Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, NT1G είπε

Μιας και το σκέφτομαι λίγο ακόμα, για ποιον Γάλλο λέμε;

Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo κ.τ.λ. είναι όλες εταιρίες του όμιλου Stellantis με έδρα την Ολλανδία. Άρα είναι όλες τελικά ολλανδικές εταιρίες; 🤔

 

Γαλλικες και Ιταλικες ειναι αναλόγα  ... Με εδρα την Ολλανδια  , διοτι Μια πολυεθνική ή διεθνική εταιρεία (ΠΕ) αποτελεί εταιρική οργάνωση που κατέχει ή ελέγχει την παραγωγή αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών σε δύο ή περισσότερες χώρες, εκτός από τη χώρα στην οποία έχει την κύρια έδρα της. Στην Ολλανδια δεν παραγεται απο οσο ξερω καποιο αμαξι ....στην Κινα παραγεται ομως το vovlo , ή καποια μοντελα της σε εργοστασια της geely.

Επεξ/σία από georgetsl
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, vastegial_74 said:

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο ακριβά από τα συμβατικά από τη στιγμή που σαν κατασκευή είναι πολύ πιο απλά. Ένας ηλεκτροκινητήρας σαν πολυπλοκότητα κατασκευής δεν έχει καμία σχέση με έναν θερμικό κινητήρα. Τι είναι αυτό που πληρώνεις; το hype; 

μπαταρια πολλές φορές κάνει ακομη και 60% της άξιας και θα κάνει το ίδιο οσο αποτελείται απο τα υλικά που αποτελείται και μαλιστα όσο θα αυξαν η ζήτηση θα ανεβαίνει η τιμή λόγω οτι δεν θα φτανουν τα υλικά.... για αυτο εχουν ξεσκιστει να βρουν αλλες μπαταρίες (με καποια καλα αποτελέσματα απο τους κινεζους )

ειναι και αλλα πραγμτα οπως ακριβα συστήματα ερευνα και αναπτυξη κλπ αυτα θα πεσουν με τον καιρο (και λογικο) μπαταρια οχι αν δεν βρεθει κατι αλλο

4 hours ago, Stathis85 said:

Για εσένα μπορει να ειναι 0 εις το πηλίκο οταν ενα οικογενειακό sedan πχ model 3 έχει επιδόσεις super car που στοιχιζουν τουλαχιστον 3 φορές περισσότερο. Ή όταν ειναι απολύτως αθόρυβα, παρέχουν αυτόνομη (σε μερικά χρονια θα ειναι στανταρ) οδήγηση για άτομα που δεν μπορουν να οδηγήσουν και οταν σου εξοικονομουν λεφτά απο καύσιμα?

 

το ξέρεις ότι πάρα πάρα πολλοί δεν θελουν ουτε επιδόσεις ουτε τπτ από αυτά? αυτό που θελουν ειναι σχετικα φτινο αμάξι 15 17 για ενα τύπου ibiza polo κλπ και καμία 25 30 για ενα τύπου leon golf κλπ να μπορουν να κανουν ενα ταξιδάκι αν χρειαστει με μια αυτονομία τάξις 600 650 χιλομετρα ανα γέμισμα και ενα φυσιολογικό μέγεθος να μπορουν να βρίσκουν παρκινγ στα στενα της πόλης
ολα τα αλλά ειναι για αυτους που ψαχνουν το κατι παραπάνω κλπ και ειναι για πολύ λίγους

η αλλιώς λέμε τώρα ένα tesla 2 πχ η ονομασε οπως θελει  που θα ειναι περιπου 4 με 4,2 μετρα max να εχει αυτονομία καμία 550 χιλομετρα να έχει καμία 100 120 άλογα και να ταξιδεύει με τελική 130 140 χιλομετρα χωρίς πολλά πολλά και να κάνει κάπου στα 17 18 χιλιαρικα...... αυτο θέλει ο κόσμος (περρισοτεροι) φτινο με μεγαλη αυτονομια και σχετικα μικρο

Επεξ/σία από Black Demis
  • Thanks 1
Δημοσ.

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα γίνει πολύ απότομα, μόλις η Tesla παρουσίασει το οικονομικό της μοντέλο στα 25-30k. 
 

Με την παράλληλη συνεχή αύξηση της τιμής των συμβατικών καυσίμων και την αύξηση της αυτονομίας, τα ηλεκτροκίνητα θα γίνουν πολύ δελεαστικά μέσα στην επόμενη πενταετία. 
 

Μπράβο στην Volvo που κοιτάει μπροστά και καθιερώνεται ως Top Of Mind Electric Car Brand απο τώρα. 

  • Like 3
Δημοσ.
5 minutes ago, MakeGreeceSexyAgain said:

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα γίνει πολύ απότομα, μόλις η Tesla παρουσίασει το οικονομικό της μοντέλο στα 25-30k. 
 

Με την παράλληλη συνεχή αύξηση της τιμής των συμβατικών καυσίμων και την αύξηση της αυτονομίας, τα ηλεκτροκίνητα θα γίνουν πολύ δελεαστικά μέσα στην επόμενη πενταετία. 
 

Μπράβο στην Volvo που κοιτάει μπροστά και καθιερώνεται ως Top Of Mind Electric Car Brand απο τώρα. 

ποιο αποτομα θα γινει αν βγει και με 17 18κ και επιδωσεις και αυτονομια ενος supermini (ibiza polo jazz swift κλπ) και ο λογος ειναι μεχρι εκει τραβαει η τσεπη του λαου

Δημοσ.
11 ώρες πριν, skritikos είπε

Τα ίδια λέγανε και με την μετάβαση από τα ιππήλατα στο αυτοκινούμενα. Σταδιακά όμως έγινε η αλλαγή και επιλύθηκαν όλα τα επιμέρους προβλήματα.

Κι εγώ με ΜΕΚ κινητήρες είμαι σε όλα ακόμη, αλλά βλέπω πολλά καλά στην ηλεκτροκίνηση. Αλλά και ένα-δύο τρανταχτά μειονεκτήματα, για την ώρα.

Με την τιμή της βενζίνης να περνάει σταθερά τα 2 και μάλλον να φτάνει κάπου τα 3 τα επόμενα χρόνια, δεν νομίζω πως θα είναι πολλοί που θα μπορούν να κινούν δικά τους οχήματα. Το μέλλον σε αναγκαίες μικρομετακινήσεις αστικές και πέριξ βρίσκεται αλλού αλλά με τις υποδομές που λείπουν μόνιμα από την χώρα, οι δικές μας γενιές δεν θα τις απολαύσουν ποτέ ολοκληρωμένες.

Χρειάστηκαν σχεδόν 100 χρόνια (1908, model T) για να επιλυθούν όλα τα "επιμέρους προβλήματα". Και φτάσαμε σε κινητήρες ΕΚ με ρύπους 1000% λιγότερους και κατανάλωση 300% χαμηλότερη.
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα χρειαστούν λιγότερα χρόνια για να επιλυθούν όλα τα "επιμέρους προβλήματα";

ΥΓ. Το βασικό μειονέκτημα δεν είναι η τιμή του ρεύματος ή ο τρόπος παραγωγής του.
Το μεγάλο μειονέκτημα είναι η μπαταρία, η διάρκεια ζωής της, οι κίνδυνοι αυτόματης ανάφλεξής της, το κόστος αντικατάστασης της και η απόσυρσή της.
Σε 8-10 χρόνια θα δούμε πόσο δημοφιλή θα εξακολουθούν να είναι τα ηλεκτρικά όταν οι μπαταρίες θα τελειώνουν...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, cp5120 είπε

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα χρειαστούν λιγότερα χρόνια για να επιλυθούν όλα τα "επιμέρους προβλήματα";

Πρώτα απ' όλα η εξέλιξη της τεχνολογίας επιταχύνεται με τρομερούς ρυθμούς. Τα 10 χρόνια εξέλιξης όπως τα ξέραμε τώρα τα βλέπουμε σε 3-4 χρόνια και σύντομα σε 1-2. Κάποιοι εδώ μιλάμε για 2030, το 2030 ακούγεται τόσο μακρυνό για τα σημερινά δεδομένα που ούτε καν μπορούμε να φανταστούμε ακόμα τι νέα πράγματα θα έχουμε μέχρι τότε 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

μπαταρια πολλές φορές κάνει ακομη και 60% της άξιας και θα κάνει το ίδιο οσο αποτελείται απο τα υλικά που αποτελείται και μαλιστα όσο θα αυξαν η ζήτηση θα ανεβαίνει η τιμή λόγω οτι δεν θα φτανουν τα υλικά.... για αυτο εχουν ξεσκιστει να βρουν αλλες μπαταρίες (με καποια καλα αποτελέσματα απο τους κινεζους )

ειναι και αλλα πραγμτα οπως ακριβα συστήματα ερευνα και αναπτυξη κλπ αυτα θα πεσουν με τον καιρο (και λογικο) μπαταρια οχι αν δεν βρεθει κατι αλλο

το ξέρεις ότι πάρα πάρα πολλοί δεν θελουν ουτε επιδόσεις ουτε τπτ από αυτά? αυτό που θελουν ειναι σχετικα φτινο αμάξι 15 17 για ενα τύπου ibiza polo κλπ και καμία 25 30 για ενα τύπου leon golf κλπ να μπορουν να κανουν ενα ταξιδάκι αν χρειαστει με μια αυτονομία τάξις 600 650 χιλομετρα ανα γέμισμα και ενα φυσιολογικό μέγεθος να μπορουν να βρίσκουν παρκινγ στα στενα της πόλης
ολα τα αλλά ειναι για αυτους που ψαχνουν το κατι παραπάνω κλπ και ειναι για πολύ λίγους

η αλλιώς λέμε τώρα ένα tesla 2 πχ η ονομασε οπως θελει  που θα ειναι περιπου 4 με 4,2 μετρα max να εχει αυτονομία καμία 550 χιλομετρα να έχει καμία 100 120 άλογα και να ταξιδεύει με τελική 130 140 χιλομετρα χωρίς πολλά πολλά και να κάνει κάπου στα 17 18 χιλιαρικα...... αυτο θέλει ο κόσμος (περρισοτεροι) φτινο με μεγαλη αυτονομια και σχετικα μικρο

Δεν περιστρέφεται ολος ο κόσμος γύρω απο την Ελλάδα. Η τεσλα πουλάει τρελά στην Αμερική. Στην κεντρική και βορεια ευρώπη ειναι νο1 σε πωλήσεις ηλεκτρικων. Προφανως αυτο συμβαίνει επειδη ειναι προσιτά αυτοκίνητα κ value for money.

To tesla 2 θα απευθύνεται κ σε πιο φτωχές αγορές όπως η Ελληνική.

 

Που ζεις? Δεν υπάρχει αμάξι πλέον με 15χιλ. Ποσω μάλλον με τεχνολογία που έχει ενα Τεσλα ή γενικά ενα οποιοδήποτε ηλεκτρικό

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Stathis85 είπε

Δεν περιστρέφεται ολος ο κόσμος γύρω απο την Ελλάδα. Η τεσλα πουλάει τρελά στην Αμερική. Στην κεντρική και βορεια ευρώπη ειναι νο1 σε πωλήσεις ηλεκτρικων. Προφανως αυτο συμβαίνει επειδη ειναι προσιτά αυτοκίνητα κ value for money.

To tesla 2 θα απευθύνεται κ σε πιο φτωχές αγορές όπως η Ελληνική.

 

Που ζεις? Δεν υπάρχει αμάξι πλέον με 15χιλ. Ποσω μάλλον με τεχνολογία που έχει ενα Τεσλα ή γενικά ενα οποιοδήποτε ηλεκτρικό

Πολυ καλα τα λες οτι στις σοβαρες χωρες πουλανε πολυ γενικα τα καινουργια αμαξια. Στην Ελλαδα θες 4 χρονια δουλειας για να παρεις ενα σοβαρο αμαξι ηλεκτρικο η θερμικο. Για αυτο ειπε ο demis οτι με 17-18k ισως γινουν mainstream καποια στιγμη και στη χωρα μας. Με την ακριβεια που εχουμε κανεις δεν θα παει να πεταξει 40 χιλιαρικα για να παρει νεο αμαξι. Περα απο αυτο το 5-10% που οπως ειπαμε δεν ξερει τι να κανει τα χρηματα του οποτε θα αγορασει τα παντα σε οτι τιμη και αν βγει. 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, stelaras12 είπε

Η Volvo είναι Κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία;

Το μακρινό 2010 από την Geely, έναντι 1,8 δις. 

20 ώρες πριν, gdriver είπε

ανήκει στην κινεζική GEELY όπως και η mercedes.

Η mercendes κατά 15%. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, Stathis85 said:

Δεν περιστρέφεται ολος ο κόσμος γύρω απο την Ελλάδα. Η τεσλα πουλάει τρελά στην Αμερική. Στην κεντρική και βορεια ευρώπη ειναι νο1 σε πωλήσεις ηλεκτρικων. Προφανως αυτο συμβαίνει επειδη ειναι προσιτά αυτοκίνητα κ value for money.

To tesla 2 θα απευθύνεται κ σε πιο φτωχές αγορές όπως η Ελληνική.

 

Που ζεις? Δεν υπάρχει αμάξι πλέον με 15χιλ. Ποσω μάλλον με τεχνολογία που έχει ενα Τεσλα ή γενικά ενα οποιοδήποτε ηλεκτρικό

Δεν λέω μόνο Ελλάδα λέω χώρες όπου δεν υπάρχει πολύ χρήμα και είναι αρκετές, έξω δεν έχουν ανάγκη όταν παίρνεις 10κ μισθό και ξοδεύεις για ζωή 5 6 είσαι μια χαρά

 

Τεσλα 2 προφανος και δεν θα είναι γισ φτωχές χώρες όταν βγει πάλι θα έχει τημη ενός golf πριν το covid

 

Μία χαρά είχαμε τημες 15 17 χιλιάρικα για swift ibiza polo fabia, fiat panda, Και στα 20 22 αλλά τοσα Και αρκετα αλλα (δλδ αμάξια που πουλάνε ποιο πολύ) τώρα με την καραμέλα δνα έχουμε υλικά ίδια αμάξια πήγαν 10 χιλιάρικα παραπάνω και βαλε χωρίς κάποια αλλαγή

 

Μα αυτό προσπαθώ να εξηγήσω δεν νοιάζει κανέναν τι τεχνολογία έχουν πάνω τους τα τεσλα και κάθε τεσλα θέλουν ένα αμάξι να έχει βασικά χαρακτηριστικά ασφάλειας κάποιες βασικές ανέσεις να μην είναι ακριβό να έχει καλή ςυτονομι; το ανά γέμισμα / φόρτιση να κάνουν τη δουλειά τους, και όσοι ζουν στην πόλη που δεν έχουν και παρκινγ κλπ και παρκάρουν παντού στον δρόμο (δλδ 90%) θέλουν αμάξι να είναι σχετικά μικρό 4β4 κάτι μέτρα)

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να φτάσει η ηλεκτροκίνηση αν υποθέσουμε οτι θα επικρατήσει αυτή η τεχνολογία θα πρέπει να καλύπτει τα εξής δεδομένα

-Ο χρόνος φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου να είναι ανάλογος με τον ανεφοδιασμό ενός θερμικού σε βενζινάδικο

-Να οδηγείται όπως ένα κανονικό αυτοκίνητο (εξαιρούνται όσοι επιθυμούν το ετήσιο βραβείο συνετού οδηγού από την τροχαία) να πηγαίνει ένα αυτοκίνητο με σωστά λάστιχα συντηρημένο με μια ταχύτητα 160 χαω στον αυτοκινητόδρομο δεν είναι κάτι τρομερό, και εννοείται με a/c και φυσικά όχι με το μάτι στην οθόνη και κιχ κιχ 100χαω δεξιά μηπως και φτάσει στον επόμενο σταθμό φόρτισης

- Σε road trips έχω οδηγήσει 1100 χιλιόμετρα συνεχόμενα με στάση μόνο για ανεφοδιασμό και φαγητό μέγιστος χρόνος 30 λεπτά, τώρα όποιος έχει χόμπι να αράζει σε ΣΕΑ με τις ώρες μέχρι να φορτίσει το όχημα του πιάνοντας γνωριμίες με το προσωπικό όπως την βρίσκει ο καθένας προσωπικά δεν θα καθυστερούσα ούτε λεπτό.

-Επειδή πόλλοί γράφουν και γράφουν για επιδόσεις, προφανώς η επιτάχυνση είναι καλύτερη σε σχέση με ένα θερμικό λόγω της καμπύλης ροπής του ηλεκτρικού αλλά αντίστροφα η τελική ταχύτητα και η επιτάχυνση του θερμικού είναι καλύτερη μετά από κάποια χιλιόμετρα λόγω αυτης.

- Σε γρήγορη οδήγηση σε στροφοδιαδρομές τι να πω πραγματικά η φυσική δεν αναιρέθηκε λόγω ηλεκτροκίνησης, όταν ένα όχημα ξεπερνά τους 2 τόνους σε αρκετές περιπτώσεις η αδράνεια είναι εκεί στο πάτα άσε σε σχέση με ένα όχημα 800 κιλά ελαφρύτερο

 

01.jpg

 

Tesla 1020hp top speed 

 

Ferrari 740hp

alfa romeo 240hp top speed

 

Επεξ/σία από Zulualert
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει, ο μόνος λόγος να μήν πάρεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι το οικονομικό. Τίποτα άλλο.

Βάλτε τα κάτω, αποταμιεύστε και κάντε το βήμα.

