Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους έχω το εξής πρόβλημα. Πριν λίγο καιρό πήρα ένα μεταχειρισμένο fiat punto του 2004 1.2 8v και παρατήρησα ότι όποτε πάω να αλλάξω ταχύτητα την ώρα που αφήνω το γκάζι οι στροφές παραμένουν για 2 δευτερόλεπτα και πέφτουν μετά όποτε με δυσκολεύει στην αλλαγή ταχυτήτων. Αυτό το κάνει σε όλες τις ταχύτητες από κρύο μέχρι να ζεσταθεί. Το πήγα σε συνεργείο μου καθαρίσανε τη πεταλούδα του γκαζιού αλλά δυστυχώς δεν άλλαξε τπτ. Να ναι κάποιος αισθητήρας; Επίσης μου είπαν να αλλάξω και το φίλτρο κουτί γιατί είναι σπασμένο σε κάποια σημεία και έχω παραγγείλει άλλο. Μήπως έχει κανεις καμία ιδέα;

Δημοσ.

τη πεταλούδα με τι την καθαρίσανε και πόσα σου πήρανε;

σπρέι καρμπυρατέρ απέξω 5-10 λεπτά και 30ευρώ;

αν ναι λυπάμαι που θα στο πω αλλά σε αμάξι 20ετίας δε καθαρίζουμε έτσι την πεταλούδα αλλά την πέρνουμε όλη στη χέρι και τη λύνουμε πλήρως.

αφού δεν άλλαξε τίποτα να ζητήσεις όσα πλήρωσες πίσω.

και βασικά αφού το πήρες επιτόπου δεν είδες οτι δεν άλλαξε κάτι και δεν είπες στο μάστορα....μάστορα γιατί να πληρώσω..δεν άλλαξε κάτι

  • Like 1
Δημοσ.

10 ευρώ πλήρωσα τη καθαρίσανε χωρίς να τη λύσουνε. Αν όντως είναι το πρόβλημα η πεταλούδα θα φροντίσω να γίνει σωστός καθαρισμός απλά ρωτάω μήπως παιζει να οφείλεται και κάπου άλλου το πρόβλημα 

Δημοσ.
Just now, Stelpef said:

10 ευρώ πλήρωσα τη καθαρίσανε χωρίς να τη λύσουνε. Αν όντως είναι το πρόβλημα η πεταλούδα θα φροντίσω να γίνει σωστός καθαρισμός απλά ρωτάω μήπως παιζει να οφείλεται και κάπου άλλου το πρόβλημα 

προφανώς και αυτό δεν είναι καθάρισμα αλλά προχειροδουλειά και εγώ δε θα χρέωνα ούτε ευρώ να ψεκάσω 2 πατημασιες με το μπουκάλι καθαριστικού απέξω. 

το σπασμένο φιλτροκούτι δε παίζει ρόλο στο συγκεκριμένο αλλά έτσι από περιέργεια....βγάλε μια φωτο με ανοιχτό το καπώ να δούμε το χώρο της μηχανής σε τι κατάσταση είναι περιμετρικά του μπλοκ με κολάρα και λοιπά.

πόσο το πήρες το αμάξι;

Δημοσ.

Το πήρα 1.700 με 170.000 χιλιόμετρα κάτοχος μια κοπέλα. Το είχα πάει για τσεκ σε συνεργείο όλα τα υπόλοιπα δουλεύουν κομπλέ απλά αυτό δεν το παρατηρήσαμε γιατί δεν το πήγα πορεία. Φωτό θα ανεβάσω αύριο. 

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Stelpef είπε

Καλησπέρα σε όλους έχω το εξής πρόβλημα. Πριν λίγο καιρό πήρα ένα μεταχειρισμένο fiat punto του 2004 1.2 8v και παρατήρησα ότι όποτε πάω να αλλάξω ταχύτητα την ώρα που αφήνω το γκάζι οι στροφές παραμένουν για 2 δευτερόλεπτα και πέφτουν μετά όποτε με δυσκολεύει στην αλλαγή ταχυτήτων. Αυτό το κάνει σε όλες τις ταχύτητες από κρύο μέχρι να ζεσταθεί. Το πήγα σε συνεργείο μου καθαρίσανε τη πεταλούδα του γκαζιού αλλά δυστυχώς δεν άλλαξε τπτ. Να ναι κάποιος αισθητήρας; Επίσης μου είπαν να αλλάξω και το φίλτρο κουτί γιατί είναι σπασμένο σε κάποια σημεία και έχω παραγγείλει άλλο. Μήπως έχει κανεις καμία ιδέα;

Δεν κατανοώ το πρόβλημα,αφού πατάς συμπλέκτη πως σε δυσκολευουν οι σαλ της μηχανής;Σου σβήνει όταν πατάς συμπλέκτη;

Οταν ζεσταθεί αλλάζει το πρόβλημα;Εχει ηλεκτρόγκαζο ή ντίζα;

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Stelpef είπε

Το πήρα 1.700 με 170.000 χιλιόμετρα κάτοχος μια κοπέλα. Το είχα πάει για τσεκ σε συνεργείο όλα τα υπόλοιπα δουλεύουν κομπλέ απλά αυτό δεν το παρατηρήσαμε γιατί δεν το πήγα πορεία. Φωτό θα ανεβάσω αύριο. 

