FlamingApe Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, Πριν 2 μήνες αλλάξαμε ρούτερ της Vodafone, μετά απο πολλά προβλήματα που προέκυπταν με το προηγούμενο (συχνοί αποσυγχρονισμοί ρούτερ και χαμηλές ταχύτητες) και συνδέθηκε στο σαλόνι όπου η ταχύτητα είναι αυτή που πληρώνουμε. Έχω συνδέσει τον υπολογιστή μου μέσω TP- Link Powerline και έχω προσέξει ότι εδώ και μία εβδομάδα σε τυχαίες φάσεις δεν υπάρχει ίντερνετ για λίγα δευτερόλεπτα, ούτε μέσω ethernet, ούτε μέσω wifi, χωρίς να αποσυγχρονίζεται το ρούτερ. Αυτό γίνεται χωρίς να γίνεται και χωρίς να χρησιμοποιείται όλο το bandwidth, ακόμα και όταν παίζω παιχνίδια. Δυστυχώς το πρόβλημα συνεχίζει και μετά απο επανεκκίνηση του ρούτερ. Το ρούτερ λέγεται ZTE ZXHN H268Q και είναι συνδεδεμένο με φίλτρο για εγκατάσταση συναγερμού και με διαχωριστή τηλεφώνου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2023 από FlamingApe Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
riznik Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Κλασσική κατάσταση με σύνδεσεις της νοβα . Στην δικιά μου και σε άλλες 10 100άρες σε διαφορετικές πόλεις που έχω δει, υπάρχουν ενα σκασμο crc σφάλματα τα οποία δημιουργούν αποσύνδεση στην γραμμή χωρίς όμως να πέσει ο συγχρονισμός. Έτσι εξηγείται το ότι στιγμιαία και για λίγα δεύτερα δεν έχεις ιντερνετ, η γραμμή σου έχει συγχρονισμό αλλά λογικά κάτι "αλλάζει" στην γραμμή.. και δημιουργούνται crc errors. Σίγουρα η άνοδο των ταχυτήτων θέλει και ποιο καθαρές γραμμές. Για αρχή φίλε μου ότι και να κάνεις πρέπει να "δεις" την εσωτερική σου καλωδίωση ή να ζητήσεις να σου στείλουν έναν τεχνικό ο οποίος θα δεί οτι συγχρονίζεις στα 110 και θα πει ότι είσαι οκ.. δεν μπορώ να κάνω κάτι δες την εσωτερική σου καλωδίωση. Το down margin σου δεν είναι και τόσο καλό αν και απο το attainable rate φαίνεται οτι είσαι σε νέα καμπίνα(?) λογικά. Όταν και αν βεβαιωθείς οτι εσωτερικά εισαι εντάξει.. καλή δύναμη να βγάλεις με άκρη και άν βγάλεις πες μας και εμάς Άραγε σε ποια περίπτωση έρχεται ο ΟΤΕ για να ελέγξει το ζεύγος απο την καμπίνα μέχρι το σπιτι ; Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2023 από riznik Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
FlamingApe Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 Μικρό update: Μετά απο επίσκεψη τεχνικών της Vodafone, ανέφεραν ότι απο την πρίζα του ρούτερ μέτρησαν κακή επαφή στα 25 μέτα, και ότι θα πρέπει να έρθει ηλεκτρολόγος για να αφαιρέσει τις διακλαδώσεις και η γραμμή να δοθεί ευθεία στην πρίζα του ρούτερ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnmegarythmos Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 πολυ λογικο , θα βρεις που ειναι το καλωδιο του οτε που μπαινει στο σπιτι και μολις βρεις την πρωτη μπριζα του σπιτιου την ανοιγεις και βλεπεις το καλωδιο αμα το βρεις το συνδειες μονο του στην μπριζα και οχι με αλλα καλωδια που κανουνε επιστροφη. Και μετα το συνδεεις στην θυρα μοντεμ σου και βλεπεις το συνχρονισμο μεσα απο το ρουτερ και πως παει . Ευκολο ειναι αρκει να ειναι κοντα σου η μπριζα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arkoudos Δημοσ. 19 Απριλίου Share Δημοσ. 19 Απριλίου Αδελφέ, επαναφέρω το θέμα γιατί έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Λύθηκε αλλάζοντας τις καλωδιώσεις του σπιτιού; Γιατί κι εμένα αυτό μου είπανε να κάνω, αλλά μιας και νοικιάζω, πριν βάλω χέρι, θέλω να είμαι 100% σίγουρος ότι θα λυθεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
FlamingApe Δημοσ. 1 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 1 Μαϊου Στις 19/4/2024 στις 12:04 ΠΜ, arkoudos είπε Αδελφέ, επαναφέρω το θέμα γιατί έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Λύθηκε αλλάζοντας τις καλωδιώσεις του σπιτιού; Γιατί κι εμένα αυτό μου είπανε να κάνω, αλλά μιας και νοικιάζω, πριν βάλω χέρι, θέλω να είμαι 100% σίγουρος ότι θα λυθεί. Ο ηλεκτρολόγος που ήρθε στον χώρο μάς είπε να αφαιρέσει τις διακλαδώσεις του διαμερίσματος και να μείνει η καλωδίωση προς την πρίζα που βρίσκεται το ρούτερ, να μειωθεί η συνδεδεμένη καλωδίωση στον χώρο δλδ. Εφόσον νοικιάζεις όμως θα σου πρότεινα να μιλήσεις με τον ιδιοκτήτη και να καλέσεις ηλεκτρολόγο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα