Προς το περιεχόμενο

Υπερχηληση ρεζερβουάρ καυσίμου


PedroG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά πρόσφατα άλλαξα κινητήρα στο Τεσσάρων ετών ΙΧ μου και κάθε φορά που λέω φουλαρε το....

Στάζει πετρελαίο από κάτω από το αμάξι. Παλιότερα δεν είχα τέτοιο θέμα. 

Υπάρχει περίπτωση ο μηχανικός που κούμπωσε τον κινητήρα να μην έδεσε σωστά η πείραξε κάτι άλλο και στάζει πετρελαίο από κάτω;

Σημειώνεται ότι η υπερχείλιση σταματά μετά από λίγο...και πάντα γίνεται όταν του λέω φουλαρε το!

Υπολογίζω πάνω από μισό λίτρο κάθε φορά... χάνεται.

Καμία ιδέα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, PedroG είπε

Παιδιά πρόσφατα άλλαξα κινητήρα στο Τεσσάρων ετών ΙΧ μου και κάθε φορά που λέω φουλαρε το....

Στάζει πετρελαίο από κάτω από το αμάξι. Παλιότερα δεν είχα τέτοιο θέμα. 

Υπάρχει περίπτωση ο μηχανικός που κούμπωσε τον κινητήρα να μην έδεσε σωστά η πείραξε κάτι άλλο και στάζει πετρελαίο από κάτω;

Σημειώνεται ότι η υπερχείλιση σταματά μετά από λίγο...και πάντα γίνεται όταν του λέω φουλαρε το!

Υπολογίζω πάνω από μισό λίτρο κάθε φορά... χάνεται.

Καμία ιδέα;

Και δεν εχεις πέσει απο κάτω να δεις απο που τρέχει;Μπορεί να είναι απο κάποια σωλήνα που δεν κούμπωσε καλά/καθόλου..

Μπορείς πάντα να μην το φουλάρεις,συνήθως όταν μπει παραπάνω καυσιμο και χυθεί γύρω απο την τάπα έχει τρύπα να φευγει.Αλλά μισό λίτρο είναι πάρα πολύ.

Μηχανή σε 4 ετών αμάξι;Για ποιον λόγο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

την ωρα που φουλαρω οχι δεν εχω πεσει απο κατω....το εχω παει ομως σε συνεργειο σε 10 λεπτα και μου ειπε ειναι φυσιολογικο αφου διαθετει ΤΑΠΑ ασφαλειας και καθε φορα που γεμιζει χυνεται απ εξω!

Εγω ποτε δεν εχω δει να σταζει απο κατω απο το ρεζερβουαρ κατω μερος αμαξιου απο υπερχειληση Πετρελαιο...

Σημειωνω οτι σταματαει η διαρροη μετα απο λιγα λεπτα και αφου χυθει λιγο καυσιμο εξω. συνθως στο Βενζιναδικο λερωνω και φευγω.... Αλλα υπαρχει παντα η ανασφαλεια και η μυρωδια με συντροφευει για λιγα χλμ μετα απο φουλαρισμα!

Η αλλη λυση ειναι να λεω να μην το φουλαρει ποτε αλλα ποτε δε ξερω που θα σταματησει το φουλ!!!

 

το γιατι αλλαξα κινητηρια και μου ζητησαν αλλαγη ειναι αλλο θεμα που το εχω θεσει ηδη στο φορουμ

Επεξ/σία από PedroG
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η λύση ειναι απλή κ ευκολη, οταν πηγαίνεις στο βενζινάδικο θα λές στον υπάλληλο να ρυθμίζει την μάνικα στο πολύ αργό για δοκίμασέ το...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, PedroG said:

το εχω παει ομως σε συνεργειο σε 10 λεπτα και μου ειπε ειναι φυσιολογικο αφου διαθετει ΤΑΠΑ ασφαλειας και καθε φορα που γεμιζει χυνεται απ εξω!

Εγώ όχι απλά δεν θα ξαναπήγαινα σε αυτό το συνεργείο, αλλά ούτε απέξω δεν θα περνούσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, timoleon11 είπε

η λύση ειναι απλή κ ευκολη, οταν πηγαίνεις στο βενζινάδικο θα λές στον υπάλληλο να ρυθμίζει την μάνικα στο πολύ αργό για δοκίμασέ το...

Ωραία λύση😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σχέση έχει ο κινητήρας με το ρεζερβουάρ? Άμα άλλαξε το πρώτο λογικά δεν θα έκανε κάτι στο δεύτερο.

Αν έχανε μια σωλήνα που ενώνει ρεζερβουάρ με κινητήρα θα έχανε συνεχώς και όχι μόνο στο φουλάρισμα οπότε παίζει να μην έχει άμεση σχέση. Εκτός αν κατά τις εργασίες κάτι κουνήθηκε και έσπασε.

Αρχικά πέσε από κάτω να δεις από που χάνει

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, PedroG είπε

το εχω παει ομως σε συνεργειο σε 10 λεπτα και μου ειπε ειναι φυσιολογικο αφου διαθετει ΤΑΠΑ ασφαλειας και καθε φορα που γεμιζει χυνεται απ εξω!

Υπάρχει τέτοιο συνεργείο;;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, lordvec είπε

Καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητό σου είναι δυνάμει επικύνδινο; Αν ήταν βενζίνη θα δεχόσουν την απάντηση ότι είναι φυσιολογικό;

Το να χάνει σε υπερχείλιση δεν το κάνει επικίνδυνο...το να χάνει στα καλά καθούμενα ναι το κάνει.

 

8 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Τι σχέση έχει ο κινητήρας με το ρεζερβουάρ? Άμα άλλαξε το πρώτο λογικά δεν θα έκανε κάτι στο δεύτερο.

Αν έχανε μια σωλήνα που ενώνει ρεζερβουάρ με κινητήρα θα έχανε συνεχώς και όχι μόνο στο φουλάρισμα οπότε παίζει να μην έχει άμεση σχέση. Εκτός αν κατά τις εργασίες κάτι κουνήθηκε και έσπασε.

Αρχικά πέσε από κάτω να δεις από που χάνει

Σου εξηγώ δεν χάνει παρά όταν το φουλαρω πετρελαίο για λίγο...δε μπορώ να είμαι από κάτω κάθε φορά που είμαι βενζίναδικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω σου εξηγώ ότι πρέπει να πας να το φουλάρεις και εκείνη την ώρα να έχεις σκύψει μπας και δεις από που χάνει. Μια χαρά μπορείς να το κάνεις.

Αν δεν θέλεις, πήγαινε σε ένα αξιοπρεπές συνεργείο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

4 λεπτά πριν, PedroG είπε

Το να χάνει σε υπερχείλιση δεν το κάνει επικίνδυνο...το να χάνει στα καλά καθούμενα ναι το κάνει.

 

Σου εξηγώ δεν χάνει παρά όταν το φουλαρω πετρελαίο για λίγο...δε μπορώ να είμαι από κάτω κάθε φορά που είμαι βενζίναδικο

Δεν μπορείς να είσαι κάτω να δεις απο που χάνει;Τι είναι το τόσο δύσκολο;

Πάρε ένα μπιτόνι,βάλε πετρέλαιο και πήγαινε σε συνεργείο να γεμίσεις επι τόπου να δουν εκεί απο που χάνει.

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, PedroG said:

Το να χάνει σε υπερχείλιση δεν το κάνει επικίνδυνο...το να χάνει στα καλά καθούμενα ναι το κάνει.

 

Σου εξηγώ δεν χάνει παρά όταν το φουλαρω πετρελαίο για λίγο...δε μπορώ να είμαι από κάτω κάθε φορά που είμαι βενζίναδικο

Το ότι τρέχει ένα εύφλεκτο υγρό που ευτυχώς για εσένα είναι πετρέλαιο δεν το κάνει επικίνδυνο; I rest my case. 

Τα αυτοκίνητα πάντως εδώ και πολλά χρόνια δεν έχουν τρυπούλες υπερχείλισης κτλ. Το κύκλωμα καυσίμου είναι σφραγισμένο και η αναπνοή του ρεζερβουάρ γίνεται από βαλβίδες. Το μόνο μέρος από το οποίο επιτρέπεται να πεταχτεί καύσιμο (αν φουλάρεις) είναι από την τρύπα που γεμίζεις και από πουθενά αλλού. 

Επεξ/σία από lordvec
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω τι θα εκανα

Θα φουλάριζα στο πρατήριο θα το άφηνα να τρέξει θα έκανα 30-40  χιλιόμετρα να πέσει και με ενα μπιτόνι πετρέλαιο θα πήγαινα συνεργείο θα έλεγα στο μάστορα το πρόβλημα θα του έλεγα να το ανεβάσει στη ραμπα και από το μπιτόνι να το φουλάρει. Εκεί θα εβλεπα από που τρέχει και ποια είναι η αιτία.

Να εχεις υπόψη ότι το πετρέλαιο κάνει αρκετό αφρό κατα το φουλάρισμα και η μάνικα παίρνει εντολή να σταματήσει και με τον αφρό.Μερικοί πρατηριούχοι βάζουν στο αργό και άλλο πετρέλαιο.Εσύ να τους λες να σταματάνε με το πρώτο κλείσιμο της μάνικας και να μην συνεχίζουν να βάζουν

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...