Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο forum

Εχω ένα Fiat Bravo 15ετίας και εδω και καιρο ακούω και νιώθω στο τιμόνι έναν ασυνηθιστο γδούπο όταν το αυτοκίνητο περνάει πάνω από τις γνωστές ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Πάω σε συνεργείο αλλάζουμε ψαλίδια γιατι είναι δηθεν καταπονημένα, ο θόρυβος επιμένει. Πάλι συνεργείο, αλλαγη βάσεις μηχανης γιατί δήθεν είναι κομμένες. Προφανώς το αυτοκίνητο πιο στιβαρό, αλλά ο συγκεκριμένος θόρυβος επιμένει. Πάω γαι ευθυγράμμιση μήπως έχει θέμα κανά ημίμπαρο, βρίσκουν έναν τζόγο τον οποίο πράγματι τον νοιώθω στο στρίψιμο του τιμονιού, αλλά χωρίς να υπάρχει πρόβλημα στην ασφάλεια. Πάλι πίσω στο συνεργείο, σήκωμα ξανά το αυτοκίνητο, ακρόμπαρα καλα, αναρτήσεις αντέχουν, κρεμαριέρα δεν έχει θέμα... Όλα καλά μου λένε, ό,τι ήταν να αλλάξουμε, αλλάχτηκε... Και τί έγινε ρε παιδια? O θόρυβος θορυβος... Και όταν περνάω από πλακόστρωτο δρόμο, λες και θα μου φυγουν οι ρόδες και το τιμόνι. Κατά τα άλλα όλοι μου λένε ότι όλα είναι καλά και δεν υπάρχει ζήτημα ασφάλειας... Βέβαια στην εθνική οδό το αμάξι πετάει, στην πόλη είναι το πρόβλημα. Καμμιά ιδέα ρε παιδια? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Επεξ/σία από vayio
Δημοσ.

Αλλαξε συνεργειο. Προφανως αυτο που αναφερεις ειναι απο μπροστινο συστημα. Τop mounts, αμορτισερ, μπαλακια, ακρομπαρα, συνεμπλοκ, κτλ. Το ειναι καλα, αντεχουν, κτλ. δεν λεει κατι. Αν τα αμορτισερ ειναι π.χ. 10 χρονων, ειναι για πεταμα…

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ωραίο συνεργειο αυτο..Σου αλλαξαν το μισό αυτοκίνητο για να βρουν την βλαβη και η βλαβη παραμένει...Για αρχη αλλάζεις χτες συνεργειο γιατι οι τυποι ειναι απαράδεκτοι... Τωρα για την βλαβη πιθανόν να ειναι απο τα αμορτισερ και ειδικά απο τις βάσεις τους(top  mounts) που οταν ειναι στο τελείωμα τους σε λακκούβες κανουν τέτοιους θορυβους..

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, vayio είπε

Καλησπέρα στο forum

Εχω ένα Fiat Bravo 15ετίας και εδω και καιρο ακούω και νιώθω στο τιμόνι έναν ασυνηθιστο γδούπο όταν το αυτοκίνητο περνάει πάνω από τις γνωστές ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Πάω σε συνεργείο αλλάζουμε ψαλίδια γιατι είναι δηθεν καταπονημένα, ο θόρυβος επιμένει. Πάλι συνεργείο, αλλαγη βάσεις μηχανης γιατί δήθεν είναι κομμένες. Προφανώς το αυτοκίνητο πιο στιβαρό, αλλά ο συγκεκριμένος θόρυβος επιμένει. Πάω γαι ευθυγράμμιση μήπως έχει θέμα κανά ημίμπαρο, βρίσκουν έναν τζόγο τον οποίο πράγματι τον νοιώθω στο στρίψιμο του τιμονιού, αλλά χωρίς να υπάρχει πρόβλημα στην ασφάλεια. Πάλι πίσω στο συνεργείο, σήκωμα ξανά το αυτοκίνητο, ακρόμπαρα καλα, αναρτήσεις αντέχουν, κρεμαριέρα δεν έχει θέμα... Όλα καλά μου λένε, ό,τι ήταν να αλλάξουμε, αλλάχτηκε... Και τί έγινε ρε παιδια? O θόρυβος θορυβος... Και όταν περνάω από πλακόστρωτο δρόμο, λες και θα μου φυγουν οι ρόδες και το τιμόνι. Κατά τα άλλα όλοι μου λένε ότι όλα είναι καλά και δεν υπάρχει ζήτημα ασφάλειας... Βέβαια στην εθνική οδό το αμάξι πετάει, στην πόλη είναι το πρόβλημα. Καμμιά ιδέα ρε παιδια? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Πας σε ένα κτεο και ζητάς να κοιτάξουν την ανάρτηση στο μηχάνημα που κουνάει πάνω κατω κλπ την ανάρτηση.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Πας σε ένα κτεο και ζητάς να κοιτάξουν την ανάρτηση στο μηχάνημα που κουνάει πάνω κατω κλπ την ανάρτηση.

Ευχαριστω για την απαντηση. Η πρωτη εκτιμηση χωρις μηχανημα βεβαια, ηταν οτι δεν ειναι θεμα αναρτησεων, αν και πρέπει να τις ελέγξω διεξοδικά. Το αυτοκίνητο όταν ειναι ευθεία, ακόμα και όταν έχει λακούβες ή σκαμπανεβάσματα ο δρόμος, μετα την αλλαγη ψαλιδιων και βάσεων ειναι στοιβαρο πλεον χωρις θορύβους. Ο γδούπος προκύπτει είτε οταν το αμάξι στρίβει, είτε όταν το τιμόνι παίζει και δεν είναι σε ευθεία. Σκέφτομαι μήπως είναι τέτοιος ο τζόγος που επηρεάζει όλο το σύστημα διεύθυνσης ή έχει θέμα η κολώνα του τιμονιού...

11 ώρες πριν, SaFiS είπε

Αλλαξε συνεργειο. Προφανως αυτο που αναφερεις ειναι απο μπροστινο συστημα. Τop mounts, αμορτισερ, μπαλακια, ακρομπαρα, συνεμπλοκ, κτλ. Το ειναι καλα, αντεχουν, κτλ. δεν λεει κατι. Αν τα αμορτισερ ειναι π.χ. 10 χρονων, ειναι για πεταμα…

Ευχαριστω φιλε... Προφανως ειναι απο το μπροστινο συστημα, αλλά τί από όλα... Ακρομπαρα ειναι ενταξει και με αλλαγη ψαλιδιων άλλαξαν μπαλακια και σινεμπλοκ. Αμορτισερ 15 χρονια δεν εχω αλλαξει...

11 ώρες πριν, SaFiS είπε

Αλλαξε συνεργειο. Προφανως αυτο που αναφερεις ειναι απο μπροστινο συστημα. Τop mounts, αμορτισερ, μπαλακια, ακρομπαρα, συνεμπλοκ, κτλ. Το ειναι καλα, αντεχουν, κτλ. δεν λεει κατι. Αν τα αμορτισερ ειναι π.χ. 10 χρονων, ειναι για πεταμα…

Το θεμα με τα συνεργεια εινα πονεμενη ιστορια... Κανεις ο,τι σου λενε και το προβλημα παραμενει. Ευτυχως τα ανταλλακτικα τα εφερα χωρις ΦΠΑ απο το εξωτερικο, γιατι ζητουσε εξωφενικες τιμες (280€ για 3 βασεις μηχανης που τις εφερα με 135€ και 140€ για ψαλιδια που τα εφερα με 60€). Παντως ο,τι και να ειναι 2 με 2.5 κατοσταρικα ισως να τα εδωσα τζαμπα, αλλα τουλαχιστον ρεφαρονται με οικονομιες... 

1 ώρα πριν, Metoo είπε

Και μπαράκια ζαμφόρ είναι μια ακόμα πιθανή αιτία.

Αυτο πώς το βρίσκεις για σίγουρα? Γιατί ο ήχος υπάρχει, αλλά σου λένε ότι όλα είναι καλά...

Επεξ/σία από vayio
Δημοσ.

Tα μπαρακια ζαμφορ με το ματι φαίνονται..Εχουν λιώσει τα λάστιχα τους...Οποτε με 15 χρονια ιδια αμορτισερ τα top mounts ειναι η πιο πιθανή αιτια...Αυτα ειναι λαστιχένια με ρουλεμαν που επιτρεπουν το αμορτισερ να έχει εχει ευλυγισία και ευκινησια...Οποτε μετα απο 15 χρονια θα εχουν γινει σμπαραλια...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παρόμοιο πρόβλημα σε fiat punto 15ετίας ειχε γνωστό μου ατομο ,σε καλή ασφαλτο ηταν αστέρι ο παραμικρός θόρυβος δεν ακουγόταν ,αλλά οταν ειχε ανωμαλίες η ασφαλτος ,ακουγόταν ενα βουητό συνεχόμενο ,πάει στο 1ο συνεργείο φταίνε τα ψαλίδια  ,νέα ψαλίδια επάνω γρασάρισμα στα επίμαχα σημεία μηδέν βελτίωση ο θόρυβος το βουητό εκεί ,ξαναπάει στο ιδιο συνεργείο ...φταίνε οι  βάσεις του κινητήρα εχουν παλιώσει κ θέλουν αλλαγμα ...νέες βάσεις μηδέν καλυτέρευση ,το ιδιο αποτέλεσμα...πάει σε 2ο συνεργείο τα αμορτισέρ ειναι καλά του λένε αφού τα μετράνε αλλά θέλουν αλλαγή οι βάσεις των αμορτισέρ (τα γνωστά top mounts... )τα οποία για να αλλαχτούν ειναι μεγάλη φασαρία κ σε χρόνο αλλά κ σε χρήμα ,βγαίνουν οι ρόδες -βγαίνουν τα αμορτισέρ -βγάζουν τα ελατήρια απο τα αμορτισέρ ,μετά βγάζουν τα top mounts πάλι η ιδια τοποθέτηση αντίστροφα τώρα κ στο τέλος απαραίτητα νέα ευθυγράμμιση...μετά απ ολα αυτά ΜΗΔΕΝ αποτέλεσμα ...πάλι βουητό ενοχλητικό σε κακή ασφαλτο...πάει σε 3ο συνεργείο ,το παίρνει ο μάστορας το punto με τον γνωστό μου μέσα κ αυτός, κ το οδηγάει σε κακή ασφαλτο ...του λέει τι εχεις αλλάξει ...του λέει αναλυτικά ο γνωστός μου τι εχει αλλάξει ...κ του απαντά ο μάστορας ξέρω τι ειναι...μου ειχε ξανατύχει πρόσφατα σε 1 skoda παλιό του ειπε,τι εφταιγε τελικά κ φτιάχτηκε κ σταμάτησε το βουητό ? οι 2+2  βίδες που κρατάνε την δαγκάνα των φρένων (αριστερα κ δεξιά) ,ειχαν κάνει ελαφρύ ανοιγμα  στις τρυπούλες εκεί που επιαναν οι βίδες κ αυτες οι βίδες επαιζαν πανω κατω σε ανωμαλο εδαφος ,οπότε πήγαν  σε τόρνο οι 4 βίδες κ τους εβαλε κάτι σαν πουκάμισο ,ετσι τα ελεγε ο μάστορας κ σταμάτησε αμέσως αυτο το βουητό...για πές λοιπον στο μάστορά σου να κυτάξει αυτές τις βίδες ...παίζοντας με τις δαγκάνες αριστερά κ δεξιά αν εχουν τζόγο ,φυσικά αφού εχουν βγεί οι ρόδες κ ειναι σε ανυψωτικό το αμάξι...

Επεξ/σία από timoleon11
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, timoleon11 είπε

παρόμοιο πρόβλημα σε fiat punto 15ετίας ειχε γνωστό μου ατομο ,σε καλή ασφαλτο ηταν αστέρι ο παραμικρός θόρυβος δεν ακουγόταν ,αλλά οταν ειχε ανωμαλίες η ασφαλτος ,ακουγόταν ενα βουητό συνεχόμενο ,πάει στο 1ο συνεργείο φταίνε τα ψαλίδια  ,νέα ψαλίδια επάνω γρασάρισμα στα επίμαχα σημεία μηδέν βελτίωση ο θόρυβος το βουητό εκεί ,ξαναπάει στο ιδιο συνεργείο ...φταίνε οι  βάσεις του κινητήρα εχουν παλιώσει κ θέλουν αλλαγμα ...νέες βάσεις μηδέν καλυτέρευση ,το ιδιο αποτέλεσμα...πάει σε 2ο συνεργείο τα αμορτισέρ ειναι καλά του λένε αφού τα μετράνε αλλά θέλουν αλλαγή οι βάσεις των αμορτισέρ (τα γνωστά top mounts... )τα οποία για να αλλαχτούν ειναι μεγάλη φασαρία κ σε χρόνο αλλά κ σε χρήμα ,βγαίνουν οι ρόδες -βγαίνουν τα αμορτισέρ -βγάζουν τα ελατήρια απο τα αμορτισέρ ,μετά βγάζουν τα top mounts πάλι η ιδια τοποθέτηση αντίστροφα τώρα κ στο τέλος απαραίτητα νέα ευθυγράμμιση...μετά απ ολα αυτά ΜΗΔΕΝ αποτέλεσμα ...πάλι βουητό ενοχλητικό σε κακή ασφαλτο...πάει σε 3ο συνεργείο ,το παίρνει ο μάστορας το punto με τον γνωστό μου μέσα κ αυτός, κ το οδηγάει σε κακή ασφαλτο ...του λέει τι εχεις αλλάξει ...του λέει αναλυτικά ο γνωστός μου τι εχει αλλάξει ...κ του απαντά ο μάστορας ξέρω τι ειναι...μου ειχε ξανατύχει πρόσφατα σε 1 skoda παλιό του ειπε,τι εφταιγε τελικά κ φτιάχτηκε κ σταμάτησε το βουητό ? οι 2+2  βίδες που κρατάνε την δαγκάνα των φρένων (αριστερα κ δεξιά) ,ειχαν κάνει ελαφρύ ανοιγμα  στις τρυπούλες εκεί που επιαναν οι βίδες κ αυτες οι βίδες επαιζαν πανω κατω σε ανωμαλο εδαφος ,οπότε πήγαν  σε τόρνο οι 4 βίδες κ τους εβαλε κάτι σαν πουκάμισο ,ετσι τα ελεγε ο μάστορας κ σταμάτησε αμέσως αυτο το βουητό...για πές λοιπον στο μάστορά σου να κυτάξει αυτές τις βίδες ...παίζοντας με τις δαγκάνες αριστερά κ δεξιά αν εχουν τζόγο ,φυσικά αφού εχουν βγεί οι ρόδες κ ειναι σε ανυψωτικό το αμάξι...

Σε ευχαριστω πολυ για την αναλυτικη και εμπεριστατωμενη απαντηση. Εχω δικο μου φρενά, θα το παω αμεσα να το δω και αυτο...

Δημοσ.
18 ώρες πριν, vayio είπε

Σε ευχαριστω πολυ για την αναλυτικη και εμπεριστατωμενη απαντηση. Εχω δικο μου φρενά, θα το παω αμεσα να το δω και αυτο...

Όταν το πας και είναι αυτό με το καλό γράψε μας εδώ αν θέλεις.

Εγώ προσωπικά σκέφτομαι να γράψω λίστα από προβλήματα και λύσεις και να το αναρτήσω όταν με το καλό τελειώσω για να τα βλέπουμε μπας και βγάζουμε άκρη.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μιας και λες για προβλήματα,αλλαξα περυσι αμορτισερ μπροστά πίσω.Μετά απο λίγες μέρες αρχισε ένας μικρός θόρυβος στην πίσω ανάρτηση,κούναγα απο εδώ ,χτύπαγα απο εκεί ,δεν ακουγόταν τίποτα με στασιμο το αμάξι.Φευγω για Αγγλία και το αμάξι το οδηγούσε η σύζυγος.Ο θόρυβος να αλλάζει και να ακούγεται και στην παραμικρή ανωμαλία του δρόμου,σε κάποια στιγμή μου λεει ότι  σαν κάτι να τρίβεται στο λάστιχο.Να της λέω να το πάει στο συνεργείο ,όχι όταν επιστρέψεις θα το πας εσύ.Τον θόρυβο τον περιορίσαμε ότι προέρχεται απο πίσω δεξιά.Επιστρέφω Ελλάδα ,το αμάξι να κάνει σαν τροκάνι.Κοιτάω γύρω γύρω ,δεν βλέπω τίποτα.Βγάζω την ρόδα πίσω δεξιά να ελέγξω τις δαγκάνες γιατί έλεγα ότι αυτές χτυπάνε και βλεπω το αμορτισέρ να έχει φύγει απο την επάνω θέση και να τρίβεται στην λαμαρίνα.Ελειπε η βίδα μήκους τουλάχιστον 5 ποντων που κρατάει το αμορτισερ στο σασί,κάποια στιγμή όπως ξεβίδωνε βρήκε και στο λάστιχο το οποίο ψιλοέτριψε και κάπου έπεσε στον δρόμο.Κατευθείαν στον μηχανικό που άλλαξε τα αμορτισερ,δεν είχε ξαναδεί κάτι τέτοιο κλπ κλπ ,κολαούζο για να φτιάξει το σπείρωμα γιατί η βίδα όσο ξεβίδωνε ζόριζε το σπείρωμα και καινούργια βίδα .Μετά απο λίγα χλμ ξαναπήγα να ελέγξει ότι δεν έλυσε πάλι η βίδα.Κοίταξε και την άλλη πλευρά και ήταν οκ.Ενα χρόνο μετά όλα καλά.Απο τα πιο κουφά προβλήματα που μου έχουν τύχει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Όπως είπαν και άλλοι βάσεις αμορτισέρ μαζί με αμορτισέρ, τα αλλάζεις και ξεμπερδεύεις απο την στιγμή που έχεις αλλάξει τα υπόλοιπα. Εμένα έκανε ένα γδούπο το αμάξι σε ανωμαλίες με χαμηλές ταχύτητες απο τα 65.000 χλμ και δεν μπορούσαμε να βρούμε τι έχει. Όταν στα 140.000 άλλαξα αμορτισέρ και βάσεις λύθηκε το θέμα. Μπορείς να δοκιμάσεις να ψεκάσεις τις βάσεις  με μπόλικο wd40 και να δεις αμα μειώνεται ή αλλάζει ο θόρυβος, αλλά με τα χλμ που έχεις αναμενόμενο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, lary7 είπε

Όπως είπαν και άλλοι βάσεις αμορτισέρ μαζί με αμορτισέρ, τα αλλάζεις και ξεμπερδεύεις απο την στιγμή που έχεις αλλάξει τα υπόλοιπα. Εμένα έκανε ένα γδούπο το αμάξι σε ανωμαλίες με χαμηλές ταχύτητες απο τα 65.000 χλμ και δεν μπορούσαμε να βρούμε τι έχει. Όταν στα 140.000 άλλαξα αμορτισέρ και βάσεις λύθηκε το θέμα. Μπορείς να δοκιμάσεις να ψεκάσεις τις βάσεις  με μπόλικο wd40 και να δεις αμα μειώνεται ή αλλάζει ο θόρυβος, αλλά με τα χλμ που έχεις αναμενόμενο.

Αν μιλάμε για ελαστικές βάσεις θα πρότεινα σπραίη σιλικόνης αντι για wd40

Δημοσ.
On 24/09/2023 at 13:24, vayio said:

Το θεμα με τα συνεργεια εινα πονεμενη ιστορια... Κανεις ο,τι σου λενε και το προβλημα παραμενει. Ευτυχως τα ανταλλακτικα τα εφερα χωρις ΦΠΑ απο το εξωτερικο, γιατι ζητουσε εξωφενικες τιμες (280€ για 3 βασεις μηχανης που τις εφερα με 135€ και 140€ για ψαλιδια που τα εφερα με 60€). Παντως ο,τι και να ειναι 2 με 2.5 κατοσταρικα ισως να τα εδωσα τζαμπα, αλλα τουλαχιστον ρεφαρονται με οικονομιες... 

Με απλά λόγια μπήκαν πάνω από τα πιο φτηνά (μην πω τα πιο φτηνά) που βρήκες, μην περιμένεις να φιλτράρουν το ίδιο καλά με τα γνήσια τις ανωμαλίες του δρόμου. Παθών και εγώ με Stilo, τα σινεμπλόκ που είχαν πάνω τα ψαλίδια vema που έβαζα δεν φιλτράριζαν σχεδόν τίποτα, με αλλαγμένα τα πάντα σχεδόν στο μπροστινό σύστημα δεν σταματούσε ο θόρυβος. Πρόβλημα ασφαλείας δεν είχε βέβαια, αλλά η αίσθηση που μου έδινε με έκανε να θέλω να το βάψω μπλε και στη θάλασσα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Με απλά λόγια μπήκαν πάνω από τα πιο φτηνά (μην πω τα πιο φτηνά) που βρήκες, μην περιμένεις να φιλτράρουν το ίδιο καλά με τα γνήσια τις ανωμαλίες του δρόμου. Παθών και εγώ με Stilo, τα σινεμπλόκ που είχαν πάνω τα ψαλίδια vema που έβαζα δεν φιλτράριζαν σχεδόν τίποτα, με αλλαγμένα τα πάντα σχεδόν στο μπροστινό σύστημα δεν σταματούσε ο θόρυβος. Πρόβλημα ασφαλείας δεν είχε βέβαια, αλλά η αίσθηση που μου έδινε με έκανε να θέλω να το βάψω μπλε και στη θάλασσα.

Τα πιο φθηνα δεν εβαλα... Παραδειγμα, βασεις εβαλα SWAG και ψαλιδια ΝΚ δανέζικα. Απλα τα εφερα απέξω χωρις ΦΠΑ. Υπηρχαν και πιο φθηνα, αλλά πηγα σε μεσαίες λυσεις. Οταν ομως πηρα τη μία βαση 60 - ΦΠΑ=48€ γιατί έκοψα τιμολογιο και εδω μου ζητουσε 120 γιατι ταχα ακρίβηναν... ε οχι...

Επεξ/σία από vayio

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...