Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα

εχω ενα citroen cactus 2016 στο οποιο εχει σταματησει να λειτουργει το start-stop ξαφνικα. 
εχει αλαχθει και η μπαταρια

Μηπως γνωριζει καποιος τι μπορει να φταιει?

αλλα και τι μπορω να κανω η που μπορω να απευθυνθω?

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αντιπροσωπεία να μπει στο διαγνωστικό μαμά να δουν γιατί δεν μπαίνει σε λειτουργία, μπορεί να είναι οτιδιποτε γιατί παρά πολλά πράγματα δεν αφινουν να λειτουργεί start and stop από το ποιο απλό που είναι χάλια μπαταρία μεχει και οτιδιποτε άλλο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, roussospits είπε

Καλησπερα

εχω ενα citroen cactus 2016 στο οποιο εχει σταματησει να λειτουργει το start-stop ξαφνικα. 
εχει αλαχθει και η μπαταρια

Μηπως γνωριζει καποιος τι μπορει να φταιει?

αλλα και τι μπορω να κανω η που μπορω να απευθυνθω?

Μπήκε η σωστή μπαταρία;Μήπως πρέπει να δηλωθεί η νέα μπαταρία στο σύστημα;Πόσο καιρό έχει μπει η νέα μπαταρία;

Επεξ/σία από Ukforthemoment
  • Like 3
Δημοσ.
2 hours ago, roussospits said:

Καλησπερα

εχω ενα citroen cactus 2016 στο οποιο εχει σταματησει να λειτουργει το start-stop ξαφνικα. 
εχει αλαχθει και η μπαταρια

Μηπως γνωριζει καποιος τι μπορει να φταιει?

αλλα και τι μπορω να κανω η που μπορω να απευθυνθω?

Εμένα μου το έκανε όταν τα είχε φτύσει η μπαταρία... η οποία βέβαια έπαιρνε μπροστά κανονικά .. αλλά ήθελε αλλαγή... τις διαλύουν τα Σταρτ/στοπ τις μπαταρίες και δεν αντέχουν πολύ ... 

Βασικά είναι ένα από τα πιο άχρηστα πράγματα και επικίνδυνο επιπλέον το start stop... το απενεργοποιω κατευθείαν με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο 

  • Like 4
Δημοσ.
39 minutes ago, tounion said:

Εμένα μου το έκανε όταν τα είχε φτύσει η μπαταρία... η οποία βέβαια έπαιρνε μπροστά κανονικά .. αλλά ήθελε αλλαγή... τις διαλύουν τα Σταρτ/στοπ τις μπαταρίες και δεν αντέχουν πολύ ... 

Βασικά είναι ένα από τα πιο άχρηστα πράγματα και επικίνδυνο επιπλέον το start stop... το απενεργοποιω κατευθείαν με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο 

Επικίνδυνο γιατί? 2012 αμάξι έχω 2019 μια μπαταρία άλλαξα (agm) και κάποια στηγμη θα πάω για δεύτερη (αν δεν σουτάρω το αμάξι) τα κλασσικά service κάνει το αμάξι τπτ παραπάνω από κλασσικές αλλαγές που λει το βιβλίο δεν έχω κάνει.

Βέβαια έχω δει αμάξια με κάτι κουλά start and stop, σβήνει πριν σταματήσει το αμάξι, σβήνει ακόμη και στην αρχή όταν είναι κρύο, σβήνει ακόμη στην ανηφόρα η στο απότομο φρενάρισμα με πλήρες στάση κλπ αυτά ναι είναι επικίνδυνα, σε μένα δεν υπάρχει αυτή η συμπεριφορά σβήνει μόνο μόνο υπό κατάλληλες συνθήκες και έχει πολλές και διάφορες εξαιρέσεις (πχ δεν σβήνει στην ανηφόρα δεν σβήνει όταν κατανάλωση ενέργειας είναι μεγάλη και πολλές άλλες)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, Black Demis said:

Επικίνδυνο γιατί? 2012 αμάξι έχω 2019 μια μπαταρία άλλαξα (agm) και κάποια στηγμη θα πάω για δεύτερη (αν δεν σουτάρω το αμάξι) τα κλασσικά service κάνει το αμάξι τπτ παραπάνω από κλασσικές αλλαγές που λει το βιβλίο δεν έχω κάνει.

