?). 

Πρίν απο λίγες ημέρες αγόρασα έναν SSD για επέκταση της μνήμης (πιο συγκεκριμένα τον WD_BLACK SN850). Μετά απο πολλές προσπάθειες το PS5 δεν "είδε" ποτέ τον δίσκο. Δοκιμάστηκε αργότερα σε άλλο PS5 και τον "είδε" αμέσως, καταλήγωντας στο συμπέρασμα οτι το Play μου είναι ελλατωματικό.

Απευθύνθηκα στην Sony για διαπίστωση του προβλήματος και πιθανή λύση απο πλευράς τους καθώς, αφού ήταν η πρώτη φορά που ανοίχτηκε η θύρα του SSD, θεώρησα οτι ήταν εξαρχής ελλατωματικό. Δυστυχώς, όπως ήταν αναμενόμενο, αφού είχαν περάσει οι 3 μήνες κάλυψης και δεν μπορούσα με κάποιο τρόπο να αποδείξω οτι η βλάβη προυπήρχε, δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι.

Στο πρόβλημα τώρα. Η Sony δεν επισκευάζει την παραπάνω ζημιά. Επίσης, σε ένα κατάστημα βιντεοπαιχνιδιών που απευθύνθηκα, δεν το αναλαμβάνουν.

Ποιά ειναι η λύση;

α) Απλά το κρατάω έτσι, δεχόμενος οτι δεν θα μπορέσω να κάνω επέκταση της μνήμης; Το πουλάω με το πρόβλημα και δίνω την διαφορά να πάρω καινούργιο;

β) Πάω στον Γερμανό και παλεύω μήπως καταφέρω κάτι, καθώς πρέπει να με καλύψουν για τυχόν προβλήματα για 2 έτη; (Αν και εδώ είναι λίγο περίπλοκο γιατί το S/N της απόδειξης του Γερμανού είναι διαφορετικό απο αυτό της παρούσας συσκευής λόγω της αντικατάστασης απο εγγύηση), ή

γ) Απευθύνομαι σε τρίτο για την επισκευή του θέματος; Και, αν ναι, σε ποιόν;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.

Tagάρω και τον φίλο @zlave, που με έχει βοηθήσει με το θέμα, προς ενημέρωση του.

Επεξ/σία από ktmaniac
Δημοσ.

Κανονικά, το ανταλλακτικό που χρησιμοποιήθηκε ή η νέα συσκευή που δόθηκε έχει εγγύηση πάλι την νόμιμη (που αν ήταν σοβαρή εταιρεία η Sony όπως δίνει σε τηλεοράσεις και κάμερες 2 χρόνια εγγύηση θα έιδνε και στο PS5). Επομένως το refurbished θα πρέπει να έχει θεωρητικά πάντα έναν χρόνο εγγύηση. Αν το κυνηγήσεις ίσως περισσότερο τα νεύρα σου θα σπάσεις αλλά θα έχεις την ηθική ικανοποίηση πως δεν σε πέρασε για μπαγλαμά η SONY. Ο Γερμανός πλέον δεν ξέρω αν μπορεί να αναλάβει για τον λόγο που ανάφερες.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, VonLoutsos είπε

Κανονικά, το ανταλλακτικό που χρησιμοποιήθηκε ή η νέα συσκευή που δόθηκε έχει εγγύηση πάλι την νόμιμη (που αν ήταν σοβαρή εταιρεία η Sony όπως δίνει σε τηλεοράσεις και κάμερες 2 χρόνια εγγύηση θα έιδνε και στο PS5). Επομένως το refurbished θα πρέπει να έχει θεωρητικά πάντα έναν χρόνο εγγύηση. Αν το κυνηγήσεις ίσως περισσότερο τα νεύρα σου θα σπάσεις αλλά θα έχεις την ηθική ικανοποίηση πως δεν σε πέρασε για μπαγλαμά η SONY. Ο Γερμανός πλέον δεν ξέρω αν μπορεί να αναλάβει για τον λόγο που ανάφερες.

Δυστυχώς η SONY το αναφέρει ρητά οτι η εγγύηση, στις κονσόλες απο αντικατάσταση, είναι στους 3 μήνες. Δεν προκύπτει απο καμία νομοθεσία αυτός ο χρόνος, αλλά άντε βγάλε άκρη. Επίσης, όσοι απευθύνθηκαν σε Συνήγορο του Καταναλωτή κτλ δεν βρήκαν άκρη για εγγύηση πέραν του ενός χρόνου. Θυμάμαι χαρακτηριστικά και το ερώτημα που είχε κάνει ενα παιδί απο εδώ. Οπότε, μόνο τα νεύρα μου θα σπάσω αν το κυνηγήσω απο εκεί.

Δημοσ.
Just now, ktmaniac said:

Δυστυχώς η SONY το αναφέρει ρητά οτι η εγγύηση, στις κονσόλες απο αντικατάσταση, είναι στους 3 μήνες. Δεν προκύπτει απο καμία νομοθεσία αυτός ο χρόνος, αλλά άντε βγάλε άκρη. Επίσης, όσοι απευθύνθηκαν σε Συνήγορο του Καταναλωτή κτλ δεν βρήκαν άκρη για εγγύηση πέραν του ενός χρόνου. Θυμάμαι χαρακτηριστικά και το ερώτημα που είχε κάνει ενα παιδί απο εδώ. Οπότε, μόνο τα νεύρα μου θα σπάσω αν το κυνηγήσω απο εκεί.

Το οτι αναφέρει ρητά πως είναι 3 μήνες δεν σημαίνει πως είναι νόμιμο. Εγώ πάντως στην θέση σου θα έριχνα μια ερώτηση στον καταναλωτή(ίσως και καταγγελία στο αντίστοιχο υπουργείο) σχετικά με την εγγύηση αντικατασταθέντος προιόντος. Και τίποτα να μην καταφέρεις, δεν θα μας περνάνε για......

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, VonLoutsos είπε

Το οτι αναφέρει ρητά πως είναι 3 μήνες δεν σημαίνει πως είναι νόμιμο. Εγώ πάντως στην θέση σου θα έριχνα μια ερώτηση στον καταναλωτή(ίσως και καταγγελία στο αντίστοιχο υπουργείο) σχετικά με την εγγύηση αντικατασταθέντος προιόντος. Και τίποτα να μην καταφέρεις, δεν θα μας περνάνε για......

Το δύσκολο στο παραπάνω είναι οτι δεν μπορώ να αποδείξω με κάποιον τρόπο οτι προυπήρχε η ζημιά. Ίσως να κάνω αύριο μια διερευνητική ερώτηση τηλεφωνικώς.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε

Το οτι αναφέρει ρητά πως είναι 3 μήνες δεν σημαίνει πως είναι νόμιμο.

Προφανώς κολοσσοί εταιρίες οπως και η Sony θα εχει κατοχυρωθεί νομικά για να εχει εγγύηση 3μηνη (στα refurbished, αντικατάστασης κλπ) και οχι παραπάνω. Τεσπα, ας το προσπαθήσει ο TS αλλα δεν νομιζω να καταφερει κατι..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, Petros Electron είπε

Προφανώς κολοσσοί εταιρίες οπως και η Sony θα εχει κατοχυρωθεί νομικά για να εχει εγγύηση 3μηνη (στα refurbished, αντικατάστασης κλπ) και οχι παραπάνω. Τεσπα, ας το προσπαθήσει ο TS αλλα δεν νομιζω να καταφερει κατι..

Εννοείται οτι είναι κατοχυρωμένοι. Γι'αυτό δεν θέλω να ασχοληθώ πολύ μαζί τους. Δεν θα ξεχάσω την υπόθεση του παιδιού που, αφού όλοι του έλεγαν οτι η SONY είναι υποχρεωμένη να σε καλύψει για 2 χρόνια, έκανε ερώτηση στον Συνήγορο και, με λίγα λόγια, του απάντησαν οτι η Sony είναι καθ'όλα νόμιμη για τον ένα χρόνο που προσφέρει. Το είχε ανεβάσει και εδώ.

Επεξ/σία από ktmaniac
  • Like 1
Δημοσ.

Παλια ειχα αγοράσει μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανη απο την Sony. Η φωτογραφική μηχανή ειχε πρόβλημα απο την αρχη στο focus, αλλα οπως αποδείχτηκε  ηταν ελαττωματική στο focus, αλλα οχι η μόνο η δικη μου, αλλα σαν μοντέλο γενικά..
Την πηγα στο service οπου φυσικά και δεν έκαναν κατι αλλα και δεν δεχθήκαν να μου την αντικαταστήσουν με κάποιο άλλο μοντέλο που δεν θα ειχε αυτο το πρόβλημα, κοινώς την... εφαγα.. Δηλαδη ακομα και σε ελαττωματικό/προβληματικό μοντελο δεν μπορεις να κανεις τιποτα..
Απο τοτε ειμαι και ποιο πολυ προσεκτικός στις αγορες μου ψάχνοντας και κοιτώντας παντα και αξιολογώντας τα διάφορα reviews πριν αγοράσω κατι..

  • Like 1
Δημοσ.

Εποχες ps2 τους έδινες την χαλασμένη κονσόλα με ένα 100αρικάκι, την έστελναν Γερμανία για έλεγχο και σου έστελναν μια ανακατασκευασμένη.

Μπορείς να τους ρωτήσεις αν υπάρχει ακόμα αυτή η εναλλακτική αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, aggelos87 είπε

Εποχες ps2 τους έδινες την χαλασμένη κονσόλα με ένα 100αρικάκι, την έστελναν Γερμανία για έλεγχο και σου έστελναν μια ανακατασκευασμένη.

Μπορείς να τους ρωτήσεις αν υπάρχει ακόμα αυτή η εναλλακτική αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο

 

Υπάρχει αυτή η επιλογή, αλλά πρέπει να δώσω 299 € διαφορά για νέα (refurbished) κονσόλα. Δεν αξίζει να "σκοτώσω" το δικό μου σε αυτή την τιμή. Ειδικά, που δεν έχει κάποιο άλλο θέμα πέραν αυτού.

Επεξ/σία από ktmaniac
Δημοσ.
Μόλις τώρα, ktmaniac είπε

Υπάρχει αυτή η επιλογή, αλλά πρέπει να δώσω 299 € διαφορά για νέα (refurbished) κονσόλα. Δεν αξίζει να "σκοτώσω" το δικό μου σε αυτή την τιμή. Ειδικά, που δεν έχει κάποιο άλλο θέμα πέραν αυτού.

Ε οχι, 299 + την "χαλασμένη" κονσόλα εννοείται πως δεν αξίζει.

Ήλπιζα πως θα ζήταγαν το πολύ ένα 200αρι σήμερα

Δημοσ.

Επρεπε να υπαρχει τμημα service για τις κονσολες απο σονυ και ms σε καθε χωρα.Μιλαμε για συσκευες που κοστιζουν ακριβα.Σου χαλασε το λειζερ? πας και το αλλαζεις με γνησιο ανταλλακτικο.Χαλασε το τροφοδοτικο? παλι το ιδιο.Στην ουσια ετσι και περασει η εγγυηση και παθει κατι η κονσολα, η την πετας η την τρεχεις απο εδω και απο εκει να την φτιαξουν.Παντως εποχες playstation 1 η σονυ ειχε επισημο σερβις για την κονσολα.Ειχα παει το δικο μου για αλλαγη λειζερ.

Δημοσ.
Στις 25/9/2023 στις 4:41 ΜΜ, ktmaniac είπε

Επίσης, όσοι απευθύνθηκαν σε Συνήγορο του Καταναλωτή κτλ δεν βρήκαν άκρη για εγγύηση πέραν του ενός χρόνου.

Εχω παρει αντικατασταση εγω απο Κωτσοβολο μεσα στο δευτερο χρονο.

 

  • Like 1
Δημοσ.
19 hours ago, Mr_Terror said:

Επρεπε να υπαρχει τμημα service για τις κονσολες απο σονυ και ms σε καθε χωρα.Μιλαμε για συσκευες που κοστιζουν ακριβα.Σου χαλασε το λειζερ? πας και το αλλαζεις με γνησιο ανταλλακτικο.Χαλασε το τροφοδοτικο? παλι το ιδιο.Στην ουσια ετσι και περασει η εγγυηση και παθει κατι η κονσολα, η την πετας η την τρεχεις απο εδω και απο εκει να την φτιαξουν.Παντως εποχες playstation 1 η σονυ ειχε επισημο σερβις για την κονσολα.Ειχα παει το δικο μου για αλλαγη λειζερ.

Πάνε αυτές οι εποχές δυστυχώς. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...