Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR II (2024)


Shadowjump

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συγχωρέστε με που δεν σας κάνω quote, τα έχω διαβάσει όλα και ευχαριστώ για γνώμες και προτάσεις.

Γενικά υπολογίζω 400km τον μήνα, όχι παραπάνω. Τα περισσότερα από αυτά θα είναι εντός πόλης, ελάχιστα στον περιφερειακό, ειδικά τώρα με το fly over στη Θεσσαλονίκη όπου ζω...

 

Έκανα λοιπόν το test drive και ζητάω συγνώμη για το κείμενο λου ακολουθείD

Πήγαμε με σύζυγο και έναν φίλο μας που τον ενδιαφέρει το αντικείμενο γενικά. Εγώ είμαι 1.92, η σύζυγος αρκετά πιο κοντή, έκατσε πίσω μου κατά το Test Drive και ήταν άνετα, δεν ακουμπούσαν τα πόδια στο κάθισμα.

Μπήκα και εγώ πίσω, οκ στενά τα πράγματα για μένα, αλλά δεδομένου ότι μόνο εγώ οδηγάω, αν χρειαστεί να βρεθώ πίσω, μάλλον δεν θα με νοιάζει πόσο βολικά θα είμαι...

Είδα πορτμπαγκάζ, φάνηκε ευρύχωρο, αλλά η αλήθεια θα λάμψει όταν θα προσπαθήσω να βάλω παιδικό ποδήλατο, καρότσι με βαλίτσες κτλ.

Σκοτεινό μέσα, δεν βοηθάει και η σκούρη οροφή. Πίσω ειδικά σκοτάδια.

Στην έκθεση είχαν και το CULT αν και επέμεναν ότι είναι το CLUB, όμως η οθόνη ήταν μικρότερη, με μεγάλο πλαίσιο και το ποτενσιόμετρο του ήχου ήταν στα αριστερά της οθόνης, αντί για πλήκτρα στο κέντρο χαμηλά. Δεν ξέρω γιατί επέμεναν ότι είναι το CLUB.

Γενικά μέσα μου φάνηκε λίγο διαστημόπλοιο και το λέω με καλό τρόπο. Το δεξί χέρι πιο άνετο και από τις ώρες του ύπνου. Φανταστική θέση οδήγησης, για ταξίδι πρέπει να είναι πολύ ωραίο.

Στο ζουμί τώρα όμως .

Ξεκίνησα και σύντομα κατάλαβα ότι μάλλον είναι στο eco. Πατούσα τέρμα γκάζι και έκανε λες και μαρσαρε, με ελάχιστη εκρηκτική συμπεριφορά. Το πήγα αρκετά έτσι, γιατί δεν ήθελα να ψάχνω πλήκτρα καθώς οδηγούσα.

Σε κάποια φάση παρκάραμε, έψαξα πλήκτρα και το έβαλα στο σπορ... Είχα ευθεία μπροστά μου, το πάτησα και η διαφορά ήταν αισθητή, αλλά και πάλι την άκουγες καλά την μηχανή.

50 μέτρα μετά σε μεγάλο κυκλικό κόμβο, κόβω τιμόνι, πατάω γκάζι και πέταξε το οπίσθιο μέρος του περήφανα και έντονα. Τρομαξαμε λίγο εκεί :D

 

Γενικά μου άρεσε, αλλά το CULT δεν έχει μπροστά αισθητήρες παρκαρίσματος, και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. Θέλει σκέψη.

Αύριο Hyundai, αλλά δεν έχουν παραλάβει ακόμα τα μοντέλα του 2024 απ' ότι κατάλαβα, οπότε θα δούμε τα περσινά. Θα εξετάσω και το Kona, που πλήρως υβριδικό βγαίνει στα 31.500€.

Ίσως ξεχνάω κάτι, ήδη είπα πολλά βέβαια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδη ειναι αργα και δεν μπορω να γραψω πολλα.

1. Το λες και μαρσαρε θα το εχεις για λιγο καιρο στο μυαλο σου, γιατι δεν εχεις μαθει σε CVT, οπως ολοι που παιρνουμε 1η φορα CVT.

2. Το Kona θα σου φανει πιο αργο.

3. Μεσα στην πολη, αφου σου φυγει η "ορεξουλα", ολο στο ECO θα το εχεις. Ειναι πιο χαλαρο ετσι το αυτοκινητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι γνώριζα και εκείνη τη στιγμή ότι είναι το CVT που το κάνει αυτό. Το ανέφερα λόγω της συζήτησης του ήχου που έγινε στην προηγούμενη σελίδα.

Σίγουρα θα είναι πιο αργό το Kona, ακόμα και στα χαρτιά είναι 30χλμ/ωρα πιο αργό.

Πάντα Eco και στα ταξίδια Normal, δεν έχω σκοπό να χρησιμοποιώ το sport.

 

Επίσης σαν δώρα στην αντιπροσωπεία μου έδωσαν επιλογή συναγερμού ή κερωμα και αδιαβροχοποίηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, StratosGK είπε

Συγχωρέστε με που δεν σας κάνω quote, τα έχω διαβάσει όλα και ευχαριστώ για γνώμες και προτάσεις.

Γενικά υπολογίζω 400km τον μήνα, όχι παραπάνω. Τα περισσότερα από αυτά θα είναι εντός πόλης, ελάχιστα στον περιφερειακό, ειδικά τώρα με το fly over στη Θεσσαλονίκη όπου ζω...

 

Έκανα λοιπόν το test drive και ζητάω συγνώμη για το κείμενο λου ακολουθείD

Πήγαμε με σύζυγο και έναν φίλο μας που τον ενδιαφέρει το αντικείμενο γενικά. Εγώ είμαι 1.92, η σύζυγος αρκετά πιο κοντή, έκατσε πίσω μου κατά το Test Drive και ήταν άνετα, δεν ακουμπούσαν τα πόδια στο κάθισμα.

Μπήκα και εγώ πίσω, οκ στενά τα πράγματα για μένα, αλλά δεδομένου ότι μόνο εγώ οδηγάω, αν χρειαστεί να βρεθώ πίσω, μάλλον δεν θα με νοιάζει πόσο βολικά θα είμαι...

Είδα πορτμπαγκάζ, φάνηκε ευρύχωρο, αλλά η αλήθεια θα λάμψει όταν θα προσπαθήσω να βάλω παιδικό ποδήλατο, καρότσι με βαλίτσες κτλ.

Σκοτεινό μέσα, δεν βοηθάει και η σκούρη οροφή. Πίσω ειδικά σκοτάδια.

Στην έκθεση είχαν και το CULT αν και επέμεναν ότι είναι το CLUB, όμως η οθόνη ήταν μικρότερη, με μεγάλο πλαίσιο και το ποτενσιόμετρο του ήχου ήταν στα αριστερά της οθόνης, αντί για πλήκτρα στο κέντρο χαμηλά. Δεν ξέρω γιατί επέμεναν ότι είναι το CLUB.

Γενικά μέσα μου φάνηκε λίγο διαστημόπλοιο και το λέω με καλό τρόπο. Το δεξί χέρι πιο άνετο και από τις ώρες του ύπνου. Φανταστική θέση οδήγησης, για ταξίδι πρέπει να είναι πολύ ωραίο.

Στο ζουμί τώρα όμως .

Ξεκίνησα και σύντομα κατάλαβα ότι μάλλον είναι στο eco. Πατούσα τέρμα γκάζι και έκανε λες και μαρσαρε, με ελάχιστη εκρηκτική συμπεριφορά. Το πήγα αρκετά έτσι, γιατί δεν ήθελα να ψάχνω πλήκτρα καθώς οδηγούσα.

Σε κάποια φάση παρκάραμε, έψαξα πλήκτρα και το έβαλα στο σπορ... Είχα ευθεία μπροστά μου, το πάτησα και η διαφορά ήταν αισθητή, αλλά και πάλι την άκουγες καλά την μηχανή.

50 μέτρα μετά σε μεγάλο κυκλικό κόμβο, κόβω τιμόνι, πατάω γκάζι και πέταξε το οπίσθιο μέρος του περήφανα και έντονα. Τρομαξαμε λίγο εκεί :D

 

Γενικά μου άρεσε, αλλά το CULT δεν έχει μπροστά αισθητήρες παρκαρίσματος, και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. Θέλει σκέψη.

Αύριο Hyundai, αλλά δεν έχουν παραλάβει ακόμα τα μοντέλα του 2024 απ' ότι κατάλαβα, οπότε θα δούμε τα περσινά. Θα εξετάσω και το Kona, που πλήρως υβριδικό βγαίνει στα 31.500€.

Ίσως ξεχνάω κάτι, ήδη είπα πολλά βέβαια.

Κατά την άποψη μου 400 χλμ το μηνα είναι πολύ λίγα για να σε απασχολεί πρωτίστως η κατανάλωση σε αυτοκίνητο των 30,000 ευρώ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, StratosGK είπε

Σκοτεινό μέσα, δεν βοηθάει και η σκούρη οροφή. Πίσω ειδικά σκοτάδια.

 

Δυστυχως ειναι πραγματικοτητα για αυτο προσανατολιζομαι να βαλω το χερι στην τσεπη για την πανοραμικη. Περα του οτι σου δινει 2-3 ποντους εξτρα υψος φωτιζει και πολυ τον χωρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ProponitisTouKanape said:

Κατά την άποψη μου 400 χλμ το μηνα είναι πολύ λίγα για να σε απασχολεί πρωτίστως η κατανάλωση σε αυτοκίνητο των 30,000 ευρώ. 

Βασικά δεδομένου ότι το η κατανάλωση είναι το βασικό χαρακτηριστικό που με ωθεί στο CHR απ' ότι στο i30, υπολόγισα έτη απόσβεσης με σημερινές τιμές καυσίμου και τέλη στο i30, με βάση το τελικό κόστος των αυτοκινήτων μετά τους τόκους.

Βασική έκδοση CHR, απόσβεση σε 7-8 χρόνια.

Από την CLUB, πάει στα 19 χρόνια.

Φυσικά αυτή τη στιγμή κοστολογω μόνο την κατανάλωση και τίποτα αλλο, όπως σερβις και ανταλλακτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν το επιασα αυτο. Τι εννοείς;

Λογικά τη διαφορά τιμής του CLUB με το ι30 του παζαρεύει ο φίλος

39 λεπτά πριν, StratosGK είπε

Βασικά δεδομένου ότι το η κατανάλωση είναι το βασικό χαρακτηριστικό που με ωθεί στο CHR απ' ότι στο i30, υπολόγισα έτη απόσβεσης με σημερινές τιμές καυσίμου και τέλη στο i30, με βάση το τελικό κόστος των αυτοκινήτων μετά τους τόκους.

Βασική έκδοση CHR, απόσβεση σε 7-8 χρόνια.

Από την CLUB, πάει στα 19 χρόνια.

Φυσικά αυτή τη στιγμή κοστολογω μόνο την κατανάλωση και τίποτα αλλο, όπως σερβις και ανταλλακτικά.

Άρα πρακτικά όφελος δε θα έχεις απο την κατανάλωση. Οπότε να πάρεις όποιο σε καλύπτει σε όλα τα υπόλοιπα. Χώρους, οδήγηση, άνεση κλπ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, StratosGK said:

Συγχωρέστε με που δεν σας κάνω quote, τα έχω διαβάσει όλα και ευχαριστώ για γνώμες και προτάσεις.

Γενικά υπολογίζω 400km τον μήνα, όχι παραπάνω. Τα περισσότερα από αυτά θα είναι εντός πόλης, ελάχιστα στον περιφερειακό, ειδικά τώρα με το fly over στη Θεσσαλονίκη όπου ζω...

 

Έκανα λοιπόν το test drive και ζητάω συγνώμη για το κείμενο λου ακολουθείD

Πήγαμε με σύζυγο και έναν φίλο μας που τον ενδιαφέρει το αντικείμενο γενικά. Εγώ είμαι 1.92, η σύζυγος αρκετά πιο κοντή, έκατσε πίσω μου κατά το Test Drive και ήταν άνετα, δεν ακουμπούσαν τα πόδια στο κάθισμα.

Μπήκα και εγώ πίσω, οκ στενά τα πράγματα για μένα, αλλά δεδομένου ότι μόνο εγώ οδηγάω, αν χρειαστεί να βρεθώ πίσω, μάλλον δεν θα με νοιάζει πόσο βολικά θα είμαι...

Είδα πορτμπαγκάζ, φάνηκε ευρύχωρο, αλλά η αλήθεια θα λάμψει όταν θα προσπαθήσω να βάλω παιδικό ποδήλατο, καρότσι με βαλίτσες κτλ.

Σκοτεινό μέσα, δεν βοηθάει και η σκούρη οροφή. Πίσω ειδικά σκοτάδια.

Στην έκθεση είχαν και το CULT αν και επέμεναν ότι είναι το CLUB, όμως η οθόνη ήταν μικρότερη, με μεγάλο πλαίσιο και το ποτενσιόμετρο του ήχου ήταν στα αριστερά της οθόνης, αντί για πλήκτρα στο κέντρο χαμηλά. Δεν ξέρω γιατί επέμεναν ότι είναι το CLUB.

Γενικά μέσα μου φάνηκε λίγο διαστημόπλοιο και το λέω με καλό τρόπο. Το δεξί χέρι πιο άνετο και από τις ώρες του ύπνου. Φανταστική θέση οδήγησης, για ταξίδι πρέπει να είναι πολύ ωραίο.

Στο ζουμί τώρα όμως .

Ξεκίνησα και σύντομα κατάλαβα ότι μάλλον είναι στο eco. Πατούσα τέρμα γκάζι και έκανε λες και μαρσαρε, με ελάχιστη εκρηκτική συμπεριφορά. Το πήγα αρκετά έτσι, γιατί δεν ήθελα να ψάχνω πλήκτρα καθώς οδηγούσα.

Σε κάποια φάση παρκάραμε, έψαξα πλήκτρα και το έβαλα στο σπορ... Είχα ευθεία μπροστά μου, το πάτησα και η διαφορά ήταν αισθητή, αλλά και πάλι την άκουγες καλά την μηχανή.

50 μέτρα μετά σε μεγάλο κυκλικό κόμβο, κόβω τιμόνι, πατάω γκάζι και πέταξε το οπίσθιο μέρος του περήφανα και έντονα. Τρομαξαμε λίγο εκεί :D

 

Γενικά μου άρεσε, αλλά το CULT δεν έχει μπροστά αισθητήρες παρκαρίσματος, και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. Θέλει σκέψη.

Αύριο Hyundai, αλλά δεν έχουν παραλάβει ακόμα τα μοντέλα του 2024 απ' ότι κατάλαβα, οπότε θα δούμε τα περσινά. Θα εξετάσω και το Kona, που πλήρως υβριδικό βγαίνει στα 31.500€.

Ίσως ξεχνάω κάτι, ήδη είπα πολλά βέβαια.

Πριν κάνα μήνα παρέλαβα Huyndai Kona 2024 Distinctive 1.6 141ps 6-DCT, ότι θέλεις ρώτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ποσταρω και εγω αυτο που ποσταρα ηδη στο FB Group.

 

Πήγα και εγώ το ταξιδάκι μου. Αθήνα -> Αριδαια. Έμεινα 10 μέρες εκεί και όλο κάπου γυρνουσα. 2.300 χλμ. 
Πήγα σε όλων των ειδών τους δρόμους, οπότε έβγαλα αρκετά συμπεράσματα. Αρχικά, το αμάξι είναι με τον 1.8 κινητήρα. 
1. Εθνική όλη η διαδρομή με Cruise control στα 120km/h. 5.2 κατανάλωση. Πολύ ξεκούραστο επειδή στρίβει και μόνο του. 
2. Επαρχιακος δρόμος και αυτός πολύ ευκολος και ξεκουραστος. Το ρεπριζ μια χαρά για προσπέραση. Το μόνο αρνητικό, με το που πατάς το γκάζι και δεν δουλεύει ο θερμικός, "αργεί" να δώσει γκαζι, αλλά το μαθαίνεις και πατάς λίγο πιο πριν το γκάζι. 
3. Στις ανηφορες, σοβαρές, π.χ. για Νυμφαιο που πας από τα 500μ στα 1300 πολύ σύντομα, δεν ενοχλεί ιδιαίτερα το CVT.
4. Το αντίστροφο, από Νυμφαιο για κάτω, έκει ήταν πιο ενοχλητικό. Με το που γεμίσει η μπαταρία, παίρνει μπρος ο θερμικός για να φρενάρει ο κινητήρας, γιατί πλέον δεν φρενάρει ο ηλεκτρικός. Ανεβάζει αρκετές στροφές και είσαι μονίμως Βββββββ. Αν δε, βάλεις και Β στο κιβώτιο, έκει κι αν είναι ενοχλητικό. 
5. Σε πιο φυσιολογικές κατηφορες, αν δεν βάλεις Β για να σε φρενάρει, μπορείς να βάλεις και Cruise control. Φρενάρει μόνο του με τον ηλεκτρικό κινητήρα για να σε κρατάει στην ταχύτητα που εισαι και γεμίζει και πιο αποδοτικα η μπαταρία από το να οδηγούσες χωρίς Cruise control. Επίσης, δεν ανάβει τα φρένα όταν φρενάρει απαλα για να κρατήσει ταχύτητα. 
6. Πήγα, ή μάλλον με πήγε το Google Maps σε έναν χωματοδρομο που τα είδα όλα. 4χλμ σε 40 λεπτά. Στην αρχή απλός, μετά +με νεροφαγωματα, μετά +με κάτι πέτρες που αν τις ακουμπουσες με το πλαϊνο του λάστιχου, είχε σκιστει αμεσως, μετά +ένα ποταμακι και το αποκορύφωμα σε ένα σημείο έλειπε ο μισός δρόμος και έπρεπε να περάσω ίσα ίσα και να μπει και η πίσω ρόδα στο μισό που έλειπε γιατί ήταν και στροφή. Και βέβαια μια τεράστια ανηφόρα μετά το ποταμακι με μαλακό χώμα και πέτρες. 
Ένα θα πω. Ο ηλεκτροκινητηρας άψογος. Παρ όλο που ειναι 2κινητο, τα πήγε άψογα. Ίσα ίσα το γκάζι, σε eco για να μην έχει πολύ απόκριση. Πατάς και προχωράει ίσα ίσα και δεν χάνεις προσφυση ποτέ. Ο 2ος της παρέας με ένα Yaris του 11, ολο έχανε επειδή δεν γινόταν να κάνει τόσο ομαλή εκκίνηση. 
Επίσης, όλο έλεγα τωρα θα βρει, τώρα θα βρει. Σε μερικά σημεία έπρεπε να βγει και η γυναίκα μου να μου πει που να πατάω. Δεν βρήκε ποτέ!
Αν δεν ήταν καινούριο αυτοκίνητο θα ήμουν πολύ πιο άνετος. 
7. Στις 10 μέρες που ήμουνα εκει, κατανάλωση 4.4. Σχεδόν σαν την πόλη. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Λογικά τη διαφορά τιμής του CLUB με το ι30 του παζαρεύει ο φίλος

1 ώρα πριν, StratosGK είπε

δηλαδη τα 3.400€ ευτο της διαφορας CULT με CLUB θέλει 11-12 χρονια για να τα βγάλει; <300 ευρό τον χρόνο εξοικονόμιση σε σχέση με το i30 αν καταλαβα σωστα. Με τοσα λιγα χλμ οντως δεν ξερω αν αξιζει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Δεν το επιασα αυτο. Τι εννοείς;

Δεδομένου ότι διατηρώ την προκαταβολή και την μηνιαία δόση ίδια, ο τόκος αυξάνεται οπότε η τελική χρηματική διαφορά δεν είναι μόνο 3400€ μεταξύ των 2 εκδόσεων για μένα.

Ακομα και αν υποτιμήσω κατά 20% το i30 και υπερτιμησω το CHR, η απόσβεση για την CLUB πέφτει στα 13 χρόνια.

48 minutes ago, Axelq said:

Πριν κάνα μήνα παρέλαβα Huyndai Kona 2024 Distinctive 1.6 141ps 6-DCT, ότι θέλεις ρώτα.

Πρέπει να κάτσω να δω διάφορες με Premium, γιατί αν τελικά αποφασίσω Kona, δεν θα μπορέσω να πάω στην Distinctive.

Σε τι συνθήκες το χρησιμοποιείς;

Επίσης, το είδες σε έκθεση πριν το πάρεις;

 

47 minutes ago, Shadowjump said:

Να ποσταρω και εγω αυτο που ποσταρα ηδη στο FB Group.

 

Πήγα και εγώ το ταξιδάκι μου. Αθήνα -> Αριδαια. Έμεινα 10 μέρες εκεί και όλο κάπου γυρνουσα. 2.300 χλμ. 
Πήγα σε όλων των ειδών τους δρόμους, οπότε έβγαλα αρκετά συμπεράσματα. Αρχικά, το αμάξι είναι με τον 1.8 κινητήρα. 
1. Εθνική όλη η διαδρομή με Cruise control στα 120km/h. 5.2 κατανάλωση. Πολύ ξεκούραστο επειδή στρίβει και μόνο του. 
2. Επαρχιακος δρόμος και αυτός πολύ ευκολος και ξεκουραστος. Το ρεπριζ μια χαρά για προσπέραση. Το μόνο αρνητικό, με το που πατάς το γκάζι και δεν δουλεύει ο θερμικός, "αργεί" να δώσει γκαζι, αλλά το μαθαίνεις και πατάς λίγο πιο πριν το γκάζι. 
3. Στις ανηφορες, σοβαρές, π.χ. για Νυμφαιο που πας από τα 500μ στα 1300 πολύ σύντομα, δεν ενοχλεί ιδιαίτερα το CVT.
4. Το αντίστροφο, από Νυμφαιο για κάτω, έκει ήταν πιο ενοχλητικό. Με το που γεμίσει η μπαταρία, παίρνει μπρος ο θερμικός για να φρενάρει ο κινητήρας, γιατί πλέον δεν φρενάρει ο ηλεκτρικός. Ανεβάζει αρκετές στροφές και είσαι μονίμως Βββββββ. Αν δε, βάλεις και Β στο κιβώτιο, έκει κι αν είναι ενοχλητικό. 
5. Σε πιο φυσιολογικές κατηφορες, αν δεν βάλεις Β για να σε φρενάρει, μπορείς να βάλεις και Cruise control. Φρενάρει μόνο του με τον ηλεκτρικό κινητήρα για να σε κρατάει στην ταχύτητα που εισαι και γεμίζει και πιο αποδοτικα η μπαταρία από το να οδηγούσες χωρίς Cruise control. Επίσης, δεν ανάβει τα φρένα όταν φρενάρει απαλα για να κρατήσει ταχύτητα. 
6. Πήγα, ή μάλλον με πήγε το Google Maps σε έναν χωματοδρομο που τα είδα όλα. 4χλμ σε 40 λεπτά. Στην αρχή απλός, μετά +με νεροφαγωματα, μετά +με κάτι πέτρες που αν τις ακουμπουσες με το πλαϊνο του λάστιχου, είχε σκιστει αμεσως, μετά +ένα ποταμακι και το αποκορύφωμα σε ένα σημείο έλειπε ο μισός δρόμος και έπρεπε να περάσω ίσα ίσα και να μπει και η πίσω ρόδα στο μισό που έλειπε γιατί ήταν και στροφή. Και βέβαια μια τεράστια ανηφόρα μετά το ποταμακι με μαλακό χώμα και πέτρες. 
Ένα θα πω. Ο ηλεκτροκινητηρας άψογος. Παρ όλο που ειναι 2κινητο, τα πήγε άψογα. Ίσα ίσα το γκάζι, σε eco για να μην έχει πολύ απόκριση. Πατάς και προχωράει ίσα ίσα και δεν χάνεις προσφυση ποτέ. Ο 2ος της παρέας με ένα Yaris του 11, ολο έχανε επειδή δεν γινόταν να κάνει τόσο ομαλή εκκίνηση. 
Επίσης, όλο έλεγα τωρα θα βρει, τώρα θα βρει. Σε μερικά σημεία έπρεπε να βγει και η γυναίκα μου να μου πει που να πατάω. Δεν βρήκε ποτέ!
Αν δεν ήταν καινούριο αυτοκίνητο θα ήμουν πολύ πιο άνετος. 
7. Στις 10 μέρες που ήμουνα εκει, κατανάλωση 4.4. Σχεδόν σαν την πόλη. 

Ζήσατε ωραία περιπέτεια δηλαδή :)

Ανεφερες το B στο κιβώτιο και μπορώ να πω ότι ερχόμενος από ΜΕΚ με χειροκίνητο, χάθηκα λίγο χθες με τις επιλογες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, StratosGK said:

Συγχωρέστε με που δεν σας κάνω quote, τα έχω διαβάσει όλα και ευχαριστώ για γνώμες και προτάσεις.

Γενικά υπολογίζω 400km τον μήνα, όχι παραπάνω. Τα περισσότερα από αυτά θα είναι εντός πόλης, ελάχιστα στον περιφερειακό, ειδικά τώρα με το fly over στη Θεσσαλονίκη όπου ζω...

400χλμ όπως είπαν και τα παιδιά είναι εντελώς αμελητέα για να σκέφτεσαι καταναλώσεις.

Εφόσον θέλεις χώρους και δε σε νοιάζει κατανάλωση, δεν πας σε κάτι του στυλ Skoda Octavia/Octavia Sports Wagon, VW Tiguan... κλπ. Γενικά υπάρχουν άπειρα μοντέλα να διαλέξεις και εάν σκεφτείς ότι λογικά θα σου μείνει πολλά χρόνια, ίσως τελικά οι χώροι σου χρειαστούν.

Εγώ που κάνω 2.000χλμ τον μήνα, πήρα την απόφαση μου βάση κατανάλωσης και μόνο.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
15 ώρες πριν, StratosGK είπε

Συγχωρέστε με που δεν σας κάνω quote, τα έχω διαβάσει όλα και ευχαριστώ για γνώμες και προτάσεις.

Γενικά υπολογίζω 400km τον μήνα, όχι παραπάνω. Τα περισσότερα από αυτά θα είναι εντός πόλης, ελάχιστα στον περιφερειακό, ειδικά τώρα με το fly over στη Θεσσαλονίκη όπου ζω...

 

Έκανα λοιπόν το test drive και ζητάω συγνώμη για το κείμενο λου ακολουθείD

Πήγαμε με σύζυγο και έναν φίλο μας που τον ενδιαφέρει το αντικείμενο γενικά. Εγώ είμαι 1.92, η σύζυγος αρκετά πιο κοντή, έκατσε πίσω μου κατά το Test Drive και ήταν άνετα, δεν ακουμπούσαν τα πόδια στο κάθισμα.

Μπήκα και εγώ πίσω, οκ στενά τα πράγματα για μένα, αλλά δεδομένου ότι μόνο εγώ οδηγάω, αν χρειαστεί να βρεθώ πίσω, μάλλον δεν θα με νοιάζει πόσο βολικά θα είμαι...

Είδα πορτμπαγκάζ, φάνηκε ευρύχωρο, αλλά η αλήθεια θα λάμψει όταν θα προσπαθήσω να βάλω παιδικό ποδήλατο, καρότσι με βαλίτσες κτλ.

Σκοτεινό μέσα, δεν βοηθάει και η σκούρη οροφή. Πίσω ειδικά σκοτάδια.

Στην έκθεση είχαν και το CULT αν και επέμεναν ότι είναι το CLUB, όμως η οθόνη ήταν μικρότερη, με μεγάλο πλαίσιο και το ποτενσιόμετρο του ήχου ήταν στα αριστερά της οθόνης, αντί για πλήκτρα στο κέντρο χαμηλά. Δεν ξέρω γιατί επέμεναν ότι είναι το CLUB.

Γενικά μέσα μου φάνηκε λίγο διαστημόπλοιο και το λέω με καλό τρόπο. Το δεξί χέρι πιο άνετο και από τις ώρες του ύπνου. Φανταστική θέση οδήγησης, για ταξίδι πρέπει να είναι πολύ ωραίο.

Στο ζουμί τώρα όμως .

Ξεκίνησα και σύντομα κατάλαβα ότι μάλλον είναι στο eco. Πατούσα τέρμα γκάζι και έκανε λες και μαρσαρε, με ελάχιστη εκρηκτική συμπεριφορά. Το πήγα αρκετά έτσι, γιατί δεν ήθελα να ψάχνω πλήκτρα καθώς οδηγούσα.

Σε κάποια φάση παρκάραμε, έψαξα πλήκτρα και το έβαλα στο σπορ... Είχα ευθεία μπροστά μου, το πάτησα και η διαφορά ήταν αισθητή, αλλά και πάλι την άκουγες καλά την μηχανή.

50 μέτρα μετά σε μεγάλο κυκλικό κόμβο, κόβω τιμόνι, πατάω γκάζι και πέταξε το οπίσθιο μέρος του περήφανα και έντονα. Τρομαξαμε λίγο εκεί :D

 

Γενικά μου άρεσε, αλλά το CULT δεν έχει μπροστά αισθητήρες παρκαρίσματος, και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. Θέλει σκέψη.

Αύριο Hyundai, αλλά δεν έχουν παραλάβει ακόμα τα μοντέλα του 2024 απ' ότι κατάλαβα, οπότε θα δούμε τα περσινά. Θα εξετάσω και το Kona, που πλήρως υβριδικό βγαίνει στα 31.500€.

Ίσως ξεχνάω κάτι, ήδη είπα πολλά βέβαια.

με 400χλμ/μήνα πάρε όποιο απλό βενζινοκίνητο θες και αν ζορίζεσαι με το κόστος μετακίνησης το κάνεις υγραέριο ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, StratosGK said:

Πρέπει να κάτσω να δω διάφορες με Premium, γιατί αν τελικά αποφασίσω Kona, δεν θα μπορέσω να πάω στην Distinctive.

Σε τι συνθήκες το χρησιμοποιείς;

Επίσης, το είδες σε έκθεση πριν το πάρεις;

Δε νομίζω να έχει πολύ μεγάλες διαφορές, περισσότερες οθόνες μέσα κλπ.

30% εντός 70% εκτός μέχρι στιγμής (1000km)

Πολύ ήσυχο μέσα, έχει πολλά συστήματα που δεν έχει κάτσει να τα ψάξω όλα, το Adaptive Cruise Control πολύ βολικό.

Κατανάλωση μέχρι στιγμής 5lt/100km και φαντάσου δεν έχει στρωθεί ακόμα και κάνω πολλά χιλιόμετρα εκτός, μέσα στην πόλη (σταμάτα - ξεκίνα) δεν καίει σχεδόν τίποτα.

Το είχα δει στην έκθεση και το είχα πάρει για τεστ drive, πήγαινε μια βόλτα από τη Βελμαρ.

*Μου είχαν πει ότι θα κάνει 3 μήνες να έρθει και το πήρα σε 6.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...