Εγώ μιά φορά τα κατάφερα και έκανα τη μετάβαση:

Spoiler

image.png.4d7a830e619a35c284da866c4683ff8d.png

 

Επεξ/σία από panther_512
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

Δεν λέω μόνο Ελλάδα λέω χώρες όπου δεν υπάρχει πολύ χρήμα και είναι αρκετές, έξω δεν έχουν ανάγκη όταν παίρνεις 10κ μισθό και ξοδεύεις για ζωή 5 6 είσαι μια χαρά

 

Τεσλα 2 προφανος και δεν θα είναι γισ φτωχές χώρες όταν βγει πάλι θα έχει τημη ενός golf πριν το covid

 

Μία χαρά είχαμε τημες 15 17 χιλιάρικα για swift ibiza polo fabia, fiat panda, Και στα 20 22 αλλά τοσα Και αρκετα αλλα (δλδ αμάξια που πουλάνε ποιο πολύ) τώρα με την καραμέλα δνα έχουμε υλικά ίδια αμάξια πήγαν 10 χιλιάρικα παραπάνω και βαλε χωρίς κάποια αλλαγή

 

Μα αυτό προσπαθώ να εξηγήσω δεν νοιάζει κανέναν τι τεχνολογία έχουν πάνω τους τα τεσλα και κάθε τεσλα θέλουν ένα αμάξι να έχει βασικά χαρακτηριστικά ασφάλειας κάποιες βασικές ανέσεις να μην είναι ακριβό να έχει καλή ςυτονομι; το ανά γέμισμα / φόρτιση να κάνουν τη δουλειά τους, και όσοι ζουν στην πόλη που δεν έχουν και παρκινγ κλπ και παρκάρουν παντού στον δρόμο (δλδ 90%) θέλουν αμάξι να είναι σχετικά μικρό 4β4 κάτι μέτρα)

Ναι ειχαμε τιμες. Κάποτε.

Πλεον το πιο φτηνό ξεκινάει απο 20+ η βασική εκδοση. Γιατι μια εταιρεία να ρίξει τις τιμές πολύ κάτω σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά?

Ρε μεγάλε τι μου λές τώρα? Δεν νοιάζει εσένα, τον υπόλοιπο κόσμο τον νοιάζει αν πάρει αμάξι το 2023 να ειναι με τεχνολογία 2023 κ οχι 1990. Αυτος που θα δώσει 30 40 χιλιάρικα θέλει να πάρει κ κάτι παραπάνω απο 4 ρόδες κ ενα τιμόνι. Με τη λογική σου αφου δεν νοιάζει κανέναν η τεχνολογία και η πολυτέλεια η Mercedes και η BMW δεν έπρεπε να υπάρχουν αλλα οι δρόμοι γεμάτοι ειναι.

Και το ξαναλέω. Προφανώς για να πουλάει μια εταιρεία τόσο, πάει να πει οτι κάνει κάτι καλά.

Δημοσ.
53 minutes ago, Stathis85 said:

Ναι ειχαμε τιμες. Κάποτε.

Πλεον το πιο φτηνό ξεκινάει απο 20+ η βασική εκδοση. Γιατι μια εταιρεία να ρίξει τις τιμές πολύ κάτω σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά?

Ρε μεγάλε τι μου λές τώρα? Δεν νοιάζει εσένα, τον υπόλοιπο κόσμο τον νοιάζει αν πάρει αμάξι το 2023 να ειναι με τεχνολογία 2023 κ οχι 1990. Αυτος που θα δώσει 30 40 χιλιάρικα θέλει να πάρει κ κάτι παραπάνω απο 4 ρόδες κ ενα τιμόνι. Με τη λογική σου αφου δεν νοιάζει κανέναν η τεχνολογία και η πολυτέλεια η Mercedes και η BMW δεν έπρεπε να υπάρχουν αλλα οι δρόμοι γεμάτοι ειναι.

Και το ξαναλέω. Προφανώς για να πουλάει μια εταιρεία τόσο, πάει να πει οτι κάνει κάτι καλά.

Οποίος δίνει τόσα προφανος, εδώ είμαστε Ελλάδα οριακά δίναμε 17 αντε 20 και παίρναμε πλήρες πακέτο τώρα αναγκαστικά όλοι πάνε σε παλιά αμάξια γιατί τημες ανέβηκαν αλλά όχι μισθός. Και καθος μένουμε Ελλάδα μιλάμε για τημες και δυνατότητες της Ελλάδας

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...