Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, CHRISpros είπε

Και σε μια τέτοια περίπτωση πως εγώ θα αποδείξω το bandwidth του δικτύου της Nova για να σπάσω το συμβόλαιο με δική τους υπαιτιότητα? 

Τι μπορεί να κάνει ο πελάτης? 

 

Από την άλλη: Μπορεί η εταιρία να λύσει το πρόβλημα μεμονωμένου χρήστη αν παραπονεθεί ή τους παίρνει όλους η μπάλα; 

Και να το αποδείξεις που δεν είναι δυνατόν δεν σπάς το συμβόλαιο χωρίς χρέωση.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Και να το αποδείξεις που δεν είναι δυνατόν δεν σπάς το συμβόλαιο χωρίς χρέωση.

Aν το αποδείξεις, προφανώς και σπας το συμβόλαιο χωρίς χρέωση γιατί δεν μπορεί η εταιρία να τηρήσει τον όρο της εγγυημένης ταχύτητας. 

Εγώ έχω συμβόλαιο για ελάχιστη εγγυημένη 193 και υπάρχουν στιγμές που πιάνω 6. 

  • 1 χρόνο αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...