Black Demis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2023 40 minutes ago, geomrk said: Μια χαρά σου έκατσε,εγώ το απενεργοποιώ κάθε φορά που μπαίνω στο αμάξι. Υπάρχει μήπως μόνιμη απενεργοποίηση του start-stop? ξέρει κανείς; Μόνο με μαμά διαγωνιστικό μπορείς να το κάνεις 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sellsoap Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 δεν ειναι παντα απαραιτητο το tester., εξαρταται τη μαρκα, καποια εχουν κουμπι να το κλεισεις μονιμα. π.χ. NISSAN Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
netagra Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Εκτός της μπαταρίας υπάρχουν κάποιες συνθήκες ανά αυτοκίνητο που πρέπει να ικανοποιούνται για να λειτουργεί το start/stop. Ένας από αυτούς θα μπορούσε να είναι ο αισθητήρας του καπό που επιβεβαιώνει ότι το καπό είναι κλειστό, σε κάποιες μάρκες ισχύει μπορεί όχι στο Citroen. Αν και είναι κλειστό η καλωδίωσή του έχει χτυπήματα ή σκουριές. Μόνο ένα διαγνωστικό και ένας πιστοποιημένος τεχνικός στο σέρβις θα μπορούσε να το δει αυτό. Οπότε βολτίτσα στο εξουσιοδοτημένο για έλεγχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sphinxgr Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Στις 23/9/2023 στις 12:20 ΠΜ, johnieXoX είπε άμα θες να φύγεις γρήγορα σε στοπ, και σε καθυστερεί ο χρόνος που κάνει το αυτοκίνητο με start-stop να πάρει μπρος, σε σημείο να γίνεται επικίνδυνο, μάλλον δεν πρέπει εξαρχής να περάσεις το στοπ.. Στις 23/9/2023 στις 12:37 ΠΜ, teot είπε Γιατί όταν φθάνεις σε STOP η σε διασταύρωση βγάζεις την ταχύτητα και ενεργοποιείτε το START/STOP ? 1ον Εισαι σε φανάρι. Και βλέπεις τον άλλο να έρχεται πάνω σου. Προφανώς και θες να προχωρήσεις λίγο σε χρόνο Dt. Προσωπικά λόγω αυτής της καθυστέρησης έχω τρακάρει για χιλιοστά του δευτερολέπτου. 2ον το αυξημένο κόστος μπαταρίας και δυναμίζου σε πολλά μοντέλα στο τέλος της ημέρας φτάνει να είναι πιο ακριβό απο την βενζίνη που κέρδισες. 3ον η βελτίωση στην κατανάλωση δεν είναι σίγουρη. Προϋποθέτει ότι θα είσαι σταματημένος για Χ χρόνο και δεν θα προχωράς κάθε λίγο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moshelas Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Είχα το ίδιο πρόβλημα με Citroen C4 του 2016. Το s/s σταμάτησε να λειτουργεί όταν η μαμίσια μπαταρία είχε αρχίζει να παλιώνει.Η επόμενη μπαταρία, παρότι AGM (βέβαια μάρκα όχι γνωστή) δεν λειτούργησε ποτέ το s/s. Την περασμένη βδομάδα έβαλα μια EFB s/s μπαταρία (150ευρώ - όχι AGM) και παίζει κανονικά το s/s. Μου είπε ο μπαταριάς οτι η άλλη δεν ήταν ευρωπαική και δεν είχε barcode κλπ κλπ. Γενικά το s/s στα citroen είναι πολύ ευαίσθητο και λειτουργεί κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 5 λεπτά πριν, moshelas είπε Είχα το ίδιο πρόβλημα με Citroen C4 του 2016. Το s/s σταμάτησε να λειτουργεί όταν η μαμίσια μπαταρία είχε αρχίζει να παλιώνει.