Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με start-stop


roussospits

Προτεινόμενες αναρτήσεις

40 minutes ago, geomrk said:

Μια χαρά σου έκατσε,εγώ το απενεργοποιώ κάθε φορά που μπαίνω στο αμάξι. Υπάρχει μήπως μόνιμη απενεργοποίηση του start-stop? ξέρει κανείς;

Μόνο με μαμά διαγωνιστικό μπορείς να το κάνεις

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εκτός της μπαταρίας υπάρχουν κάποιες συνθήκες ανά αυτοκίνητο που πρέπει να ικανοποιούνται για να λειτουργεί το start/stop. Ένας από αυτούς θα μπορούσε να είναι ο αισθητήρας του καπό που επιβεβαιώνει ότι το καπό είναι κλειστό, σε κάποιες μάρκες ισχύει μπορεί όχι στο Citroen. Αν και είναι κλειστό η καλωδίωσή του έχει χτυπήματα ή σκουριές. Μόνο ένα διαγνωστικό και ένας πιστοποιημένος τεχνικός στο σέρβις θα μπορούσε να το δει αυτό. Οπότε βολτίτσα στο εξουσιοδοτημένο για έλεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/9/2023 στις 12:20 ΠΜ, johnieXoX είπε

άμα θες να φύγεις γρήγορα σε στοπ, και σε καθυστερεί ο χρόνος που κάνει το αυτοκίνητο με start-stop να πάρει μπρος, σε σημείο να γίνεται επικίνδυνο, μάλλον δεν πρέπει εξαρχής να περάσεις το στοπ.. 

 

Στις 23/9/2023 στις 12:37 ΠΜ, teot είπε

Γιατί όταν  φθάνεις  σε STOP η σε διασταύρωση βγάζεις την ταχύτητα και ενεργοποιείτε  το  START/STOP ?

1ον Εισαι σε φανάρι. Και βλέπεις τον άλλο να έρχεται πάνω σου. Προφανώς και θες να προχωρήσεις λίγο σε χρόνο Dt. Προσωπικά λόγω αυτής της καθυστέρησης έχω τρακάρει για χιλιοστά του δευτερολέπτου.

2ον το αυξημένο κόστος μπαταρίας και δυναμίζου σε πολλά μοντέλα στο τέλος της ημέρας φτάνει να είναι πιο ακριβό απο την βενζίνη που κέρδισες. 

3ον η βελτίωση στην κατανάλωση δεν είναι σίγουρη. Προϋποθέτει ότι θα είσαι σταματημένος για Χ χρόνο και δεν θα προχωράς κάθε λίγο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα το ίδιο πρόβλημα με Citroen C4 του 2016. Το s/s σταμάτησε να λειτουργεί όταν η μαμίσια μπαταρία είχε αρχίζει να παλιώνει.Η επόμενη μπαταρία, παρότι AGM (βέβαια μάρκα όχι γνωστή) δεν λειτούργησε ποτέ το s/s. Την περασμένη βδομάδα έβαλα μια EFB s/s μπαταρία (150ευρώ - όχι AGM) και παίζει κανονικά το s/s. Μου είπε ο μπαταριάς οτι η άλλη δεν ήταν ευρωπαική και δεν είχε barcode κλπ κλπ. 

Γενικά το s/s στα citroen είναι πολύ ευαίσθητο και λειτουργεί κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, moshelas είπε

Είχα το ίδιο πρόβλημα με Citroen C4 του 2016. Το s/s σταμάτησε να λειτουργεί όταν η μαμίσια μπαταρία είχε αρχίζει να παλιώνει.Η επόμενη μπαταρία, παρότι AGM (βέβαια μάρκα όχι γνωστή) δεν λειτούργησε ποτέ το s/s. Την περασμένη βδομάδα έβαλα μια EFB s/s μπαταρία (150ευρώ - όχι AGM) και παίζει κανονικά το s/s. Μου είπε ο μπαταριάς οτι η άλλη δεν ήταν ευρωπαική και δεν είχε barcode κλπ κλπ. 

Γενικά το s/s στα citroen είναι πολύ ευαίσθητο και λειτουργεί κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες. 

Aυτή που φόραγε το αμάξι απο το εργοστάσιο ήταν  AGM ή EFB ?

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγες μέρες το άφησα να λειτουργεί το start-stop, όταν πήρα το αυτοκίνητο.

Μετά μπήκα στη διαδικασία να το σβήνω μόλις ξεκινήσω (μηχανικά το χέρι έλυνε χειρόφρενο και αμέσως έσβηνε και το start-stop :)) και τέλος πήρα ένα obd-II και το έσβησα μόνιμα. Εννοείται πως το obd δεν το πήρα γι' αυτό αλλά μια χαρά βόλεψε ΚΑΙ σε αυτό.

Και φυσικά η ακύρωση δεν είναι μη αναστρέψιμη. Αν αργότερα το "φιλοσοφήσω" και καταλήξω στο συμπέρασμα "ρε τι φοβερό εργαλείο είναι" (λέμε τώρα :P) το επανενεργοποιώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, getty είπε

Μονο εμένα ενοχλεί να καίει την ακριβοπληρωμένη βενζινουλα μου το αυτοκίνητο όταν αυτό είναι σταματημένο;

Όταν πληρώσεις πολλαπλάσια το τελικό κόστος σε βλάβες κ μπαταρίες στη διπλή τιμή, ίσως αλλάξεις άποψη. 

Το ίδιο ισχύει κ για τα ηλεκτρικά που σε 10~ 15 χρόνια δεν έχουν καμία αξία κ είναι για πέταμα. 

Στην αρχή όλα ωραία είναι που δουλεύουν 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, sphinxgr said:

Όταν πληρώσεις πολλαπλάσια το τελικό κόστος σε βλάβες κ μπαταρίες στη διπλή τιμή, ίσως αλλάξεις άποψη. 

Το ίδιο ισχύει κ για τα ηλεκτρικά που σε 10~ 15 χρόνια δεν έχουν καμία αξία κ είναι για πέταμα. 

Στην αρχή όλα ωραία είναι που δουλεύουν 

 

μην τα ισοπεδώνεις όλα. η τεχνολογία πάντα προχωράει και η ηλεκτροκίνηση είναι κάτι που θα επικρατήσει. ήδη σε υβριδικά έχουν ξεκινήσει και βγαίνουν κιτ αντικατάστασης μπαταριών που παρέχουν και καλύτερη αυτονομία και περισσότερη ασφάλεια.

πρόχειρο παράδειγμα σε 1ης γενιάς υβριδικό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, getty είπε

Μονο εμένα ενοχλεί να καίει την ακριβοπληρωμένη βενζινουλα μου το αυτοκίνητο όταν αυτό είναι σταματημένο;

Εμένα με ενοχλεί ένα αμάξι (το δικό μου) να καταπονεί συνεχώς μία (αποδεδειγμένα) ακριβή μπαταρία (τουλάχιστον ακριβότερη από αυτή που θα χρειαζόταν αν δεν είχε την "χαριτωμενιά") η οποία, λόγω του ότι κυρίως κινούμαι εντός του αστικού ιστού, να μην έχει την ευκαιρία να φορτίζει όπως θα έπρεπε.

Επίσης (δική μου σκέψη που μπορεί η σύγχρονη τεχνολογία να ακυρώνει) πιστεύω ότι δεν...απολαμβάνει μία μίζα να δουλεύει σημαντικά πολλαπλάσιες φορές. Πχ για να φύγω από Γλυφάδα να πάω στο κέντρο, χωρίς το start-stop η μίζα θα δουλέψει μία φορά. Με μία συνήθη καθημερινή κίνηση και το start-stop on θα δουλέψει κάποιες δεκάδες φορές παραπάνω.

