Just_travel_everywhere Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 14 λεπτά πριν, Shadowjump είπε Για να ακολουθεί πρέπει να είναι ανοιχτή η απόσταση από το μπροστά. Αλλιώς είναι απλό Cruise control που κρατάει μια σταθερή ταχύτητα. Αυτό είναι το ζητούμενο!! Κ είναι ποιο βολικό. Με το bmw μόνο έτσι πάω. Μόνο με το φορτηγό έχω ενεργό τον αποστατη γιατί απλά δεν με νοιάζει η κατανάλωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shadowjump Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 10 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε Αυτό είναι το ζητούμενο!! Κ είναι ποιο βολικό. Με το bmw μόνο έτσι πάω. Μόνο με το φορτηγό έχω ενεργό τον αποστατη γιατί απλά δεν με νοιάζει η κατανάλωση. Έχετε τέτοια φορτηγά εκεί;;; 😛 Κοίτα, αν ο μπροστά δεν κάνει τίποτα απότομα, μια χαρά είναι και το αυτόματο. Εγώ που το δουλεύω πολύ είναι μια χαρά σε εθνικές οδούς. Ούτε απότομα ούτε τίποτα. Εγώ πάω μέχρι 100 βέβαια επειδή έχω παιδί μέσα. Σε εθνικές παίζω γύρω στα 4.5-5λ/100km με το 1.8 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Just_travel_everywhere Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Shadowjump είπε Έχετε τέτοια φορτηγά εκεί;;; 😛 Κοίτα, αν ο μπροστά δεν κάνει τίποτα απότομα, μια χαρά είναι και το αυτόματο. Εγώ που το δουλεύω πολύ είναι μια χαρά σε εθνικές οδούς. Ούτε απότομα ούτε τίποτα. Εγώ πάω μέχρι 100 βέβαια επειδή έχω παιδί μέσα. Σε εθνικές παίζω γύρω στα 4.5-5λ/100km με το 1.8 Χαχαχαχ έλα ρε πολλά φορτηγά ειναι με αυτόματο πιλότο χαχαχ , και εγω έτσι το σκεφτόμουν , εγώ περίπου για τέτοια ταχύτητα μιλούσα!! Σε ευχαριστώ Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από Just_travel_everywhere Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου On 24/02/2024 at 15:26, andreas-d said: γιατί πολύ απλά το αμάξι αυτό δεν κάνει για ταξίδια αλλά ούτε και για Autobahn. Καλημέρα. Επειδή το σκέφτομαι και εγώ, ήθελα να ρωτήσω... Ποιο είναι το μειονέκτημα σε αυτό το αμάξι όσο αφορά τα ταξίδια?? Καίει πολύ?? Δεν είναι βολικό?? Τι δεν σού και σε ενοχλεί?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marinos44 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Στις 21/2/2024 στις 12:29 ΜΜ, tggr είπε Παρέλαβα και εγώ ενα πανέμορφο C-HR στην έκδοση premiere. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!θα ήθελα να σε ρωτήσω αν οι καθρέπτες στο αυτοκίνητο ρυθμίζονται αυτόματα μαζί με την αυτόματη ρύθμιση του καθίσματος του οδηγού, όταν έχεις αποθηκεύσει τις ρυθμίσεις στην μνήμη που έχει στην πόρτα του οδηγού ....; όχι το αυτόματο άνοιγμα κλείσιμο των καθρεπτών αλλά η ρύθμιση στο τζαμάκι για να βλέπουμε πίσω.....ευχαριστώ!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Στις 24/2/2024 στις 10:22 ΜΜ, Just_travel_everywhere είπε Το οδήγησα ναι . Το βουητό Το είδα αν πατήσεις απότομα Το γκάζι αλλά δεν κάνω τέτοια έτσι και αλλιώς, και στον αυτόματο αν δεν έχεις ενεργό τον αποατατη από το προπορευομενο όχημα και πιάνεις την ταχύτητα τότε ακολουθεί σαν τα τηλεκατευθυνόμενα!!! Όσο να ναι toyota είναι δεν νομίζω ότι θα έβγαζαν τόσα χρόνια ένα σασμάν που είναι ελαττωματικό!! Δεν είναι ελαττωματικό, είναι ο τρόπος που δουλεύει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas-d Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, eri77 είπε Καλημέρα. Επειδή το σκέφτομαι και εγώ, ήθελα να ρωτήσω... Ποιο είναι το μειονέκτημα σε αυτό το αμάξι όσο αφορά τα ταξίδια?? Καίει πολύ?? Δεν είναι βολικό?? Τι δεν σού και σε ενοχλεί?