Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με start-stop


roussospits

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 hours ago, sphinxgr said:

Όταν πληρώσεις πολλαπλάσια το τελικό κόστος σε βλάβες κ μπαταρίες στη διπλή τιμή, ίσως αλλάξεις άποψη. 

Το ίδιο ισχύει κ για τα ηλεκτρικά που σε 10~ 15 χρόνια δεν έχουν καμία αξία κ είναι για πέταμα. 

Στην αρχή όλα ωραία είναι που δουλεύουν 

γιατι πόσο εχεις σκοπό να κρατήσεις το οχιμα και θα σου βγουν αυτες η βλαβες? εμενα το οχιμα του 2012 με 170,000 πλέον χιλομετρα μηδέν βλάβες εβγαλε (μόνο οτι λει το βιβλιο κάνω) πλεον σηγα σιγα θα παρει ποδι (μουσείο με ροδες θα γινει )
ηλεκτρικό έχει εγγύηση 8 χρονια καποια 7 καποια αλλά άντε να το κρατήσεις και 10 παραπάνω δεν παιζει απλά όπως και τα περισσότερα συμβατικα

μην κοιτάς την ελλαδα όπου όλοι κανουν από σκατό παξιμάδι και κρατάνε αμαξια 30 χρονια με  800,000 χιλομετρα αλλου ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 22/9/2023 στις 9:58 ΜΜ, tounion είπε

Βασικά είναι ένα από τα πιο άχρηστα πράγματα και επικίνδυνο επιπλέον το start stop... το απενεργοποιω κατευθείαν με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο

ανοησιες! οταν θα καταλαβεις το τι καυσαεριο τρως σε καθε φαναρι απο τα αυτοκινητα, τοτε θα μου ξαναπεις αν ειναι χαζομαρα ή οχι. Επρεπε να μην υπαρχει καν τροπος απενεργοποιησης του start stop.

Στις 29/9/2023 στις 5:00 ΜΜ, haris_216 είπε

Και τέλος μία ακόμα σκέψη. Αν αυτή η λειτουργία ήταν αδιαμφισβήτητα προς όφελος, χωρίς αστερίσκους, γιατί υπάρχει το κουμπί το οποίο είναι κι εύκολα προσβάσιμο, για να την βγάζεις off???

λαθος μεγαλο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/9/2023 στις 6:00 ΜΜ, haris_216 είπε

 Και τέλος μία ακόμα σκέψη. Αν αυτή η λειτουργία ήταν αδιαμφισβήτητα προς όφελος, χωρίς αστερίσκους, γιατί υπάρχει το κουμπί το οποίο είναι κι εύκολα προσβάσιμο, για να την βγάζεις off??? Τη στιγμή που οι περισσότερες λοιπές ηλεκτρονικές ευκολίες απενεργοποιούνται λίγο πιο δύσκολα, συνήθως μέσα από κάποιο μενού

 

 

Και τα φώτα μπορείς να σβήσεις αλλά δεν είναι συνετό να κυκλοφορείς με σβηστά φώτα το βράδυ  😕

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Maurikycli said:

Και τα φώτα μπορείς να σβήσεις αλλά δεν είναι συνετό να κυκλοφορείς με σβηστά φώτα το βράδυ  😕

εγω στα καινουργια αυτοκίνητα δεν τα ανάβω βγάζω και την ασφάλεια για τα day light γιατι led φανάρι ειναι ακριβό στην αλλαγη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Και τα φώτα μπορείς να σβήσεις αλλά δεν είναι συνετό να κυκλοφορείς με σβηστά φώτα το βράδυ  😕

Προφανώς καταλαβαίνεις τι θέλω να πω αλλά απλά θέλεις να το γελοιοποιησεις. 

Ας το κάνω λοιπόν λιανά για τους υπόλοιπους. 

Άλλοι αυτοματισμοί, όπως για τα θέματα πρόσφυσης, για αυτόματο φρενάρισμα σε ανίχνευση εμποδιου, κλπ μπορούν επίσης να βγουν off αν το επιθυμείς. Δεν γίνεται όμως ποτέ (τουλάχιστον στα οχήματα που ξέρω) με την ευκολία ενός απλού κουμπιού στο ταμπλό αλλά πάντα μέσα από το μενού κάνοντας 2,3,4 βήματα. 

Το τόσο χρήσιμο για κατανάλωση και περιβάλλον (κατά τη γνώμη άλλων) γιατί να μπορεί να βγαίνει off τόσο εύκολα; Ποιος ο αντικειμενικά σοβαρός και στατιστικά επιβεβλημένος λόγω συχνότητας λόγος; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λ

Δεν το γελοιοποιω αλλά δεν σημαίνει ότι επειδή απενεργοποιειται εύκολα είναι και άχρηστο. 

Από την άλλη δεν νομίζω ότι είναι μόνο αρνητικό για τον κινητήρα.  Πιστεύω ότι αφηνοντας τον να δουλεύει στο ρελαντί για πολλές ώρες δεν τον βοηθάς  Στο μεταξύ έχουν αλλάξει τα λάδια ώστε να καλύπτουν τις συχνές επανεκκινησεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, haris_216 είπε

Το τόσο χρήσιμο για κατανάλωση και περιβάλλον (κατά τη γνώμη άλλων) γιατί να μπορεί να βγαίνει off τόσο εύκολα; Ποιος ο αντικειμενικά σοβαρός και στατιστικά επιβεβλημένος λόγω συχνότητας λόγος; 

Είναι χρήσιμο υπο προϋποθέσεις.

Αν σταματάς κάθε 3 δευτερόλεπτα, τελικά περισσότερο θα καις. Αν σταματάς για 1-2 λεπτά, ναι εξοικονομείς. Επίσης αν δεν θες την ελάχιστη καθυστέρηση του να πάρει μπροστά ο κινητήρας το απενεργοποιείς. Τέλος όπως γράψαμε λόγω της χρήσης του πληρώνεις πολλαπλάσια την μπαταρία του αυτοκινήτου όπως και πιθανές επισκευες του δυναμομιζου - το οποίο είναι ενισχυμένο να αντέχει περισσότερο.

Οπότε σωστά μπορείς να το απενεργοποιείς. Είναι θέμα προτεραιοτήτων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...