Και τέλος μία ακόμα σκέψη. Αν αυτή η λειτουργία ήταν αδιαμφισβήτητα προς όφελος, χωρίς αστερίσκους, γιατί υπάρχει το κουμπί το οποίο είναι κι εύκολα προσβάσιμο, για να την βγάζεις off??? Τη στιγμή που οι περισσότερες λοιπές ηλεκτρονικές ευκολίες απενεργοποιούνται λίγο πιο δύσκολα, συνήθως μέσα από κάποιο μενού

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Όταν πληρώσεις πολλαπλάσια το τελικό κόστος σε βλάβες κ μπαταρίες στη διπλή τιμή, ίσως αλλάξεις άποψη. 

Το ίδιο ισχύει κ για τα ηλεκτρικά που σε 10~ 15 χρόνια δεν έχουν καμία αξία κ είναι για πέταμα. 

Στην αρχή όλα ωραία είναι που δουλεύουν 

Εμένα έχει πυκνωτή όπως οι φόρμουλες! 🤪

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greekfragma είπε

 

μην τα ισοπεδώνεις όλα. η τεχνολογία πάντα προχωράει και η ηλεκτροκίνηση είναι κάτι που θα επικρατήσει. ήδη σε υβριδικά έχουν ξεκινήσει και βγαίνουν κιτ αντικατάστασης μπαταριών που παρέχουν και καλύτερη αυτονομία και περισσότερη ασφάλεια.

πρόχειρο παράδειγμα σε 1ης γενιάς υβριδικό.

 

Είναι υβριδικό και πληρώνει σε after market 3000$

Στο ηλεκτρικό η τιμή είναι πολλαπλάσια. 

Στα σημερινά αμάξια στα 10 χρόνια συνήθως δεν πληρώνεις τίποτα απολύτως και δεν θεωρείται αυτονόητο ότι θα ρίξεις 10.000€~15.000 στα 10 χρόνια. 

Εγώ προσωπικά δεν θα χαιρόμουν στα 10 χρονια να πρέπει να δίνω τόσα λεφτά σε δεκαετίας αμάξι. Χώρια που θα πρέπει να παίρνεις μόνο καινούργιο. 

Ναι αν έχεις λεφτά όλα τέλεια είναι. Είμαστε στην Ελλάδα όμως. Το καινούργιο αμάξι για πολλούς είναι επένδυση ζωής που το παίρνουν και το κρατάνε 30 χρόνια. Δεν ξέρω κ πολλούς που μπορούν κάθε 10 χρόνια να παίρνουν αμάξι των 35.000€. 

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, sphinxgr said:

Είναι υβριδικό και πληρώνει σε after market 3000$

Στο ηλεκτρικό η τιμή είναι πολλαπλάσια. 

Στα σημερινά αμάξια στα 10 χρόνια συνήθως δεν πληρώνεις τίποτα απολύτως και δεν θεωρείται αυτονόητο ότι θα ρίξεις 10.000€~15.000 στα 10 χρόνια. 

Εγώ προσωπικά δεν θα χαιρόμουν στα 10 χρονια να πρέπει να δίνω τόσα λεφτά σε δεκαετίας αμάξι. Χώρια που θα πρέπει να παίρνεις μόνο καινούργιο. 

Ναι αν έχεις λεφτά όλα τέλεια είναι. Είμαστε στην Ελλάδα όμως. Το καινούργιο αμάξι για πολλούς είναι επένδυση ζωής που το παίρνουν και το κρατάνε 30 χρόνια. Δεν ξέρω κ πολλούς που μπορούν κάθε 10 χρόνια να παίρνουν αμάξι των 35.000€. 

η συζήτηση είναι για το start-stop και όχι για το αν συμφέρει στην Ελλάδα το υβριδικό ή το αμιγώς ηλεκτρικό.

εγώ έκανα παράθεση στην ισοπέδωση για το θέμα μπαταριών που έθεσες. 

Ελλάδα δε μπορεί να γίνει εποικοδομητική κουβέντα ενώ έχουμε να λύσουμε άλλα βασικότερα στη μετακίνηση, π.χ. το κόστος μετακίνησης λόγω φόρων στα καύσιμα, φθορά από τις ανύπαρκτες υποδομές μας κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...