Βέβαια έχω δει αμάξια με κάτι κουλά start and stop, σβήνει πριν σταματήσει το αμάξι, σβήνει ακόμη και στην αρχή όταν είναι κρύο, σβήνει ακόμη στην ανηφόρα η στο απότομο φρενάρισμα με πλήρες στάση κλπ αυτά ναι είναι επικίνδυνα, σε μένα δεν υπάρχει αυτή η συμπεριφορά σβήνει μόνο μόνο υπό κατάλληλες συνθήκες και έχει πολλές και διάφορες εξαιρέσεις (πχ δεν σβήνει στην ανηφόρα δεν σβήνει όταν κατανάλωση ενέργειας είναι μεγάλη και πολλές άλλες)

Επικίνδυνο ρε φίλε γιατί θες να φύγεις γρήγορα σε κάνα στοπ, σε καμία διασταύρωση και άμα είναι σβηστό θέλει κάποια δευτερόλεπτα να πάρει μπροστά που θα είχες φύγει ..  μπορεί να τσουλησεις λίγο να χρειαστεί να σταματήσεις πιο κάτω σε κίνηση και πάλι σβήνει.... Αφού τα έγραψες τι συμβαίνει στα περισσότερα γνωρίζεις ότι είναι επικίνδυνο 

Επεξ/σία από tounion
  • Like 2
  • Confused 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, tounion είπε

Επικίνδυνο ρε φίλε γιατί θες να φύγεις γρήγορα σε κάνα στοπ, σε καμία διασταύρωση και άμα είναι σβηστό θέλει κάποια δευτερόλεπτα να πάρει μπροστά που θα είχες φύγει ..  μπορεί να τσουλησεις λίγο να χρειαστεί να σταματήσεις πιο κάτω σε κίνηση και πάλι σβήνει.... Αφού τα έγραψες τι συμβαίνει στα περισσότερα γνωρίζεις ότι είναι επικίνδυνο 

άμα θες να φύγεις γρήγορα σε στοπ, και σε καθυστερεί ο χρόνος που κάνει το αυτοκίνητο με start-stop να πάρει μπρος, σε σημείο να γίνεται επικίνδυνο, μάλλον δεν πρέπει εξαρχής να περάσεις το στοπ.. 

Επεξ/σία από johnieXoX
  • Like 2
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, tounion είπε

Επικίνδυνο ρε φίλε γιατί θες να φύγεις γρήγορα σε κάνα στοπ, σε καμία διασταύρωση και άμα είναι σβηστό θέλει κάποια δευτερόλεπτα να πάρει μπροστά που θα είχες φύγει ..  μπορεί να τσουλησεις λίγο να χρειαστεί να σταματήσεις πιο κάτω σε κίνηση και πάλι σβήνει.... Αφού τα έγραψες τι συμβαίνει στα περισσότερα γνωρίζεις ότι είναι επικίνδυνο 

Γιατί όταν  φθάνεις  σε STOP η σε διασταύρωση βγάζεις την ταχύτητα και ενεργοποιείτε  το  START/STOP ?

  • Like 6
Δημοσ.

9 στις 10 περιπτώσεις με "χαλασμένο" start/stop η μπαταρία που μπαίνει δεν είναι συμβατή με start/stop.

ο εγκέφαλος διαβάζει λανθασμένη τάση CCA και χωρητικότητα και καλώς κάνει και το απενεργοποιεί για να μην την καταστρέψει.

θα πας εκεί που στη βάλανε να στην αλλάξουν με μια start/stop και να δεις που θα δουλέψει κανονικά το αμάξι σου.

  • Like 5
Δημοσ.
5 ώρες πριν, tounion είπε

Επικίνδυνο ρε φίλε γιατί θες να φύγεις γρήγορα σε κάνα στοπ, σε καμία διασταύρωση και άμα είναι σβηστό θέλει κάποια δευτερόλεπτα να πάρει μπροστά που θα είχες φύγει ..  μπορεί να τσουλησεις λίγο να χρειαστεί να σταματήσεις πιο κάτω σε κίνηση και πάλι σβήνει.... Αφού τα έγραψες τι συμβαίνει στα περισσότερα γνωρίζεις ότι είναι επικίνδυνο 

Δεν ξέρω τι αμάξι έχεις αλλά στο δικό μου δεν θέλει καποια δευτερόλεπτα να πάρει μπροστά,με το που ακουμπήσεις συμπλέκτη άναψε.Αν δεν έχει κουμπί απενεργοποίησης το δικό σου κοίτα ποια άλλη συνθήκη κρατάει το αμάξι πάντα αναμμένο,πχ στο δικό μου εχω διαβάσει οτι αν έχεις τον αέρα στο παρμπριζ δεν μπαίνει το SS.

Δημοσ.
8 hours ago, tounion said:

Επικίνδυνο ρε φίλε γιατί θες να φύγεις γρήγορα σε κάνα στοπ, σε καμία διασταύρωση και άμα είναι σβηστό θέλει κάποια δευτερόλεπτα να πάρει μπροστά που θα είχες φύγει ..  μπορεί να τσουλησεις λίγο να χρειαστεί να σταματήσεις πιο κάτω σε κίνηση και πάλι σβήνει.... Αφού τα έγραψες τι συμβαίνει στα περισσότερα γνωρίζεις ότι είναι επικίνδυνο 

Α όχι εμένα παίρνει μπρος πριν ολοκληρωθεί πάτημα συμπλέκτη δεν έχω θέμα αργής εκκίνησης, αν και καταλαβαίνω τι λες γιατί το έχω δει σε αλλα αμάξια κάνουν ώρα να μιζαρουν να πάρουν μπρος, και ναι αν μου το έκανε αυτό θα έτρωγε disable αλλά ευτιχος λειτουργεί καθος πρπει

7 hours ago, greekfragma said:

9 στις 10 περιπτώσεις με "χαλασμένο" start/stop η μπαταρία που μπαίνει δεν είναι συμβατή με start/stop.

ο εγκέφαλος διαβάζει λανθασμένη τάση CCA και χωρητικότητα και καλώς κάνει και το απενεργοποιεί για να μην την καταστρέψει.

θα πας εκεί που στη βάλανε να στην αλλάξουν με μια start/stop και να δεις που θα δουλέψει κανονικά το αμάξι σου.

Καλά υποτίθεται όταν έχεις τέτοια μπαταρία βάζεις ακριβός ότι είχες για να μην χρειαστεί bcm reprogram

Δημοσ.

καθαρα θεμα μπαταριας οπως σου γραφουν παραπανω, θα πρεπει να ειναι ενισχυμενη για S/S

αντιπροσωπεια για μετρηση και αντικατασταση

 

  • Like 2
Δημοσ.

Οτι σου είπαν παραπάνω 

Φιλος αλλαξε σε cactus diesel τις προάλλες 180 ευρω η μπαταρια γιατι δεν δούλευε το start stop

Λεω σε περίπτωση π εβαλες κάποια με 50 70 ευρω 

  • Like 1
Δημοσ.

Μια χαρά σου έκατσε,εγώ το απενεργοποιώ κάθε φορά που μπαίνω στο αμάξι. Υπάρχει μήπως μόνιμη απενεργοποίηση του start-stop? ξέρει κανείς;

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...