NikosKallithea Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2023 19 λεπτά πριν, CHRISpros είπε Και σε μια τέτοια περίπτωση πως εγώ θα αποδείξω το bandwidth του δικτύου της Nova για να σπάσω το συμβόλαιο με δική τους υπαιτιότητα? Τι μπορεί να κάνει ο πελάτης? Από την άλλη: Μπορεί η εταιρία να λύσει το πρόβλημα μεμονωμένου χρήστη αν παραπονεθεί ή τους παίρνει όλους η μπάλα; Και να το αποδείξεις που δεν είναι δυνατόν δεν σπάς το συμβόλαιο χωρίς χρέωση.
CHRISpros Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε Και να το αποδείξεις που δεν είναι δυνατόν δεν σπάς το συμβόλαιο χωρίς χρέωση. Aν το αποδείξεις, προφανώς και σπας το συμβόλαιο χωρίς χρέωση γιατί δεν μπορεί η εταιρία να τηρήσει τον όρο της εγγυημένης ταχύτητας. Εγώ έχω συμβόλαιο για ελάχιστη εγγυημένη 193 και υπάρχουν στιγμές που πιάνω 6.
Χρηστος Δρουγγος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Το ίδιο πρόβλημα απέκτησα και εγώ σήμερα φίλε περιμένω τεχνικό τώρα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα