Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με γκάζι στις αλλαγές ταχυτήτων


Stelpef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Stelpef said:

Χαλαρώστε ρε τι επίθεση είναι αυτή. Εννοείται ανέβηκε σε ράμπα άνοιξε καπό ελέγχθηκαν όλα απλά δεν το πήγα βόλτα. Κ όχι δε σβήνει απλά οταν είναι να αλλάξω ταχύτητα να ανεβάσω πατάω συμπλέκτη αφήνω γκάζι την ώρα που το αφήνω δεν πέφτει ο δείκτης κατευθείαν κ οι στροφές κ είναι σαν να έχω πατημένο το γκάζι χωρίς να το πατάω. Κ όχι δεν τρολλαρω κανέναν. Είχα καιρό να μπω στο σάιτ ξέχασα ότι υπάρχουν κ οι εξυπνάκηδες 

Κι εγώ το ίδιο θέμα έχω σε Astra H. Το συνδεσε ο μαστορας στον υπολογιστή και του πέταξε βλάβη στην πεταλούδα. Καθάρισε την πεταλούδα και… εξακολουθεί να το κάνει.

Ε στο τέλος αφού λειτουργεί καλά και εγινε και σέρβις, το άφησα κι εγώ. Δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλεί, απλώς βαράει γκαζιές μόνο του στις αλλαγές.

Επεξ/σία από GodzillaCover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Κι εγώ το ίδιο θέμα έχω σε Astra H. Το συνδεσε ο μαστορας στον υπολογιστή και του πέταξε βλάβη στην πεταλούδα. Καθάρισε την πεταλούδα και… εξακολουθεί να το κάνει.

Ε στο τέλος αφού λειτουργεί καλά και εγινε και σέρβις, το άφησα κι εγώ. Δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλεί, απλώς βαράει γκαζιές μόνο του στις αλλαγές.

Ποιάς χρονολογίας είναι ;

Γιατι μπορεί να είναι και εγκέφαλος να ξέρεις , το ίδιο φαινόμενο συνέβαινε στα Corsa C / Astra G.

Πάντως για πεταλούδα γκαζιού δες METZGER ¬150€ τη βρίσκεις ή δοκίμασε μια άλλη να δείς συμπεριφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω το opel vectra του 2005. Καλοκαίρι με ψηλές θερμοκρασίες μερικές φορές όχι πάντα στο ξεκίνημα δουλεύει σε υψηλές στροφές 1800 με 2000 μέχρι να ζεσταθεί λιγακι και για 1-2 χιλιόμετρα μετά όλα οκ. Αν σταματήσω σε φανάρι πέφτουν κανονικά 650 με 700 σε ευθεία με νεκρά ανεβάζει και πάλι λιγάκι καμιά φορά. Το εψαξα λιγάκι οι μαστόροι έλεγαν ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του. Δε με ενοχλεί καμια φορά που το κάνει το συνήθισσα δεν ασχολούμαι πλέον.😜

Παλιό αμάξι είναι . Κάνε το ίδιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, meletis_m said:

Ποιάς χρονολογίας είναι ;

Γιατι μπορεί να είναι και εγκέφαλος να ξέρεις , το ίδιο φαινόμενο συνέβαινε στα Corsa C / Astra G.

Πάντως για πεταλούδα γκαζιού δες METZGER ¬150€ τη βρίσκεις ή δοκίμασε μια άλλη να δείς συμπεριφορά.

Του 2007 είναι. Astra H.

Εγώ ενάμιση χρόνο το έχω. Αυτό το θέμα όμως το έχει εδώ και 3 χρόνια. Το πήγα συνεργείο όταν άναψε το λαμπάκι του limp mode, πρόσφατα. Μου άλλαξαν κάτι αισθητήρες, καθάρισαν την πεταλούδα και μου είπαν αν ξανανάψει να τους το ξαναπάω γιατί φοβόντουσαν για εγκέφαλο κι αυτοί. Το ξαναπήγα, για σέρβις, ενώ άναβε και το λαμπάκι αρκετά συχνά. Όταν το σύνδεσαν, άναψε άλλη βλάβη, άσχετη, την έσβησαν, μου ειπαν το ίδιο.

Ξαναναψε το λαμπάκι 3 μέρες μετα. Τη μέρα που ήταν να το πάω, όμως, το έτρεξα λίγο. Πάτησα sport και άλλαζα ταχύτητα όταν έφτανε λίγο πριν το redline. Όσο παράδοξο κι αν ακούγεται (και προφανώς δεν το προτείνω σε κανέναν), έχει μισό χρόνο από τότε που δεν έχει ξανανάψει λαμπάκι. Απλώς κάνει αυτό με τις γκαζιες στις αλλαγές που δε με ενοχλεί για την ώρα.

Φαντάζομαι ότι αν ήταν όντως εγκέφαλος, θα είχε διαλυθεί 3 χρόνια τώρα.

 

Επεξ/σία από GodzillaCover
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εχω το opel vectra του 2005. Καλοκαίρι με ψηλές θερμοκρασίες μερικές φορές όχι πάντα στο ξεκίνημα δουλεύει σε υψηλές στροφές 1800 με 2000 μέχρι να ζεσταθεί λιγακι και για 1-2 χιλιόμετρα μετά όλα οκ. Αν σταματήσω σε φανάρι πέφτουν κανονικά 650 με 700 σε ευθεία με νεκρά ανεβάζει και πάλι λιγάκι καμιά φορά. Το εψαξα λιγάκι οι μαστόροι έλεγαν ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του. Δε με ενοχλεί καμια φορά που το κάνει το συνήθισσα δεν ασχολούμαι πλέον.😜

Παλιό αμάξι είναι . Κάνε το ίδιο 

2000σαλ ούτε τα αμάξια με το τσοκ δεν έφταναν.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ρωτάς τεχνικές ερωτήσεις εφόσον δεν θα βάλεις χέρι να το φτιάξεις ο ίδιος.... Δηλαδή θα πας στον μηχανικό να τους πεις ότι ο γκουρου στο insomnia μου είπε ότι είναι η ντίζα γκαζιού π.χ;

Η σωστή ερώτηση σου πρέπει να είναι: Σε ποιον αξιόπιστο μηχανικό να το πάω στην περιοχή τάδε; Και εκεί τελειώνει η υπόθεση.

Fiat πήρες, βρες τουλάχιστον αξιόπιστο μηχανικό γιατί οι επισκέψεις θα είναι συχνές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εχουν ρε παιδια τα Punto και τετοιο θαψιμο?? Ειχα εταιρικο VAN (αγορασμενο κουτα απο την εταιρια που δουλευω) απο το 2009 εως το 2018 με τον 1.2 - 8V και ηταν σκυλι. Μια αλλαγη μοτερ τιμονιου και μια ντιζα ταχυτητων εντος εγγυησης. Εκανε 280k χωρις αλλα προβληματα, μονο με συντηρηση στην αντιπροσωπεια…

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το είχα πάθει παλαιότερα αυτό να ανεβάζει στροφές μόνο του.

Χρειάστηκε reset στην πεταλούδα του γκαζιού.

Στην περίπτωση σου όμως μπορεί να είναι άλλο πράγμα. Βρες ένα μηχανικό που και να τα γνωρίζει και να τα αγαπά τα ιταλικά τα οποία παρεπιπτόντως είναι μια χαρά αυτοκίνητα.

Και ας σταματήσουν τα σχόλια του τύπου "δεν το ελέγξατε πριν την αγορά ; "

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SaFiS είπε

Τι εχουν ρε παιδια τα Punto και τετοιο θαψιμο?? Ειχα εταιρικο VAN (αγορασμενο κουτα απο την εταιρια που δουλευω) απο το 2009 εως το 2018 με τον 1.2 - 8V και ηταν σκυλι. Μια αλλαγη μοτερ τιμονιου και μια ντιζα ταχυτητων εντος εγγυησης. Εκανε 280k χωρις αλλα προβληματα, μονο με συντηρηση στην αντιπροσωπεια…

Είπαμε μπουρδελ@ τα ιταλικά έγινε πιπίλα χρόνια τώρα. Κάτι bmw που χτυπάνε εγκεφάλους τυχαίνει μωρέ 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

2000σαλ ούτε τα αμάξια με το τσοκ δεν έφταναν.

Το ξερω αλλα τι να κάνω.Αντε να μου το κάνει 1-2 φορές το μήνα στο ξεκίνημα όπως είπα καλοκαίρι με υψηλές θερμοκρασίες σε κίνηση με νεκρά για πολύ λίγο χρόνο. Μπορεί να μην πάει 2000 αλλά 1700-1800. Αν βάλω ταχύτητα δεν έχει πρόβλημα πάει μια χαρά. Σε φαναρι αν σταματήσω πέφτουν και δουλεύει κανονικά στο ρελαντί με 650 στροφές. Το πιο πιθανό  κάποιος αισθητήρας θα είναι αλλα ποιος τόσους που βάζουν. Να αρχίσω να δίνω 100σταρικα και 200άρικα ψάχνοντας;; Κάποιο λαμπάκι βλάβης δεν μου έχει ανάψει ποτέ.Το εχω συνηθίσει και από τη στιγμή που δεν μου δημιουργεί κάποιο άλλο πρόβλημα δεν ασχολούμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, tyf είπε

παιζει να ειναι αυτο που σου λεω. επισης δεν ξερω αν εχει το punto υπαρχει μια βαλβιδα pcv λεγεται και ειναι στην ακρη του ψευτοκαπακου τις κεφαλης. 

αυτη ειναι ανεπιστροφη και ανακυκλωνει τις αναθυμιασεις του μοτερ στην εισαγωγη για να καουν. αν εχει χαλασει αυτη η βαλβιδα τραβαει λιγο αερα η εισαγωγη και ειναι σαν να μενει ανοιχτει η πεταλουδα.

δες μια εδω.

 

πολύ σωστός,

έχω πούντο και μου έκανε το ίδιο, τις περισσότερες φορές έφτιαχνε μόνο του, μετά από βόλτα με κρατημένες ψηλές στροφές, πχ εθνική αντί για 5η και 100, με 3η και 100 αυτό για μερικά χιλιόμετρα...μία μόνο φορά την έλυσα και την καθάρισα όσο μπορούσα...φυσικά καλή βενζίνα 100αρα και καθαριστικό της βιρτ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...