Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR II (2024)


Shadowjump

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Jackson_1919 είπε

Μου πρότειναν και κεραμική στην αντιπροσωπεία με κόστος 500€. Έχω το σκούρο πετρολ χρώμα, τι λέτε αξίζει? 

Τι προστασία είναι αυτό? Τι παίζει με αυτό δηλαδή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 18/3/2024 στις 1:26 ΜΜ, marinos44 είπε

Καλησπέρα σε όλους καλή Σαρακοστή με υγεία και  ασφάλεια στους δρόμους !!!!

θα ήθελα να ρωτήσω αν σε κάποιον που παρέλαβε το νέο CHR έχει συμβεί να μην του δώσουν την δερμάτινη θήκη με το εγχειρίδιο χρήσης ,το βιβλιαράκι για τα service και τα άγραφα της οδικής βοήθειας που συνοδεύουν το όχημα , κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου …συνέβη σε εμένα να μην μου τα δώσουν και ακόμα τα περιμένω γιατί όπως μου είπαν στην αντιπροσωπεία υπάρχει έλλειψη από την Toyota και τον εισαγωγέα και όταν θα τα έχουν θα με ειδοποιήσουν να τα παραλάβω …..

Και εγώ τα περιμένω από 22/02/24 παραλαβή αυτοκινήτου...

Ουδέν νεότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

Βρήκα το thread ψάχνοντας πληροφορίες για το CULT στο Google.

Ενδιαφέρομαι για την συγκεκριμένη έκδοση καθώς οριακά ξεπερνά το χρηματικό όριο που είχα θέσει προσωπικά για αυτοκίνητο.

Ξεκινάμε την οικογένεια μας και θα χρειαστούμε ένα αυτοκίνητο με χώρους και άνεση, τόσο για εντός της πόλης όσο και ταξίδια 300-700κμ, ίσως μια με δύο φορές τον χρόνο.

Είμαι ανάμεσα στο CHR CULT 2024 και το i30 Fastback 1.5 Mild Hybrid αυτόματο Distinctive 2024.

Το i30 με κερδίζει στα πάντα εκτός από την κατανάλωση, η οποία φαίνεται να είναι σημαντικά μεγαλύτερη του CHR.

Τεχνολογικά όμως φαίνεται να είναι καλύτερα εξοπλισμένο εντός και εκτός του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα το κόστος συνολικά θα είναι περίπου 2.500€ λιγότερο από το CHR.

Αν κάποιος θέλει να μοιραστεί την γνώμη του, θα το εκτιμούσα.

Επεξ/σία από StratosGK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, StratosGK είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Βρήκα το thread ψάχνοντας πληροφορίες για το CULT στο Google.

Ενδιαφέρομαι για την συγκεκριμένη έκδοση καθώς οριακά ξεπερνά το χρηματικό όριο που είχα θέσει προσωπικά για αυτοκίνητο.

Ξεκινάμε την οικογένεια μας και θα χρειαστούμε ένα αυτοκίνητο με χώρους και άνεση, τόσο για εντός της πόλης όσο και ταξίδια 300-700κμ, ίσως μια με δύο φορές τον χρόνο.

Είμαι ανάμεσα στο CHR CULT 2024 και το i30 Fastback 1.5 Mild Hybrid αυτόματο Distinctive 2024.

Το i30 με κερδίζει στα πάντα εκτός από την κατανάλωση, η οποία φαίνεται να είναι σημαντικά μεγαλύτερη του CHR.

Τεχνολογικά όμως φαίνεται να είναι καλύτερα εξοπλισμένο εντός και εκτός του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα το κόστος συνολικά θα είναι περίπου 2.500€ λιγότερο από το CHR.

Αν κάποιος θέλει να μοιραστεί την γνώμη του, θα το εκτιμούσα.

Εμείς το περιμένουμε σε δύο εβδομάδες. Το έχω οδηγήσει μερικές φορές και έχω μπει και κάτσει στα καθίσματά του μερικές φορές η αίσθηση που με αφήνει το toyota δύσκολα την βρίσκεις σε αυτοκίνητο ίδιας κατηγορίας. Ως δεύτερο έχουμε ένα bmw2 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, StratosGK είπε

Τεχνολογικά όμως φαίνεται να είναι καλύτερα εξοπλισμένο εντός και εκτός του αυτοκινήτου

Που ειναι ανωτερο τεχνολογικα το i30? 

Γενικα περα απο την καταναλωση σημασια εχει και αν σου αρεσει το CHR εξωτερικα καθως εχει ιδιαιτερο σχημα. Υπαρχουν ανθρωποι που το μισουν και αλλοι που το λατρευουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επισης να πουμε πως ουτε το chr , ουτε το i30 διακρίνονται για τους χωρους τους.

Ειδικα για τους πίσω επιβάτες τα πράγματα ειναι αρκετά κλειστοφοβικά.

Edit : μιλάω παντα για το i30 fastback.

Επεξ/σία από Kaboomzer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, Just_travel_everywhere said:

Εμείς το περιμένουμε σε δύο εβδομάδες. Το έχω οδηγήσει μερικές φορές και έχω μπει και κάτσει στα καθίσματά του μερικές φορές η αίσθηση που με αφήνει το toyota δύσκολα την βρίσκεις σε αυτοκίνητο ίδιας κατηγορίας. Ως δεύτερο έχουμε ένα bmw2 

Με το καλό να το πάρετε και να περάσετε όμορφες στιγμές με αυτό!
Θα σε παρακαλούσα, αν παίρνεις το C-ULT για το οποίο μιλάω εγώ εδώ, να ανεβάσεις μερικές φωτογραφίες από μέσα αν δεν σου κάνει κόπο.

Σε λίγες μέρες έχω και εγώ το test drive, όμως απ ότι κατάλαβα από το τηλέφωνο, θα είναι το C-HIC, οπότε θα πω στον υπάλληλο να εστιάσουμε λίγο στις διαφορές που θα έχει εσωτερικά και τεχνολογικά το C-ULT. Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κανένα review με C-ULT.

 

5 hours ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Που ειναι ανωτερο τεχνολογικα το i30? 

Γενικα περα απο την καταναλωση σημασια εχει και αν σου αρεσει το CHR εξωτερικα καθως εχει ιδιαιτερο σχημα. Υπαρχουν ανθρωποι που το μισουν και αλλοι που το λατρευουν.

Προτιμώ το i30 εμφανισιακά, όμως μου αρέσει πολύ και το C-HR.
Μέχρι στιγμής έχω οδηγήσει μόνο ένα i30 hatchback μοντέλο ~2021 στη Γερμανία για περίπου 120km στην Autobahn και ήταν άνετο και ευχάριστο.
 

Δεν αναφέρομαι στο μηχανολογικό κομμάτι, εκεί πιστεύω ότι η Toyota ίσως είναι ανώτερη, όμως η εργασία μου είναι στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας και σε συζητήσεις με συναδέλφους μου λένε ότι δεν είναι απαραίτητο, αντιθέτως θεωρούν ότι η Hyundai έχει ανέβει πολύ τα τελευταία ~10 χρόνια. Αν δεν μάθουμε ακριβώς από που ψωνίζουν ECU και τεχνολογίες, δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε άμεσα στα χαρτιά, παρά μόνο να εμπιστευτούμε τα user reviews του διαδικτύου.
Σε καμία όμως περίπτωση, δεν συγκρίνω τις τεχνολογίες Hybrid τους. Εκεί η Toyota, σε αυτό το price range θα πω ότι είναι leader στην αγορά.
Είδα σε προηγούμενη σελίδα να αναφέρεται ένα 52% πορείας μόνο με το e-motor και κάτι καταναλώσεις κάτω από 4lt/100kmh. 

Τα παραπάνω τεχνολογικά χαρακτηριστικά λοιπόν του i30 που εντοπίζω είναι:

Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες

Θερμενώμενα καθίσματα

Καλύτερη ανάλυση στην κάμερα οπισθοπωρίας 

Είναι πάντα πιθανό να μου ξεφεύγει κάτι και όντως να το έχει και το C-HR γιατί δεν βοηθάνε ιδιαίτερα οι σελίδες τους. Για αυτόν τον λόγο ρωτάω εδώ άλλωστε.

2 hours ago, Kaboomzer said:

Επισης να πουμε πως ουτε το chr , ουτε το i30 διακρίνονται για τους χωρους τους.

Ειδικα για τους πίσω επιβάτες τα πράγματα ειναι αρκετά κλειστοφοβικά.

Edit : μιλάω παντα για το i30 fastback.

Από τα review που βλέπω, το i30 Fastback φαίνεται πιο φωτεινό στο πίσω μέρος και τα παράθυρα είναι μεγαλύτερα. Από χώρους επίσης φαίνεται πιο άνετο, τόσο σε λίτρα στο πορτμπαγκάζ όσο και στο σαλόνι. 

 

 

Κάποια από τα πράγματα που δεν μου αρέσουν γενικά στις σελίδες των κατασκευαστών αλλά έγινε εύκολα αντιληπτό στης Toyota, είναι ότι ενώ έχεις επιλέξει να διαμορφώσεις και να προχωρήσεις με μία συγκεκριμένη έκδοση, όπως πχ εγώ με την C-ULT, οι φωτογραφίες που σου δείχνει σε αρκετά σημεία είναι από άλλα μοντέλα.
Για παράδειγμα στο σημείο που παρουσιάζει τον πίνακα οργάνων η φωτογραφία είναι από το GR και ενώ μπορεί ο πίνακας οργάνων να είναι ίδιος (?), το υπόλοιπο είναι εμφανώς ανώτερο ποιοτικά.

Εννοείται πως είναι εσκεμμένο αυτό στη σελίδα τους και προσωπικά με απογοητεύει. Αν μπορούσα να πάρω το GR θα το έπαιρνα, σεβάσου την νοημοσύνη μου και δείξε μου αυτό που επέλεξα να δω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, StratosGK είπε

Για παράδειγμα στο σημείο που παρουσιάζει τον πίνακα οργάνων η φωτογραφία είναι από το GR και ενώ μπορεί ο πίνακας οργάνων να είναι ίδιος (?), το υπόλοιπο είναι εμφανώς ανώτερο ποιοτικά.

Ο πινακας οργανων ειναι ψηφιακος απο ακρη σε ακρη και νομιζω ακριβως ιδιος σε ολα τα μοντελα. 

5 ώρες πριν, StratosGK είπε

Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες

Θερμενώμενα καθίσματα

Καλύτερη ανάλυση στην κάμερα οπισθοπωρίας 

Ηλεκτρικα αναδιπλουμενους εχει καποια μεγαλυτερη εκδοση, CHIC νομιζω. Θερμαινομενα καθισματα και αναλυση καμερας οπισθοπορειας δεν νομιζω οτι ειναι κρισιμα.

Πιο κρισιμο ας πουμε θεωρω την ανιχνευση τυφλου σημειου που εχει απο την βασικη το CHR, τον πληρως ψηφιακο πινακα οργανων και το ασύρματο car play για να μην μπλέκεις με καλωδια. 

Κανε το test drive και στα 2 αμαξια και πες μας και εντυπωσεις. 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, StratosGK είπε

Με το καλό να το πάρετε και να περάσετε όμορφες στιγμές με αυτό!
Θα σε παρακαλούσα, αν παίρνεις το C-ULT για το οποίο μιλάω εγώ εδώ, να ανεβάσεις μερικές φωτογραφίες από μέσα αν δεν σου κάνει κόπο.

Σε λίγες μέρες έχω και εγώ το test drive, όμως απ ότι κατάλαβα από το τηλέφωνο, θα είναι το C-HIC, οπότε θα πω στον υπάλληλο να εστιάσουμε λίγο στις διαφορές που θα έχει εσωτερικά και τεχνολογικά το C-ULT. Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κανένα review με C-ULT.

 

Προτιμώ το i30 εμφανισιακά, όμως μου αρέσει πολύ και το C-HR.
Μέχρι στιγμής έχω οδηγήσει μόνο ένα i30 hatchback μοντέλο ~2021 στη Γερμανία για περίπου 120km στην Autobahn και ήταν άνετο και ευχάριστο.
 

Δεν αναφέρομαι στο μηχανολογικό κομμάτι, εκεί πιστεύω ότι η Toyota ίσως είναι ανώτερη, όμως η εργασία μου είναι στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας και σε συζητήσεις με συναδέλφους μου λένε ότι δεν είναι απαραίτητο, αντιθέτως θεωρούν ότι η Hyundai έχει ανέβει πολύ τα τελευταία ~10 χρόνια. Αν δεν μάθουμε ακριβώς από που ψωνίζουν ECU και τεχνολογίες, δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε άμεσα στα χαρτιά, παρά μόνο να εμπιστευτούμε τα user reviews του διαδικτύου.
Σε καμία όμως περίπτωση, δεν συγκρίνω τις τεχνολογίες Hybrid τους. Εκεί η Toyota, σε αυτό το price range θα πω ότι είναι leader στην αγορά.
Είδα σε προηγούμενη σελίδα να αναφέρεται ένα 52% πορείας μόνο με το e-motor και κάτι καταναλώσεις κάτω από 4lt/100kmh. 

Τα παραπάνω τεχνολογικά χαρακτηριστικά λοιπόν του i30 που εντοπίζω είναι:

Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες

Θερμενώμενα καθίσματα

Καλύτερη ανάλυση στην κάμερα οπισθοπωρίας 

Είναι πάντα πιθανό να μου ξεφεύγει κάτι και όντως να το έχει και το C-HR γιατί δεν βοηθάνε ιδιαίτερα οι σελίδες τους. Για αυτόν τον λόγο ρωτάω εδώ άλλωστε.

Από τα review που βλέπω, το i30 Fastback φαίνεται πιο φωτεινό στο πίσω μέρος και τα παράθυρα είναι μεγαλύτερα. Από χώρους επίσης φαίνεται πιο άνετο, τόσο σε λίτρα στο πορτμπαγκάζ όσο και στο σαλόνι. 

 

 

Κάποια από τα πράγματα που δεν μου αρέσουν γενικά στις σελίδες των κατασκευαστών αλλά έγινε εύκολα αντιληπτό στης Toyota, είναι ότι ενώ έχεις επιλέξει να διαμορφώσεις και να προχωρήσεις με μία συγκεκριμένη έκδοση, όπως πχ εγώ με την C-ULT, οι φωτογραφίες που σου δείχνει σε αρκετά σημεία είναι από άλλα μοντέλα.
Για παράδειγμα στο σημείο που παρουσιάζει τον πίνακα οργάνων η φωτογραφία είναι από το GR και ενώ μπορεί ο πίνακας οργάνων να είναι ίδιος (?), το υπόλοιπο είναι εμφανώς ανώτερο ποιοτικά.

Εννοείται πως είναι εσκεμμένο αυτό στη σελίδα τους και προσωπικά με απογοητεύει. Αν μπορούσα να πάρω το GR θα το έπαιρνα, σεβάσου την νοημοσύνη μου και δείξε μου αυτό που επέλεξα να δω.

Ο λόγος ο δεν βρίσκεις βίντεο είναι γιατί στο εξωτερικό έχουν άλλες ονομασίες !!! Κ εγώ Γερμανία μένω οπότε πήρα έκδοση που δεν έχει την ίδια ονομασία στην Ελλάδα κ μάλιστα δεν έχει ίδιο εξοπλισμό. Πχ εμένα έχει τ jbl ενώ στην Ελλάδα δεν έχει στην ίδια έκδοση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/5/2024 στις 11:21 ΜΜ, StratosGK είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Βρήκα το thread ψάχνοντας πληροφορίες για το CULT στο Google.

Ενδιαφέρομαι για την συγκεκριμένη έκδοση καθώς οριακά ξεπερνά το χρηματικό όριο που είχα θέσει προσωπικά για αυτοκίνητο.

Ξεκινάμε την οικογένεια μας και θα χρειαστούμε ένα αυτοκίνητο με χώρους και άνεση, τόσο για εντός της πόλης όσο και ταξίδια 300-700κμ, ίσως μια με δύο φορές τον χρόνο.

Είμαι ανάμεσα στο CHR CULT 2024 και το i30 Fastback 1.5 Mild Hybrid αυτόματο Distinctive 2024.

Το i30 με κερδίζει στα πάντα εκτός από την κατανάλωση, η οποία φαίνεται να είναι σημαντικά μεγαλύτερη του CHR.

Τεχνολογικά όμως φαίνεται να είναι καλύτερα εξοπλισμένο εντός και εκτός του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα το κόστος συνολικά θα είναι περίπου 2.500€ λιγότερο από το CHR.

Αν κάποιος θέλει να μοιραστεί την γνώμη του, θα το εκτιμούσα.

Το CHR δεν είναι για οικογένεια που να θέλει χώρους. Αν θέλεις και υβριδικό και με χώρους, κοίτα προς Corolla Cross. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω την C-LUB. Θα σου έλεγα να μην επιλέξεις την C-ULT επειδη της λείπουν κάποια βασικά για μένα πράγματα:

1) Οι πολύ πιο ωραίες ζάντες που εχει η CLUB

2) Η μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων- στην CULT εχει το πλαίσιο γυρω γυρω και φαίνεται άσχημα

3) Ασύρματη φορτιση κινητου

4) Ηλεκτρικα αναδιπλούμενοι καθρέπτες και ηλεκτροχρωματικος μέσα

5) Φιμέ τζάμια πίσω

6) Εσωτερικό απλό φωτισμό

7) Αισθητήρες στάθμευσης μπροστά και πίσω

8) Σύστημα έξυπνης εισόδου

 

Το αμάξι είναι κορυφή και δεν καίει τίποτα για την κατηγορία του. Αν σε ικανοποιούν οι χώροι κλπ ξέχνα το Huyndai, δεν υπάρχει σύγκριση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς τα ίδια και εγώ. Την cult απλά την προσπερασα. Οριακά δεν πήγα στην CHIC, αλλά τα λεφτά δεν μου δικαιολογουσαν τα έξτρα. Μόνο το ηλεκτρικό πορτ μπαγκαζ θα μου άρεσε, αλλά δεν έδινα 3.000 μόνο γι αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Shadowjump είπε

Μόνο το ηλεκτρικό πορτ μπαγκαζ θα μου άρεσε,

Led, καθισματα και υφασμα πορτων σκεφτομαι εγω. Αλλα θελω και την οροφη οποτε πραγματα ξεφευγουμε και μαλλον θα παω σε CLUB skyview.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Led, καθισματα και υφασμα πορτων σκεφτομαι εγω. Αλλα θελω και την οροφη οποτε πραγματα ξεφευγουμε και μαλλον θα παω σε CLUB skyview.

Skyview θα το έπαιρνα και εγώ αλλά δεν μου είχαν πει ότι μπορώ να το πάρω έξτρα στην club. Ποιο πολύ για τα ηχεία πάρα για την οροφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...