Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 ώρες πριν, stelaras12 είπε

Η Volvo είναι Κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία;

Εδω και χρόνια την έχουν εξαγοράσει οι Κινέζοι , δεν κάνουν μ@λ@κιxς μόνο οι έλληνες .

Οι Σουηδοι είχαν εναν κολοσσό μοναδικό στον κόσμο ιδιαίτερα στα επαγγελματικά , μεγάλα φορτηγά και τρακτορες . Στα ιχ σαφώς δεν ήταν σε αυτη την κυριαρχη θέση αλλά στα μεγάλα οχήματα είχαν ξεφύγει .

Φυσικά την όλη ανάπτυξη , τεχνογνωσία  σχεδίαση κτλ  την κάνουν οι Σουηδοί μέχρι φυσικά να την απορροφήσουν/μάθουν πλήρως οι Κινέζοι που με την ευκολία της ηλεκτροκίνησης θα κατακτήσουν όλον τον κόσμο και όλοι οι υπόλοιποι θα έχουμε να θυμόμαστε οτι κάποτε η Ευρώπη έφτιαχνε αυτοκινητάρες !   

  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 20/9/2023 στις 2:00 ΜΜ, bep1995 είπε

Η Geely έχει το 50% της Smart και το άλλο 50% το έχει η Mercedes. Δεν της ανήκει η Mercedes σε καμία περίπτωση.

https://asia.nikkei.com/Business/Business-deals/China-s-Geely-becomes-top-shareholder-in-Mercedes-owner-Daimler

27 λεπτά πριν, dhm21911 είπε

Πηγή;

https://asia.nikkei.com/Business/Business-deals/China-s-Geely-becomes-top-shareholder-in-Mercedes-owner-Daimler

Ο μεγαλύτερος μέτοχος είναι. Σκοπεύει να μπει για τα καλά στην πολυτελή κατηγορία.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panoskatos είπε

Εδω και χρόνια την έχουν εξαγοράσει οι Κινέζοι , δεν κάνουν μ@λ@κιxς μόνο οι έλληνες .

Οι Σουηδοι είχαν εναν κολοσσό μοναδικό στον κόσμο ιδιαίτερα στα επαγγελματικά , μεγάλα φορτηγά και τρακτορες . Στα ιχ σαφώς δεν ήταν σε αυτη την κυριαρχη θέση αλλά στα μεγάλα οχήματα είχαν ξεφύγει .

Φυσικά την όλη ανάπτυξη , τεχνογνωσία  σχεδίαση κτλ  την κάνουν οι Σουηδοί μέχρι φυσικά να την απορροφήσουν/μάθουν πλήρως οι Κινέζοι που με την ευκολία της ηλεκτροκίνησης θα κατακτήσουν όλον τον κόσμο και όλοι οι υπόλοιποι θα έχουμε να θυμόμαστε οτι κάποτε η Ευρώπη έφτιαχνε αυτοκινητάρες !   

Η Volvo trucks δεν έχει σχέση με την cars πια. Είναι ξεχωριστή εταιρεία και είναι " ακόμα σουηδική ".

12 λεπτά πριν, gdriver είπε

https://asia.nikkei.com/Business/Business-deals/China-s-Geely-becomes-top-shareholder-in-Mercedes-owner-Daimler

https://asia.nikkei.com/Business/Business-deals/China-s-Geely-becomes-top-shareholder-in-Mercedes-owner-Daimler

Ο μεγαλύτερος μέτοχος είναι. Σκοπεύει να μπει για τα καλά στην πολυτελή κατηγορία.

Η Geely δεν έχει σχέση με την MB. Ο ιδιοκτήτης της Geely έχει. Επίσης ο μεγαλύτερος μέτοχος αλλά με 10 %. Δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει πολλά μόνος του. 

Αναφορά σε κείμενο

The Chinese BAIC Group currently holds 9.98 % of the company’s voting rights, making it Mercedes-Benz Group AG’s largest individual shareholder. Other major shareholders include the Chinese investor Li Shufu (since 2018) and the Kuwait Investment Authority (since 1974). Li Shufu holds an equity interest of 9.69% in Mercedes-Benz Group through Tenaciou3 Prospect Investment Limited.

 

Δημοσ.

Αν δεν έχεις σαξόραλλο με εξάτμιση σωλήνα μπανιέρας να ξεσηκώνεις όλη την γειτονιά κάθε τρείς και λίγο δεν είσαι αυθεντικός ελληνάρας, ποιά ηλεκτροκίνηση και πράσινα άλογα για την Ελλάδα μιλάμε για ελάτε στην πραγματικότητα παρακαλώ!

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, john_ είπε

Τα ίδια έλεγε και η Kodak για το φίλμ. Αν δεν την ξέρεις την ιστορία σε παροτρύνω να τη διαβάσεις.

Μα τι ωραία σύγκριση

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, d4mage είπε

Μα τι ωραία σύγκριση

Περιμένω τα αντεπιχειρήματα σου

Δημοσ.
18 ώρες πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα γίνει πολύ απότομα, μόλις η Tesla παρουσίασει το οικονομικό της μοντέλο στα 25-30k. 
 

Με την παράλληλη συνεχή αύξηση της τιμής των συμβατικών καυσίμων και την αύξηση της αυτονομίας, τα ηλεκτροκίνητα θα γίνουν πολύ δελεαστικά μέσα στην επόμενη πενταετία. 
 

Μπράβο στην Volvo που κοιτάει μπροστά και καθιερώνεται ως Top Of Mind Electric Car Brand απο τώρα. 

Στο πολύ απότομα είναι μέσα και η υποδομή της φόρτισης πανελλαδικά (βλέπε βενζινάδικα που σε 1 λεπτό γεμίζεις το αμάξι, πόσο χρόνο θα χρειάζεσαι για να γεμίσεις την μπαταρία;

Τριφασικό ρεύμα στο κάθε σπίτι;

Κόστος εγκατάστασης για φορτιστή για το κάθε σπίτι (αν υπάρχει χώρος στάθμευσης);

 

25-30 χιλιάρικα με πόση αυτονομία που σαφώς θα αυξηθούν τα χιλιόμετρα που θα βγάζεις άλλα πόσα χιλιόμετρα θα βγάζεις; 

Αναφέρεσαι στο κόστος των συμβατικών καυσίμων, δηλαδή το ρεύμα θα είναι φθηνό ή μήπως δεν θα μπουν φόροι όταν πετύχουν τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν εκεί έξω; Ξέρουμε όλοι πως πάει το σύστημα...

Σε πόσα χρόνια θα μπορείς να πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάτω των 10.000€; Το κριτήριο της αγοράς τι θα είναι; Λίγα κυβικά; Βενζίνη, αέριο, πετρέλαιο; Φθηνά ανταλλακτικά; Θεωρείς πως οι μπαταρίες θα είναι φθηνότερες; Επειδή η ζήτηση μας δείχνει το εντελώς αντίθετο.

Η Volvo δεν βγάζει supercars , ούτε κινητήρες όπως AMG, M, RS κ.λ.π συνεπώς δεν μου προκαλεί εντύπωση που κοιτάζει την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση (κάτσε όμως να επιβεβαιωθεί) άλλωστε μόνο η XC σειρά της έμεινε, δηλαδή μόνο SUV. Υπάρχει λόγος να βάλουμε και τα S μέσα; Ας τα βάλουμε κι αυτά.

 

 

34 λεπτά πριν, john_ είπε

Περιμένω τα αντεπιχειρήματα σου

Τι να σχολιάσω δηλαδή; Το φιλμ με το πετρέλαιο και το τι εξαρτάται απ`το καθένα; 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, d4mage είπε

Τι να σχολιάσω δηλαδή; Το φιλμ με το πετρέλαιο και το τι εξαρτάται απ`το καθένα; 

Τι να πρωτο-σχολιάσω τώρα εγώ; Αντί να ρωτήσεις πως συνδέονται αυτά, πετάς από την αρχή ένα ειρωνικό σχόλιο και δίνεις πάτημα να σε προσβάλλουν αλλά ας μην πάμε προς τα εκεί, για αυτό απλά θα σου πω πως δεν έπιασες το νόημα της ιστορίας.

"Η Kodak, κάποτε ηγέτης της φωτογραφικής βιομηχανίας, αντιμετώπισε πτώση λόγω της αποτυχίας της να προσαρμοστεί στην ψηφιακή επανάσταση. Παρά την εφεύρεση της τεχνολογίας των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών, δίστασε να την αγκαλιάσει, φοβούμενη τη διατάραξη των δραστηριοτήτων της στον τομέα του φιλμ. Αυτό οδήγησε σε χαμένες ευκαιρίες, καθώς οι ανταγωνιστές προχώρησαν. Μέχρι τη στιγμή που η Kodak εισήλθε στην ψηφιακή τεχνολογία, αντιμετώπισε έντονο ανταγωνισμό, διαβρώνοντας το μερίδιο αγοράς της. Το αυξανόμενο χρέος και το κόστος κληρονομιάς επιβάρυναν περαιτέρω την εταιρεία. Το 2012, η Kodak κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, μη μπορώντας να ανακάμψει από την καθυστερημένη ανταπόκρισή της στην ψηφιακή στροφή. Η ιστορία της Kodak χρησιμεύει ως προειδοποιητική ιστορία για την ανάγκη προσαρμογής στις τεχνολογικές αλλαγές για να παραμείνει κανείς επίκαιρος"

Διάβασε το παραπάνω και πες μου αν στα αλήθεια πιστεύεις πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μείνουν στα ορυκτά καύσιμα για να μην διαταραχθεί ο "μαύρος χρυσός" που λες. Τα "μαύρος χρυσός" είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, όταν αφορά τις επιχειρήσεις το τι θεωρείται "χρυσός" το καθορίζει η αγορά.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, john_ είπε

Τι να πρωτο-σχολιάσω τώρα εγώ; Αντί να ρωτήσεις πως συνδέονται αυτά, πετάς από την αρχή ένα ειρωνικό σχόλιο και δίνεις πάτημα να σε προσβάλλουν αλλά ας μην πάμε προς τα εκεί, για αυτό απλά θα σου πω πως δεν έπιασες το νόημα της ιστορίας.

"Η Kodak, κάποτε ηγέτης της φωτογραφικής βιομηχανίας, αντιμετώπισε πτώση λόγω της αποτυχίας της να προσαρμοστεί στην ψηφιακή επανάσταση. Παρά την εφεύρεση της τεχνολογίας των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών, δίστασε να την αγκαλιάσει, φοβούμενη τη διατάραξη των δραστηριοτήτων της στον τομέα του φιλμ. Αυτό οδήγησε σε χαμένες ευκαιρίες, καθώς οι ανταγωνιστές προχώρησαν. Μέχρι τη στιγμή που η Kodak εισήλθε στην ψηφιακή τεχνολογία, αντιμετώπισε έντονο ανταγωνισμό, διαβρώνοντας το μερίδιο αγοράς της. Το αυξανόμενο χρέος και το κόστος κληρονομιάς επιβάρυναν περαιτέρω την εταιρεία. Το 2012, η Kodak κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, μη μπορώντας να ανακάμψει από την καθυστερημένη ανταπόκρισή της στην ψηφιακή στροφή. Η ιστορία της Kodak χρησιμεύει ως προειδοποιητική ιστορία για την ανάγκη προσαρμογής στις τεχνολογικές αλλαγές για να παραμείνει κανείς επίκαιρος"

Διάβασε το παραπάνω και πες μου αν στα αλήθεια πιστεύεις πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μείνουν στα ορυκτά καύσιμα για να μην διαταραχθεί ο "μαύρος χρυσός" που λες. Τα "μαύρος χρυσός" είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, όταν αφορά τις επιχειρήσεις το τι θεωρείται "χρυσός" το καθορίζει η αγορά.

Καμία ειρωνεία, κακώς θίγεσαι. Πολύ ωραία η ιστορία της Kodak αλλά αυτό αφορά την κακή διαχείριση της ίδιας, θέλω να πω, δεν της έφταιξε κάποιος που δεν προσαρμόστηκε στην ψηφιακή εποχή, ούτε και της απαγορεύτηκε το δικαίωμα να το κάνει. Μιλάμε για μια εταιρεία, μιλάς για την πορεία μιας εταιρείας.

Αυτό που δεν κατάλαβες είναι πως δεν είναι επιλογή της αυτοκινητοβιομηχανίας να σταματήσει τα ορυκτά καύσιμα, το να εξακολουθούν να υπάρχουν είναι επιλογή πολλών άλλων παραγόντων και τελευταία της αυτοκινητοβιομηχανίας διότι από αυτά δεν κινείται απλά η αγορά άλλα ολόκληρος ο πλανήτης. 

Πετρέλαια... ατελείωτη συζήτηση.

Ξαναλέω λοιπόν, μην μπερδεύεις τα φιλμ με τα πετρέλαια...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, d4mage είπε

Καμία ειρωνεία, κακώς θίγεσαι. Πολύ ωραία η ιστορία της Kodak αλλά αυτό αφορά την κακή διαχείριση της ίδιας, θέλω να πω, δεν της έφταιξε κάποιος που δεν προσαρμόστηκε στην ψηφιακή εποχή, ούτε και της απαγορεύτηκε το δικαίωμα να το κάνει. Μιλάμε για μια εταιρεία, μιλάς για την πορεία μιας εταιρείας.

Πάλι δεν πιάνεις το νόημα της ιστορίας. Δεν μιλάμε για την Kodak αυτή καθαυτή, αλλά τι παθαίνει κάποιος όταν δεν ακολουθεί την εξέλιξη της τεχνολογίας. Αυτό το πράγμα το έχουν σαν κορνίζα οι σοβαρές εταιρείες.

Οι θερμικοί κινητήρες υπάρχουν πάνω από 100 χρόνια χωρίς αναλογικά αντίστοιχη εξέλιξη. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι καμία "μόδα που θα περάσει".

Αυτά, πάρε τις αποφάσεις σου.

Επεξ/σία από john_
Δημοσ.
1 ώρα πριν, john_ είπε

Πάλι δεν πιάνεις το νόημα της ιστορίας. Δεν μιλάμε για την Kodak αυτή καθαυτή, αλλά τι παθαίνει κάποιος όταν δεν ακολουθεί την εξέλιξη της τεχνολογίας. Αυτό το πράγμα το έχουν σαν κορνίζα οι σοβαρές εταιρείες.

Οι θερμικοί κινητήρες υπάρχουν πάνω από 100 χρόνια χωρίς αναλογικά αντίστοιχη εξέλιξη. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι καμία "μόδα που θα περάσει".

Αυτά, πάρε τις αποφάσεις σου.

Άλλο το να βγάζεις ΚΑΙ ηλεκτρικά και άλλο να βγάζεις ΜΟΝΟ ηλεκτρικά. 
 

Οι θερμικοί κινητήρες δεν έχουν εξέλιξη; Σοβαρά τώρα; Κοιτά μόνο τους ρύπους που είναι το βασικότερο. Τσέκαρε τα euro.  Για ποια τεχνολογία μιλάς; Λες και οι μπαταρίες βγήκαν τώρα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Θες να μιλήσουμε για το think green μήπως;
Τεχνολογία έχουν όλα τα αυτοκίνητα πλέον ανεξάρτητα με το αν καίνε βενζίνη ή ρεύμα. 
 

Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόδα αλλά ούτε και κάτι από αυτά που υπόσχονται. 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φανατίζεστε έτσι, δώστε λίγο χρόνο να δούμε τι θα γίνει και μετά βγάλτε τα συμπεράσματα. 
 

Τελείως φιλικά το λέω και αν παρεξήγησες κάτι συγνώμη. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, d4mage είπε

Άλλο το να βγάζεις ΚΑΙ ηλεκτρικά και άλλο να βγάζεις ΜΟΝΟ ηλεκτρικά. 
 

Οι θερμικοί κινητήρες δεν έχουν εξέλιξη; Σοβαρά τώρα; Κοιτά μόνο τους ρύπους που είναι το βασικότερο. Τσέκαρε τα euro.  Για ποια τεχνολογία μιλάς; Λες και οι μπαταρίες βγήκαν τώρα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Θες να μιλήσουμε για το think green μήπως;
Τεχνολογία έχουν όλα τα αυτοκίνητα πλέον ανεξάρτητα με το αν καίνε βενζίνη ή ρεύμα. 
 

Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόδα αλλά ούτε και κάτι από αυτά που υπόσχονται. 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φανατίζεστε έτσι, δώστε λίγο χρόνο να δούμε τι θα γίνει και μετά βγάλτε τα συμπεράσματα. 
 

Τελείως φιλικά το λέω και αν παρεξήγησες κάτι συγνώμη. 

Μετά από 130 χρόνια εξέλιξης των θερμικών κινητήρων, το ότι μειώθηκαν οι ρύποι σε ένα ποσοστό το λες πρόοδο; Ξανά γράφω το νούμερο για να το αντιληφθούμε καλύτερα, 130 χρόνια!

Οι μπαταρίες σαφώς δεν βγήκαν τώρα, αλλά είναι επιτακτική η ανάγκη περισσότερο από ποτέ για αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας, όχι μόνο για τα αυτοκίνητα αλλά και για τη γενική χρήση όπως πχ σε ένα σπίτι που έχει φωτοβολταϊκά, σε ένα ΑΠΕ πάρκο κτλ, αλλά και σε μικρότερες συσκευές εννοείται όπως τα κινητά, υπολογιστές κτλ. Συνεπώς, θέλουμε δεν θέλουμε, θα πρέπει να βελτιώσουμε τώρα τις τεχνολογίες των μπαταριών μας, για ένα καλύτερο αύριο.  Και με τη βελτίωση εκείνη θα έχουν μεγάλο όφελος και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτό το γνωρίζουν ήδη οι αυτοκινητοβιομηχανίες. 

Δεν υπάρχει κανένας φανατισμός.  Αντίθετα, αν με ρωτάς, φανατισμό διακρίνω σε εκείνους τους πιστούς των θερμικών κινητήρων γιατί το βλέπουν ρομαντικά το θέμα.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, john_ είπε

 

Οι θερμικοί κινητήρες υπάρχουν πάνω από 100 χρόνια χωρίς αναλογικά αντίστοιχη εξέλιξη. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι καμία "μόδα που θα περάσει"

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης υπάρχουν πάνω από 100 χρόνια και μια χαρά είναι η εξέλιξη τους.

Μάθε επίσης ότι τα ίδια χρονιά έχει και η ηλεκτροκίνηση, δεν είναι κάτι καινούργιο. Πάνω από 100 χρόνια υπάρχει και αυτή και πίστεψε με έχει ρυπανει και κοστίσει πολύ περισσότερο στην πορεία της συν τους όποιους περιορισμούς έχει σε σχέση με τα καύσιμα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panoskatos είπε

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης υπάρχουν πάνω από 100 χρόνια και μια χαρά είναι η εξέλιξη τους.

Μάθε επίσης ότι τα ίδια χρονιά έχει και η ηλεκτροκίνηση, δεν είναι κάτι καινούργιο. Πάνω από 100 χρόνια υπάρχει και αυτή και πίστεψε με έχει ρυπανει και κοστίσει πολύ περισσότερο στην πορεία της συν τους όποιους περιορισμούς έχει σε σχέση με τα καύσιμα.

Όταν λέμε πως υπάρχουν τόσα χρόνια εννοούμε σε ευρεία κλίμακα. Στους κινητήρες εσωτερικής καύσης επένδυσαν πάρα πάρα πολλές εταιρείες και εκεί σχολιάζω την εξέλιξη τους. Για την ηλεκτροκίνηση κανείς δεν ασχολήθηκε σε εμπορικό επίπεδο, κάτι που άλλαξε πολύ πρόσφατα και από εδώ ξεκινάει η πορεία τους. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...