bilya Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Περισσότερο θα ανησυχούσα για την παλιατζουρα που κυκλοφορεί εκεί έξω παρά για πιο σύγχρονα αμάξια. Η σύγχρονη παθητική ασφάλεια στα αμάξια είναι αμφίδρομη οπότε τα κιλά έχουν μικρή σημασία. αυτό το βίντεο κρατήστε το κ για όσους πρήζουν μπάλες οτι τα αμάξια τα φτιάχνουν έτσι σήμερα για να χαλάνε πιο εύκολα κ τα παλιά ήταν σκυλιά κ δεν καταλάβαιναν τπτ. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2023 από bilya
great Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Yπάρχει θέμα βάρους. Υπαρχουν γκαραζ που γκρεμιστηκαν γιατι δεν ειχαν χτιστει για τοσο βαρος, πολλοι δρομοι χαλανε ακριβως για αυτο τον λογο. https://nypost.com/2023/04/19/electric-vehicles-could-put-pressure-on-parking-garages/ (διαβαστε και τα ενδιαφεροντα σχολια απο κατω) Quote The battery of an electric GMC Hummer, for example, weighs about 2,900 pounds, roughly the entire weight of a Honda Civic 2
vs_skg Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 7 hours ago, StamTheMan said: Με το ιδιο σκεπτικο να καταργησουμε και τις ζωνες και τους αεροσακους. για να το πεις αυτό δεν έχεις ακολουθήσει κανένα σκεπτικό, πόσο μάλλον το ίδιο 1
Dinos1973 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 13 hours ago, basilis_k6 said: Γίνετε μεγάλη κουβέντα για το κατα ποσο ειναι "καθαρά" τα ev και λιγότερη κουβέντα για το πόσο ειναι ασφαλή. Τα κύρια θέματα που έχουν προκύψει ειναι: 1) δεν κάνουν θόρυβο και αποτελούν κινδυνο για τους πεζους 2) έχουν φοβερη επιτάχυνση (και ροπη) 3) έχουν τεράστιο βαρος Αν και θεωρω το 1ο σημαντικο και το 2ο ακομα πιο σημαντικο, το 3ο νομιζω ειναι πραγματικά ανησυχητικό. Οι επιβάτες του ev, τα οποια συνεχως μεγαλώνουν και βαραίνουν, ειναι ασφαλείς μέσα στο 3τονο οχημα, οι γυρω τους ομως? "You take a very large vehicle, say a 10,000-pound vehicle, against that mid-size SUV. You have now converted that from a 40 mph crash for that smaller vehicle all the way to about a 58 mph crash," Arbelaez explained. "And what crash research tells us is that once you go above, say, the standard 40 mph crash severity, to 55 [mph] and higher, safety for those occupants in those vehicles goes down dramatically. The occupant compartment starts to collapse in ways that we aren't designing for." "Traffic safety is particularly concerning. In crashes, the "baseline fatality probability" increases 47% for every 1,000 additional pounds in the vehicle — and the fatality risk is even higher if the striking vehicle is a light truck (SUV, pickup truck, or minivan), according to a 2011 study published by the National Bureau of Economic Research." "These bigger, heavier batteries are going to cause more damage," he said. "It's a simple matter of mass and speed." Reveal hidden contents https://www.iihs.org/news/detail/as-heavy-evs-proliferate-their-weight-may-be-a-drag-on-safety https://www.popsci.com/technology/electric-vehicle-weight-safety/ https://www.cbsnews.com/news/electric-vehicle-safety-heavy-battery/ https://www.axios.com/2023/04/28/evs-weight-safety-problems https://globalnews.ca/news/9587791/electric-vehicle-weight-safety-risk/ https://arstechnica.com/cars/2023/01/top-safety-advisor-raises-alarm-about-ever-heavier-evs/ https://www.kbb.com/car-news/safety-experts-worried-about-electric-cars-weight/ https://www.npr.org/2023/01/11/1148483758/ntsb-heavy-electric-vehicles-safety-risks https://fortune.com/2023/01/11/electric-vehicles-heavy-batteries-truck-warning-accidents/ Οσο ασφαλες ειναι και τα 4λιτρα Caynne, και ολα τα SUV.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα