Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δεν ξέρω τι περιμένεις από βιομεθάνιο, δεν ασχολείται καμιά εταιρία να βγάλει κινητήρες φ αερίου πια. Και αν βγάζουν βιομεθάνιο πιο λογικό να το καίνε για ρεύμα ή για θέρμανση.

Στην αναπτυγμένη Ε.Ε. ναι , στην "υποανάπτυκτη" Ινδία ανθίζει το cng , αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία :)

23 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ναι μόνο που αυτό είναι μπούρδες. Σε ποια αγορά θα πρωτοδώσεις τα συνθετικά καύσιμα; Στα αεροπλάνα; Στα πλοία; Στα φορτηγά; Στα αυτοκίνητα;

δεν έχω δει γιαυτό και έγραψα "εκτός αν γίνει κανα θαύμα και βγει συνθετικό καύσιμο που να είναι οικονομικό "

και μάλλον δεν είδες και το παρακάτω " Βέβαια μέχρι τότε μπορεί να γίνει κάποια καινοτομία στις μπαταρίες "

 

  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

Στην αναπτυγμένη Ε.Ε. ναι , στην "υποανάπτυκτη" Ινδία ανθίζει το cng , αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία :)

δεν έχω δει γιαυτό και έγραψα "εκτός αν γίνει κανα θαύμα και βγει συνθετικό καύσιμο που να είναι οικονομικό "

και μάλλον δεν είδες και το παρακάτω " Βέβαια μέχρι τότε μπορεί να γίνει κάποια καινοτομία στις μπαταρίες "

 

Το είδα και το παρακάτω, συγγνώμη που δεν απαντάω πρόταση πρόταση σε ότι γράφεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν οι τιμές τους γίνουν πολύ πιο χαμηλές θα αρχίσουν να τα παίρνουν πολύ περισσότεροι, ειδικά αυτοί που έχουν δική τους αυλή και θα μπορούσαν να έχουν φόρτιση με δικό τους ρεύμα, σε συνδυασμό με net metering για ιδιοκατανάλωση ή ακόμα και αυτόνομο φωτοβολταϊκό, αυτό σημαίνει ουσιαστικά τέλος στο καύσιμο.

Προφανώς η μπαταρία είναι ημι-αναλώσιμη και κάποτε θέλει άλλαγμα αλλά όταν φτάσουν τα ηλεκτροκίνητα να είναι φτηνά σημαίνει ότι θα γίνουν φτηνές και οι μπαταρίες, και φυσικά να αυξηθεί η αυτονομία τους όσο παραπάνω γίνεται. Τώρα αυτοί που πρέπει να κάνουν 800 χιλιόμετρα ταξίδι θα χρειάζονται φόρτιση στον δρόμο που υποτίθεται πως η ΕΕ το επιβάλλει ως το 2028 να υπάρχουν ταχυφορτιστές κάθε 60 χιλιόμετρα σε μεγάλα οδικά δίκτυα.

Εγώ με το ηλεκτροκίνητο ποδήλατό μου πάω μέχρι την πόλη, αν το βάλω στο τέρμα και πατάω και πηδάλια άνετα φτάνει 40 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ αρκεί να με πάει και να με γυρίσει με μία φόρτιση άνετα (ως και δύο φορές αν βάλω μικρότερη υποβοήθηση).

Φανταστείτε με ένα απλό ηλεκτροκίνητο ποδήλατο τι χρήματα έχω σώσει ήδη που υποτίθεται ότι δεν είναι τόσο βολικό για πράγματα που χρειάζεσαι χώρο. Μόνο τα εισιτήρια εδώ είναι 2 ευρώ να πας και 2 να έρθεις με λεωφορείο κι ας είναι κοντά, ενώ αν ήταν με βενζίνη θα έπρεπε να γεμίζω ντεπόζιτο, ενώ τώρα το να πάω και να γυρίσω στην πόλη δεν κοστίζει ούτε 10 cents. Η δε μπαταρία που έχω κοστίζει περίπου 200 ευρώ αλλά θα κρατήσει για μία πενταετία άνετα έτσι όπως το υπολογίσαμε (εκτός κι αν πάθε κάτι που δεν το νομίζω).

Και τα ηλεκτροκίνητα μηχανάκια αν πέσουν οι τιμές τους πιστεύω ότι τα κανονικά με βενζίνη θα είναι μόνο για κάτι μπαζάκια του γυμνασίου και λυκείου που πειράζουν τις εξατμίσεις για θόρυβο. Αλλά 3000€ για ένα ηλεκτροκίνητο μηχανάκι δεν δίνεις απλά και όμορφα.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, korakios είπε

αν δεις τιμές κιλοβατώρας του ΧΕ οταν είχαμε το περιβόητο 140% που χειροκροτάνε όλοι θα καταλάβεις τι απάτη είναι το όλο φιάσκο

έχει ήδη αλλάξει αρχές του χρόνου και θα επιτρέψουν, αλλά απο καύσιμα με μηδενικούς ρύπους

μόνη ελπίδα το βιομεθάνιο , εκτός αν γίνει κανα θαύμα και βγει συνθετικό καύσιμο που να είναι οικονομικό

Βέβαια μέχρι τότε μπορεί να γίνει κάποια καινοτομία στις μπαταρίες

το οτι σε κλεβουν οι μεγαλοι ειναι δεδομενο. 

βαλε φβ στη σκεπη και γραφτ τους.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, NT1G είπε

Το είδα και το παρακάτω, συγγνώμη που δεν απαντάω πρόταση πρόταση σε ότι γράφεις.

δε ζήτησα κάτι τέτοιο , με ρώτησες αν έχω δει συνθετικά κάυσιμα , νόμιζα αυτονόητο απο τη στιγμή που έγραψα

" εκτός αν γίνει κανα θαύμα και βγει συνθετικό καύσιμο που να είναι οικονομικό " , οτι δεν έχω δει

2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

βαλε φβ στη σκεπη και γραφτ τους.

πάλι πρέπει να συνδεθώ με ΔΕΔΔΗΕ , η μόνη λύση είναι σε οίκημα εκτός σχεδίου πόλης και μακρυά απο κολώνες

αλλά απο την άλλη χάνω τις δανεικές επιδοτήσεις , τα έχουν σκεφτεί καλά

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, korakios είπε

πάλι πρέπει να συνδεθώ με ΔΕΔΔΗΕ , η μόνη λύση είναι σε οίκημα εκτός σχεδίου πόλης και μακρυά απο κολώνες

αλλά απο την άλλη χάνω τις δανεικές επιδοτήσεις , τα έχουν σκεφτεί καλά

Δεν σε αναγκάζει να συνδεθείς.

Βάλε πάνελ και μπαταρίες και κάψε την ενέργεια μόνος σου ανεξάρτητα από το υπόλοιπο δίκτυο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, grayden είπε

Δεν σε αναγκάζει να συνδεθείς.

Βάλε πάνελ και μπαταρίες και κάψε την ενέργεια μόνος σου ανεξάρτητα από το υπόλοιπο δίκτυο.

χμμμ , μάλλον έχω μείνει πίσω , παλιότερα απαγορευόταν , αν και θυμάμαι πριν λίγα χρόνια , αν τα βάλω απο την τσέπη μου (χωρίς επιδότηση) , βγαίνανε παραπάνω απο ότι να πλήρωνα συνδεδεμένος

θα το ψάξω στο αντίστοιχο νήμα να δω τιμές / αποδόσεις

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, gdriver είπε

ανήκει στην κινεζική GEELY όπως και η mercedes.

Η κινεζική Geely, στην οποία ανήκει η Volvo, κατέχει ένα  μερίδιο μετοχών της Daimler, το οποίο πλέον ανέρχεται στο 10% του συνόλου. Δεν της Ανήκει λοιπον ... μέτοχοι με 10% ειναι .

7 ώρες πριν, NT1G είπε

Η Geely έχει το 10 % των μετοχών της MB. H (κινέζικη) BAIC έχει άλλο ένα 10 % των μετοχών της MB. Το δημόσιο (?) του Κουβέιτ έχει άλλο ένα 7 % της ΜΒ. Ποιας χώρας είναι η MB;

αυτουνου που κατεχει το 51% , των Γερμανων δηλαδη . Αυτα τα προβληματα τα εχουν λυσει εδω και δεκαετιες οι οικονομολογοι , απο την βιομηχανικη επανασταση εως και σημερα .... πρακτικη αριθμητικη λεγεται και την δινουν εξεταση σε ΑΣΕΠ για οποιον θελει διορισμους !

Επεξ/σία από georgetsl
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, georgetsl είπε

Η κινεζική Geely, στην οποία ανήκει η Volvo, κατέχει ένα  μερίδιο μετοχών της Daimler, το οποίο πλέον ανέρχεται στο 10% του συνόλου. Δεν της Ανήκει λοιπον ... μέτοχοι με 10% ειναι .

αυτουνου που κατεχει το 51% , των Γερμανων δηλαδη . Αυτα τα προβληματα τα εχουν λυσει εδω και δεκαετιες οι οικονομολογοι , απο την βιομηχανικη επανασταση εως και σημερα .... πρακτικη αριθμητικη λεγεται και την δινουν εξεταση σε ΑΣΕΠ για οποιον θελει διορισμους !

Οπότε η Volvo είναι κινέζικη και η Jaguar ινδική; Η Opel γαλλική τώρα, πριν 5 χρόνια αμερικάνικη;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, NT1G είπε

Οπότε η Volvo είναι κινέζικη και η Jaguar ινδική; Η Opel γαλλική τώρα, πριν 5 χρόνια αμερικάνικη;

Η VOLVO ειναι οντως κινεζικη πλεον οσο και να μην θελουμε να το πιστεψουμε και ειδικα αυτοι που εχουν volvo και τους ερχεται υποτιμητικο να το ακουνε   . Η Opel γαλλικη αφου τα αμαξια ειναι ιδια με τα peugeot σε εμφανιση και κινητηρες , πλην το σημα στην μουρη και οι αμερικανοι την σουταραν χρεοκοπημενη για να την παρει ο Γαλλος και να την κανει peugeot οπως ειπα παραπανω . Για jaguar δεν ξερω να σου πω τι παιζει και σε τι ποιοτητα πουλαει πλεον , αλλα ως brand εχει πεσει στα πλουσια πορτοφολια πια που επιλεγουν αλλες premium μαρκες , ισως για ευνοητους λογους ποιοτητας ... το πλειοψηφικο πορτοφολι κανει κουμαντο ....

Επεξ/σία από georgetsl
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Πολυ, ποιος σου ειπε οτι θα χαλασουν?

Μια χαρά χαλάνε, σε εταιρικό Prius έρχονταν τα τιμολόγια συνέχεια μέχρι που το ξεφορτώθηκαν

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Bitbit είπε

 

 

Δε χρειάζεται ανάλυση. Θα υπερφορολογήσουν τα βενζίνης για να σπρώξουν με το ζόρι όλους στα ηλεκτρικά. Εκτός των άλλων νομίζω σύντομα έρχεται και αύξηση στη βενζίνη. Από ποια χρονιά και μετά έχουν πει;

Και όταν λοιπόν πάνε όλοι στα ηλεκτρικά μαντέψτε τι θα γίνει.

Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι δε πιστεύω να υπάρχει κανείς νοήμων άνθρωπος που να θεωρεί πως μόλις εδραιωθούν τα ηλεκτρικά στην ελλάδα δε θα στηθεί πάρτυ φορολογησης;. Και δε χρειάζεται να είναι κανείς μεντιουμ Ξέρουμε όλοι τι γίνεται στην ελλάδα. Το αυτοκίνητο ήταν πάντα πηγή εσόδων για το κράτος. Ξεχάστε κάτι μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και τζαμπέ φορτίσεις.

 

Προφανώς στο μέλλον αυτο μπορεί να αλλάξει και να γίνει οπως ειναι με τα αμάξια με θερμικούς κινητήρες όπου γίνεται κατα συρροή ληστεία απο το κράτος εις βάρος των καταναλωτών. Μπορεί βέβαια να πέσουν κ οι τιμές τους οσο προχωράει η τεχνολογία τους.

Στην παρούσα φάση ομως έχουν φορολογικές ελαφρύνσεις και συμφέρουν σε κάποιες περιπτώσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, georgetsl είπε

Η VOLVO ειναι οντως κινεζικη πλεον οσο και να μην θελουμε να το πιστεψουμε και ειδικα αυτοι που εχουν volvo και τους ερχεται υποτιμητικο να το ακουνε   . Η Opel γαλλικη αφου τα αμαξια ειναι ιδια με τα peugeot σε εμφανιση και κινητηρες , πλην το σημα στην μουρη και οι αμερικανοι την σουταραν χρεοκοπημενη για να την παρει ο Γαλλος και να την κανει peugeot οπως ειπα παραπανω . Για jaguar δεν ξερω να σου πω τι παιζει και σε τι ποιοτητα πουλαει πλεον , αλλα ως brand εχει πεσει στα πλουσια πορτοφολια πια που επιλεγουν αλλες premium μαρκες , ισως για ευνοητους λογους ποιοτητας ... το πλειοψηφικο πορτοφολι κανει κουμαντο ....

Το 100 % της Jaguar-Land Rover ανήκει στην Ινδική Tata. Άρα είναι ινδικά τα Jaguar αμάξια;

To 51 % της Lotus ανήκει και αυτό στην Geely, κινέζικα τα Lotus;

Για την Opel δεν μου απάντησες, πριν την πουλήσει η GM και γίνει γαλλική, ήταν αμερικάνικη εταιρία;

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, NT1G είπε

Το 100 % της Jaguar-Land Rover ανήκει στην Ινδική Tata. Άρα είναι ινδικά τα Jaguar αμάξια;

To 51 % της Lotus ανήκει και αυτό στην Geely, κινέζικα τα Lotus;

Για την Opel δεν μου απάντησες, πριν την πουλήσει η GM και γίνει γαλλική, ήταν αμερικάνικη εταιρία;

Ναι η jaguar εαν ισχυει το 100% ειναι Ινδικη πλεον ΕΝΤΕΛΩΣ . Η Lotus κινεζικη επισης . Και η Opel αμερικανικη οσο την ειχαν οι Αμερικανοι ...πατωσε σε πωλησεις , βλαβες και στην εστειλε στον Γαλλο , ο Γαλλος την εκανε εντελως αδερφακι της peugeot τοσο σε εμφανιση μεσα και εξω , οσο και σε κινητηρες ..... Ολα θεμα ειναι στο πως θα το χωνεψει δυσκολα ή ευκολα ο κατοχος των αυτοκινητων αυτων .. απο εκει και περα ο κινεζος σαφως ριχνει και μια ποιοτητα παρακατω στα αμαξια του για το κερδος(βεβαια οι κατοχοι κινεζικων αμαξιων δεν θελουν να το πιστεψουν )  απο οτι ενας Δυτικός επενδυτης....Οι εποχες αλλαξανε φιλτατε , σημαια σε προιον μπαινει απο αυτον που το κατεχει !

Επεξ/σία από georgetsl
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, georgetsl είπε

Ναι η jaguar εαν ισχυει το 100% ειναι Ινδικη πλεον ΕΝΤΕΛΩΣ . Η Lotus κινεζικη επισης . Και η Opel αμερικανικη οσο την ειχαν οι Αμερικανοι ...πατωσε σε πωλησεις , βλαβες και στην εστειλε στον Γαλλο , ο Γαλλος την εκανε εντελως αδερφακι της peugeot τοσο σε εμφανιση μεσα και εξω , οσο και σε κινητηρες ..... Ολα θεμα ειναι στο πως θα το χωνεψει δυσκολα ή ευκολα ο κατοχος των αυτοκινητων αυτων .. απο εκει και περα ο κινεζος σαφως ριχνει και μια ποιοτητα παρακατω στα αμαξια του για το κερδος(βεβαια οι κατοχοι κινεζικων αμαξιων δεν θελουν να το πιστεψουν )  απο οτι ενας Δυτικός επενδυτης....Οι εποχες αλλαξανε φιλτατε , σημαια σε προιον μπαινει απο αυτον που το κατεχει !

Μιας και το σκέφτομαι λίγο ακόμα, για ποιον Γάλλο λέμε;

Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo κ.τ.λ. είναι όλες εταιρίες του όμιλου Stellantis με έδρα την Ολλανδία. Άρα είναι όλες τελικά ολλανδικές εταιρίες; 🤔

Αναφορά σε κείμενο

Stellantis N.V. is a multinational automotive manufacturing corporation formed from the merger of the Italian–American conglomerate Fiat Chrysler Automobiles (FCA) and the French PSA Group. The company is headquartered in Amsterdam.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...