Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γίνετε μεγάλη κουβέντα για το κατα ποσο ειναι "καθαρά" τα ev και λιγότερη κουβέντα για το πόσο ειναι ασφαλή. Τα κύρια θέματα που έχουν προκύψει ειναι:

1) δεν κάνουν θόρυβο και αποτελούν κινδυνο για τους πεζους

2) έχουν φοβερη επιτάχυνση (και ροπη)

3) έχουν τεράστιο βαρος

Αν και θεωρω το 1ο σημαντικο και το 2ο ακομα πιο σημαντικο, το 3ο νομιζω ειναι πραγματικά ανησυχητικό.

Οι επιβάτες του ev, τα οποια συνεχως μεγαλώνουν και βαραίνουν, ειναι ασφαλείς μέσα στο 3τονο οχημα, οι γυρω τους ομως? 

"You take a very large vehicle, say a 10,000-pound vehicle, against that mid-size SUV. You have now converted that from a 40 mph crash for that smaller vehicle all the way to about a 58 mph crash," Arbelaez explained. "And what crash research tells us is that once you go above, say, the standard 40 mph crash severity, to 55 [mph] and higher, safety for those occupants in those vehicles goes down dramatically. The occupant compartment starts to collapse in ways that we aren't designing for."

"Traffic safety is particularly concerning. In crashes, the "baseline fatality probability" increases 47% for every 1,000 additional pounds in the vehicle — and the fatality risk is even higher if the striking vehicle is a light truck (SUV, pickup truck, or minivan), according to a 2011 study published by the National Bureau of Economic Research."

"These bigger, heavier batteries are going to cause more damage," he said. "It's a simple matter of mass and speed."

 

 

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Όταν λες τεράστιο βαρος, δηλαδή πόσο φτάνουν τα ηλεκτρικά; Δεν το έχω ψάξει το θέμα. 

Για τον θορυβο, έχω ακούσει μερικά αμάξια με έναν περίεργο χαμηλό θόρυβο στον δρόμο, μου κάνει εντύπωση γιατί διαφέρει αρκετά από τα υπόλοιπα, πάντως θόρυβος ακουγόταν αλλά ήταν χαμηλότερος. 

Δημοσ.
3 minutes ago, basilis_k6 said:

Οι επιβάτες του ev, τα οποια συνεχως μεγαλώνουν και βαραίνουν, ειναι ασφαλείς μέσα στο 3τονο οχημα, οι γυρω τους ομως?

Μάλλον υπερβάλλεις, λίγο παραπάνω βάρος έχουν, όχι και 3τονα όμως.

Ένα Tesla model 3 ας πούμε ξεκινάει από 1.835 κιλά, ενώ ένα Audi A4 (ίδιας κατηγορίας δλδ) ξεκινά από 1.525.

Και σίγουρα όλα μεγαλώνουν και βαραίνουν, όχι μόνο τα EV.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μάλλον υπερβάλλεις, λίγο παραπάνω βάρος έχουν, όχι και 3τονα όμως.

Ένα Tesla model 3 ας πούμε ξεκινάει από 1.835 κιλά, ενώ ένα Audi A4 (ίδιας κατηγορίας δλδ) ξεκινά από 1.525.

Και σίγουρα όλα μεγαλώνουν και βαραίνουν, όχι μόνο τα EV.

curb-weights.002-1-640x480.png

 

τα περισσότερα ev suv ειναι ηδη πανω απο τους 2 τονους. τα μεγαλα ειναι 2μιση. η ταση ειναι τα suv και εκει ειναι κυριως το προβλημα. αν τρακαρεις εσυ με το 1,600kg αμαξι σου με ενα που έχει +1000kg μαζα. 

Δημοσ.

Ανόητα επιχειρήματα, που ακριβώς "έχουν προκύψει" αυτά;


1. Αν ο πεζός δεν παραβιάζει τον ΚΟΚ δεν θα βρεθεί σε θέση που το αν άκουσε η όχι όχημα παίζει ρόλο, και το λέω έχοντας "μπλοκάρει" ηλεκτρικό 4-5 φορές περπατώντας στον δρόμο παράνομα. Άμα βάλεις πόδι στον δρόμο είσαι υπεύθυνος σαν πεζός να ελέγξεις ότι είναι ασφαλές.

2. Ε και; Θα επιταχύνει ΠΡΟΣ πεζό και θα κάνει κάποια διαφορά ο χρόνος 0-100; Αν υπάρξει επιτάχυνση ΠΡΟΣ πεζό, μιλάμε για απόπειρα δολοφονίας, και το αν το 0-100 γίνεται σε 3 ή σε 6 δεύτερα μικρή διαφορά κάνει.