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων Σαν κάτοχος chr τα μειονεκτηματα που έχω διαπιστώσει και που θα με αναγκάσουν να το πουλήσω είναι: 1.το βουητό, ο τρόπος λειτουργίας του σασμάν cvt είναι απογοήτευση, 2. Η συνολική ορατότητα που έχεις κατά την οδήγηση, 3. Το χειμώνα με αρκετό κρύο η κατανάλωση είναι σχεδόν ίδια με ένα συμβατικό αυτοκίνητο βέβαια είμαι κάτοικος Γερμανίας οπότε με επηρεάζει άμεσα, σε σχέση με κάποιον από την Καλαμάτα πχ. 4. Στην κατηγορία του και για τα λεφτά που κοστίζει υπάρχουν πολλά αξιόλογα αυτοκίνητα. 5. Αρκετά τριξιματα από την πολύ πλαστικουρα που κουβαλάει στο εσωτερικό του. 6. Χάλια ηχομόνωση, περνάει ο παραμικρός εξωτερικός θόρυβος στην καμπίνα 7.με ανοιχτά λίγο τα παράθυρα ιδιαίτερα τα πίσω δεν μπορείς να ταξιδέψεις γιατί κάνει ένα περίεργο βομβο που σου σπάει τα τύμπανα. Αυτά έχω διαπιστώσει στα 9.860χλμ που έχει το 10 μηνών chr gr sport 2.0l Μπορεί η toyota τα είναι κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία αλλά έχει κάνει πολλές εκπτώσεις στην λεπτομέρεια ενώ παράλληλα έχει ανεβάσει το κόστος. Το δικό μου chr φουλ έχτρα κόστισε 37.000€ σχεδόν όσο μια mercedes που είναι σε άλλο επίπεδο πολυτελείας. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tggr Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Δεν γνωρίζω, από τότε που το πήρα δεν το εχω μετακινήσει το κάθισμα. Είναι τέρμα πίσω καθώς είμαι 1.93 Πάντως για 2λιτρο δεν καίει τίποτα. Στην εθνική καίω 5.5 με 6.5 lt/100km και κέντρο βόλτα χτες έδειξε 3.8 lt/100km (Μαρούσι-Σύνταγμα). Σαν το σκούτερ μου δηλαδή. Η εμπειρία είναι πολύ εντυπωσιακή και άνετη. Τέρμα δεν το έχω πατήσει ακόμα αλλα έχει πολύ καλό τραβηγμα. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από tggr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, andreas-d είπε Σαν κάτοχος chr τα μειονεκτηματα που έχω διαπιστώσει και που θα με αναγκάσουν να το πουλήσω είναι: 1.το βουητό, ο τρόπος λειτουργίας του σασμάν cvt είναι απογοήτευση, 2. Η συνολική ορατότητα που έχεις κατά την οδήγηση, 3. Το χειμώνα με αρκετό κρύο η κατανάλωση είναι σχεδόν ίδια με ένα συμβατικό αυτοκίνητο βέβαια είμαι κάτοικος Γερμανίας οπότε με επηρεάζει άμεσα, σε σχέση με κάποιον από την Καλαμάτα πχ. 4. Στην κατηγορία του και για τα λεφτά που κοστίζει υπάρχουν πολλά αξιόλογα αυτοκίνητα. 5. Αρκετά τριξιματα από την πολύ πλαστικουρα που κουβαλάει στο εσωτερικό του. 6. Χάλια ηχομόνωση, περνάει ο παραμικρός εξωτερικός θόρυβος στην καμπίνα 7.με ανοιχτά λίγο τα παράθυρα ιδιαίτερα τα πίσω δεν μπορείς να ταξιδέψεις γιατί κάνει ένα περίεργο βομβο που σου σπάει τα τύμπανα. Αυτά έχω διαπιστώσει στα 9.860χλμ που έχει το 10 μηνών chr gr sport 2.0l Μπορεί η toyota τα είναι κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία αλλά έχει κάνει πολλές εκπτώσεις στην λεπτομέρεια ενώ παράλληλα έχει ανεβάσει το κόστος. Το δικό μου chr φουλ έχτρα κόστισε 37.000€ σχεδόν όσο μια mercedes που είναι σε άλλο επίπεδο πολυτελείας. Τοτε γιατι δεν πήρες Μερσεντές; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas-d Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 18 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Τοτε γιατι δεν πήρες Μερσεντές; Ελαμντε? Αν είχα πάρει θα ρώταγες εσύ εξυπνάδες😝 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 4 λεπτά πριν, andreas-d είπε εξυπνάδες😝 Εσυ τις ξεκίνησες 😋 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Just_travel_everywhere Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 5 ώρες πριν, andreas-d είπε Σαν κάτοχος chr τα μειονεκτηματα που έχω διαπιστώσει και που θα με αναγκάσουν να το πουλήσω είναι: 1.το βουητό, ο τρόπος λειτουργίας του σασμάν cvt είναι απογοήτευση, 2. Η συνολική ορατότητα που έχεις κατά την οδήγηση, 3. Το χειμώνα με αρκετό κρύο η κατανάλωση είναι σχεδόν ίδια με ένα συμβατικό αυτοκίνητο βέβαια είμαι κάτοικος Γερμανίας οπότε με επηρεάζει άμεσα, σε σχέση με κάποιον από την Καλαμάτα πχ. 4. Στην κατηγορία του και για τα λεφτά που κοστίζει υπάρχουν πολλά αξιόλογα αυτοκίνητα. 5. Αρκετά τριξιματα από την πολύ πλαστικουρα που κουβαλάει στο εσωτερικό του. 6. Χάλια ηχομόνωση, περνάει ο παραμικρός εξωτερικός θόρυβος στην καμπίνα 7.με ανοιχτά λίγο τα παράθυρα ιδιαίτερα τα πίσω δεν μπορείς να ταξιδέψεις γιατί κάνει ένα περίεργο βομβο που σου σπάει τα τύμπανα. Αυτά έχω διαπιστώσει στα 9.860χλμ που έχει το 10 μηνών chr gr sport 2.0l Μπορεί η toyota τα είναι κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία αλλά έχει κάνει πολλές εκπτώσεις στην λεπτομέρεια ενώ παράλληλα έχει ανεβάσει το κόστος. Το δικό μου chr φουλ έχτρα κόστισε 37.000€ σχεδόν όσο μια mercedes που είναι σε άλλο επίπεδο πολυτελείας. Ξεχνάς φυσικά μέσα σε όλα που ότι αν αγοράσεις mercedes με 37.000 καινούργια 2000 κυβικά αγοράζεις ένα αυτοκίνητο τύπου renault με κινητήρα από την renault και καλωδίωση και πραγματικά αυτό που σου λέω ισχύει γιατί μέσα στα πράγματα βρίσκομαι . Επίσης σε αυτή την τιμή το mercedes στο οποίο αναφέρεσαι είναι γυμνό δεν έχει τίποτα απολύτως και για να συνεχίσω πρώτον αγοράζεις ένα αυτοκίνητο με τέτοια εγγύηση με τέτοιον κινητήρα που θα αντέξει για πάντα σχεδόν αν τον προσέχεις. 2ο δεν είναι δυνατόν να μην αναφερθούμε στο ότι καινούργιο μοντέλο που οδήγησα εγώ τουλάχιστον στην εθνική η κατανάλωση του ήτανε μία χαρά που το έβγαλα δεν είχε το παραμικρό θόρυβο στην καμπίνα ήταν πολύ εύκολο στην οδήγηση που δεν έχω δει αυτοκίνητο τόσο εύκολο στην οδήγηση. Για τον θόρυβο των πίσω τζαμιών το κάνουνε σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα σε συγκεκριμένη κλήση του παραθύρου, και όσον αφορά το σασμάν τα είπα και παραπάνω αν είναι να το παίρνεις για να τον γκαζόνεις και να το χεις τέρμα δεν είναι αυτό το αυτοκίνητο για ανθρώπους που θέλουν να του τρέχουν ή να το ανοίγουν απότομα. Αυτός που το παίρνει είναι συνειδητοποιημένος ότι δεν θέλει να κάψει και θέλει οικονομία στο καύσιμο 2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Τοτε γιατι δεν πήρες Μερσεντές; Δεν πήρε γιατί πολύ απλά όπως είπε το πήρε και τη γυναίκα του επίσης ξέρει πολύ καλά ότι στα 37 χιλιάρικα που αναφέρεται κουβαδάκι παίρνεις δεν παίρνεις ακριβώς mercedes κάνεις εισαγωγή απλά στην εταιρεία συν ότι τα service είναι στο θεό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shadowjump Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, andreas-d είπε Σαν κάτοχος chr τα μειονεκτηματα που έχω διαπιστώσει και που θα με αναγκάσουν να το πουλήσω είναι: 1.