πήρες αμάξι χωρίς να το πάρεις πορεία με το μηχανικό σου παρέα να τσεκάρετε αν πατάς γκάζι και φεύγει;

αν φρενάρει; αν κόβεις τιμόνι και δεν ακούγονται γκαπ γκουπ και τριξίματα;

πήρες αμάξι χωρίς να ανοίξεις το καπώ να δεις το σπασμένο φιλτροκούτι;

 

  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Stelpef είπε

Καλησπέρα σε όλους έχω το εξής πρόβλημα. Πριν λίγο καιρό πήρα ένα μεταχειρισμένο fiat punto του 2004 1.2 8v και παρατήρησα ότι όποτε πάω να αλλάξω ταχύτητα την ώρα που αφήνω το γκάζι οι στροφές παραμένουν για 2 δευτερόλεπτα και πέφτουν μετά όποτε με δυσκολεύει στην αλλαγή ταχυτήτων. Αυτό το κάνει σε όλες τις ταχύτητες από κρύο μέχρι να ζεσταθεί. Το πήγα σε συνεργείο μου καθαρίσανε τη πεταλούδα του γκαζιού αλλά δυστυχώς δεν άλλαξε τπτ. Να ναι κάποιος αισθητήρας; Επίσης μου είπαν να αλλάξω και το φίλτρο κουτί γιατί είναι σπασμένο σε κάποια σημεία και έχω παραγγείλει άλλο. Μήπως έχει κανεις καμία ιδέα;

Από Service τι έχει κάνει το αμάξι ; Πέρα από το φιλτροκουτι το σπασμένο .

Δες όλα τα σωληνάκια μήπως τραβάει αέρα από κάπου , και κάντε σωστό καθαρισμό .

Εάν κάνει διακύμανση στροφών και προσπαθεί να κρατήσει ρελαντί , μετά και το καθαρισμό πεταλούδας γκαζιού (αφού βγει εντελώς ) δες το βηματισμό μοτέρ ρελαντί 

Το αμάξι υποθέτω ανέβηκε σε ράμπα για έλεγχο τουλάχιστον στο σύστημα διεύθυνσης και γενικη εικόνα του 

Δημοσ.

Χαλαρώστε ρε τι επίθεση είναι αυτή. Εννοείται ανέβηκε σε ράμπα άνοιξε καπό ελέγχθηκαν όλα απλά δεν το πήγα βόλτα. Κ όχι δε σβήνει απλά οταν είναι να αλλάξω ταχύτητα να ανεβάσω πατάω συμπλέκτη αφήνω γκάζι την ώρα που το αφήνω δεν πέφτει ο δείκτης κατευθείαν κ οι στροφές κ είναι σαν να έχω πατημένο το γκάζι χωρίς να το πατάω. Κ όχι δεν τρολλαρω κανέναν. Είχα καιρό να μπω στο σάιτ ξέχασα ότι υπάρχουν κ οι εξυπνάκηδες 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρε πασά μου πρόκειται για αμάξι εικοσαετίας με 170Κ χιλιόμετρα και Punto  σημειωτέον και δεν βρήκες μισή ωρίτσα χρόνο να το πας μια βόλτα έστω να δεις αν τσουλαει το έρμο ; 

Ελέγχθηκαν όλα λες και τα βρήκατε εντάξει αλλά το φίλτρο κουτί είναι σπασμένο. 

Εκτός και αν είπες δε γ........ται  1700 έδωσα , ότι και νάχει τόχει

Επεξ/σία από HALF EVIL
Δημοσ.

ενδεχεται ο καθαρισμος της πεταλουδας να δημιουργει μεγαλυτερο προβλημα γιατι ολο το συστημα εχει παρει μποσικα και μολις το καθαρισεις παιρνει αερα απο παντου

και το δικο μου ετσι ηταν (κανονικα θελει αλλαγη πεταλουδας αλλα ειναι πανακριβη) το αφησα επιασε επικαθησεις και εχει βελτιωθει παρα πολυ,μια χαρα δουλευει πλεον....θα με κραξουν οι εξυπνακηδες 🙂 γιατι ειναι παραδοξο αυτο που γραφω αλλα ειναι αληθινο

Δημοσ.

μπορει να εχεις καπου τρυπα και να τραβαει απο καπου αερα. σωληνας απο καρμπυρατερ στην εισαγωγη η στο σωληνακι επιστροφης αναθυμιασεων.

το ρελαντι σου ειναι σταθερο η ασταθες ?

αν πατησεις γκαζι χωρις ταχυτητα και το αφησεις κανει μια μικρη βυθιση οι στροφες πριν επανερθουν?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ρώτησα για το πρόβλημα τώρα ποσό το πήρα από που το πήρα αν το έλεγξα ή ότι άλλο δε νομίζω να σας αφορά. Οποίος γνωρίζει κάτι ας πει αλλιώς μη πείτε τπτ. Όχι στο ρελαντί είναι σταθερό. Χωρίς ταχύτητα μόλις δώσεις γκαζιά κρατάει πάλι λίγο κ μετά κατεβαίνουν οι στροφές. Δεν έχω απαιτήσεις ένα μεταχειρισμένο φθηνό αμάξι πήρα απλά ρώτησα αν ξέρει κάποιος την αιτία. Τπτ άλλο 

Επεξ/σία από Stelpef
  • Like 1
Δημοσ.

παιζει να ειναι αυτο που σου λεω. επισης δεν ξερω αν εχει το punto υπαρχει μια βαλβιδα pcv λεγεται και ειναι στην ακρη του ψευτοκαπακου τις κεφαλης. 

αυτη ειναι ανεπιστροφη και ανακυκλωνει τις αναθυμιασεις του μοτερ στην εισαγωγη για να καουν. αν εχει χαλασει αυτη η βαλβιδα τραβαει λιγο αερα η εισαγωγη και ειναι σαν να μενει ανοιχτει η πεταλουδα.

δες μια εδω.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...