Η επόμενη μπαταρία, παρότι AGM (βέβαια μάρκα όχι γνωστή) δεν λειτούργησε ποτέ το s/s. Την περασμένη βδομάδα έβαλα μια EFB s/s μπαταρία (150ευρώ - όχι AGM) και παίζει κανονικά το s/s. Μου είπε ο μπαταριάς οτι η άλλη δεν ήταν ευρωπαική και δεν είχε barcode κλπ κλπ. Γενικά το s/s στα citroen είναι πολύ ευαίσθητο και λειτουργεί κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες. Aυτή που φόραγε το αμάξι απο το εργοστάσιο ήταν AGM ή EFB ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moshelas Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Φοραγε varta agm l3 vrla 760a 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Λίγες μέρες το άφησα να λειτουργεί το start-stop, όταν πήρα το αυτοκίνητο. Μετά μπήκα στη διαδικασία να το σβήνω μόλις ξεκινήσω (μηχανικά το χέρι έλυνε χειρόφρενο και αμέσως έσβηνε και το start-stop ) και τέλος πήρα ένα obd-II και το έσβησα μόνιμα. Εννοείται πως το obd δεν το πήρα γι' αυτό αλλά μια χαρά βόλεψε ΚΑΙ σε αυτό. Και φυσικά η ακύρωση δεν είναι μη αναστρέψιμη. Αν αργότερα το "φιλοσοφήσω" και καταλήξω στο συμπέρασμα "ρε τι φοβερό εργαλείο είναι" (λέμε τώρα ) το επανενεργοποιώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
getty Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 Μονο εμένα ενοχλεί να καίει την ακριβοπληρωμένη βενζινουλα μου το αυτοκίνητο όταν αυτό είναι σταματημένο; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sphinxgr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 45 λεπτά πριν, getty είπε Μονο εμένα ενοχλεί να καίει την ακριβοπληρωμένη βενζινουλα μου το αυτοκίνητο όταν αυτό είναι σταματημένο; Όταν πληρώσεις πολλαπλάσια το τελικό κόστος σε βλάβες κ μπαταρίες στη διπλή τιμή, ίσως αλλάξεις άποψη. Το ίδιο ισχύει κ για τα ηλεκτρικά που σε 10~ 15 χρόνια δεν έχουν καμία αξία κ είναι για πέταμα. Στην αρχή όλα ωραία είναι που δουλεύουν 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekfragma Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 1 minute ago, sphinxgr said: Όταν πληρώσεις πολλαπλάσια το τελικό κόστος σε βλάβες κ μπαταρίες στη διπλή τιμή, ίσως αλλάξεις άποψη. Το ίδιο ισχύει κ για τα ηλεκτρικά που σε 10~ 15 χρόνια δεν έχουν καμία αξία κ είναι για πέταμα. Στην αρχή όλα ωραία είναι που δουλεύουν μην τα ισοπεδώνεις όλα. η τεχνολογία πάντα προχωράει και η ηλεκτροκίνηση είναι κάτι που θα επικρατήσει. ήδη σε υβριδικά έχουν ξεκινήσει και βγαίνουν κιτ αντικατάστασης μπαταριών που παρέχουν και καλύτερη αυτονομία και περισσότερη ασφάλεια. πρόχειρο παράδειγμα σε 1ης γενιάς υβριδικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 49 λεπτά πριν, getty είπε Μονο εμένα ενοχλεί να καίει την ακριβοπληρωμένη βενζινουλα μου το αυτοκίνητο όταν αυτό είναι σταματημένο; Εμένα με ενοχλεί ένα αμάξι (το δικό μου) να καταπονεί συνεχώς μία (αποδεδειγμένα) ακριβή μπαταρία (τουλάχιστον ακριβότερη από αυτή που θα χρειαζόταν αν δεν είχε την "χαριτωμενιά") η οποία, λόγω του ότι κυρίως κινούμαι εντός του αστικού ιστού, να μην έχει την ευκαιρία να φορτίζει όπως θα έπρεπε. Επίσης (δική μου σκέψη που μπορεί η σύγχρονη τεχνολογία να ακυρώνει) πιστεύω ότι δεν...απολαμβάνει μία μίζα να δουλεύει σημαντικά πολλαπλάσιες φορές. Πχ για να φύγω από Γλυφάδα να πάω στο κέντρο, χωρίς το start-stop η μίζα θα δουλέψει μία φορά. Με μία συνήθη καθημερινή κίνηση και το start-stop on θα δουλέψει κάποιες δεκάδες φορές παραπάνω. Και τέλος μία ακόμα σκέψη. Αν αυτή η λειτουργία ήταν αδιαμφισβήτητα προς όφελος, χωρίς αστερίσκους, γιατί υπάρχει το κουμπί το οποίο είναι κι εύκολα προσβάσιμο, για να την βγάζεις off??? Τη στιγμή που οι περισσότερες λοιπές ηλεκτρονικές ευκολίες απενεργοποιούνται λίγο πιο δύσκολα, συνήθως μέσα από κάποιο μενού Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 40 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Όταν πληρώσεις πολλαπλάσια το τελικό κόστος σε βλάβες κ μπαταρίες στη διπλή τιμή, ίσως αλλάξεις άποψη. Το ίδιο ισχύει κ για τα ηλεκτρικά που σε 10~ 15 χρόνια δεν έχουν καμία αξία κ είναι για πέταμα. Στην αρχή όλα ωραία είναι που δουλεύουν Εμένα έχει πυκνωτή όπως οι φόρμουλες! 🤪 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sphinxgr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greekfragma είπε μην τα ισοπεδώνεις όλα. η τεχνολογία πάντα προχωράει και η ηλεκτροκίνηση είναι κάτι που θα επικρατήσει. ήδη σε υβριδικά έχουν ξεκινήσει και βγαίνουν κιτ αντικατάστασης μπαταριών που παρέχουν και καλύτερη αυτονομία και περισσότερη ασφάλεια. πρόχειρο παράδειγμα σε 1ης γενιάς υβριδικό. Είναι υβριδικό και πληρώνει σε after market 3000$ Στο ηλεκτρικό η τιμή είναι πολλαπλάσια. Στα σημερινά αμάξια στα 10 χρόνια συνήθως δεν πληρώνεις τίποτα απολύτως και δεν θεωρείται αυτονόητο ότι θα ρίξεις 10.000€~15.000 στα 10 χρόνια. Εγώ προσωπικά δεν θα χαιρόμουν στα 10 χρονια να πρέπει να δίνω τόσα λεφτά σε δεκαετίας αμάξι. Χώρια που θα πρέπει να παίρνεις μόνο καινούργιο. Ναι αν έχεις λεφτά όλα τέλεια είναι. Είμαστε στην Ελλάδα όμως. Το καινούργιο αμάξι για πολλούς είναι επένδυση ζωής που το παίρνουν και το κρατάνε 30 χρόνια. Δεν ξέρω κ πολλούς που μπορούν κάθε 10 χρόνια να παίρνουν αμάξι των 35.000€. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2023 από sphinxgr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekfragma Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2023 8 minutes ago, sphinxgr said: Είναι υβριδικό και πληρώνει σε after market 3000$ Στο ηλεκτρικό η τιμή είναι πολλαπλάσια. Στα σημερινά αμάξια στα 10 χρόνια συνήθως δεν πληρώνεις τίποτα απολύτως και δεν θεωρείται αυτονόητο ότι θα ρίξεις 10.000€~15.000 στα 10 χρόνια. Εγώ προσωπικά δεν θα χαιρόμουν στα 10 χρονια να πρέπει να δίνω τόσα λεφτά σε δεκαετίας αμάξι. Χώρια που θα πρέπει να παίρνεις μόνο καινούργιο. Ναι αν έχεις λεφτά όλα τέλεια είναι. Είμαστε στην Ελλάδα όμως. Το καινούργιο αμάξι για πολλούς είναι επένδυση ζωής που το παίρνουν και το κρατάνε 30 χρόνια. Δεν ξέρω κ πολλούς που μπορούν κάθε 10 χρόνια να παίρνουν αμάξι των 35.000€. η συζήτηση είναι για το start-stop και όχι για το αν συμφέρει στην Ελλάδα το υβριδικό ή το αμιγώς ηλεκτρικό. εγώ έκανα παράθεση στην ισοπέδωση για το θέμα μπαταριών που έθεσες. Ελλάδα δε μπορεί να γίνει εποικοδομητική κουβέντα ενώ έχουμε να λύσουμε άλλα βασικότερα στη μετακίνηση, π.χ. το κόστος μετακίνησης λόγω φόρων στα καύσιμα, φθορά από τις ανύπαρκτες υποδομές μας κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα