Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR II (2024)


Shadowjump

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιας και δεν είδα θέμα, είπα να το ξεκινήσω. 

Πήγα αρχές Αυγούστου να κάνω παραγγελία το Yaris Cross. Μετά από μερικές μέρες μπαίνω στο site της Toyota και βλέπω το καινούριο C-HR με δωρεάν κρατηση. Λέω δεν ρίχνω μια; 

Έκανα κράτηση την 1η διαθεσιμη έκδοση, η οποία τελικά θα είναι η 2η όταν βγει κανονικά προς πώληση. Τιμή στα 32.800€. Η 1η έκδοση παίζει γύρω στα 29.700€ απ ότι θυμάμαι. Της λείπουν αρκετά βέβαια. 

Μπήκα στο τρυπάνι να το πάρω γιατί όλοι μου λένε είναι πιο  ωραιο, αλλά εγώ το θέλω μόνο και μόνο λόγω της πιο καινούριας γενιάς υβριδικου σύστηματος. Και επειδή θα το κρατήσω καιρό, τουλάχιστον να έχω κάτι πιο καινούριο τεχνολογικά. 

Οι παραδόσεις ξεκινούν από Νοέμβριο και θα ολοκληροθουν μέχρι Φεβρουάριο. Αυτό αφορά όσους το έκαναν προπαραγγελια. Όποιος πάει τώρα θα έχει παράδοση από Απρίλιο. Το plug in θα καθυστερήσει και θα γίνουν παραδοσεις αργότερα. 

Από κινητήρες παίζουν ο γνωριμος πλέον 1.8 που μαζί με τον πιο ισχυρό ηλεκτροκινητηρα βγάζει 140 άλογα, ο 2.0 που βγάζει 193 συνδιαστικα και πλέον και plug in με τον 2.0 που βγάζει 223 άλογα. 

Η τιμή που ανέφερα παραπάνω είναι για τον 1.8.

Από τότε έψαχνα από δω κι από κει να βρω ό,τι πληροφορίες. 

Είδα έχει 5ης γενιάς υβριδικό σε σχέση με το 4ο του Cross, το καινούριο σύστημα multimedia 12.3", εχει πιο μεγάλα τζάμια στις πίσω πόρτες, το πορτ μπαγαζ είναι γύρω στα 390 λίτρα, είναι λίγο πιο μικρό σε μήκος σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς αλλά λίγο πιο φαρδυ. Όσον αφορά την μπαταρία, πρέπει να είναι αρκετά μεγαλύτερη αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω σίγουρα. Οι πληροφορίες είναι πολύ λίγες. Ούτε στην ίδια την Toyota δεν ξέρουν. 

Αν πας στην πλήρη έκδοση έχει αρκετά παραπάνω , αλλά έχει και 10.000€ επιπλέον, για πράγματα όπως

19αρες ζάντες, 360 camera, HUD, αυτόνομο παρκάρισμα και κίνηση με το κλειδί, ψηφιακό καθρέφτη, JBL ηχεία και woofer, πανοραμική οροφή, το κινητό γίνεται και το κλειδί. κ.τ.λ.

 

Τι γνώμη έχετε εσείς για το αυτοκίνητο; 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μην λάβεις καθόλου υποψιν σου την γνωμη μου γιατι δεν θα αγοράσεις τιποτα αλλα προσωπικα θεωρω οτι 33κ+ ευρω δινεις ειτε για κατι γρηγορο, που δεν ειναι, ειτε για κατι με χωρους, που δεν εχει.

  • Like 9
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα ειναι το αυτοκινητο, αν εχεις τα χρηματα και δεν πας στις τράπεζες πάρτο.

Το cross προσωπικά δεν θα το έπαιρνα με την καμία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω, χαοτικη η διαφορα με το κρος. Το ενα ειναι οσο να ειναι μικρο αυτοκινητο ενω το chr ειναι οικογενειακο/suv

μη πας σε 19αρα ζαντα ουτε σε plugin σε αυτο (οι Ιαπωνες δεν εχουν ακομα εξελιξει τοσο καλο το plugin) αντιθετα οι μπαταριες τους (προμηθευτες) ειναι σκυλια και δε βγαζουν θεματα (μαλιστα εχουν μεγαλυτερο χρονο ζωης με νορμαλ οδηγηση).

Ο 1.8 κινητηρας ειναι ικανοποιητικος (δε βγαζει φωτια στην ασφαλτο) αλλα αν κανεις χλμ στην εθνικη πηγαινε για το 2λιτρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Shadowjump είπε

Τι γνώμη έχετε εσείς για το αυτοκίνητο; 

Εμφανισιακά ειναι μια χαρά - απο τα πιο όμορφα αμάξια που υπάρχουν . Εξαιρετικό. Και από άποψη οδήγησης κλπ. Έχω οδηγήσει κάμποσες εκδόσεις του μέχρι και το GR (για το μοντέλο που κυκλοφορεί τώρα μιλάω).

Δεν θα το αγόραζα ποτέ όμως. Ο λόγος είναι 1. Είναι τόσο μικρά τα τζάμια και η ορατότητα έξω που οι πίσω επιβάτες είναι ουσιαστικά σαν να είναι σε φυλακή χωρίς να βλέπουν τίποτα. Η κατάθλιψη η ίδια. Αυτό γίνεται ακόμα χειρότερο αν είσαι σε πόλη και θες να γυρίσεις το κεφάλι σου να δεις αν υπάρχει κανείς σε τυφλή γωνία κλπ και φυσικά δεν βλέπεις τίποτα. 

Απο εμένα είναι ξεκάθαρο όχι. 

Δείτε με προσοχή πίσω τζάμια και τζάμι χώρου αποσκευών.

*Φυσικά αν κάποιος το θέλει αντί για 2πορτο και δεν έχει οικογένεια και παράλληλα κυκλοφορεί καμιά επαρχία, ίσως του κάνει. Θέμα προτεραιοτήτων είναι. 

image.png.8de67290672d435ad79d4fb75bb0f38b.png

image.png.e802dc7f1e5c8b3ee077f7e17d4fedb4.png

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5ης γενιάς υβριδικό σύστημα έχει και το Corolla που είναι ελαφρώς κάτω από τα 30k. Προσωπικά δεν θα αγόραζα κανένα από τα 2 σε αυτές τις τιμές εκτός αν μου περίσσευαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς τα λεφτά πλέον εκεί παίζουν πλεον. Κοιτούσα και για diesel αυτόματα, αλλά και εκεί οι τιμές αντε γειά. 38k to Sportage diesel π.χ. 

Το πίσω παράθυρο πάντως το έχουν φτιάξει λιγάκι, δεν είναι τόσο μικροσκοπικό πλέον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, TomCollins είπε

5ης γενιάς υβριδικό σύστημα έχει και το Corolla που είναι ελαφρώς κάτω από τα 30k. Προσωπικά δεν θα αγόραζα κανένα από τα 2 σε αυτές τις τιμές εκτός αν μου περίσσευαν.

Για δες που έχουν πάει οι τιμές το 2023.

Και για όποιον δεν το ξέρει, θα πάνε +5000€ τουλάχιστον σε όλα τα μοντέλα σε 2 χρόνια με την υποχρέωση για Euro7. Οι εταιρείες δηλώνουν πως θα καταργήσουν μικρά αυτοκίνητα γιατί δεν θα συμφέρει η ύπαρξη τους μιας και δεν θα υπάρχει αμάξι με λιγότερες απο 20.000€. Η VW ανέφερε πως το επόμενο Golf θα είναι μόνο ηλεκτρικό. 

Και κάπως έτσι υποχρεώνουν έμμεσα την ύπαρξη και αγορά μόνο ηλεκτρικών οχημάτων σε ελάχιστα χρόνια.  Η μόνη εταιρεία που ρίχνει τιμές είναι ηTesla (απο 35.000€) και σχεδιάζει να βγάλει το model 2 με αρκετά χαμηλότερη τιμή.

Εν ολίγοις ότι ξέραμε, τελείωσε πέρυσι. Απο πέρυσι ξεκίνησαν τεραστιες αλλαγές σε οχήματα, τιμολογήσεις, φιλοσοφία αυτοκίνησης και γενικά ότι ξέραμε εδώ και δεκαετίες. 

Μια τεράστια αλλαγή για τους Έλληνες είναι πως πλέον ΔΕΝ υπάρχει η λογική της ύπαρξης μεταχειρισμένου 15 ετών. Τα πάντα πλέον είναι αναλώσιμα με χρονικό όριο ζωής. Ένα τεράστιο επαναλαμβανόμενο έξοδο.

Φυσικά και η δουλειά του μηχανικού αυτοκινήτων, αρχίζει να βλέπει το τέρμα της. Πλέον τα συνεργεία θα είναι για ηλεκτρολόγους οχημάτων κυρίως. Ούτως ή αλλως τα αυτοκίνητα θα πετιούνται λόγω ηλεκτρολογικών προβλημάτων, πριν εμφανίσουν μηχανολογικά θέματα. 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, satsok2 είπε

Εγώ πάλι αναρωτιέμαι μήπως άξιζε το προηγούμενο μοντέλο, στην περίπτωση που διατίθεται ακόμα (και ίσως σε προσφορά).

Σταμάτησε η διάθεση του πριν λίγο καιρό. Και σε ελαφρώς μεταχειρισμένα αν πας, τα πουλάνε 25-30k αναλόγως έκδοσης οπότε εκεί παίζει ρόλο το πόσο Toyotaλάγνος είσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Μια τεράστια αλλαγή για τους Έλληνες είναι πως πλέον ΔΕΝ υπάρχει η λογική της ύπαρξης μεταχειρισμένου 15 ετών. Τα πάντα πλέον είναι αναλώσιμα με χρονικό όριο ζωής. Ένα τεράστιο επαναλαμβανόμενο έξοδο.

Φυσικά και η δουλειά του μηχανικού αυτοκινήτων, αρχίζει να βλέπει το τέρμα της. Πλέον τα συνεργεία θα είναι για ηλεκτρολόγους οχημάτων κυρίως. Ούτως ή αλλως τα αυτοκίνητα θα πετιούνται λόγω ηλεκτρολογικών

Νομίζω έχουμε ακόμα καιρό να φτάσουμε εκεί.

Εξάλλου οι τιμές ανεβαίνουν συνέχεια, κανά σοβαρό κίνητρο (επιδότηση) δε βλέπω, οι μισθοί στον πάτο, δυσκολεύομαι να δω στο άμεσο μέλλον να κάνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση η πλειοψηφία, στην Ελλάδα τουλάχιστον.

Έξω δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα απλά 15ετίας, αλλά διπλάσιας ηλικίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, phanispal είπε

Νομίζω έχουμε ακόμα καιρό να φτάσουμε εκεί.

Εξάλλου οι τιμές ανεβαίνουν συνέχεια, κανά σοβαρό κίνητρο (επιδότηση) δε βλέπω, οι μισθοί στον πάτο, δυσκολεύομαι να δω στο άμεσο μέλλον να κάνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση η πλειοψηφία, στην Ελλάδα τουλάχιστον.

Έξω δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα απλά 15ετίας, αλλά διπλάσιας ηλικίας.

Έχουμε καιρό. 10 χρόνια. Αυτό γράφω. Έχει ξεκινήσει αυτό. Τα τωρινά αυτοκίνητα έχουν σύντομη λήξη.

Τα παλιά, πόσο θα κρατήσουν? Θα πεταχτούν και αυτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

Έχουμε καιρό. 10 χρόνια. Αυτό γράφω. Έχει ξεκινήσει αυτό. Τα τωρινά αυτοκίνητα έχουν σύντομη λήξη.

Τα παλιά, πόσο θα κρατήσουν? Θα πεταχτούν και αυτα. 

οσο βρισκεις ανταλλακτικα δεν πετας τιποτα. εμεις στον ευρυτερο οικογενιακο κυκλο εχουμε 7-8 αμαξια απο το 1998 έως το 2008. δεν εχεις κανενα συμφερον να αγοράσεις τωρα καινουργιο αμαξι. οι τιμες ειναι αστειες. υπεραξια 10 και 20κ ευρω γιατι ετσι γουσταρουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν πληρωνω. παντα θα υπαρχουν μτχ και ειδικα τα 15ετιας ειναι τα καλύτερα vfm. οποιος θελει να μυρισει καινουργίλα θα τα σκασει αλλα δεν ειμαστε ολοι ετσι. και δεν ειναι μονο θεμα τσεπης, μπορει να τα εχεις και να εισαι ανετος, ειναι θεμα κοροιδίας. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, sphinxgr said:

 

Μια τεράστια αλλαγή για τους Έλληνες είναι πως πλέον ΔΕΝ υπάρχει η λογική της ύπαρξης μεταχειρισμένου 15 ετών. Τα πάντα πλέον είναι αναλώσιμα με χρονικό όριο ζωής. Ένα τεράστιο επαναλαμβανόμενο έξοδο.

 

Aκριβως το αντιθετο..

Καθαρα οικονομικα ειναι αυτοκτονια το να αγορασεις μια λαμαρινα που μολις γυρνας το κλειδι πρωτη φορα χανει μεγαλο ποσοστο της αξιας της..

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

οσο βρισκεις ανταλλακτικα δεν πετας τιποτα. εμεις στον ευρυτερο οικογενιακο κυκλο εχουμε 7-8 αμαξια απο το 1998 έως το 2008. δεν εχεις κανενα συμφερον να αγοράσεις τωρα καινουργιο αμαξι. οι τιμες ειναι αστειες. υπεραξια 10 και 20κ ευρω γιατι ετσι γουσταρουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν πληρωνω. παντα θα υπαρχουν μτχ και ειδικα τα 15ετιας ειναι τα καλύτερα vfm. οποιος θελει να μυρισει καινουργίλα θα τα σκασει αλλα δεν ειμαστε ολοι ετσι. και δεν ειναι μονο θεμα τσεπης, μπορει να τα εχεις και να εισαι ανετος, ειναι θεμα κοροιδίας. 

 

15 λεπτά πριν, giwfys είπε

Aκριβως το αντιθετο..

Καθαρα οικονομικα ειναι αυτοκτονια το να αγορασεις μια λαμαρινα που μολις γυρνας το κλειδι πρωτη φορα χανει μεγαλο ποσοστο της αξιας της..

 

Σε 15 χρόνια ποιο μεταχειρισμενο 15 ετιας θα υπαρχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...