το βουητό, ο τρόπος λειτουργίας του σασμάν cvt είναι απογοήτευση, 2. Η συνολική ορατότητα που έχεις κατά την οδήγηση, 3. Το χειμώνα με αρκετό κρύο η κατανάλωση είναι σχεδόν ίδια με ένα συμβατικό αυτοκίνητο βέβαια είμαι κάτοικος Γερμανίας οπότε με επηρεάζει άμεσα, σε σχέση με κάποιον από την Καλαμάτα πχ. 4. Στην κατηγορία του και για τα λεφτά που κοστίζει υπάρχουν πολλά αξιόλογα αυτοκίνητα. 5. Αρκετά τριξιματα από την πολύ πλαστικουρα που κουβαλάει στο εσωτερικό του. 6. Χάλια ηχομόνωση, περνάει ο παραμικρός εξωτερικός θόρυβος στην καμπίνα 7.με ανοιχτά λίγο τα παράθυρα ιδιαίτερα τα πίσω δεν μπορείς να ταξιδέψεις γιατί κάνει ένα περίεργο βομβο που σου σπάει τα τύμπανα. Αυτά έχω διαπιστώσει στα 9.860χλμ που έχει το 10 μηνών chr gr sport 2.0l Μπορεί η toyota τα είναι κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία αλλά έχει κάνει πολλές εκπτώσεις στην λεπτομέρεια ενώ παράλληλα έχει ανεβάσει το κόστος. Το δικό μου chr φουλ έχτρα κόστισε 37.000€ σχεδόν όσο μια mercedes που είναι σε άλλο επίπεδο πολυτελείας. 1. Εγω πιστευω συνηθεια ειναι. Αν δεν πηγαινεις τάπα ολη την ωρα δεν ακους σχεδον τιποτα. 2. Στο καινουριο εχει βελτιωθει αρκετα. 3. Σε αυτο δεν εχω ιδεα, πολυ πιθανο να εχεις δικιο. Εδω παντως που εχουμε ελαχιστη την μερα 8-9C και για λιγες μερες, δεν ειναι κατι που μας επηρεαζει. 4. Στα πόσα λεφτα; Αν εννοεις το Premiere που Ελλαδα εχει 42k, τοτε ισως ναι. Αλλα στα 32k που πηρα την 2η εκδοση, δεν υπαρχει κατι απεναντι. Υπολογιζοντας παντα καταναλωση, κοστος σερβις και μεταπωληση. 5. Στο καινουριο, τιποτα. Δεν ακουγεται κανενα τριξιμο 6. Σε σχεση με μια BMW που εχω, εχεις δικιο, ειναι πιο αθορυβη η BMW μεσα. Αλλα εχει και 52k, oxi 32k! Και καει και τα 2πλασια και εχει και φορο πολυτελειας. 7. Αυτο ισχυει 100% και στο καινουριο! Πρεπει να ειναι ανοιχτα παραθυρα μπρος πισω για να μην κανει αυτον τον θορυβο. Ειμαι ακομα στα 900 χλμ, οποτε δεν ξερω για πιο μετα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tggr Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Η αγορά αυτοκινήτου είναι υποκειμενικό θέμα. Το νεο chr είναι ενα πρακτικό αυτοκίνητο με δυναμική σχεδίαση και απαράμμιλο χαρακτήρα. Η καταναλωσή του και οι ρύποι του για ενα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας είναι αστεία. Επίσης ειναι πανέυκολο με ενα σωρο συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Πιστεύω θα πουλήσει πάρα πολυ. Αυτό που θα επιθυμούσα να έχει στην premiere στην Ελλάδα είναι τον ψηφιακό καθρέπτη και το ανοιγμα πορτπαγκαζ με το πόδι. Νομίζω υπάρχει σε άλλες αγορές όχι εδω. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από tggr 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Just_travel_everywhere Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 54 λεπτά πριν, tggr είπε Η αγορά αυτοκινήτου είναι υποκειμενικό θέμα. Το νεο chr είναι ενα πρακτικό αυτοκίνητο με δυναμική σχεδίαση και απαράμμιλο χαρακτήρα. Η καταναλωσή του και οι ρύποι του για ενα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας είναι αστεία. Επίσης ειναι πανέυκολο με ενα σωρο συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Πιστεύω θα πουλήσει πάρα πολυ. Αυτό που θα επιθυμούσα να έχει στην premiere στην Ελλάδα είναι τον ψηφιακό καθρέπτη και το ανοιγμα πορτπαγκαζ με το πόδι. Νομίζω υπάρχει σε άλλες αγορές όχι εδω. Το βάζεις έξτρα στην έκδοση αυτή, είναι με τον πακέτο ασφαλείας!! Που κρατάει το αυτοκίνητο στην λοριδα και παρακαρει και μόνο του Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα