Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ναι, όταν διαβάζω ανακρίβειες συνηθίζω να κολλάω σε αυτές.

Και γιατί να μην το πάρουμε αλλιώς, δλδ να τρακάρω εγώ με το θερμικό μου x5 των 2,2t με ένα smart ev που είναι κάτι παραπάνω από τόνο;

Sorry, δεν θα κάνω άκυρες συγκρίσεις μόνο και μόνο επειδή έτσι βολεύει το σκεπτικό σου.

υπαρχουν και πανω απο 3τ btw

δεν ειναι δικο μου σκεπτικο. τα αυτοκινητα βαραινουν, σε συγκρουση αλλαζουν πολυ οι δυναμεις, ειναι ενα θεμα που απασχολει ολες τις σοβαρες χωρες γιατι προκαλει θανατους. η προεδρος του ntsb δεν το ακουσε απο μενα παντως. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αν ένα αμάξι πέσει σε πεζό, το βάρος του είτε 1,2 τόνοι είτε 1,5 είναι αδιάφορο. Την ίδια ζημιά θα κάνει.

Όσον αφορά τα τρακαρίσματα μεταξύ αυτοκινήτων, από την στιγμή που εδώ και χρόνια κυκλοφορούν στους δρόμους σμαρτ, φίατ πούντο κλπ εναντίων μπεμβέ Χ5 και λοιπών SUV τότε η διαφορά βάρους είναι ένας κίνδυνος που ήδη υπάρχει και ασυνείδητα έχουμε αποδεχθεί σαν κοινωνία. Το έξτρα βάρος 300 κιλών (όπως λέει ο Τζόσουα, δεν το έχω ψάξει) δεν κάνει μεγαλύτερη διαφορά από αυτές που ήδη υπάρχουν, ενώ μακροπρόθεσμα που θα γίνουν όλα ηλεκτρικά η όποια διαφορά θα εκλείψει.

Γενικά αν το μόνο σημείο του προβληματισμού είναι τα ηλεκτρικά, μου φαίνεται λίγο άκυρο το θέμα

Επεξ/σία από cthulhucarbide
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vs_skg είπε

1. Αν ο πεζός δεν παραβιάζει τον ΚΟΚ δεν θα βρεθεί σε θέση που το αν άκουσε η όχι όχημα παίζει ρόλο,

1 ώρα πριν, filip123go είπε

1. Οι πεζοί να κοιτάζουν μπροστά τους και δεξιά και αριστερά όταν είναι στο δρόμο. 

Αυτά θέλετε και τα λετε;

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν στο pedestrians safety και υπάρχει και αντίστοιχο rating στο NCAP γιατί πέρα από θεωρίες (να κοιτάνε δεξιά αριστερά) οι στραβές συμβαίνουν

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 minutes ago, basilis_k6 said:

υπαρχουν και πανω απο 3τ btw

Και να υπάρχουν είναι εξαίρεση και όχι ο κανόνας, το πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη (που τυγχάνει και ev και suv) είναι κάτι λιγότερο από δύο τόνους.

Δημοσ.
1 minute ago, somt said:

Αυτά θέλετε και τα λετε;

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν στο pedestrians safety και υπάρχει και αντίστοιχο rating στο NCAP γιατί πέρα από θεωρίες (να κοιτάνε δεξιά αριστερά) οι στραβές συμβαίνουν

Ναι εγώ είπα ακριβώς αυτό που ήθελα να πω, το οποίο προφανώς δεν κατάλαβες. Το αν βρεθεί από αμέλεια πεζός στην πορεία οχήματος δεν μπορεί να είναι επιχείρημα κατά μιας ολόκληρης τεχνολογίας πχ EV. 

Έχεις μπερδέψει αίτιο και αιτιατό, ο μόνος λόγος που υπάρχουν αυτά τα συστήματα είναι επειδή συμμετέχουν στις βαθμολογήσεις. Δεν ζήτησε κανείς το μπιπ μπιπ στην όπισθεν όταν υπάρχει πεζός στα 5 μέτρα μακριά. Απόδειξη και το ncap του Sandero και του Duster που πουλάνε πάρα πολύ καλά, που το πρώτο σχετικό που διαβάζεις είναι ότι η χαμηλή βαθμολογία οφείλεται στο pedestrian safety, οπότε προχωρήστε σε αγορά άφοβα

Δημοσ.

είπα εγώ ότι είναι επιχείρημα κατά των EV; (είμαι υπέρ)

απλά αναφέρω ότι είναι μέλημα και υποχρέωση (φαντάζομαι υπάρχουν και regulations επ'αυτου) κάθε κατασκευαστή οχήματος να μεριμνά για τις περιπτώσεις στραβής. Διότι απ'αυτό που έγραψες αφήνεται να εννοηθεί ότι ο πεζός "ας πρόσεχε". Ε δεν προσέχουν όλοι, αυτή είναι η πραγματικότητα

Δημοσ.
30 minutes ago, somt said:

Αυτά θέλετε και τα λετε;

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν στο pedestrians safety και υπάρχει και αντίστοιχο rating στο NCAP γιατί πέρα από θεωρίες (να κοιτάνε δεξιά αριστερά) οι στραβές συμβαίνουν

Δεν μιλάμε γενικά και αόριστα.. μιλάμε συγκεκριμένα για το ότι " τα ev είναι αθόρυβα" , το οποίο είναι απλά τραγικό σαν επιχείρημα.

Δημοσ.

Δεν είναι επιχείρημα λες; Τότε γιατί υπάρχει EU regulation...

https://single-market-economy.ec.europa.eu/news/electric-and-hybrid-cars-new-rules-noise-emitting-protect-vulnerable-road-users-2019-07-03_en

Electric and hybrid cars: new rules on noise emitting to protect vulnerable road users
To aid this problem, a new Commission Delegated Regulation (EU) 2017/1576 mandates that all new types of electric and hybrid cars to be fitted with a new safety device as from 1 July 2019, the acoustic vehicle alerting system (AVAS).

The device will automatically generate a sound from the start of the car up to the speed of approximately 20 km/h, and during reversing. The sound-emitting device will be obligatory in all new e-cars as of 1 July 2021.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, somt είπε

Δεν είναι επιχείρημα λες; Τότε γιατί υπάρχει EU regulation...

https://single-market-economy.ec.europa.eu/news/electric-and-hybrid-cars-new-rules-noise-emitting-protect-vulnerable-road-users-2019-07-03_en

Electric and hybrid cars: new rules on noise emitting to protect vulnerable road users
To aid this problem, a new Commission Delegated Regulation (EU) 2017/1576 mandates that all new types of electric and hybrid cars to be fitted with a new safety device as from 1 July 2019, the acoustic vehicle alerting system (AVAS).

The device will automatically generate a sound from the start of the car up to the speed of approximately 20 km/h, and during reversing. The sound-emitting device will be obligatory in all new e-cars as of 1 July 2021.

δεν ξερω τι εγινε τελικα με αυτο. νομιζω πηρε παραταση για το 2022 η κατι τετοιο. παντως uk υπαρχει πχ εδω 

 

νομιζω τα μοντελα 2023 το εχουν και σε εμας αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι το εχουν οντως ολα τα ev. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

ασφαλώς και αυτα ειναι ζητηματα. οι κυβερνησεις και οι οργανισμοι βεβαια δυσκολα θα ασχοληθουν με το 1% των οχηματων που κάνει κατι τετοιο. τα ev προοριζονται να γινουν στα επομενα χρονια το 100% των οχηματων που θα πουλιουνται και θα συνυπαρχουν με τα παλαιοτερα οχηματα. υπαρχουν σκεψεις ακομη και για το αν αντεχουν οι δρομοι τα ev φορτηγα η τα μεγάλα παρκινγκ παλιας κατασκευης το βαρος των ev.

https://www.carexpert.com.au/car-news/older-car-parks-could-collapse-under-electric-vehicle-weight

 

Για τα πάρκινγκ παλιάς κατασκευής, αν μιλάμε για κτίριο. Στην χειρότερη θα μειωθεί ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός των ΙΧ ανά στάθμη και δεν θα είναι ένα ΙΧ ανά μια θέση, αλλά 1 ανά 2 κοκ. Θα τα γνωρίζουν οι μηχανικοί αυτά. Οι δρόμοι δεν παθαίνουν τίποτα. 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Για τα πάρκινγκ παλιάς κατασκευής, αν μιλάμε για κτίριο. Στην χειρότερη θα μειωθεί ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός των ΙΧ ανά στάθμη και δεν θα είναι ένα ΙΧ ανά μια θέση, αλλά 1 ανά 2 κοκ. Θα τα γνωρίζουν οι μηχανικοί αυτά. Οι δρόμοι δεν παθαίνουν τίποτα. 

το μονο που εχει βαση απο ολα αυτα ειναι οτι οσο βαραινει ενα οχημα κανει ζημια στο οδοστρωμα κατα το φρεναρισμα. 

Δημοσ.

Πραγματικά το βάρος και η ροπή δεν είναι κάτι που δεν έχουμε αυτή την στιγμή με τα κλασικά όχηματα

Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι στον ήχο,  καθώς έχουμε μάθει να οδηγάμε, και  να περπατάμε και να δίνουμε προσοχή και στον ήχο,  αρκετές φορές κάποιος πρώτα θα ακούσει τον ήχο πχ απο τα δεξία και θα γυρίσει να κοιτάξει,  κάτι το όποιο είναι λάθος καθώς θα έπρεπε πρώτα να κοιτάξει και μετά να κάνει την όποια κίνηση, απλά τόσα χρόνια έχουμε μάθει να περιμένουμε τον ήχο.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε

το μονο που εχει βαση απο ολα αυτα ειναι οτι οσο βαραινει ενα οχημα κανει ζημια στο οδοστρωμα κατα το φρεναρισμα. 

Υπάρχουν πολύ βαρύτερα οχήματα από ένα μέσο ΙΧ όπως φορτηγά και νταλίκες. Δε νομίζω ότι αποτελεί πρόβλημα αυτό. Τώρα αν είναι όταν θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά φορτηγά και νταλίκες να είναι ακόμα βαρύτερα από τα τωρινά με βενζίνη και πετρέλαιο, πάω πάσο. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, vs_skg είπε

Αν ο πεζός δεν παραβιάζει τον ΚΟΚ δεν θα βρεθεί σε θέση που το αν άκουσε η όχι όχημα παίζει ρόλο

Με το ιδιο σκεπτικο να καταργησουμε και τις ζωνες και τους αεροσακους.

 

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...