3. Concerns...may βάσει έρευνας του μακρινότατου 2011. Τη διαφορά στο βάρος θα αντισταθμίσει η πληθώρα τεχνολογιών που θα έχει το EV.  Το τέλος του βίντεο αυτό δείχνει (και είναι και το μοναδικό σημείο που δεν είναι αμπελοφιλοσοφία).

Δημοσ.

1. Οι πεζοί να κοιτάζουν μπροστά τους και δεξιά και αριστερά όταν είναι στο δρόμο. 
2. Your point being?? Υπάρχουν άπειρα αμάξια που κυκλοφορούν καθημερινά με φοβερή επιτάχυνση (και ροπή).
3. Ξανά, αναλογικά υπάρχουν πάρα πολλά "ελαφριά", που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους, μαζί με "βαριά" αυτοκίνητα. Δεν βλέπω κανένας να έχει ασχοληθεί με το θέμα. Εκτός και αν κάνουμε όλοι συμφωνία, να τρακάρουμε μόνο με αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, basilis_k6 said:

τα περισσότερα ev suv ειναι ηδη πανω απο τους 2 τονους. τα μεγαλα ειναι 2μιση.

Δεν διαφωνώ με αυτό, με το άλλο που έγραψες παραπάνω διαφώνησα, δλδ ότι τα ev γενικότερα είναι 3τονα.

28 minutes ago, basilis_k6 said:

η ταση ειναι τα suv και εκει ειναι κυριως το προβλημα. αν τρακαρεις εσυ με το 1,600kg αμαξι σου με ενα που έχει +1000kg μαζα. 

Αν το ev με το οποίο θα τρακάρω είναι ίδιας κατηγορίας με το δικό μου, τότε δεν παίζει να έχει +1000kg μάζα.

Μην συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τόσα χρόνια (>100) τα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί με βάση τις μηχανές εσωτερικής καύσης. Όχι γιατί είναι καλύτερες, ίσως και να είναι, αλλά γιατί αυτή η τεχνολογία ήταν πιο εύκολη να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί από την εφεύρεση της.

Τώρα έχουμε τα μέσα για την ηλεκτροκινηση και θα αναπτυχθεί αυτή η τεχνολογία και κάποια στιγμή οι μπαταρίες θα γίνουν πιο μικρές και ελαφριες. Όπως και τα υλικά κατασκευής των αυτοκινήτων.

Όλα τα άλλα είναι λόγια για να είχαμε να λέμε. Μάλλον να λένε κάποιοι που κατά τα άλλα δεν έχουν να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό ώστε να δικαιολογουν την ύπαρξη τους... Δεν αναφέρομαι προφανώς στον OP

Όλα τα Αμερικανικά αυτοκίνητα γομαρια είναι πάνω από 2.5 τόνους. Και μάλιστα το βάρος μοιρασμενο ανισομερως στο αμαξωμα (κυρίως στην μηχανή) και όχι ζυγισμενο στο κέντρο και χαμηλά όπως στα ηλεκτρικά... Δηλαδή πολιορκητικος κριος...

Επεξ/σία από m3ltd0wn
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, filip123go είπε

2. Your point being?? Υπάρχουν άπειρα αμάξια που κυκλοφορούν καθημερινά με φοβερή επιτάχυνση (και ροπή).
3. Ξανά, αναλογικά υπάρχουν πάρα πολλά "ελαφριά", που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους, μαζί με "βαριά" αυτοκίνητα. Δεν βλέπω κανένας να έχει ασχοληθεί με το θέμα. Εκτός και αν κάνουμε όλοι συμφωνία, να τρακάρουμε μόνο με αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας. 

καλα δεν ειναι και άπειρα. οι επιταχύνσεις των ev δεν εχουν καμια επαφη με το μεσο οχημα που βλεπεις στο δρομο. ουτε και το βαρος. σημερα μπορει τα ev να ειναι ελαχιστα αλλα σε δεκα χρονια? ασχολουνται τωρα με το θεμα γιατι τα ev ξεφευγουν σε βαρος. ειδικα σε χωρες που αγαπάνε τα pick up και τα μεγαλα suv. 

 

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν διαφωνώ με αυτό, με το άλλο που έγραψες παραπάνω διαφώνησα, δλδ ότι τα ev γενικότερα είναι 3τονα.

Αν το ev με το οποίο θα τρακάρω είναι ίδιας κατηγορίας με το δικό μου, τότε δεν παίζει να έχει +1000kg μάζα.

Μην συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.

κολλησες στα 3τονα. 

δεν επιλεγεις με τι θα τρακαρεις. τωρα ας πουμε αν τρακαρεις με ενα x5 που ειναι 2,2tn έχεις ηδη "πρόβλημα". το αντιστοιχο x5 σε ev ειναι +500kg. δεν ειναι safety concern?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

καλα δεν ειναι και άπειρα. οι επιταχύνσεις των ev δεν εχουν καμια επαφη με το μεσο οχημα που βλεπεις στο δρομο. ουτε και το βαρος. σημερα μπορει τα ev να ειναι ελαχιστα αλλα σε δεκα χρονια? ασχολουνται τωρα με το θεμα γιατι τα ev ξεφευγουν σε βαρος. ειδικα σε χωρες που αγαπάνε τα pick up και τα μεγαλα suv. 

 

κολλησες στα 3τονα. 

δεν επιλεγεις με τι θα τρακαρεις. τωρα ας πουμε αν τρακαρεις με ενα x5 που ειναι 2,2tn έχεις ηδη "πρόβλημα". το αντιστοιχο x5 σε ev ειναι +500kg. δεν ειναι safety concern?

Με την ίδια λογική πολλοί βάζουν σιδεριες (Ειδικά σε κάτι τύπου αγροτικά). Έχεις δει ποσα RAM κυκλοφορούν; το ίδιο πρόβλημα έχει και ένα punto με μια x5. Εάν ήταν έτσι, δεν θα κυκλοφορούσαν καθόλου φορτηγά στους δρομους. Υπάρχει μια σύμβαση που δέχεσαι τους κινδυνους εφόσον κυκλοφορεις

Γνώμη μου τα ηλεκτρικά πατίνια είναι πιο επικίνδυνα για ατύχημα γιατί απλά δεν ακολουθούν απολύτως κανένα πρωτόκολλο ασφαλείας. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτο δεν ειναι θεμα σοβαρης συζητησης. Πιο πολυ φιλοσοφικης αναζητησης ειναι ...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, james01gr είπε

Με την ίδια λογική πολλοί βάζουν σιδεριες (Ειδικά σε κάτι τύπου αγροτικά). Έχεις δει ποσα RAM κυκλοφορούν; το ίδιο πρόβλημα έχει και ένα punto με μια x5. Εάν ήταν έτσι, δεν θα κυκλοφορούσαν καθόλου φορτηγά στους δρομους. Υπάρχει μια σύμβαση που δέχεσαι τους κινδυνους εφόσον κυκλοφορεις

Γνώμη μου τα ηλεκτρικά πατίνια είναι πιο επικίνδυνα για ατύχημα γιατί απλά δεν ακολουθούν απολύτως κανένα πρωτόκολλο ασφαλείας. 

ασφαλώς και αυτα ειναι ζητηματα. οι κυβερνησεις και οι οργανισμοι βεβαια δυσκολα θα ασχοληθουν με το 1% των οχηματων που κάνει κατι τετοιο. τα ev προοριζονται να γινουν στα επομενα χρονια το 100% των οχηματων που θα πουλιουνται και θα συνυπαρχουν με τα παλαιοτερα οχηματα. υπαρχουν σκεψεις ακομη και για το αν αντεχουν οι δρομοι τα ev φορτηγα η τα μεγάλα παρκινγκ παλιας κατασκευης το βαρος των ev.

https://www.carexpert.com.au/car-news/older-car-parks-could-collapse-under-electric-vehicle-weight

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 minutes ago, basilis_k6 said:

κολλησες στα 3τονα. 

Ναι, όταν διαβάζω ανακρίβειες συνηθίζω να κολλάω σε αυτές.

37 minutes ago, basilis_k6 said:

δεν επιλεγεις με τι θα τρακαρεις. τωρα ας πουμε αν τρακαρεις με ενα x5 που ειναι 2,2tn έχεις ηδη "πρόβλημα". το αντιστοιχο x5 σε ev ειναι +500kg. δεν ειναι safety concern?

Και γιατί να μην το πάρουμε αλλιώς, δλδ να τρακάρω εγώ με το θερμικό μου x5 των 2,2t με ένα smart ev που είναι κάτι παραπάνω από τόνο;

Sorry, δεν θα κάνω άκυρες συγκρίσεις μόνο και μόνο επειδή έτσι βολεύει το σκεπτικό σου.

edit: Τώρα κατάλαβα τι έγραψες, όχι δεν είναι safety concern, ή τουλάχιστον όχι τόσο όσο νομίζεις.

Επεξ/σία από Joshua21

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...