Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR II (2024)


Shadowjump

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει κάποια ηλιοπροστασία απο την Toyota ή εκτός που να εφαρμόζει ακριβώς στο μέγεθος του παρμπρίζ μας? Και επίσης γνωρίζετε αν τα πίσω φιμέ τζάμια είναι μόνο πιο σκούρα ή εχουν και UV φίλτρο? Δλδ αν αξίζει να βαλω μεμβράνες και σε αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, Shadowjump είπε

Skyview θα το έπαιρνα και εγώ αλλά δεν μου είχαν πει ότι μπορώ να το πάρω έξτρα στην club. Ποιο πολύ για τα ηχεία πάρα για την οροφή.

Εχεις επιβαιβεωση οτι εχει και ηχεια στην CLUB? Γιατι στην διαμορφωση οταν το φτιαχνω στην Club bi-tone εχει σαν εξτρα το εικονιδιο που λεει οροφη. Στην CHIC ομως οταν το φτιαχνεις το εικονιδιο λεει οροφη+jbl αν θυμαμαι σωστα. Ειχα ξεχασει να ρωτησω και στην αντιπροσωπεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 hours ago, Jackson_1919 said:

Εχω την C-LUB. Θα σου έλεγα να μην επιλέξεις την C-ULT επειδη της λείπουν κάποια βασικά για μένα πράγματα:

1) Οι πολύ πιο ωραίες ζάντες που εχει η CLUB

2) Η μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων- στην CULT εχει το πλαίσιο γυρω γυρω και φαίνεται άσχημα

3) Ασύρματη φορτιση κινητου

4) Ηλεκτρικα αναδιπλούμενοι καθρέπτες και ηλεκτροχρωματικος μέσα

5) Φιμέ τζάμια πίσω

6) Εσωτερικό απλό φωτισμό

7) Αισθητήρες στάθμευσης μπροστά και πίσω

😎 Σύστημα έξυπνης εισόδου

 

Το αμάξι είναι κορυφή και δεν καίει τίποτα για την κατηγορία του. Αν σε ικανοποιούν οι χώροι κλπ ξέχνα το Huyndai, δεν υπάρχει σύγκριση.

 

Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις τα έχει το i30, κάποια από αυτά ακόμα και στη βασική έκδοση, αρκετές χιλιάδες € κάτω.

Με 28.5 χιλιάδες θα έχω σημαντικά περισσότερα περιφερειακά και + απ' ότι στα 29.300€ με το CHR, με μοναδικό αντικειμενικό αρνητικό την κατανάλωση.

Δεν θέλω να δώσω πάνω από 30.000€ για αυτοκίνητο, οπότε δεν θα πάω στην CLUB και ούτε σε Corolla Cross όπως είπε ένας φίλος εδώ.

Εξαιρετική πρόταση το Corolla Cross σίγουρα, αλλά είναι ακριβό για μένα.

 

Σήμερα έχω test drive το CHR, αύριο πάω Hyundai. Θα αφήσω εδώ άποψη για το CHR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, StratosGK είπε

 

Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις τα έχει το i30, κάποια από αυτά ακόμα και στη βασική έκδοση, αρκετές χιλιάδες € κάτω.

Με 28.5 χιλιάδες θα έχω σημαντικά περισσότερα περιφερειακά και + απ' ότι στα 29.300€ με το CHR, με μοναδικό αντικειμενικό αρνητικό την κατανάλωση.

Δεν θέλω να δώσω πάνω από 30.000€ για αυτοκίνητο, οπότε δεν θα πάω στην CLUB και ούτε σε Corolla Cross όπως είπε ένας φίλος εδώ.

Εξαιρετική πρόταση το Corolla Cross σίγουρα, αλλά είναι ακριβό για μένα.

 

Σήμερα έχω test drive το CHR, αύριο πάω Hyundai. Θα αφήσω εδώ άποψη για το CHR.

Πάτησε το το chr πάνω από 130κλμ στο test drive για να μην βρεθείς με ένα αμάξι που δεν σου κάνει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, StratosGK είπε

Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις τα έχει το i30, κάποια από αυτά ακόμα και στη βασική έκδοση, αρκετές χιλιάδες € κάτω.

 

Ναι πραγματι τα εχει. Δεν εχει καμια εκδοση ομως ανεξαρτητου αναρτησεις πισω. Και γενικα συγκρινεις ανομοια πραγματα. Αλλο το Hatchback αλλο το SUV. Θα επρεπε το hatch να ειναι πιο φθηνο και ειναι. Αν βαλεις το standar αυτοματο και υβριδικο συστημα μαζι με την διαφορα αμαξωματος καταλαβαινεις γιατι υπαρχει η διαφορα της τιμης ανεξαρτητος εξοπλισμου. 

1 ώρα πριν, StratosGK είπε

Δεν θέλω να δώσω πάνω από 30.000€ για αυτοκίνητο, οπότε δεν θα πάω στην CLUB και ούτε σε Corolla Cross όπως είπε ένας φίλος εδώ.

 

Εχεις πολλες επιλογες για αυτοκινητο κατω απο 30.000€. Απο picanto μεχρι CHR ας πουμε που φτανει στα 29.300 η βασικη. Δεν τα συγκρινουμε ομως. Τι αμαξι θες να αγορασεις? Πολής; Ταξιδιαρικο; Οικογενειακο; All arround οσο γινεται;

1 ώρα πριν, StratosGK είπε

Σήμερα έχω test drive το CHR, αύριο πάω Hyundai. Θα αφήσω εδώ άποψη για το CHR.

αναμενουμε.

 

1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Πάτησε το το chr πάνω από 130κλμ στο test drive για να μην βρεθείς με ένα αμάξι που δεν σου κάνει..

Τι εχει πανω απο 130? Εγω πηγα με περιπου τοσα σε κατηφορα και ανηφορα στο TD και δεν παρατηρησα παραπανω θορυβο απο το εσωτερικης καυσης που εχω αυτη την στιγμη (με κλειστο radio). Νομιζω εχουν ακουσει τα παραπονα του προηγουμενου και εχουν κανει καλη δουλεια. 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

 

Τι εχει πανω απο 130? Εγω πηγα με περιπου τοσα σε κατηγορα και ανηφορα στο TD και δεν παρατηρησα παραπανω θορυβο απο το εσωτερικης καυσης που εχω αυτη την στιγμη (με κλειστο radio). Νομιζω εχουν ακουσει τα παραπονα του προηγουμενου και εχουν κανει καλη δουλεια. 

Κάθε αυτί έχει διαφορετική αντίληψη του ήχου, κακό δεν είναι να ενημερωθεί ο φίλος ότι τα  hybrid λόγω cvt  έχουν θόρυβο, αν έχει βελτιωθεί η όχι δεν με ενδιαφέρει, εγώ απλά επισημάνω το πρόβλημα που πιθανόν να μην το γνωρίζει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Ναι πραγματι τα εχει. Δεν εχει καμια εκδοση ομως ανεξαρτητου αναρτησεις πισω. Και γενικα συγκρινεις ανομοια πραγματα. Αλλο το Hatchback αλλο το SUV. Θα επρεπε το hatch να ειναι πιο φθηνο και ειναι. Αν βαλεις το standar αυτοματο και υβριδικο συστημα μαζι με την διαφορα αμαξωματος καταλαβαινεις γιατι υπαρχει η διαφορα της τιμης ανεξαρτητος εξοπλισμου. 

Εχεις πολλες επιλογες για αυτοκινητο κατω απο 30.000€. Απο picanto μεχρι CHR ας πουμε που φτανει στα 29.300 η βασικη. Δεν τα συγκρινουμε ομως. Τι αμαξι θες να αγορασεις? Πολής; Ταξιδιαρικο; Οικογενειακο; All arround οσο γινεται;

Μπορεί να μην το πρόσεξες, εγώ αναφέρομαι στο i30 Fastback γενικά, το οποίο έχει κάποιες διαφορές από το hatchback στους χώρους, ίσως όχι τόσο σημαντικές.

Εντάξει, το CHR είναι απλά ψηλό, SUV με την πραγματική έννοια δεν είναι, όπως κανένα σε αυτά τα χρήματα. Το αμάξωμα δεν έχει να πει κάτι στην τιμή, πέρα από την ποσότητα του υλικού που ξοδεύουν.

Το υβριδικό ναι, μαζί σου. Έχουν φτιάξει κάτι εξαιρετικό, δεν διαφωνώ. Είναι όμως ακριβώς η ίδια τεχνολογία που βάζουν από το φθηνότερο μέχρι το ακριβότερο υβριδικό τους.

Στην ερώτηση τι αμάξι θέλω να αγοράσω η απάντηση είναι ότι η βασική του χρήση θα είναι στην πόλη με κάποια μεγάλα ταξίδια προς κεντρική Ευρώπη μια φορά στα 2 χρόνια. Έρχεται παιδί και πιστεύω θα φάμε περισσότερο ζόρι με το CHR.

 

Όσον αφορά τον ήχο και το ζόρι του CHR που αναφέρθηκε, δεν είναι η πρώτη φορά που το διαβάζω. Στο review για το μοντέλο του 2024 από το top gear το ίδιο λένε. Σε υψηλές στροφές και όταν πατάς το γκάζι αρχίζει και μουγκρίζει.

Αν κάποιος δεν έχει αυτή την εμπειρία πάλι σεβαστό, έχει λίγο να κάνει και με το πώς οδηγάει κανείς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, StratosGK είπε

Στην ερώτηση τι αμάξι θέλω να αγοράσω η απάντηση είναι ότι η βασική του χρήση θα είναι στην πόλη με κάποια μεγάλα ταξίδια προς κεντρική Ευρώπη μια φορά στα 2 χρόνια. Έρχεται παιδί και πιστεύω θα φάμε περισσότερο ζόρι με το CHR.

 

Εγω προς το παρον δεν εχω οικογενεια οποτε μιλαω εκ του ασφαλους οταν λεω οτι για μενα οι χωροι μου φαινονται αρκετοι. Υπαρχουν ανθρωποι ομως στο FB group κυριως με 1-2 παιδια που κανουν την δουλεια τους ακομα και με μια μπαγκαζιερα απο πανω οπως και αλλοι που λενε το ηθελα αλλα ειναι λιγοι οι χωροι. Λυσεις και επιλογες υπαρχουν.

Προφανως παντα χρειαζεται ο εξτρα χωρος αλλα νομιζω οι πιο πολλοι το θυσιαζουν λογω του στυλ υποθετω που ειναι καπως ιδιαιτερο και είτε το λατρευεις ειτε το μισεις. 

58 λεπτά πριν, StratosGK είπε

Αν κάποιος δεν έχει αυτή την εμπειρία πάλι σεβαστό, έχει λίγο να κάνει και με το πώς οδηγάει κανείς.

Σαφεστατα αυτο μονο στο TD θα το δεις και δοκιμασε σιγουρα ανηφορα απο τα 60-70χαω και πατα τερμα το γκαζι μεχρι τα 120-130 η οσο σε παιρνει για να καταλαβεις το μεγιστο του θορυβου που μπορει να φτασει.  

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο πολυ θορυβο κανει σε καταβαση, παρα στην αναβαση ο κινητηρας. Επειδη παιρνει μπρος για να φρεναρει, αφου γεμισει η μπαταρια και δεν σε φρεναρει ο ηλεκτροκινητηρας.

Εγω με ενα παιδακι παντως, προσφατα που πηγα διακοπες με ολο το σπιτι μαζι, δεν ειχα προβλημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, StratosGK είπε

 

Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις τα έχει το i30, κάποια από αυτά ακόμα και στη βασική έκδοση, αρκετές χιλιάδες € κάτω.

Με 28.5 χιλιάδες θα έχω σημαντικά περισσότερα περιφερειακά και + απ' ότι στα 29.300€ με το CHR, με μοναδικό αντικειμενικό αρνητικό την κατανάλωση.

Δεν θέλω να δώσω πάνω από 30.000€ για αυτοκίνητο, οπότε δεν θα πάω στην CLUB και ούτε σε Corolla Cross όπως είπε ένας φίλος εδώ.

Εξαιρετική πρόταση το Corolla Cross σίγουρα, αλλά είναι ακριβό για μένα.

 

Σήμερα έχω test drive το CHR, αύριο πάω Hyundai. Θα αφήσω εδώ άποψη για το CHR.

Βάλε κάτω τις προτεραιότητες σου σχετικά με το αυτοκίνητο. Αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση γιατί γράφεις 50χλμ την μέρα σε αστική κίνηση, τότε το υβριδικό έχει πλεονέκτημα. Αν πάλι πηγαίνεις 5χλμ στη δουλειά σου και άλλα τόσα πίσω, τότε δεν ειναι και το πρώτο που κοιτάς η κατανάλωση. Υπολόγισε τις μέσες διαδρομές σου και τα κόστη τους. Για να δεις κιόλας αν είναι τόσο μεγάλος παράγοντας η κατανάλωση. Εγώ π.χ. δουλεύω απο το σπιτι τωρα και πηγαίνω γραφείο μια φορά την εβδομάδα. Δε με έκαιγε η κατανάλωση. Άλλος είναι σβούρα μεσα στο λεκανοπέδιο μέσα στη μέρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Jackson_1919 είπε

Και επίσης γνωρίζετε αν τα πίσω φιμέ τζάμια είναι μόνο πιο σκούρα ή εχουν και UV φίλτρο? Δλδ αν αξίζει να βαλω μεμβράνες και σε αυτά.

όλα τα κρύσταλλα έχουν UV (υπεριώδης) προστασία τουλάχιστον 99%

λογικά σε απασχολεί η IR (υπέρυθρη) που είναι και η ακτινοβολία που ζεσταίνει , δε γνωρίζω , υποθέτω οτι δεν έχει, ,στείλε email για τα χαρακτηριστικά

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, StratosGK said:

 

Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις τα έχει το i30, κάποια από αυτά ακόμα και στη βασική έκδοση, αρκετές χιλιάδες € κάτω.

Με 28.5 χιλιάδες θα έχω σημαντικά περισσότερα περιφερειακά και + απ' ότι στα 29.300€ με το CHR, με μοναδικό αντικειμενικό αρνητικό την κατανάλωση.

Δεν θέλω να δώσω πάνω από 30.000€ για αυτοκίνητο, οπότε δεν θα πάω στην CLUB και ούτε σε Corolla Cross όπως είπε ένας φίλος εδώ.

Εξαιρετική πρόταση το Corolla Cross σίγουρα, αλλά είναι ακριβό για μένα.

 

Σήμερα έχω test drive το CHR, αύριο πάω Hyundai. Θα αφήσω εδώ άποψη για το CHR.

Το Yaris Cross το έχεις σκεφτεί ? Έχει ίδιους χώρους με το C-HR και είναι σημαντικά φθηνότερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Το Yaris Cross το έχεις σκεφτεί ? Έχει ίδιους χώρους με το C-HR και είναι σημαντικά φθηνότερο. 

 αυτό είναι χειρότερο,και σε θόρυβο, και εφόσον μιλάμε για μικρό παιδί ή μωρό ακόμα χειρότερα η πίσω πόρτες δεν ανοίγουν αρκετά και δεν βολεύει καθόλου στο να βάζεις και βγάζεις το μωρό και τα αξεσουάρ του..

Καλύτερα να κοιτάξει και το lexus lbx στα ίδια χρήματα με το chr αλλά με ποιο οικογενειακό χαρακτήρα και φυσικά ποιο ποιοτικό..

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, andreas-d said:

 αυτό είναι χειρότερο,και σε θόρυβο, και εφόσον μιλάμε για μικρό παιδί ή μωρό ακόμα χειρότερα η πίσω πόρτες δεν ανοίγουν αρκετά και δεν βολεύει καθόλου στο να βάζεις και βγάζεις το μωρό και τα αξεσουάρ του..

Καλύτερα να κοιτάξει και το lexus lbx στα ίδια χρήματα με το chr αλλά με ποιο οικογενειακό χαρακτήρα και φυσικά ποιο ποιοτικό..

 

Πιο μεγάλο είναι το Cross από το LBX. Γενικά όμως εφόσον θα κινείται εντός πόλης καλύτερα να πάρει Toyota να γλυτώσει από τα καύσιμα, εφόσον φαντάζομαι δεν έχει κάποιον δικό του χώρο στάθμευσης για να πάει σε ηλεκτρικό που θα γλυτώσει ακόμα πιο πολλά.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Πιο μεγάλο είναι το Cross από το LBX. Γενικά όμως εφόσον θα κινείται εντός πόλης καλύτερα να πάρει Toyota να γλυτώσει από τα καύσιμα, εφόσον φαντάζομαι δεν έχει κάποιον δικό του χώρο στάθμευσης για να πάει σε ηλεκτρικό που θα γλυτώσει ακόμα πιο πολλά.  

Βασικά το 2025-6 θα είναι πιστεύω η καλύτερη εποχή για αγορά toyota, είδη ανακοίνωσε νέο μοτέρ..

Το ιδανικό είναι η μετάδοση να γίνεται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητηρα ο οποίος θα τροφοδοτείτε από μπαταρίες που θα φορτίζει ένας οικολογικός κινητήρας εσωτερικής καύσης.. εκεί πάει το πράγμα για τους Ιάπωνες βλέποντας τις απαιτήσεις των καιρών..

Δίνει πλεονέκτημα και στην πόλη και σε μεγάλα ταξίδια όπου θα είναι ποιο οικονομικό και οικολογικό από το plug in.

Η mazda έκανε το πρώτο βήμα θέλει λίγο δουλειά ακόμα γιατί έχει μικρή τελική.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...